Pozz, hvala na iscrpnim odgovorima valja po nekad malo prodivaniti o zanimljivim stvarima
Tahografi
Collapse
X
-
Evo dogadjaj od danas, zovemo radionicu sa spiska ovlašćenih za sertifikat za FH I serija i stativa, ne može da ga uradi nema plombe za taj taho i u p.m. zovem dalje one koje su mi u blizini ČA do kojih mogu da stignem tokom dana da se završi posao pa javljam rezultatRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
U mom kraju EGK100 ne može niko da uradi a ne znaju ni kada će moći, zvao sam direktno agenciju da ih pitam šta imaju da kažu po tom pitanju i nikog zvaničnog nisam mogao da dobijem osim fax-a. Posle nekoliko poziva na više različitih brojeva dobijem neku sekretaricu uputi me na prvobitni broj, kažem joj da mi se tamo javlja fax i da mi je veoma problematično da ostvarim komunikaciju sa njim a u vezi mog problema i onako ne voljno mi dade mail od neke Vesne pa sad čekam odgovor da vidim šta će da mi kažu ako to uopšte i budu pročitali.Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Tahografi EGK 100 se ne prave vec duuuugo. Retke su radionice koje ih popravljaju, ali sve bi trebalo da ih pregledaju - bazdare. E sad tu nastaje problem, jer da bi se pregled mogao obaviti, postujuci zakon, potrebne su plombice i plombe. Osim sto su enormno skupe, tesko ih je nabaviti u nekim manjim kolicinama. Ukoliko budete uporni, pronacicete one radionice koje ih rade. O toj informaciji, ko ima plombe za EGK, agencija nema saznanja. Mail koji ocekujete, nece vam resiti problem. Doticna gospodja Vesna iz ABS-a i pored naj bolje volje ( koju vecinom ima) tesko da ce ikako pomoci.
Comment
-
-
Znam da mi neće rešiti problem nego sad Ja ulazim u problem i trebalo bi da prezovem 26 radionica, s tim što mogu generalno da imam problem pa da moram da idem primera radi u Suboticu ili nešta što mi nije nimalo usputno, uglavnom u VA,UE,PO,KV,KŠ ne mogu da urade i problem je plombe, taho je ok ali sad ako mi naidje neki ograničeni policajac mogu da imam veliki problem a u zemlji ima preko 1000 kamiona tog tipaRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Originally posted by Siera View PostZnam da mi neće rešiti problem nego sad Ja ulazim u problem i trebalo bi da prezovem 26 radionica, s tim što mogu generalno da imam problem pa da moram da idem primera radi u Suboticu ili nešta što mi nije nimalo usputno, uglavnom u VA,UE,PO,KV,KŠ ne mogu da urade i problem je plombe, taho je ok ali sad ako mi naidje neki ograničeni policajac mogu da imam veliki problem a u zemlji ima preko 1000 kamiona tog tipa. To je jedna od prvih laboratorija za bazdarenje tahografa u staroj Jugoslaviji TAHOGRAF DOO. Probaj i pitaj. Tel 037/44-33-38 Mile.
"AAAA, OVO JE SRBIJAAAA, GOVORE GROBOVI RATNIKA IZ SLAVNIH VREMENA..."
Comment
-
-
Kako odvesti kamion u ovlaštenu radionicu za baždarenje tahografa ako je prethodni sertifikat istekao?
Bukvalno se rizikuje kazna ako te uhvate na drumu sa sertifikatom čiji je rok istekao recimo pre dva ili pet dana.
Ako je rad na terenu zabranjen, da li vozilo mora da se šlepuje ili šta već?
Verujem kad bi policija zaustavila vozilo a da je sertifikat istekao da bi pisali prijavu.
kad je u pitanju kvar jasna je procedura u pravilniku ali sta u ovoj gore situaciji? Hvala
Comment
-
-
Policija bi sigurno pisala prijavu jer kao što smo dužni da na vreme zamenimo lične karte, vozačke dozvole, tako je i firma odnosno vozač dužan da prati kada ističe sertifikat za tahografe. Znači, MORA DA SE PRATI KADA ISTIČE UVERENJE ZA TAHOGRAFE! (na samom uverenju piše dokle važi). Mislim da i ovlašćene radionice šalju obaveštenja o datumu isteka! Može i neki dan ranije da se odradi pre isteka roka ali čim kad istekne, odmah povlači sankcije."AAAA, OVO JE SRBIJAAAA, GOVORE GROBOVI RATNIKA IZ SLAVNIH VREMENA..."
Comment
-
-
Jasno je da mora na vreme inace čemu svrha kontrole. Za 5 godina meni niko od radionica nije slao upozorenje o isteku sertifikata. Glupo je sto nije ostavljen rok recimo od 7 dana od isteka sertifikata da se tolerise. Sada su napravili zbrku sa ovlaštenim radionicama tako da u jednoj radionici u Beogradu zakazuju tek za 8. mart a danas je 18. februar. Sertifikat mi ističe za dva dana pa ništa od posla. Nikad do sada nisam zakazivao odlazak na baždarenje nego isključim vozilo na taj dan i pravac u servis. Blago našoj privredi sa ovakvom organizacijom .
Comment
-
-
Pa nisu oni jedina radionica koja se bavi kontrolom i baždarenjem tahografa, pogledajte po okolini ima još radionica. Ja sam otišao u decembru kod Stenmarka bez najave sačekao 3 vozila koja su bila pre mene uradio pregled izdali mi sertifikat i otišao.Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Eh, to je bilo u decembru... sad je mnogo drugacije, na zalost mnogih. Do sada su se cesto mogla dobiti Uverenja na nevidjeno, a sad i oni koji to do sada nisu cinili, moraju da pregled izvrse kako treba, a to traje.
Sto se tice obavestenja o isteku vazenja Sertifikata - Uverenja, bilo bi malo komplikovano svaki dan slati 10-14 pisama obavestenja. Uz to nisu svi redovni korisnici usluga jedne radionice, vec pregledaju tahografe gde i kad stignu.
Comment
-
-
Originally posted by marauder View PostKako odvesti kamion u ovlaštenu radionicu za baždarenje tahografa ako je prethodni sertifikat istekao?
Bukvalno se rizikuje kazna ako te uhvate na drumu sa sertifikatom čiji je rok istekao recimo pre dva ili pet dana.
Ako je rad na terenu zabranjen, da li vozilo mora da se šlepuje ili šta već?
Verujem kad bi policija zaustavila vozilo a da je sertifikat istekao da bi pisali prijavu.
kad je u pitanju kvar jasna je procedura u pravilniku ali sta u ovoj gore situaciji? Hvala
Mislim da je postupak Isti kao kad istekne tehnicki pregled.
Comment
-
Comment