obicna
Zamajac
Collapse
X
-
240mm je na SAAB 2.3T i drzi sa originalnom korpom do 400Nm
Obrtni momenat je fazon ne efekat motora !!!
Probaj da nadjes ovu korpu na otpadu, ili slicno.. dovoljna ti je.
Pogledacu kolika je lamela i korpa za 2.0T . mozda mozes da koristis takvu, drzi do 360Nm.
Momenat koji govorim je konstanta, peak je 40% veci .Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by 206Hmmmm, OK.
Lamela je 230mm, 21mmx18 zuba centar.
Nasao sam set Helix kvacila, ojacana korpa, lamela i lezaj, ali ide samo kao kit...Naravno, nije 200 EUR nego 600 EUR...Ali izgleda da cu morati
Usput, lamela je organska, nije sinterovana...
probaj ovde
2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
Ja sam mozda lose informisan, ali koji to automobili (osim naravno, retkih sportskih i navijenih verzija nekih modela auta) serijski imaju kovane klipove?
dao sam opis konstrukcije N familije Volvo motora za stari 850 GLT atmosferski iz 91, ima standardno isto te kovane klipove i nekakve vanadijum... ne znam ni kako se zove klipnjace.
da li to znaci da je moj auto u toj grupi tih retkih sportskih i navijenih, ako sam te dobro razumeo?
zasto svi auti nemaju kovane klipove kada to ocito postoji i lako je dostupno?volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Mana je da kovani klipovi zvekecu te da knock senzor bude zbunjen..
redovno citam od Amera na mailing listi da se povremeno pojavljuju pitanja oko lupkanja hladnog motora sto se redovno desi na oko 350.000km i svi savetuju nista ne diraj samo vozi dok izdrzi, sto mi je jako cudno i neobjasnjivo.
jel ima neko pravilo kako nastaje to zveketanje klipova?
ja ne znam da li mi zvekecu klipovi posto su ti kovani, i kako to da prepoznam?
boost mnogo pitanja sta cu nisam imao gde do sada da pitamvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Znaci nije bitno kakva je lamela (odnosno manje je bitno) sve dok korpa moze da izdrzi veci obrtni momenat? OK, pokusacu da nadjem...
Ono sto sam mislio za kovane klipove je da vecina auta nema potrebe za takvim klipovima, jer su skuplji i zahtevaju drugaciju tehnologiju izrade.
Heh, Demon Tweeks...moj verni dobavljacNema, diluju Black Diamond (inace uzimam njihove kocnie i plocice, sasvim OK) ali BD nema set za moj auto. Helix ima, ali kosta oko 600 EUR. Videcemo, ima jos vremena.
Comment
-
-
za takvim klipovima, jer su skuplji
posto ih prave u velikiim serijama nagadjam da cena nije neki faktor koji se ne bi mogao korigovati nanize kada bi svi stavljali te kovane,
forged, to su ti kovani ?
hm, cena vs kvalitet i trajnost- zasto uvek cena nadjacavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
sto se tice olaksavanja zamajca to nikako jer sa povecanjem opterecenja neces imati dovoljno snage, drugim recima nadji tezi i to je najcesce od dizela i to za 500gr obrtni momenat ce se povecati i snaga na visim obrtajim to sam probao i u praksi se pokazalo bolje tezi nego laksi, a kovane klipove imaju svi turbo bebzinci
Comment
-
-
Da ,forged pistons. Konkretno na mom autu su bili CUSTOM MADE, a od std su skuplji za 50%...
Ne poznajem dovoljno tehniku izrade livenih i kovanih klipova da bih komentarisao zasto su ovi skuplji, ali koliko ja znam liveni se naravno liju prema kalupu sto daje proizvod manje otporan na mehanicka ostecenja. Kovani se izradjuju iz jednog komada materijala pa se onda upresuju u grub oblik, pa se obradjuju na CNC-u, pa termicka obrada...Mozda nisam najbolje razumeo, ali meni se cini kao dosta komplikovanije za izradu...
Imas malo vise informacija na primer na www.accralite.com
Comment
-
-
Da ,forged pistons. Konkretno na mom autu su bili CUSTOM MADE, a od std su skuplji za 50%...
hm, Svedi izgleda zaista ne umeju da stede. nije ni cudo onda da mogu toliko da predju ako i na atmo motor stavljaju te ultra/ dobre/skupe/retke/kakve vec klipove i ostalo oko mehanike motora.
steta da se drugi ne ugledaju pa ubace svuda serijski te kovane
hvala na pojasnjenju!volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
brick >>>
Jedini Volvo moto sa kovanim klipovima originalno iz fabrike je kao sto sam vec naveo ali sam proverio:
B23ET
96mm diametar
47mm kompresiona visina klipa
8,3cc bowl (zapremina udubljenja)
24mm bolcna klipa
Podatci od Pacmana, pitao sam veceras na TPCu
http://forum.turboperformanceclub.com/v ... 601#475601Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment