autoput: naplatna rampa Nais

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • borko1
    CBC Početnik
    • 24.12.2009
    • 8
    • Beograd

    #31
    Re: autoput: naplatna rampa Nais

    Popust ide ovako:

    1.500-16.000 dinara popust od 8%
    16.001 -80.000dinara popust od 10%
    80.001 i vise dinara popust od 15%

    Malo o ETC naplati-ukratko . E-go je način bezkontaktne naplate, pri kome vozila prolaze bez zaustavljanja ulaznom/naplatnom saobraćajnom trakom. Ovo savremeno rešenje podrazumeva da vozila moraju biti opremljena malim elektronskim uredjajem, tzv. TAG-om. Automatskom transakcijom koja se odvija izmedju TAG-a i i posebnog komunikacionog sistema kratkog dometa, sa antenom instaliranom na nadstrešnici iznad ulazne/naplatne saobraćajne trake, od prepaid sume na TAG-u se odbija iznos putarine bez potrebe da se vozilo zaustavlja. Iz bezbednosnih razloga brzina prolaska kroz saobraćajnu traku sa elektronskom naplatom je ograničena na 50 km/h.

    A zavrsetak rampi sa tagom planira se posle nove godine tj. 2010. Kod Bubanj potoka i Nis-a (Trupale) imate bele table (obavestenja) na kojima pise koje rampe imaju tagove a koje ne, ovih sto nemaju je nekoliko 3-4, usporite kad prolazite pa pogledajte stoje na kilometarod kucica za distribuciju kartica(sve ce VAM biti jasnije) i jedan drugarski SAVET vozite sporije policija sada koristi i kamere preduzeca putevi srbije u svoje svrhe tj. za potrebe novog zakona o saobracaju.






    Comment

    • borko1
      CBC Početnik
      • 24.12.2009
      • 8
      • Beograd

      #32
      Re: autoput: naplatna rampa Nais

      Zastali ste nesto sa pitanjima ,pitajte tu je cika Borko da pomogne,naravno ako bude znao !

      Comment

      • Cp6uH
        CBC Senator XXL
        • 22.09.2008
        • 553
        • Beograd
        • Corolla TSn

        #33
        Re: autoput: naplatna rampa Nais

        Dobili smo potrebne informacije

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          Re: autoput: naplatna rampa Nais

          Originally posted by borko1
          Montaza TAG- a

          Tako je i montiran



          I opet zeza. Ili se pri dolasku do rampe TAG oglasi zvucnim tonom, ali se rampa ne podigne i displej prikaze STOP - ili se TAG uopste ne oglasi, iako su tablice SAVRSENO citljive i ciste. I onda legnes na sirenu u nadi da ce neko skoro da se pojavi i pusti te dalje. Dakle, sistem je daleko od savrsenog i pouzdanog, jer ne smem ni da zamislim sta bi se desilo sa ovim sistemom u nekim drugim zemljama gde je TAG moguce koristiti i do 90 km/h, ljudi uopste ne razmisljaju o tome da uspore ili da se TAG nece ocitati.

          Dobra stvar, opet kazem, ali i dalje povremeno problematicna i nedovoljno pouzdana.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #35
            Re: autoput: naplatna rampa Nais

            Evo, ja pogledah i sajt Puteva Srbije, ali elektronskoj naplati i nije posvećena neka pažnja,

            http://www.putevi-srbije.rs/index.php/S ... -putarine/
            Uređaji za elektronsku naplatu putarine trenutno su aktivni na deonici Beograd - Šid, a do kraja 2007. godine planirano je uvođenje ENP na deonicama Beograd-Subotica (Mađarska granica) i Beograd-Niš i Niš-Leskovac.
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #36
              Re: autoput: naplatna rampa Nais

              Prema Madjarskoj, ako ne gresim, jos uvek nista...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #37
                Re: autoput: naplatna rampa Nais

                http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=399587
                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • borko1
                  CBC Početnik
                  • 24.12.2009
                  • 8
                  • Beograd

