pomagajte kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dario opel kadett
    CBC Senator XXL
    • 22.09.2008
    • 373
    • ljeskovica

    #91
    evo radosna vijest:
    danas je auto bio gotov i otisao sam po njega(5 dana je bio od maistora)promjenio je par vrsta cilindara i konacno je nasao neke koji su odgovarali i namjestio.
    ZANOSENJA VISE NEMA
    Koce ujednaceno bas kako i treba samo sto mi je pedala duboka i sila mi je mala tj on koci super ali da bi dobro zakocio treba dobro i stisnut pa me to malo zeza.i jos nesto volan ne trese ni priblizno koliko je tresao ali ipak malo se osjeti kada pocnem da kocim preko 100km/h i desni prednji tocak mi se duplo vise ugrije od lijevog tj lijevi se normalno grije koliko i treba a desni duplo vise pa mislim da zbog toga ima to malo tresenje volana a i zanima me zasto se sad grije a nije prije?
    Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

    Comment

    • dario opel kadett
      CBC Senator XXL
      • 22.09.2008
      • 373
      • ljeskovica

      #92
      TECO sta kazes na ovaj problem?zna li iko kako da mi sila kocenja bude veca da nemoram stiskat kao zivotinja kocnicu?
      Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #93
        TECO sta kazes na ovaj problem?
        Paa,da ipak promenis majstora


        ..ili
        zna li iko kako da mi sila kocenja bude veca da nemoram stiskat kao zivotinja kocnicu?
        Daj mu da procita ovu temu i neka krene iznova sa kocnicama.Ja sam izneo vec vidjenje tvog problema,da neko misli drugacije vec bi se javio.Podrhtavanje zanemari,moguce da je kriv disk.Prvo resi da imas normalnu kocnicu...

        Comment

        • dario opel kadett
          CBC Senator XXL
          • 22.09.2008
          • 373
          • ljeskovica

          #94
          ovaj maistor je zavrsio sa mojim autom.a sto se tice one sipke ona je ok gledo sam s njim kako ulje curi na sve 4 tocka.ispocetka pocne naglo a poslije kapa pomalo nekih 40 sekundi koliko smo drzali
          Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #95
            a sto se tice one sipke ona je ok gledo sam s njim kako ulje curi na sve 4 tocka.ispocetka pocne naglo a poslije kapa pomalo
            Zasto krene naglo???Nije tu nesto u redu,nategnut je tu glavni cilindar

            Comment

            • dario opel kadett
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2008
              • 373
              • ljeskovica

              #96
              i zbog toga je slaba sila kocenja?????????volio bih da je to i da napravimo, te da odem kod ovog maistora i s****m mu sve i pokazem da se moze kocnica napravit
              Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

              Comment

              • dario opel kadett
                CBC Senator XXL
                • 22.09.2008
                • 373
                • ljeskovica

                #97
                evo ovom porukom samo zelim da se zahvalim TECI koji mi je pomogao preko pp da rijesim problem sa kocnicama koji je trajo nekih 6 mjeseci.

                puno toga se izdesavalo i puno toga sam naucio.

                teco svaka cast!!!!!
                Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

                Comment

                • Bojan1212
                  CBC Senator XXL
                  • 15.07.2008
                  • 468
                  • Zemun
                  • Honda Accord

                  #98
                  Aj objasni ukratko sta je bilo na kraju

                  Comment

                  • dario opel kadett
                    CBC Senator XXL
                    • 22.09.2008
                    • 373
                    • ljeskovica

                    #99
                    uuuuuuuuuu bilo je svega.sipka od glavnog kocionog je bila nategnuta jer kada je zamjenjen servo nedostajalo je nekih par mm od pedale do automata stopa i ja sam na to dodao komad plastike koji je i zezao cjelu stvar tj vrsio natezanje kocnice.....automat je rjesen tj podesen.desni tocak mi se grijo tj kljesta su bila malo zaribala pa je to sredeno.na lijevom tocku na kome je bila odpala sisica stavio sam kljijesta od askone koja nemogu zaribat al bila su samo jedna ovih dana cu nac i druga tj.desna pa i nji zamjenit i onda ja mislim da sam miran jer sve sam mu promjenio.e i zaboravi kada je ta sisica pukla neznam ni ja kako ali bilo je zraka u sistemu.
                    sada je sve ok

                    malo sam nabaco svega sorry ako nekog nesto konkretno zanima neka pita.
                    Na plin se kuva,na diesel se grije,a na BENZIN se VOZI!

