Chevrolet Corvair 1959-1969

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HEMI 426
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2005
    • 1833
    • Novi Sad -United States of Liman

    #16
    Corvair je veoma interesantan auto iako nije muscle jer je to dijametrano suprotna koncepcija ostalim kompaktima sa pocetka 60tih. Svi ostali kompakti ( osim Pontiac Tempesta koji je imao transaxle i savitljivi kardan ) su bili samo umanjena kopija full size modela. Corvair je krenuo potpuno drugim putem. Mnogo tehnickih novotarija, ne vidjenih nigde i nikad pre toga, dosta verzija i varijanti i bogato trkacko nasledje...Zasluzio je mesto u istoriji...

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #17
      A Falcon? Valiant?

      Comment

      • HEMI 426
        CBC Senator XXL
        • 23.12.2005
        • 1833
        • Novi Sad -United States of Liman

        #18
        Sta sa njima? Vec postojeci motori i mehanika, jedino dizajn i poziconiranje je bilo novo ( posebno kod Valianta )

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #19
          Ciju mehaniku i platformu je Comet koristio?

          Comment

          • HEMI 426
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2005
            • 1833
            • Novi Sad -United States of Liman

            #20
            Falconovu, produzenu za 5 inca. Platforma koju su koristili Falcon sedani je bila koriscena za Comet 2 door. Ne znam da li si znao ali Comet je prvobobitno planiran da bude Edsel model...

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              #21
              Pogresno pitanje sam gore postavio.

              Trebalo je pisati Ciju mehaniku i platformu je Falcon koristio?

              Znao sam da je Comet trebao biti Edsel, ali kako je Edsel propao '60, Comet se u pocetku prodavao samo kao Comet. Pod Mercury imenom se poceo prodavati tek '62.
              Zao mi je sto se nije pojavio kao Edsel jer je mogao spasiti Edsel. Comet bi taman doneo prodaju koju je Ford hteo za Edsela (nekih 200,000 vozila godisnje).

              Comment

              • HEMI 426
                CBC Senator XXL
                • 23.12.2005
                • 1833
                • Novi Sad -United States of Liman

                #22
                Falcon? Pa do 1962, je imao svoju platformu, napravljenu za njega a kasnije je delio neke komponente sa Fairlaneom...

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #23
                  Kako onda gore napisa "vec postojucu mehaniku i komponente"?

                  Falcon, kad se pojavio 1960., je bio svoj model i nije delio nista sa ostalim Fordovima.

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #24
                    Originally posted by luci
                    @hp imas li ti predstavu koliko kosta registacija za auto ciji je motor 5.0 i ima nekih 300 ks, a pitam te jos i ko ce to da napoji... Inace registracija kosta kao dve prosecne mesecne plate pa ti vidi.. a ako je manja kubikaza manja je i registacija....
                    Onda ne treba restorirati Amere. Lepo restorirajte male klasicne Evropske automobile sa motorima manjim od 1.5L.

                    Comment

                    • matija
                      CBC Član
                      • 02.06.2007
                      • 44
                      • vracar, beograd

                      #25
                      evo slika, kao sto sam i obecao.





















                      vlasnika nisam uspeo da nadjem, ali bicu uporan...
                      100% pure street punk performance

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        #26
                        Matija, puno hvala!
                        Znam za auto dugo, ali nikad nisam otisao da ga vidim ( a mogao sam 100 puta ), koliko znam, nekada davno mu je otisao anlaser ( ili alternator ) i auto je ostao zaboravljen. Prema slikama deluje vrlo "spasljivo" jer sve sto se vidi je povrsinska rdja a ne trulez sto je velika razlika. Osim toga, auto je kompletan i sve sto mu treba je dobar limar ( i farbar ) i malo mehanike...

                        Inace, koliko znam, prvi vlasnik je bio iz visokog vrha tadasnje politicke scene sfrj. Da li se radilo o krcunu, djilasu,...nekom od tih likova, raspitacu se. Prema prici, osim corvaira, taj on je vozio i spaceke i bube, cudne automobile imajuci u vidu status ( i kesh ) koji je uzivao. Ne znam ciji je auto sada ali raspitaj se malo o istoriji. Inace, rankovic je imao Chevy Malibu 1964....

