ne slazem se ni ja sa ciframa koje 911 iznosi ali ok svako ima pravo na svoje misljenje i neko svoje vidjenje restauracije, potpuno se slazem sa Srdjanom da se u mnogim manjim gradovima moze restauracija uraditi sa menja para, konkretno mislim na cenu majstora i farbara, ovde u BG definitivno deru ali ne znaci i da rade bolje nego neki u provincijama, to za pleh majstora po selima se slazem, ima ih puno i svi se hvale nekim radovima ali njih i ne racunam, ali one cifre koje se pominju su mnogo i za ameriku , doduse zavisi o kom auto pricamo, nije ista cena restauracije mustanga, ferarija, kaprija i fice, kvalite moze biti isti ali cena nikako
inace @911, ona alpina siva koju si pomenuo da je pored moderne garaze nije takva o kakvoj ja pricam, ona je A610 sa kraja 80ih, ima moj prijatelj i nju, komplet restauriranu, crna prelepa i bice na prodaju uskoro ali ona koje je raritet, bar kod nas, je A310 sa pocetka 70ih i takvu znam samo onu plavu iz NS
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Jeste, ima jedna siva u dvorištu pored Moderne garaže.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
911, nisi procitao moj odgovor na ovo, par postova iznad ali evo opet
"inace @911, ona alpina siva koju si pomenuo da je pored moderne garaze nije takva o kakvoj ja pricam, ona je A610 sa kraja 80ih, ima moj prijatelj i nju, komplet restauriranu, crna prelepa i bice na prodaju uskoro ali ona koje je raritet, bar kod nas, je A310 sa pocetka 70ih i takvu znam samo onu plavu iz NS"
znaci o modelu 310 govorimo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
ma ok je to nego ova pored muzeja je 610, gledao sam je pre 10ak dana, inace ima jos jedna siva 610 i bas je bila na KS tablam, znam i ovdasnjeg vlasnika koji je vozio, neko vreme je stajala kod rock cornera u juznom bl. a posle se preselila na mirijevo i tako neko vreme stajala napustena na parkingu kod okretnice 46, vise je nema bas sam pre neki dan prolazio tuda, a ni ortak sto zivi tamo je ne vidja duze vreme, no nebitno ona mi nije zanimljiva ionako i sigurno ih ima jos po BG
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Jest, u pravu si ja sam ovu u prolazu u toku noći video, pa nisam je izbliza zagledao.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
ugradjen motor od ford granade ))))))))))))))))
sve i da ti ga pokloni, sta bi s njim ??? sa slike se vidi da je leshina koja sluzi za slajfovanje pred kafanom samo, i to po prasini, jer bi se na asfaltu ugasio pri jacem stiskanju gasa )
Comment