                    Comment

                    • trizex
                      CBC Član
                      • 14.06.2008
                      • 57
                      • Shumice

                      Uh, unaprijed prvo da se izvinem svima zbog duzine posta, ali hocu da budem sto precizniji u opisu problema.



                      Pa eto, da ne otvaram novu temu, jer je ova jos uvijek relativno mlada. TECA vidim da si upucen, pa bi volio da cujem tvoje misljenje. Auto u pitanju je Fiat Croma, stojala je duze vremena, dotjerao sam je sada u vozno stanje, medjutim....pocelo je kada su mi se istrosile pakne na prednjem desnom tocku, zamijenio pakne, i pritom morao skinuti celjust da bi razradio klip, da ga potisnem dovoljno unazad. Skinuo sam i lijevu celjust ocekivajuci da su i tamo potrosene pakne, medjutim bile su u odlicnom stanju (po 1 cm mesa na njima), pa nisam vidio smisla u izmjeni. Poslije toga pocinju problemi, kocnica ima puno praznog hoda, i dosta nisko hvata, posumnjao sam odmah na zrak u sistemu, pa sam odzracio kocnice sistemom slobodnog pada koji si spominjao, dopunio posudu do kraja(nekom logikom da bude sto vise ulja u posudi, pa da vrsi veci pritisak - kontam prije ce se odzraciti). Ulje curka, polako, postojano, bilo je par mjehurica zraka u desnoj celjusti, koju sam skidao, poslije toga nema vise, samo ulje izlazi. Kad sam vec krenuo, cacnem i prednju lijevu celjust, nista, samo ulje izlazi polagano, ok, tu nema problema.

                      Zadnje celjusti, odn. plocice, zvekecu kada se auto vozi, i sumnjao sam da li auto uopste koci zadnjim tockovima (mada se na diskovima vidi da je ocistio hrdju, mozda kasne dosta za prednjima), pa sam pristupio i odzraci zadnjih tockova. Zadnji desni, odvrcem siSu....ulja niodakle. Kontam nesto nije ok tu, mozda mi "5ti kocioni" pravi probleme, mozda je zaglavio...stajaznam. Zavrnem tu dojku, i da probam kocnicu. Jok, stanje isto, mozda cak i losije, i vratim se ja onom zadnjem tocku. Odvrnem siSu, ulje krene da curi, super kontam, nesto sam ipak postigao, i pretpostavljam da je "5ti" okej, jer sam cuo da kad on otkaze ulje jednostavno ne stize do zadnjih tockova. Istina ili ne?

