Ford Capri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bivan
    CBC Član
    • 19.02.2008
    • 13
    • Kikinda

    Pozdrav, kako kazete, kaprijevci! Evo ja jos uvek radim oko mk1. Masina je skoro gotova. Nikad da nabavim neki digitalac da vam postavim slike da vidite sta sam do sad uradio. Za sad sam ulozio 150e, nije strasno, kad krene lim i farbanje ima da ode dosta. Planiram neku metalik, alu felne...
    Za ove pare sam srediomasinu skroz.

    Kreso, da li si imao problem sa strujom, jer kad sam sredjivao alnaser, bendix(automat koji ubacuje zupcanik) radi ok, ali vuce neku struju nonstop. Tako da ga moram menjati. Mozda sam ga i ja sjebao sa malo duzim srafovima. (namotaj u njemu je u kratkom spoju) Cuo sam da je isti kao i na opelu...

    Van, oce biti nesto od one lajsne, i kakvi su ti farovi, okrugli? Ako mozes ako mozes da mi posaljes slike od branika... POZ

    Comment

    • Van
      CBC Senator XXL
      • 16.02.2007
      • 1425
      • Nbgd

      @12M
      Ja sam Ste-VAN
      Treba ni sve i svasta sa tog taunusa , ali dogovoricemo se
      @ Danijel
      Pumpe na svim v6 motorima treba da su iste. Skini svoju i odnesi u prodavnicu . treba da pase od siere , scorpiona ....
      @ Bivan
      Lasne mi cuce na terasi , cekaju da ih neko pokupi. Pitas za branike od MkI ? Mk I ima cetvrtaste farove , iste kao yugo . Ima jos po koja sitnica , dobis sve ako hoces
      ...zivi , Franjo je ziv !!!

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        FORD Capri II V6, započeta restauracija, 350 EUR. 064/362-3675
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • kresa capri
          CBC Veteran
          • 27.01.2008
          • 110
          • kladovo

          pozdrav svima, ivane kod mene nije vuko struju moguce da si nesto prespoio prilikom pakovanja inace automat ti pase i od sierre 16, to je bosov alnaser, pase i od rekorda imas sifru na njemu

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            Ja sam za vikend radio oko kaprija . Sklapanje se blici kraju . Prva stvar je koju sam primetio da motor nece da radi kako treba . Prima samo mali gas , nece da se vrti , gusi se . Druga stvar , od stajanja mi je otisla pump za vodu . Kada sam sipa tecnost za hladjenje , poceo je motor da piski vodu na semeringu pumpe . Kako je motor radio par minuta , tako je curenje postajalo kapljanje . Posle izvesnog vremena ustanovio sam da kaplje 2-3 kapi na minut . Mozda ce se sam o srediti kada bude radio motor , ili cu morati da kupim novu pumpu .
            Zezao sam se ceo dan oko el. instalacije . Koji je problem kada je uto stajao dugo . Skoro svaki kontak koji je spolja je ze******o . Jos nijam uspeo da nateram , poziciona svetla , desni prednji zmigavac , prskalicu i sirenu da rade . Svi ovi potrosaci su ispravni i reaguju na + kada ima dovedem zicom direktno .
            Ostalo mi je da napravim nosac menjaca , posto je petostepeni u njemu , i da sredim kocnice .
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • 911s [SK]
              CBC Senator
              • 21.11.2007
              • 242
              • Beograd

              Odakle samo ispadaju ovi Caprijevci...
              Lepo za videti da ih još ima.


              In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

              Comment

              • Bivan
                CBC Član
                • 19.02.2008
                • 13
                • Kikinda

                Kreso, upravu si, okrenuo sam automat naopacke , sve je sredjeno. (samo sto sam se zeznuo, pa kupio novi, a ustvari je i stari ispravan)
                Evo par slika nedovrsene masine i sredjenih delova...









                Krivo mi je sto nisam slikao pre pocetka radova.
                Bice jos slika.

                Van, ako budem imao vrmena, jedan da cu se organizovati pa cu doci do BG da vidim sta imas od delova...

                Palo mi na pamet da ugradim okrugle farove od Lade 2103, sta mislite o tome? (verovatno ih ima na buvljaku u NS na kile)

                Pozdrav.

                Comment

                • Van
                  CBC Senator XXL
                  • 16.02.2007
                  • 1425
                  • Nbgd

                  Meni su delovi na placu , i nema ih bas mnogo , u pitanju su sitnice . Plac mi je u Grockoj a ja sam tamo vikendom . Inace tamo mi je i kapri .
                  Pre nego sto sklopis motor , prozezaj se sa glavom , promeni tu usisnu ganu i karburator za neki dvogli sa siere i isto uzmi sierinu duplu izduvnu granu . Mozes da kupis ventila od 2.0 motora i da ti na masinskoj obradi povecaju precnik usisnog grla , i da stavis bregastu od 2.0 . Bilo sta da uradis od ovoga osetices u voznji ako uradis sve ovo docices na 90+ ks i dobices jedan veoma zivahan motor koji se rado vrti i pruza pravi spotrski osecaj .
                  A ako hoces da izvuces izgled kao novog automobila , sto se mehanike tice , sve srafove i metalne delove koji su bili pocinkovani , ocistis i odneses da se ponovo cinkuju . Ja sam probe radi odneo peraja i remenicu alternatora da mi se zuto cikuju i to je kostalo 100 din , a deo je kao da je iz fabrike izasao . Odnecu sve originalne sajbne , razne limene nosace i drzace koji su vidljivi na cinkovanje . Bar to nije skupo .
                  ps.
                  imam knjigu u pdf-u , HOW TO POWERTUNE FORD SOHC ( PINTO ) ENGINE . Biblija za ovakve motore
                  ...zivi , Franjo je ziv !!!