                  #38
                  Re: autoput: naplatna rampa Nais

                  Ovom nasem drugu "206" bih preporucio ili da kod puteva zatrazi zamenu uredaja ili da raskine ugovor i ne dozvoli da ga iko zeza na kraju krajeva ugovori za to i sluze a njima nadam se nije u interesu da se takve stvari dogadaju Mihajlo Pupin koji je radio program i ostalo jos u pocetku je najavio bebi greske ali ako nekoga non stop bebi grescica zaustavlja ispred rampe cemu onda TAG ,ETC i sve ostalo je znaci badava. Plus sve ovo se izvozi o cemu je B92 u svom gore pomenutom izvestaju sve lepo napisao
                  prema tome druze ako je ovo sto ti pises istina raskidaj ugovor i trazi da uvedu VINJETE tu nema nikakve bebi greske das 30-setak eurica i cele godine vozis bez problema tako je na zapadu mada cujem da ce sada i te drzave da uvode ovo cudo od ETC-a jer su prihodi od Vinjeta dosta mali tako da ostaje nam SVIRKA u TRUBU automobila

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #39
                    Re: autoput: naplatna rampa Nais

                    Nisam bas nacisto da li bi ovo trebalo da bude blago ironican odgovor ili stvaran savet Mislim, ja od njih da trazim da uvedu vinjete...Uostalom, kakvo je to resenje problema? Vrati uredjaj i raskini ugovor...to mu dodje kao kad dodjem u servis i zalim se da mi klopara kugla na trapu, a majstor me umesto da je zamenim, savetuje da odvrnem muziku jace. Ja samo ukazujem na to da uredjaj, iako JESTE koristan kao sto sam deset puta do sada rekao, i dalje pati od sitnih gresaka koje znaju da nerviraju, pretpostavljam da ih je lako i ispraviti, samo sto nikoga preterano ni ne interesuje, radi (uglavnom...) i ovako, pa je to u redu.

                    Ako vec pricamo o ovome, ja govorim svoje iskustvo, jer to u praksi i koristim, i znam kako radi. Nekome radi 100% pouzdano i bez greske, ja kazem da meni radi ovako kako radi, ima taj i taj problem, i kraj. Ne pada mi na pamet da kazem da je to genijalna stvar savrseno napravljena koja nema sanse da omane, jer jednostavno nije tako.

                    Usput, zvao sam i Puteve i Mihajlo Pupin, ukazao im na gresku - bas njih zabole cosak, po njima to savrseno radi i uopste ih ne interesuje sta ko ima da kaze o tome. Ok...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • borko1
                      CBC Početnik
                      • 24.12.2009
                      • 8
                      • Beograd

                      #40
                      Re: autoput: naplatna rampa Nais

                      Iskreno se nadam da cu za koji dan moci da dobijem informaciju iz prve ruke od nekih svojih prijatelja, da bih ti pomogao da resis problem koji imas, ali pomogni i ti meni, pa iskreno reci na kojim tacno rampama (kojoj deonici) imas problem, za koju firmu vozis, ako je firma u pitanju, ili auto ako je privatno vlasnistvo, kojih je reg. oznaka npr.bg,ni,kg,vr,ns i broj (dosta bi pomogla ova informacija) jer tag nije za sada toliko zastupljen (poseduju ga uglavnom firme), tako da u savkom slucaju postoji u sistemu (tvoj tag i reg.broj) i lako je sve to proveriti, ako znas prave ljude.I naravno da jos postoje sitne greske i niko i ne kaze da sve ovo funkcionise besprekorno, daleko od toga, ali zato postoje ovakve stvari, da bi se problemi resavali zajednickim snagama, a ne da se prepucavamo preko neta, nego valjda da jedni drugima olaksavamo svakodnevni zivot koliko god je to moguce. A da i koga to zoves (koji broj ili konkretno ime) u Putevima?, i kojim ljudima iz Pupina se obracas?, ako nije tajna, jer ispada da oni svoj posao ne rade valjano, po nekoj tvojoj prici, u koju ja ne sumnjam naravno ,nego sam cisto radoznao a takodje bi mi informacija bila od znacaja. Pozdrav i obracam se prijatelju pod imenom "206".