                      Ugl. pustim ja nju da curka, (btw, rucna nije radila, sajle uopste nije bilo, a i kada sam kupio i namontirao sve, skontam da na desnoj celjusti je slomljen nosac sajle i ne moze ni nategnuti onu sklopku.), cini mi se da je tu sve ok, dok je **** otpustena nategnem rukom onu sklopku, povuce ulje kroz siSicu nazad u celjust, pustim sklopku, ulje polako ponovo pocne curkati i istjera mjehurice zraka koje sam povukao unutra, ostavim jos minut -dva i dotegnem sve, pritom sam ajde i skidao u medjuvremenu celjust, stimao zadnju krajnicu pa mi smetala, i kada sam je vracao nazad na disk bilo je malo manje "mjesta", vise su plocice natezale disk - rezime, disk malo vise tare od plocice, nije zablokirao, kontam jebi ga tamo, ako i zapinje popustiti ce celjust malo kad pokrenem auto - da ne zaboravim kasnije, provozao sam auto poslije ,stigao do zgrade, ne smrdi nista nazad, ne dimi, ne blokira celjust - super. Probao sam i mehanizam rucne, funkcionise, kada povucem rukom onu sklopku zablokira disk, plocice vise ne klepecu - razmisljam super, rijesio sam desnu celjust, koci (oprobano, drug stisnuo kocnicu a ja zavrtio tocak). Prebacim se na lijevu, i tamo problem. Neko je nekada htio da odzraci doticnu, ili sta god da se desilo, uglavnom, dojka je vjerovatno slomljena i nema je, a na njenom mjestu se nalazi obicni saraf 13ka Vidim da je hrdja skinuta i s ovog diska, jebiga, koci koliko toliko dakle, reko svejedno da probam odvrnuti ovu 13ku pa da vidim situaciju (i sa ove strane plocice imaju praznog hoda, mada manje nego sa desne strane). I onda misterij, opet ulja nigdje . Kontam isti fazon kao i sa druge strane, zavrnem posudu od ulja (svo vrijeme provjeravam kolicinu ulja naravno, dosipam po potrebi, a i odvrnuto je da bi funkcionisao sistem odzrake), i pritisnem kocnicu par puta, i vidim da ulje procuri na zadnjoj celjusti. Odvrnem posudu od ulja, medjutim, ulje ne nastavlja da curi nikako, nego samo....stoji. Kako nema sisice, vidim ulje u navoju, skoro do vrha, i nivo konstatno stoji tu, nema prirodnog isticanja kao na ostalim tockovima. Sta cu, uvrnem onaj saraf ponovo, valja i doci do kuce nekako, samo mi fali da ostanem bez kocnice. Stegnem sve, vratim tockove, spustim auto na zemlju,

                      (napomena, u posudi mi je ostalo mozda malo previse ulja, skoro do samog navoja cepa, mislim da sam trebao mozda ispustiti visak?)

                      i isprobam kocnicu. Opet ima nesto praznog hoda, ali sada vec u tom "slabijem" hodu ipak pocne da koci, znaci auto osjetno usporava vec i pri laksem dodiru na kocnicu, ali nekako bezosjecajno, pedala je ....pa najbolji izraz koji mi pada na pamet je - neozbiljna. Kada pritisnem jace kocnicu, treba dosta jako je pritisnuti da bi natjerao da proskripe, i opcenito, ne koci bas kako bi htio - ocekujem. Pri jacem pritisku ne zanosi u stranu, cini se da koci i ona zadnja lijeva celjust na kojoj nije isticalo ulje.

                      Sta mogu jos da ucinim po ovom pitanju, po pitanju ovog praznog hoda - ruznog osjecaja, i zasto ulje ne curi na ovaj zadnji lijevi tocak (napomena, procuri dakle na pritisak papucice, ali ne curi slobodnim padom), jesam li nesto propustio u cijeloj prici? U voznji kada malo zustrije cimnem kocnicu, prednja lijeva kocnica / tocak bas osjetno "zagrize", i tocak se cimne (ok to pripisujem losim selenima lafete)

                      Izvinjavam se jos jednom na duzini posta, samo sam htio da budem sto iscrpniji/precizniji. Hvala svima na komentarima, i LP.

                      Comment

                      • gorky
                        CBC Senator XXL
                        • 08.06.2007
                        • 860
                        • Vojvodina,Kikinda

                        mogu da razumem kada neko pokusa da nasteluje potrosnju recimo plina u kucnoj radinosti,mozda ce trositi malo vise ili manje mozda ce slabije vuci itd ali niko zbog toga nece stradati,ali ne razumem kako ljudi imaju smelosti da popravljaju kocnice u kucnoj radinosti,i to mnogo njih sa prilicno skromnim znanjem.mogu i da razumem da neko ne ceni svoj zivot ali niko ponavljam niko nema pravo da ne ceni tudji zivot.neka svako pomisli da neko ko je eto probao da sam popravi kocnice mogao da zgazi neku vama dragu osobu zato sto nije mogao da zaustavi vozilo u pravom trenutku.popravka kocionog sistema kosta koliko kosta,ali neuporedivo manje nego bilo ciji zivot,pomislite o ovome kada sledeci put budete popravljali kocnice.mala ispravka kocnice se ne popravljaju nego se redovno servisiraju.

