Originally posted by Dora
View Post
Tahografi
Collapse
X
-
-
-
Pa ako stvarno mora kamion da dodje u servis onda je to malo glupo. Pola i više gradskih zona je zabranjeno za kamione a o placu za tako nešto da ne pričam koliko košta...
Ali ne čudi me, neko mora opravdati platu koju ne zaslužuje pa ajde da ...
Comment
-
-
Vozilo mora da dodje do radionice da bi se uradilo, jer je ono sastavni deo celog sklopa. Do duse, po novim pravilima prazno, rastereceno prikolice ili polu prikolice, ( naravno bez slepe), tako da se uklapaju u tezinu do 12 t.
U vecini naprednijih drzava transport je izmesten ( ili pokusavaju) izvan grada. tezi se ka tome da u gradove ulaze samo manja dostavna vozila. Ko zna, mozda je to i bolje zbog zagadjenja.
A sto se tice plate, bilo bi lepo da je zaradjuju trudeci se da kvalitet podignu na neki nivo a ne da bacaju akcenat na formu i da je, uz to, oplemenjuju svojom mastom.
Comment
-
-
Comment
-
-
Vidim da su skresali spisak i to dobro, nema nekih imena iz ČA,KG,BG, uslovi su im stvarno rigorozni ali treba dati i 5000 din godišnje za sertifikat nije baš malo na ovim uslovimaRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Nije azuriran spisak. Na danasnji dan, registrovanih radionica je 25. Po mom saznanju, ove godine bi trebalo da se kompletira spisak od oko 35- 40 radionica. Obzirom da ABS kasni sa ukupnim svojim poslom, i da im je administracija izuzetno spora i komplikovana, ostaje nam da se nadamo da ce izdavanje servisnih kartica bar malo ubrzati. Za sada se, jos uvek po negde, koriste strane kartice i izdaju strani sertifikati za digitalne tahografe. Sreca je da su radionice izjednacene sa evropskim, tako da to za sada ne predstavlja problem.
Sto se tice cene ovog puta je povecanje opravdano, jer sa sobom, osim povecanih troskova samog pregleda (vreme, oprema, dazbine,sertifikati,ispiti), nosi i ozbiljnu odgovornost.
Comment
-
-
Potpuno mi je jasna situacija ali generalno gledano na cene transporta po kojima prevoznici robe rade to bude stavka jel na relaciji od 400 km to mu je ostatak, još kad poskupi tehnički pregled pa onda šestomesečni tehnički pa vatrogasni aparati 2 puta godišnje, pa bele potvrde godišnje i sve to za kamion i prikolicu, obično se tu pojavi još i šoferšajbna u godinu do dve tako da držati kamion je skoro bogatstvoRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Koliko firmi ne stane toliko se pojavi novih, a skoro 7000 kamiona ima Srbija u medjunarodnom saobraćaju na kraju 2012, da ne pominjem vozila koja rade u domaćem saobraćaju a nisu registrovana u ministarstvu, dodati posle toga kombije koi podležu tahografima i autobuse pa pomnožiti sa nekom starom cenom sertifikata od 1500 din pa broj radionica koji nije bio veći od 100 pa vidi koja je cifra + vozila iz MNE koja su radila sertifikate u Srbiji. Lepa je to paraRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
Comment