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #41
                        Re: autoput: naplatna rampa Nais

                        Uvek je u pitanju ista deonica, Beograd-rumska raskrsnica. Na Simanovcima prema rumskoj raskrsnici, ne desava se toliko cesto da se rampa ne podigne, dok se na izlazu na rumsku raskrsnicu to desava prilicno cesto. Pri ulasku iz pravca rumske ka Bg, skoro uvek radi kako treba, dok na Simanovcima u pravcu prema Bg, maltene svaki drugi put imam problem. U pitanju je uvek ETC traka.

                        Auto je registrovan na firmu, BiH registracije 571-T-909. U putevima sam zvao jedno 10 brojeva (bez preterivanja), od portira do lokala na koji me on prebaci, na kom nemaju pojma o cemu pricam, pa me vrate kod koleginice, koja zna o cemu pricam ali ne moze da pomogne, pa me prebaci u komercijalu koji nisu zaduzeni za to, pa me oni opet vrate do portira, koji se onda iznervira i prebaci me u pi*** materinu, dok na kraju ne zavrsim kod nekog sefa koji me saslusa i kaze da oni nemaju nikakvog uticaja kako to sve radi, i da zovem Pupin, na neki levi broj. U Pupinu ista prica, s kim sam pricao ne secam se zaista, bilo je poodavno, ali ono cega se secam je totalno odsustvo interesovanja i jednih i drugih za cinjenicu da to ne radi bas savrseno kako treba.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • borko1
                          CBC Početnik
                          • 24.12.2009
                          • 8
                          • Beograd

                          #42
                          Re: autoput: naplatna rampa Nais

                          Hvala, 206! Nadam se, da se cujemo posle nove godine, sa lepim informacijama, i Srecna Nova Godina SVIMA od cika Borka!

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #43
                            Re: autoput: naplatna rampa Nais

                            I tako ... krenem ja danas niz auto put na nišku stranu ...

                            Dođem do Bubnja, lep, velik znak, visok sigurno 5m stoji pred rampom i obaveštava radoznale da postoji elektronska naplata i na kojim mestima to funkcioniše. Ispade da samo pokoja rampa nije pokrivena.

                            Krajnja desna traka (kao svugde u svetu, bar onom koji sam ja video) je odvojena za enp i lepo stoji znak iznad rampe. Ali, ne lezi Vraže ... u tu trakus e gomilaju svi šleperi, kamioni, kola, biciklovi, trotineti kao i u svaku drugu rampu na Bubnju ...
                            Odem ja dalje i izlazim na Malom Požarevcu kad tamo ni traga ni glasa od enp-a. Kako su raskopali rampu pre par meseci tako stoji i dan-danas.
                            Kad sam se vraćao na Bubnju vidim dve rampe odvojene za enp, za naplatu i pitam radnika na rampi: Br'te, je su li ove elektronske rampe samo za one s tag-ovima ili može da stane ko 'oće?! Može ko 'oće, reče radnik i dodade, verovatno će u nekoj daljoj budućnosti (ma šta godi i kad god to bilo) biti samo za one s tag-ovima, ali sad je za sve i biće tako i na dalje ...

                            Sledi pitanje: Da li je ENP osmišljen samo da vozači kamiona i autobusa ne bi nosili pare i plaćali pitarine (mada, sve je to rešivo i karticama, kao i do sad) ili je cilj ubrzanje prolaza, automatizacija procesa i smanjenje potrebne radne snage za tako tupav posao kao što je naplata putarine?!

                            Meni, običnom korisniku auto puta koji na isti izlazi 10-12 puta nedeljno (5-6 puta tamo i nazad) nije bitan popust od 5%, ja samo ne želim da čekam ... Koji andrak meni koristi ENP kad moram da se guram sa svima, kupujem taj uređaj i uplaćujem putarinu unapred?! Za svu tu zayebanciju očekujem brzinu i efikasnost a ovde od toga ni traga ni glasa ...
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #44
                              Re: autoput: naplatna rampa Nais

                              Ne znam da li sam to spomenuo, ili mozda i jesam, ali da nisam bio dovoljno jasan - elektronska naplata se ne obavlja SAMO u trakama obelezenim kao ETC. ETC traka je zamisljena da se u njoj obavlja samo elektronska naplata kad nema guzve, a video sam da i u nju pustaju sve i svakog kad je guzva. Malo se gubi poenta, ali eto.

