Zamajac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #46
    obicna


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #47
      240mm je na SAAB 2.3T i drzi sa originalnom korpom do 400Nm
      Obrtni momenat je fazon ne efekat motora !!!
      Probaj da nadjes ovu korpu na otpadu, ili slicno.. dovoljna ti je.

      Pogledacu kolika je lamela i korpa za 2.0T . mozda mozes da koristis takvu, drzi do 360Nm.
      Momenat koji govorim je konstanta, peak je 40% veci .
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • -Q-
        CBC Senator
        • 03.12.2004
        • 288
        • Srbija/Beograd

        #48
        Originally posted by 206
        Hmmmm, OK.

        Lamela je 230mm, 21mmx18 zuba centar.

        Nasao sam set Helix kvacila, ojacana korpa, lamela i lezaj, ali ide samo kao kit...Naravno, nije 200 EUR nego 600 EUR ...Ali izgleda da cu morati Usput, lamela je organska, nije sinterovana...
        damn... ja sam Black Diamond platio 180GBP shto ispadne oko 280EUR... hmmm

        probaj ovde
        2008. Leon

        "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          Ja sam mozda lose informisan, ali koji to automobili (osim naravno, retkih sportskih i navijenih verzija nekih modela auta) serijski imaju kovane klipove?
          valjda vecina kvalitetnije uradjenih? nisam zagledao detalje ali kod Volvoa je to standard i na atmosferskim motorima. i moj motor ima tte kovane klipove , Mahle valjda.
          dao sam opis konstrukcije N familije Volvo motora za stari 850 GLT atmosferski iz 91, ima standardno isto te kovane klipove i nekakve vanadijum... ne znam ni kako se zove klipnjace.

          da li to znaci da je moj auto u toj grupi tih retkih sportskih i navijenih, ako sam te dobro razumeo?

          zasto svi auti nemaju kovane klipove kada to ocito postoji i lako je dostupno?
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            Mana je da kovani klipovi zvekecu te da knock senzor bude zbunjen..
            kako se to cuje ?

            redovno citam od Amera na mailing listi da se povremeno pojavljuju pitanja oko lupkanja hladnog motora sto se redovno desi na oko 350.000km i svi savetuju nista ne diraj samo vozi dok izdrzi, sto mi je jako cudno i neobjasnjivo.

            jel ima neko pravilo kako nastaje to zveketanje klipova?

            ja ne znam da li mi zvekecu klipovi posto su ti kovani, i kako to da prepoznam?

            boost mnogo pitanja sta cu nisam imao gde do sada da pitam
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #51
              Znaci nije bitno kakva je lamela (odnosno manje je bitno) sve dok korpa moze da izdrzi veci obrtni momenat? OK, pokusacu da nadjem...

              Ono sto sam mislio za kovane klipove je da vecina auta nema potrebe za takvim klipovima, jer su skuplji i zahtevaju drugaciju tehnologiju izrade.

              Heh, Demon Tweeks...moj verni dobavljac Nema, diluju Black Diamond (inace uzimam njihove kocnie i plocice, sasvim OK) ali BD nema set za moj auto. Helix ima, ali kosta oko 600 EUR. Videcemo, ima jos vremena.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                za takvim klipovima, jer su skuplji
                koliko su skuplji, 10%, 30% ??

                posto ih prave u velikiim serijama nagadjam da cena nije neki faktor koji se ne bi mogao korigovati nanize kada bi svi stavljali te kovane,

                forged, to su ti kovani ?

                hm, cena vs kvalitet i trajnost- zasto uvek cena nadjaca
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Power
                  CBC Član
                  • 23.01.2005
                  • 23

                  #53
                  sto se tice olaksavanja zamajca to nikako jer sa povecanjem opterecenja neces imati dovoljno snage, drugim recima nadji tezi i to je najcesce od dizela i to za 500gr obrtni momenat ce se povecati i snaga na visim obrtajim to sam probao i u praksi se pokazalo bolje tezi nego laksi, a kovane klipove imaju svi turbo bebzinci

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #54
                    Da ,forged pistons. Konkretno na mom autu su bili CUSTOM MADE, a od std su skuplji za 50%...

                    Ne poznajem dovoljno tehniku izrade livenih i kovanih klipova da bih komentarisao zasto su ovi skuplji, ali koliko ja znam liveni se naravno liju prema kalupu sto daje proizvod manje otporan na mehanicka ostecenja. Kovani se izradjuju iz jednog komada materijala pa se onda upresuju u grub oblik, pa se obradjuju na CNC-u, pa termicka obrada...Mozda nisam najbolje razumeo, ali meni se cini kao dosta komplikovanije za izradu...

                    Imas malo vise informacija na primer na www.accralite.com
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Power
                      CBC Član
                      • 23.01.2005
                      • 23

                      #55
                      da jos lamela, sinter lamela za reli postoji sa federima i to pojacanim i sa 6 pera je radi je OMP

                      Comment

                      • Power
                        CBC Član
                        • 23.01.2005
                        • 23

                        #56
                        kovani klip nije nista drugo do napravljen klip iz komada valjanog materijala (valjka) od odgovarajuce legure i molekularna struktura je mnogo gusca i stabilnija

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          Da ,forged pistons. Konkretno na mom autu su bili CUSTOM MADE, a od std su skuplji za 50%...
                          dobro, znaci nisam pogresio da imam u motoru te kovane, gusce, bolje, sta vec.
                          hm, Svedi izgleda zaista ne umeju da stede. nije ni cudo onda da mogu toliko da predju ako i na atmo motor stavljaju te ultra/ dobre/skupe/retke/kakve vec klipove i ostalo oko mehanike motora.

                          steta da se drugi ne ugledaju pa ubace svuda serijski te kovane

                          hvala na pojasnjenju!
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            brick >>>

                            Jedini Volvo moto sa kovanim klipovima originalno iz fabrike je kao sto sam vec naveo ali sam proverio:

                            B23ET

                            96mm diametar
                            47mm kompresiona visina klipa
                            8,3cc bowl (zapremina udubljenja)
                            24mm bolcna klipa

                            Podatci od Pacmana, pitao sam veceras na TPCu

                            http://forum.turboperformanceclub.com/v ... 601#475601
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #59
                              Usput, nadjoh i kvacilo...Helix, jaca lamela (obicna, organska), druklager i ojacana korpa (>350 NM). Cena prava sitnica kao i uvek, za moj auto...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • -Q-
                                CBC Senator
                                • 03.12.2004
                                • 288
                                • Srbija/Beograd

                                #60
                                hau mach?
                                2008. Leon

                                "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                                Comment

                                Working...
                                X