                        Comment

                        • trizex
                          CBC Član
                          • 14.06.2008
                          • 57
                          • Shumice

                          Da nisam siguran u ono sto sam radio, ne bi to ni dirao, niti bi auto koristio. Situacija je sada bolja nego sto je bila prije moje intervencije, a i inace sam sve radim na svom autu izuzev stvari za koje bas nemam alat, ili nikakvog znanja o tome. Uostalom siguran sam da cu posvetiti vise vremena detaljima i sitnicama nego bilo koji majstor da mu otjeram ovo auto.

                          Comment

                          • gorky
                            CBC Senator XXL
                            • 08.06.2007
                            • 860
                            • Vojvodina,Kikinda

                            nista dzaba opet krecim,puno ce vode proteci dunavom dok mnogi budu shvatili o cemu sam pisao...

                            Comment

                            • JAPANX
                              CBC Senator XXL
                              • 10.08.2006
                              • 2159
                              • Beograd

                              @trizex
                              nemas ti pojma da ozracis sistem... potreban ti je neko ko ce da druka pedalu pa kad je nadruka da stisne i drzi, onda ti otvoris siSicu i izadje ulje... tako par puta i za svaki tocak pojedinacno

                              takodje, imas u uputstvu o automobilu koji verovatno nemas, smer kretanja ulja jer se obicno ulje krece unakrsno npr zadnji desni pa prednji levi pa zadnji levi pa prednji desni i u tom smeru mora da se ispusta vazduh

                              ako to ne ispostujes, uvek ce ostati malo vazduha kiji ce ti praviti neki sitan problemcic

                              ti onako kako si odvrtao dojke, samo si nabio vazduh u sistem i napravio jos vece sr*anje

                              Comment

                              • trizex
                                CBC Član
                                • 14.06.2008
                                • 57
                                • Shumice

                                Originally posted by JAPANX
                                @trizex
                                nemas ti pojma da ozracis sistem... potreban ti je neko ko ce da druka pedalu pa kad je nadruka da stisne i drzi, onda ti otvoris siSicu i izadje ulje... tako par puta i za svaki tocak pojedinacno

                                takodje, imas u uputstvu o automobilu koji verovatno nemas, smer kretanja ulja jer se obicno ulje krece unakrsno npr zadnji desni pa prednji levi pa zadnji levi pa prednji desni i u tom smeru mora da se ispusta vazduh

                                ako to ne ispostujes, uvek ce ostati malo vazduha kiji ce ti praviti neki sitan problemcic

                                ti onako kako si odvrtao dojke, samo si nabio vazduh u sistem i napravio jos vece sr*anje
                                Probao sam stari i tako, a onda mi je jedan majstor preporucio da mogu da odradim i ovako. Kao sto Gorky iznad misli da radim navrat-nanos, i ovo sam radio po preporuci majstora, a vidim da i TECA spominje takav nacin, a ako je neefikasan - probat cu opet za odzrakom drukanjem pedale.

                                U uputstvima koja sam uspio naci, spominje se da krenem od najdaljeg tocka od posude ulja, znaci zadnji desni, zadnji lijevi, prednji desni i prednji lijevi - i tako sam i radio.

                                Iskreno, ako vas vec zanima sto se "petljam gdje mi nije mjesto", nisam dosad nasao majstora s kojim bi bio zadovoljan i imao potpuno povjerenje u posao koji mi je obavio. Zato sam sam sebi mijenjao motor, sam slagao trapove i elektriku, i zato cu radije i dalje sam da radim, uz savjet nekoga iskusnijeg, jer cu ja svaki saraf 2 put provjeriti da li je dotegnut, a za kojekakve majstorske segrte to bas i nisam siguran (jednostavno imam i previse losih iskustava s doticnima). Svjestan sam itekako svog neznanja u ovom podrucju, i zato i trazim savjet u cemu bi jos mogao biti problem izuzev ostecene celjusti, a ako ne budem zadovoljan svojim rjesenjem - tek onda cu da pokusati da nadjem nekoga za koga mislim da bi mogao posvetiti onoliko paznje ovome koliko bi i ja.

                                Comment

                                Working...
                                X