Ford Capri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • g60
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2006
    • 1011
    • Vrachar je majka ;)

    #61
    Da, to i ja htedoh reci... To je najcrnje zlo ali vece je kad je auto ispod drveta na travi

    Comment

    • Van
      CBC Senator XXL
      • 16.02.2007
      • 1425
      • Nbgd

      #62
      Br. 1 . Zato sto nemam ravnu betoniranu ili asfaltiranu povrsinu tamo gde se auto trenutno nalazi .
      Br. 2 . Sve sto sam naucio o kolima a da sam 100 % siguran u to je empiriski . Za 7 godina koliko auto stoji , nije se pojavio niti jedan novi bubreg od korozije . Cak i neki delov koje sam krpio na podu a koji nisu zasticeni , posle godinu dana samo su se patinizirali rdjom , koja moze da se skine za 15 sekundi rucno i to finom smirglom . Auto je davno bio ociscen od svog blata i prljavstine sa donje strane i zasticen na problematicnim mestima , tako da nema sta da mu ostecuje zastitu . Voleo bih i ja da imam veliku garazu u kojoj moze da se radi , ali moja je dovljna velika samo da ostavim alat .
      ...zivi , Franjo je ziv !!!

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        #63
        Inace necu se smiriti dok u kapriju se ne nadje Cosworth-ov 2.9 24v . Prirodan izbor za ovaj auto jer je blok isti. 0-100 6.5 sec. , 402 m @ 15 sec.
        Tip mi na otparu trazi 1000 e za taj motor iz stranca , a pre par godina sam ima priliku da pazarim celog skorpiona sa tim motorom za 950 e . Nesto sam se premisljao i auto je prodat. Isao je kao nevreme , osecam da u kapriju ide kao uragan Katrina u New Orleans-u



        Ovakav identican enterijer je kod mene
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          #64
          Znajuci kakav mu je zadnji trap ima sa takvim motorom da se ubijesh negde na prvoj krivini
          Osim ako i njega ne preradish...

          Ja sam kao mladji citao o cuvenom Zakspidovom 1.7 motoru koji je imao nesto sumanuto konja a capri... Samo je krov bio original a sve ostalo od fiberglasa, titaniuma i sl materijala...
          Ako neko zna nesto vise da kaze o ovom monstrumu

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            #65
            Ovo je fabricki drukciji trap , i prednji i zadnji . Auto je mnogo nizi od standardnih koje sam ja vidjao . Nazad bar 5cm . Ima fabricki gasne amotrizere i lezi dobro za jednu krutu osovinu . Za taunusa je izmislio lezanje na putu . Imam na kompu podatke o Zakspeedy , osnnovna verzija 780 kg , cevasta sasija od aluminijuma , 1.4 motor 16v , cosworth-ov , turbo , 450 ks . Taj 1.7 mislim da je ima 650 ks . Tu nista nije bilo kao na kapriju !!! Mozda je jednina slicnost sto je ford dao pare i sto je imao krov i stakla slicna sa Mk III . Meni je mnogo drazi Mk I RS 3100 iz '73 . I ovde se Cosworth potpisao na motor . Motor je bio V6 - Essex blok sa glavama DOCH
            24 V i Kugelfischer mehanickim ubrizgavanjem goriva . Motor je ima nesto oko 300 ks @ 8000 rpm


            Kao sto se vidi na slici , to je pravi Capri , nije neki unikat koji nosi njegovo ime . U dubini malog mozga nosim se mislju da sredim jednog Mk I i pretvorim ga vizuelno u ovo cudo .
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • g60
              CBC Senator XXL
              • 20.10.2006
              • 1011
              • Vrachar je majka ;)

              #66
              Ufff... Osvezio si mi pamcenje... Malo mi je bilo glupo da napisem ovde da je imao 650 ks iz 1700 kuba

              E to je prava stvar... Od pur pene napraviti bokove i uzeti kalup. Ti volish da varis pa bi to mogao lako od nekoliko tabli lima da sklepash

              Ja sam to hteo da uradim jos 99-te kada sam prestao da ga drajvam ali mi je capri kao kanta izlupan sa svih strana i otpalo je kao varijanta Mislim da vishe nema tu krutost a narochito odkad sam ucio da varim na koshevima

              Ali ti zanosni bokovi... Auto bi se pretvorio u monstruma
              Imam ja gomilu fotografija koje sam skupljao od 95 kada ga je matori pazario i da ti se kosa digne sta su sve ljudi radili na njima...