                              Medjutim, na svim do sada rampama opremljenim za elektronsku naplatu putarine, SVE trake su pokrivene ovim sistemom - ukljucujuci i one iznad kojih je upaljeno crveno svetlo. Imate iznad trake pravougaonu antenu - ako je vidite, slobodno terajte tuda bez obzira na crveno svetlo, tag ce raditi i u njoj.

                              Slazem se da bi ETC traka trebala biti SAMO za ETC, ali, eto...mada, i ovo sa prolaskom kroz crvenu traku zna da skrati cekanje.

                              Sam sistem, rekoh vec, dosta je bagovit, evo jos jedan primer - stojite u zelenoj, obicnoj traci, ili u ETC traci, svejedno, iza jednog ili vise auta u redu. U trenutku dok auto ispred vas placa putarinu, treba da se dooobro odmaknete od njega dok ne dodje red na vas, inace se desi da sistem ne ocita tag, ili otvori rampu za vas dok ovaj ispred placa putarinu za sebe - i onda rusvaj. Obicno stojim nekih 10 metara iza, ispred kamere koja snima tablice - pridjem li sta blize, sistem ili ocita tag pa otvori rampu ali za ovog ispred mene, ili je ne otvori nikako kad dodje red da prodjem.

                              Ali, proradice valjda kako treba, posle jedno 10 godina testiranja i nadogradnji sistema
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • deki74
                                CBC Veteran
                                • 03.02.2008
                                • 139
                                • Beograd

                                #45
                                Re: autoput: naplatna rampa Nais

                                Spisak rampi na kojima se mozete ukljuciti i iskljuciti sa tagom na autoputu Beograd-Nis na dan 09/01.2010
                                1.Beograd
                                2.Mali Pozarevac
                                3.Vodanj
                                4.Batocina
                                5.Jagodina
                                6.Cuprija
                                7.Paracin
                                8.Razanj
                                9.Al Rudnici
                                10.Aleksinac
                                11.Trupale_Nais
                                12.Doljevac

                                Za nekoliko dana bice gotovo Pojate a do kraja meseca Velika Plana,Pozarevac i Smederevo.

                                Sto se tice preostalih naplatnih rampi a to su Transped,Vrcin,Umcari,Kolari,Markovac i Lapovo njihovo kompletiranje je pod znakom pitanja jer su to stanice koje nemaju nadstresnice i dovoljnu duzinu kanala pored same naplatne kucice da bi se pravilno skeniralo vozilo , pa samim tim nema uslova za postavljanje Elektronske naplate ali ce se verovatno pronaci neko kompromisno resenje .
                                Jedina preostala deonica je Beograd Subotica gde ce se verovatno postaviti Elektronska Naplata u takozvanom otvorenom sistemu do leta ove godine

                                Napominjem zainteresovane clanove foruma koji su nabavili tag da u ovom prelaznom periodu na deonici Bgd-Nis moraju paziti gde ulaze i gde izlaze na autoput jer ako na primer udju na Vrcinu a imaju tag tamo ce posto nema ETC dobiti karticu i onda se ne smeju pojaviti na ETC traci jer ce sistem registrovati kao da su usli na divlji ulaz a u tom slucaju ce im sa taga biti skinuto 1080 dinara,isti slucaj ce biti ako udju na Beogradu na Etc traku sistem se ih naravno pustiti i sada se na primer pojave na Vrcinu koji nema ETC naplatu inkasant ce im traziti da plate takozvanu izgubljenu kartu takodje 1080 din.

                                U takvim slucajevima ako dolazite sa stanice na kojoj ste uzeli karticu ,tag morate skloniti ispod sedista ili ga umotati u aluminijumsku foliju da vam nebi skinuo kazneni iznos.

                                Comment

                                Working...
                                X