Re: Registracija auta sa trećom tablicom i atest kuke
a samogradnja koja ima atest bivse sfrj, jer je to tada bilo normalno. mora sve ponovo?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Registracija auta sa trećom tablicom i atest kuke
Originally posted by sergejlakic
Ja atestiram prikolice na terenu Temerina (Novog Sada).
Procedura za samogradnju prikolice je sledeca:
1) Tehnicki pregled - konstatuje da je (stvarno) rec o samogradnji i stavi dve napomene (potreban PUS i potreban atest prikolice)
2) MZ - das izjavu sa dva svedoka da si ti (stvarno) napravio prikolicu te i te godine
3) SUP NS - vestak obavi pregled i izdaje Resenje o kucanju PUS-a
4) AMK NS - kuca PUS
5) AMK-CMV NS - atest
6) Tehnicki pregled - zavrsava tehnicki
7) SUP - tablica i saobracajna
To funkcionise u NS.
Za fabricke - moras imati papire i kaci te samo 6) i 7).
1) Pitao na tehnickom u Temerinu nista ne znaju i ne znaju kada ce znati....
2) Sta da slazem, posto nisam ja pravio vec sam je kupio od nekog dedice iz novog sada pre X godina, a nemam nikakav papir.
3) Da li SUP NS ili SUP Temerin, posto nista u vezi auta do sada nisam mogao da obavim u Novom Sadu? Opet napominjem da u SUP Temerin ne znaju nista o tome.
4) Sta je sa brojem koji vec imam ukucan na rudi?
5) Pitanje je da li ce sve da prodje.
6) Ovo verovatno mogu i u Novom Sadu
7) Ovo sigurno ne mogu u Novom Sadu, a u Temerinu su neobavesteni.
Uz sve to ovo znaci da moram neregistrovanu prikolicu da vucem nekoliko puta tamo-vamo.
Samo da napomenem da je recimo procedura za atestiranje gasa vozila registrovanih u Temerinu bila drugacija, kao i sve ostalo nego u Novom Sadu.
Ako sam zvucao malo cinicno, izvinjavam se nija mi bila namera ali stvarno mi je naporno boriti se sa ovima u SUP-u Temerin.
@sergejlakic: Ako mozes nekako da mi pomognes konkretno u vezi svega ovoga, posto kazes da ti atestiras prikolice, javi mi se na PP
Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!
Re: Registracija auta sa trećom tablicom i atest kuke
Originally posted by Chubbs
a samogradnja koja ima atest bivse sfrj, jer je to tada bilo normalno. mora sve ponovo?
Atest je svakako vazeci, jedino je problem sto neki stari atesti nemaju vlasnika, pa ces dati neku izjavu u MZ ili ces se javiti instituciji koja je atestirala prikolicu.
Uglavnom imas atest sa brojem sasije, imas taj broj sasije na prikolici, resis vlasnistvo i to je to. Funkcionise, guraj!
Re: Registracija auta sa trećom tablicom i atest kuke
Nije mi bilo tesko da svratim do masinskog fakulteta i da pitam sta da radim. Kada sam poceo da mu diktiram broj koji je ukucan na rudi, cim je cuo 063- kaze da je to kod njih radjeno i nadje mi u nekoj staroj svesci da je broj ukucan kod njih davne 1988. godine. Od 1995 na ovamo je sve u kompjuteru, ali posto je starija ima samo da je ukucan broj sasije tako da taj deo mogu da preskocim. Cak mi se ponudio da svrati do mene (posto cesto ide na tu stranu) i pogleda prikolicu i kaze mi ako nesto treba da prepravljam da bi prosla atest. Sve pohvale za ljubaznost
Sto se tice kuke na vozilu kaze da se atest vise ne radi, vec mora biti fabricka i euro. Znaci plocica na njoj je potrebna i dovoljna da bi se sve odradilo.
Znaci polako sam se pomerio sa nulte tacke.
Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!
Re: Registracija auta sa trećom tablicom i atest kuke
Imam isti problem, samo sto moja prikolica nema papire ni atest, sem atesta na prikljucnici, a fabricka je iz Maribora..
Imao sam trecu tablicu u saobracajnoj. Pitao u PU Novi Sad, ponavljaju svi da treba da platim registraciju i osiguranje, ok!
Ako sam dobro razumeo treba da dam izjavu da sam je sam napravio uz dva svedoka u mesnoj zajednici, verovatno i da prikupim lazne fiskalne racune za materijal i onda ce kao konstatovati da je sve ok, a iz aviona se vidi da je fabricka..
GDE SE RADI ATEST U NOVOM SADU, NA FTN ili u AMS ?
Re: Registracija auta sa trećom tablicom i atest kuke
PUS= po uputstvu supa naknadno ukucavanje brojeva
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Re: Registracija auta sa trećom tablicom i atest kuke
[quote="mash_ns"]Imam isti problem, samo sto moja prikolica nema papire ni atest, sem atesta na prikljucnici, a fabricka je iz Maribora.. [quote]
Resenja o utiskivanju PUS-a (broj sasije koji ti je dodelio SUP - Po Uputstvu SUPa) se utiskuje na vozilo koje nema broj sasije (kod samogradnje) ili je broj ostecen (kod fabrickih vozila).
To utvrdjuje vestak koji obavlja KT pregled i on ti dodeljuje PUS. Znaci, ako je prikolica fabricka - ona ima broj sasije utisnut na rudi, stranicama ili na nekoj plocici. Vestak ako da misljenje da je prikolica fabricka - ti moras imati papire (dokaz o vlasnistvu) i tesko ces je registrovati ako nemas isto! Ako ga ubedis da je to samogradnja, on ce ti odrediti broj PUS-a, a utiskivanje i atestiranje se vrsi u AMSS i FTN.
Re: Registracija auta sa trećom tablicom i atest kuke
Pus moze da bude i broj motora i broj sasije a znacenje je vec napisano
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Ja imam staru kuku od ranije, ali nikada nisam vadio atest. Interesuje me da li ga sada mogu izvaditi, s' obzirom da nije jos stupio novi pravilnik o tehnickoj ispravnosti vozila?
Pravilnik o tehničkom pregledu vozila nije stupio na snagu ali Pravilnik o tehničkim uslovima za vozila bogami jeste. Sada se postavlja pitanje da li uopšte možete da dobijete atest za kuku obzirom da:
Уређај за спајање вучног и прикључног возила, на возилима врста М1 и N1, која су први пут регистрована у
Републици Србији након 1. јула 2011. године или је накнадно уграђен након тог датума, када не вуче прикључно
возило и када се растави на причврсном месту, не сме да премаши дужину габарита возила
To što ste od ranije imali kuku sada treba dokazati. Što se tiče države vi ste kuku tek sad ugradili - inače bi ste imali atest od ranije.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Registrovao sam prikolicu i dobio njenu tablicu i nalepnicu a da me pri tome niko nije pitao za atest kuke niti mi je istu iko pogledao. Pri registraciji vozila u aprilu samo su mi rekli da ne bi mogao da prodjem tehnicki da nemam euro kuku ali niko nije pogledao ni da li ima plocicu ni da li je atestirana (nemam plocicu i nije atestirana). Bilo im je bitno samo da je Euro iako izgleda da je pravljena a ne fabricka. Koliko vidim jos uvek gomila ljudi ne skida kuku a da ne pricamo da vuku prikolice sa starom tablicom iako su za auto dobili novu. Tako da za sada izgleda nije problem. Inace kada sam na masinskom pitao za atest kuke rekao mi je da to vise ne rade za fizicka lica od kada je stupio novi zakon na snagu.
Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!
Comment