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #67
                Ja sam se u kaprije zaljubio jos neke davne '85. Video sam kaprije I V6 , kojiima dva auspuha , automatik , kako se potpisuje . I onda sam poceo da se raspitujem koji je to auto . 94 kada sam bio u vojsci zamalo da pazarim jednu trojku za 1000 dem . Nisam je kupio i razboleo sam se . 95. sam na leto video Mk I 1700 GT u originalnom stanju koji je tu stajao od pre Hrista . Auto je bio 69. godiste , i trebalo mi je oko godinu da ga sredim . Vozio sam ga 96. i prodao ga da bi kupio ovaj sto imam sada . Taj prvi kapri mi je dobro posluzio da naucim mehaniku , jel sam prethodno bio duduk !!! Takodje je bio dobar i za to da se nauci kako ne treba da se sredjuje auto . Sa nekim drugarima koje sam upoznao , s'aranio sam jos par kaprija za delove . Ljudi su se polako otarasili svojih krseva , a ja nisam znao sta da radim sa svojim . I tako sam polako prerastao tu infantilnost budzenja kola , a kapriju sam namenio mesto igrace , ili neke hobi stvarcice . Zato je i ostao kod mene . Sada me samo zanima da li auto malo trosi , kakav je za odrzavanje , kolika je cena delova itd . Da me preveze od tacke A do tacke B , i posle da za boravim na njega .
                A igracke ce uvek ostati igracke . E da ja ne gusim mnogo , opisacu jos jedan super model Caprija Mk I RS 2600 .

                Na slici su svi podatci iz fabricke brosure . Auto je imao mehanicki injection i 150 ks na svojih 1020 kg . Tesko ce se to danas naci . Auto je bio podvrgnut restokoj dieti , imao je haube od poliestera , stakla od pleksiglasa, malecne branike . Vizuelno se razlikovao po spojleru koji je bio integralni deo poklopca gepeka i izbacenim rubovima blatobrana , kao kod Yuga npr .Hauba je uvek farbana u crno . Davno sam video jedan kapri krs koji je ima rakve rubovi , evidentno je bilo da su fabricki . Vlasnik mi je rekao da ga je takvog kupio ... E da sam tada znao sta je to ...
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • g60
                  CBC Senator XXL
                  • 20.10.2006
                  • 1011
                  • Vrachar je majka ;)

                  #68
                  Da predstavim ja i svog matorog salabajzera



                  Gume nisam dopumpavo jedno 5 godina... Ali su podosta i utonule u asvalt






                  Ovo sto vidite po ivici ruba je mast pomeshana sa uljem koja polako izlazi ispod ruba, nije korozija... Ako se auto vozi i pere redovno, toga nema



                  Mashincina je okovana prashinom Kerovi mi izgrizli razvodnu kapu... Polomili vukuci kavl od bobine ali imam rezervnu Valjda...


                  Boja je matirala potpuno, tada pre 10 godina sam ga farbao autoreparatur sranjetom
                  Tu i tamo je popucala boja jer je bila neka bordo boja koja je pravila sranje. Motor je 1.6 mislim 75 ks... Beda
                  Ceo je uradjen plastikom ( presvucen) i zasticen mesavinom menjackog ulja i tovatne masti. Jednom recju je vecan

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    #69
                    Dobar slabajzer...Pa i nije losa osnova za neko sredjivanje . A taj motor moze da ima 88 ks , i da ide inzenedjijuce fino . Imao sam takav motor i nabuzio sam mu glavu , veca kompresija i prosirivani kanali u glavi . Auto je isao odlicno , preko 3500 rpm se cuo kao motorcikl . Jednom sam se trkao sa golfom IV TDI , covek je pizdeo kako ne moze da mi pobegne , Nakraju je prosao kroz crveno . Mislim da jos imam tu glavu negde na placu , mada su joj otisle vodjice ventila . Jel ti treba ?
                    Evo ga jedan kralj , provali sta je covek sve uradio na kpriju za male pare
                    Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!