                  Comment

                  • 911s [SK]
                    CBC Senator
                    • 21.11.2007
                    • 242
                    • Beograd

                    Da li je moguće cinkovanje ne u žuto, nego u standardno sivo?
                    Gde si radio to cinkovanje?


                    In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

                    Comment

                    • Van
                      CBC Senator XXL
                      • 16.02.2007
                      • 1425
                      • Nbgd

                      Ista je cena za zuto i sivo , samo sto je zuto otpornije . Firma je DES
                      ...zivi , Franjo je ziv !!!

                      Comment

                      • Bivan
                        CBC Član
                        • 19.02.2008
                        • 13
                        • Kikinda

                        Sto se tice tih delova, svi su bili zardjali. Imam kuci masinu za peskiranje i svaki deo sam peskirao, pa farbao, pa posle sa bezbojnim lakom prelakirao. Nisam hteo da se zezam sa cinkovanjem, nemam vremena ni za sta, radim ceo dan, pa vojska i samo vikendom. Nisam mogao to da saljem za NS...
                        Bice i ovako dobro, lepse izgleda u prirodi nego na slikama.
                        Glavu sam vec sredio, cale se bavi obradom sedista ventila i komplet glava. Ubacio sam original ventile od 1.6, za usisnu, izduvnu i karb cu se potruditi da nabavim.... Sto se tice sedista i ventila, sve je odradjeno kao na sportsim motorima. (bice i ovo dobro)
                        Nasao sam na netu nesto oko glava bas za OHC i kako su naveli tako mi radimo odavno. 3 ugla na sedistima, naleganje sa ventilom 1 mm........

                        Kada sam sredjivao delove isao sam do detalja, menjao sam lezajeve na alternatoru, pravio sam nove lezajeve za alnaser, skoro svaki deo cistio do detalja. (izgleda da ga niko ovako nije sredjivao od kada je proizveden =] )
                        Danas su mi stigle pakne za zadnje kocnice.
                        U planu imam da sredim i kompletu instalaciju hidraulike, nove cevi.

                        Sledece je kompletno sklapanje motora.
                        -vracam tockove i kocnice na karoseriju
                        -sredjivanje limarije
                        -priprema za farbanje i farbanje
                        to ce da traje jos dosta, zbog malo slobodnog vremena.

                        Nista, eto to je to, dosta sam smarao
                        Pozdrav kaprijevci !!!

                        Hauba sa grbom, KUPUJEM !!! mk1

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          Nije toliki problem na samim ventilima koliko je na ostrim krivinama i ivicama u kanalima . A dobar izduv i usis pomazu dosta . OHC motori su izrazito kratkohodne masine i trebalo bi da se vrte dobro , sto u praksi nije slucaj , zbog gomile restriktivnih elemenata
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • maki85
                            CBC Član
                            • 11.03.2008
                            • 51
                            • vrbas

                            ima hauba

                            Koliko para se krece hauba sa grbom mislim da znam za jednog tipa koi ima haubu vrata je bacio to znam vrh vrata bila sta reci za takve likove!Ej druze jel to za capri mk1?

                            Comment

                            • kresa capri
                              CBC Veteran
                              • 27.01.2008
                              • 110
                              • kladovo

                              pozdrav kaprijevci ivane daj slike od sasije uzeleo sam se mog mezimca da ga vidim,van kako napredujes? trebali bi da organizujemo okupljanje sta vi mislite o tome? ja mislim da je najveci problem sto mi nismo slozni kao opelovci i drugi. i sto nas je dosta a 99% nemamo registrovane caprije, came nam po livadama i supama na pola posla odradjeni daj te ljudi da se trgnemo malo padamo polako u zaborav i legendu nedozvolimo to a svakom od nas malo treba pa da ozive nasi ljubimci zato ade da pjunemo u sake i na posao nedozvolimo da nam se smeju i pocenjuju gori od nas pozdrav

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                Moj bi trebalo da bude gotov uskoro , samo sto ja necu da zurim , mora svaki detalj da bude na mestu . Jos me zeza i karburator ili nesto drugo pa motor nece da prima gas . A kada ga zavrsim , ne znam sta cu sa njim , registracija je 400 e za 2300 cm3 , a i on pije benzin ko nenormalan . Bitno da on bude izpravan i kao nov , pa sto se mene tice moze i pod ciradu u garazu da bude muzejski primerak . Ovakva igracka se nabavlja samo jednom u zivotu , a ja sam bio srecan da ga kupim pre 12 godina.
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X