                        Comment

                        • matija
                          CBC Član
                          • 02.06.2007
                          • 44
                          • vracar, beograd

                          #27
                          ehej, nema problema. pokusao sam danas da nadjem vlasnika, ali kuca u cijem dvoristu se corvair nalazi je sa nekim metalnim roletnama na svim prozorima i vratima, mada zvono radi (cuje se). pitao sam nekog komsiju iz susedne zgrade ali on nista ne zna da mi kaze. bicu uporan, hemi, ne brini se. ako te zanimaju neki odredjeni delovi automobila koje mozda nisam slikao slobodno trazi pa cu da idem da fotkam.
                          100% pure street punk performance

                          Comment

                          • HEMI 426
                            CBC Senator XXL
                            • 23.12.2005
                            • 1833
                            • Novi Sad -United States of Liman

                            #28
                            Super. Interesuje me u kakvom je stanju motor ali to ne mozes da snimis. Najvise se brinem da li su klipovi zapekli i da li je dihtung popusio i pustio ulje pa je motor suv. Stvar kod boxer agregata uopste, jeste da otvaranje motra ( u ovom slucaju blok ima dva dela ) je uvek pipavo i nikad ne moze da se vrati kako je bilo u potpunosti. Taj mehanicki momenat je uvek diskutabilan. Sa druge strane, Corvairov sestak je bio zapanjujuce troublefree, obzirom na to da je bio prvi i jedini boxer, tako da je moguce da je motor i dalje u ok stanju... Videcemo....


                            Nego, nisi rekao, otkud interesovanje za americanu i muscle cars? U srbiji, je to jako retko...

                            Comment

                            • matija
                              CBC Član
                              • 02.06.2007
                              • 44
                              • vracar, beograd

                              #29
                              ok, kazem ti dacu sve od sebe da iskopamo nesto o tom automobilu, budi bez brige.
                              a sto se tice mog interesovanja...
                              pa, duga prica. kao dete sam jako zavoleo automobile uz mog pokojnog techu. njegova cela familija su svi vrlo iskusni vozaci ali iz nekog nepoznatog razloga su uglavnom furali samo francuska kola. techa je bio avanturisticki tip i zaputio se u belgiju jednog dana i tamo ostao sve do pre godinu i po kad je umro od raka pluca. jednom prilikom kad se vratio iz belgije u sarajevo, doneo gepek (torbe stavio na zadnje sediste, kralj!) peugeot-a 505 karavan prepun casopisima posvecenih iskljucivo americkim automobilima. i to je bilo to. od tada, svaka cast italijanima na strasti, nemcima na preciznosti, francuzima na udobnosti i japancima na tehnologiji, ali jedan je amer...
                              btw, znam da je offtopic ali samo da se pohvalim da sam juce video gumpert apollo sa diplomatskim tablicama i skamenio sam se i od vizuelnog i od sonicnog dozivljaja.
                              100% pure street punk performance

                              Comment

                              • starac vujadin
                                CBC Senator XXL
                                • 27.08.2005
                                • 2617
                                • Stari grad

                                #30
                                Bravo Matija za slike.

                                Taj auto stoji u tom dvoristu, otkad znam za sebe. S obzirom da poznajem relativno dobro taj kraj, auto je sigurno pripadao nekom koji je bio etabliran u raniji sistem. U toj kuci (koja inace ima ogromnu vrednost) niko ne zivi, ali se o njoj vodi racuna, moguce je da su potomci u inostranstvu. Vracar je deo grada gde su u socijalisticka vremena ziveli ljudi sa ukusom i gradjanske provenijencije. Zato je tu moglo da se nadje dosta egzotika, a narocito je bilo dosta engleskih kola, delom i zbog toga sto je auto salon Jugohemije, koja je nekada prodavala puno engleskih kola, bio na uglu Beogradske i Krunske ulice. Provodio sam puno vremena kao klinac balaveci ispred salona, u kome su se nalazili Triumph TR6, Triumph Stag, Mini 1275GT, Jaguar XJ i ostale manje poznate poslastice kao Princess, recimo...

                                Comment

                                Working...
                                X