                    Ja se zanosim mislju da uradim slicno ...
                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    • g60
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2006
                      • 1011
                      • Vrachar je majka ;)

                      #70
                      A koja ti je to glava? Od cega?
                      Pa prostim poliranjem u**** i izduva... Dvogrlim karbonom i prolaznim auspuhom se dobija ta snaga
                      Ali ne vidim racunicu pored 160 ks koje sad teram...
                      Jedna trojka sa v6 motorom.... mada su sve dresine. Neverovatno da su sve trojke maltene nestale a ostale samo poneke dvojke :x

                      Nemoj da si bezobrazan i da me navlachis na linkove o budzenju, slab sam

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        #71
                        Eto saznadoh da imam zadnji spoyler od gosn' Richarda Granta

                        Razmisljam se da ga ishamaram, poravnam gde treba i korigujem pa bacim u mat crnu boju celog. U septembru ako budem imao vremena. Cetkom
                        Do tada...

                        Da nemash viska desnu onu plastiku pored suvozachevih nogu, moja pukla kada sam sklapao auto pre 10 godina...

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          #72
                          1600 GT - kraburator dvogrli Weber DGAV 32 , izduvni ventili veci od standardnog valjda 4 mm , bregasta sa vecim liftom ( valjda od 2.0 ) , I cuvna grana 4-2-1 . I to ti je 88 ks , i motor j eneuporedivo zivlji u vecim obrtajima . Glavu cu potraziti na placu ako je nisu cigani odneli , samo njoj trebaju nove vodjice ventila .
                          Evo ti slika motora kod mene , kakva je izduvna grana ( ima 36 godina ! ) i kako izgleda fromirani poklopac ventila i remenica . Malo me boli uvo vise za takve stvari , pa sada auto samo teram , motor nisam oprao 3 godine .

                          A ja ozbiljno se meracima da kupm neku polovnu turbinu za jedno 200 e i ubrizgavanje od siere ...
                          A crna mat boja ? Ako nadjes negde crnu epoksidnu osnovnu boju , to uzmi . Ja sam nalazio samo belu varijantu , ali boja je strava , sekisem sam udarao lim i grebao ga , boja nece da spadne . Neverovatno otporna .

                          ps. a plastiku mozda imam . Mislim da je braon boje . A inace i meni fali na kolima , samo je moja plava i nema sanse da je nadjem .

                          pss. Najbezobrazniji sam od sve dece !!!!
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • g60
                            CBC Senator XXL
                            • 20.10.2006
                            • 1011
                            • Vrachar je majka ;)

                            #73
                            Jel se meni to chini il ga ti to drpash na tng?

                            Ova mat boja je iz bodyjevog programa pod sifrom 992. Antikorozivna temeljna boja (nitro)... Mat... kilo je 300 dindzi i na sundjerasti valjak da ga preshamaram
                            Posle uvek moze bolje maltene bez neke vece pripreme...

                            Comment

                            • Van
                              CBC Senator XXL
                              • 16.02.2007
                              • 1425
                              • Nbgd

                              #74
                              Naravno , nisam lud da bacam pare . Plin je malo ubio motor sto se snage tice , zbog busenog karburatora tamo gde su dizne za plin. Body 992 nije postojan , ovo pricam iz licnog iskustva , bledni i nestaje na suncu i puca. Mada ako hoces dresh look , teraj Nego ako to ne trebaju ti branici na kapriju , mislim hoces da stavljas spojlere , ovo , ono , urban look , ja prvi stajem u red . Ne znam sta da ti ponudim za uzvrat , hoces hromiran poklopac za zupcasti kajs ?
                              ...zivi , Franjo je ziv !!!

                              Comment

                              • g60
                                CBC Senator XXL
                                • 20.10.2006
                                • 1011
                                • Vrachar je majka ;)

                                #75
                                Branici su savijeni kao kifle tako da nemoj preterano da se nadash
                                Trenutno stoje na autu samo zbog komshija koji shibaju po parkingu sve redom Cim se auto ne vozi, oni ga ne vide
                                De si stavio bocu od plina ako nije tajna? : ))))))

                                Ako se secash porshea mat crnog... mislim da je bio 944 onaj sa okruglim farovima... Ceo je bio u tom dresh fazonu
                                Lako cu ovog da oteram kod jednog chikice da ga preprska bojom ako ne bude valjalo

                                Ali ova fotografija...

                                Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!

                                Comment

                                Working...
                                X