raspitaj se samo ko to najbolje radi u gradu i ima ih nekoliko... i na njihovu preporuku dodaj josh 100-200 grama a preneseno u bezbednost mislim da je to barem 20 puta sigurnije nego njihova preporuka.... ortak na yugu ima olakshan zamajac koji se vozi vec 3 godine po gradu non stop , yugo se vrti na 9hiljada .... i josh uvek je sve ok
Zamajac
Collapse
X
-
Pazi vamo, sa laksanjem zamajca dobijas otprilike efekat da sa svakim kilom koje skidas kao da si olaksao auto 10 KG .
Sad vid koliko sve to ima smisla .
Prakticno skoro da i nema odziv na performanse, vec samo kad turiras motor bez opterecenja, EVENTUALNO da mozes pomoci menjacu da saltas nesto malo brze ako je menjac sa losim sinhronima.
Skida se prvobitno iza venca gde naleze anlaser, dakle sto dalje od centra, tu je najveci efekat, uz zadrzavanje marginala sigurnosti.
Prblem pucanja dolazi sa grejanjem od lamele ukoliko se proklizava na njoj.
Sad imas cinjenice, pa odluci sam.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Da, granicu obrtaja + opterecenje na tim obrtajima.
Liveno gvodze, od kog se pravi vecina std zamajaca, je jako krto i izuzetno malo se moze deformisati pre pucanja.
Do pucanja zamajca moze doci cisto zbog centifugalne sile, ali obicno su tu umesane i druge stvari: mehanicko (vibracije i opterecenje od korpe/lamele) i termicko opterecenje.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Kad smo vec kod stvari koje rotiraju velikom brzinom i sta im se pritom moze desiti...
Ovde je jasno zbog cega je ova korpa nastradala.
Ali i bez olaksavanja korpa je mozda opterecenija od zamajca. Prenosi isti moment a ima losije hladjenje.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Do pucanja zamajca moze doci cisto zbog centifugalne sile, ali obicno su tu umesane i druge stvari: mehanicko (vibracije i opterecenje od korpe/lamele) i termicko opterecenje.
centrifuglana sila je mala s obzirom da je zamajac iz jednog dela i vrti se relativno sporo (6000 rpm je tek 100 obrtaja u minuti).
vibracije i termicko opterecenje su poznati preduslovi pri izboru materijala i konstrukciji i oni nisu nista veci u praksi od onoga sto su imali konstruktori na stolu prilikom ispitivanja motora pre proizvodnje.
istom brzinom kao i zamajac rotira i radilica, zar nije ona izlozena vecim opterecenjima (pulsevima eksplozija) a takodje i centrifugalne sile tegova su tu daleko vise izrazene
??volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Sile u zamajcu su mnogo vece jer je precnik zamajca veci od precnika radilice. Radilice su ili kovane ili livene od mnogo boljeg gozdja (tzv. nodularni liv kod fiatovih sohc motora).
Frizirani motori trpe veca opeterecenja od onih koja se predvidjaju u fabrici, zar ne? Da to nije slucaj, svi bi vozili livene klipove sa dva bara nadpritiska
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Sile u zamajcu su mnogo vece jer je precnik zamajca veci od precnika radilice. Radilice su ili kovane ili livene od mnogo boljeg gozdja (tzv. nodularni liv kod fiatovih sohc motora).
kako god, onaj koji je konstrisao motor je to znao i imao u vidu i odabrao odgovarajuci materijal i tehnologiju obrade.
u praksi se ne pojacavaju sile u odnosu na one koje su bile poznate pri kosntrukciji motora. ako se fabricki zamajac raspadne ja direktno krivim fabriku i losu izradu, znaci fals proizvodnja.
...........................................
Frizirani motori trpe veca opeterecenja od onih koja se predvidjaju u fabrici, zar ne?
da i nanovo se konstruisu i nanovo se proracunavaju materijali za predvidjena opterecenja. zar ne?
onaj ko konstruise frizirani motor pa to lose uradi je valjda njegova greska/neznanje a fabrika sa tim nema nikakve veze kako ja razumem te stvari oko konstruisanja novih motora.
Da to nije slucaj, svi bi vozili livene klipove sa dva bara nadpritiska
samo neki to urade kvalitetno i sa znanjem a neki ne, i posledice su razlicite.
a onaj ko pravi motor za 2 bara on sam i bira materijal koji je adekvatan postavljenim ciljevima upotrebe.
ne vidim zasto bi dobro konstruisan motor kvalitetno izradjen imao bilo kakav problem sa opterecenjeima i brojem obrtaja.
jedino sto znam da bez para nema kvaliteta ni izrade ni konstrukcije a da sa porastom zelja tipa natpritiska drasticno rastu oba zahteva prilikom konstrukcije motora.
ili sam nesto fals skapiraovolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Hmmmm...
sad ne znam da li se razumemo
samo hocu da kazem da ne mozes da uzmes jedan uno turbo na primer i povecas mu nadpritisak na 2 bara a da ne promenis klipove, zar ne? Ti klipovi su konstruisani za taj motor i s obzirom na stepen sigurnosti mogu da izdrze malo povecanje snage. Ali ako preteras oni ce da puknu jer nisu predvidjeni za to.
Isto vazi za zamajac. Napravljen je za odredjen broj obrtaja i opterecenje i ako previse povecas te parametre deo ce da otkaze.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
DA ali ovo pucanje korpe je doslo konkretno od olaksavanja i oslabljivanja koje je nestrucno uradjenoTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Volvo 240T
SAAB 900T 8v 78-82
Omega Lotos 3.0
itd.. mali broj uglavnom starih verzija kad nije bilo kontrole combustion procesa.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa da, mada ja slabo da sam cuo da koji danasnji model (osim M3 CSL, Honde S2000, i tako slicne egzotike) ima kovane klipove STD, malo su skupi? Pretpostavljam da sad nema ni potrebe osim kod ekstremnog navijanja motora, bas zbog bolje kontrole sagorevanja/detonacija?
Comment
-
Comment