1.moram jako i duboka da stisnem pedalu(i to je pocelo da varira nekad duboko a nekad nisko)
Moras da je stisnes jako zato sto je veliki precnik dobosa i puno ulja ode na pomeranje paknova.
2.kad zakocim idem malo ravno i onda pocne da me zanosi kada sam ured stao i zanese me za nekih 80cm
Zanosenje ti se desava zbog neravnomerne raspodele sile kocenja iliti pritiska ulja ravnomerno.
ali to zanosenje je sada mnogo manje u odnosu kako je bilo(kao da povuces pucnu ali bas tako prednji nisu uopste proklizavali)
Manje zanosenje ne znaci ispravniji auto.
Skinite dobose i zamenite ih.NE OBRADJUJTE i ovako su pretanki kad su novi,jos da se neko pametan nadje pa da ih struze.
ne uvijek je na istoj visini nego nekad propadne recimo
(lupam napamet) 14 cm a nekad 8cm kad hocu efektivno da zakocim.
Kada noga nije na kocnici pedala je uvek na istoj visini.Mene zanima ,u normalnom kocenju, da li imas utisak da nekada pre hvata a nekada kasnije?Znaci,pocne da koci cim malo stisnes kocnicu,a nekada za isti efekat ti pedala ode nize?
Vidim da si menjao servo i glavni kocioni cilindar?Verovatno da slododan hod izmedju cilindra i serva(one sipke sto gura u cilindar)nije dobro podesen i cilindar je stalno malo nategnut.Simptomi su bas takvi da varira visina pedale , da cak u jednom trenutku moze biti visoka i tvrda ko kamen uz istovremeno blokiranje i grejanje kocnica.Najlakse je proveriti tako sto se odviju sisice za ispustanje vazduha i prati da li ulje curi slobodnim padom(znaci potpuno otpustena pedala kocnice).Ako ne curi ulje na svim tockovima,verovatno je gl.koc.cilindar "nategnut".Variranje visine kocnice moze biti i zbog loseg gl.koc.cilindra.E sada sta ste vi stavljali je ne znam.Sumnjam da su pozadi stavljeni cilindri veceg promera i kada resis problem oko podesavanja gl.cil. da ce ostati nereseno zanosenje zadnjeg kraja vozila.
Toliko od mene.
cilindri su stavljeni veci od predhodnih ovi sad su 46mm.a glavni kocioni je italijanski i kosta 50 eura(nije bilo skupljeg).a da li to nepodesenje moze da se odrazi na to da mi nekad trese volan kada kocim ali samo nekad ne uvek?
Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!
evo od moje zadnje poruke isao sam u prodavnicu i usput naravno malo isprobavo kocnice.i evo sta sam zakljucio:
1.pedala mi je bila tvrda tj na manjoj visini je hvatala
2.zadnji tockovi su me zakrenuli ono pravo
imao sam dobru silu kocenja samo sto mislim da prednji tockovi nisu puno ucestvovali i kocenju
volan je tresao kada pocnem da kocim na nekih120km/h pa na nize
a kada mi je pedala meksa tj dublja onda nemam toliko izrazeno zanosenje zadnjeg kraja kao sad sto mi se desilo
sila kocenja je slabija
koce i prednji tockovi
volan ne trese
Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!
Vidim da si menjao servo i glavni kocioni cilindar?Verovatno da slododan hod izmedju cilindra i serva(one sipke sto gura u cilindar)nije dobro podesen i cilindar je stalno malo nategnut.Simptomi su bas takvi da varira visina pedale , da cak u jednom trenutku moze biti visoka i tvrda ko kamen uz istovremeno blokiranje i grejanje kocnica.Najlakse je proveriti tako sto se odviju sisice za ispustanje vazduha i prati da li ulje curi slobodnim padom(znaci potpuno otpustena pedala kocnice).Ako ne curi ulje na svim tockovima,verovatno je gl.koc.cilindar "nategnut".Variranje visine kocnice moze biti i zbog loseg gl.koc.cilindra.E sada sta ste vi stavljali je ne znam.Sumnjam da su pozadi stavljeni cilindri veceg promera i kada resis problem oko podesavanja gl.cil. da ce ostati nereseno zanosenje zadnjeg kraja vozila.
Toliko od mene.
da li bi ovo bilo rjesenje mog problema,podesenje te sipke??
Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!
Da,prvo to podesi.S time ces dobiti stabilnu noznu kocnicu.Ako posle toga budes imao zanosenje pri naglom kocenju,moras zameniti zadnje cilindre sa unutrasnjim promerom koji idu za taj auto.Nemoj vracati stare!Da su promenjeni kada i paknovi ne bi imao takvih problema.Desava se da posle zamene paknova stari cilindri pocnu uvlaciti vazduh i da se polako gubi nozna kocnica(sto je i bio slucaj kod tebe).Stavljanjem vecih cilindara si dobio zanosenje u kocenju.U medjuvremenu je pukao servo,stavljen ne podesen drugi...Onda je majstor konstatovao da ne valja i glavni kocioni, i tvojim mukama i troskovima nigde kraja...
Comment