Re: Zimske gume ZOBS
vozio sam po snegu auto i sa novim letnjim gumama i sa celavim letnjim gumama i sa zimskim napred i letnjim pozadi i sa letnjim napred i zimskim pozadi i sa sve 4 zimske gume i kazem
DA treba da se nose sve 4 zimske gume
i ako narod nece da kupi i konta da moze da vozi letnje gume zimi, treba zakon da ih natera
usitinu, putevi jesu katastrofa, ali sem sjebane gume ili felne nista bitnije se najverovatnije nece desiti, dok ako imas neadekvatne pneumatike a malo preforsiras brzinu i budes primoran da brzo stanes ili promenis pravac, neces biti u situaciji i to nekome drugom moze predstavljati razliku izmedju zivota i smrti
kome je do suicida, niko ga ne moze spreciti
sad, da li ce to uraditi losim gumama, bacanjem u jezero ili kanapcetom sa kruske, svejedno je, ali niko nema pravo da svojim nemarom ugrozi tudji zivot
ko nema novac da vozi ispravno vozilo, ne treba ni da vozi, ni njihovi baba i deda nisu imali auto, pa su zivi i dan danas
da li radi jedan stop, da li fale zihernadle u prvoj pomoci.... je manje bitno, ali gume i kocnice su osnovna stvar
svaka cast likovima koji su se setili da prodaju M+S slova na najlon pijaci, ali debilima koji odu to i kupe, treba odseci ruke do lakata
a sto se tice voznje na raznim kombinacijama pneuamtika to sa moje tacke gledista izgleda ovako
nove letnje (posebno ako su civilne sa cestim bocnim sarama i dubokim kramponima) - korektna kontorla, retko gde se u normalnom saobracaju staje, relativno uspesno se skrece, koci, izlazio sam cak i na skijanja bez lanaca, ali neophodno je da se vozi polako i obazrivo da se da sebi vremena za reakciju
celave letnje- ne mozes da stanes, ali ne mozes ni da krenes, tako da ti je svejedno
. zezam se, kontrola nikakva i za takve policija treba da nosi skakavac i da busi gume na licu mesta
napred zimske, pozadi letnje (najdebilnija moguca kombinacija) - krece, koci, vozac se opusti i onda bez ikakve najave zadnji tockovi gube trakciju i to najcesce u krivini jer su prednji skrenuli u krivinu a zadnji otisli pravo i onda ostajes da se pomolis bogu da nema niko u susret ili da pored puta nema nekih panjeva ili kanala. licno sam iskusio to, srecom na seoskom putu. vozim koliko mi predjne gume daju trakcije i onda bez ikakve najave se auto preci na putu. godine lomljenja caletovih kola pod rucnom i teranja popreko su se isplatile te sam uspeo da uhvatim auto i provezem mu **** pored kontejnera sa sve kevom koja ko drogirana skace na suvozackom mestu. ali takve srece nije bilo brdo likova koje sam nalazio polupane pored puta, na putu..... tad su shvatili da se ta usteda nije isplatila
napred letnje, pozadi zimske - moja koncepcija od prosle zime
. poteze extra, veoma upravljivo se drifta, medjutim skretanje i kocenje nula. al svestan "trakcije" prednjih tockova, vozis veoma obazrivo, polako.... isto kao sa sve 4 letnje
4 zimske - cak i polovna zimska vs. nova letnja - nebo i zemlja, a o novim zimskim, pa makar i wintere je glupo i govoriti, nadam se
vozio sam po snegu auto i sa novim letnjim gumama i sa celavim letnjim gumama i sa zimskim napred i letnjim pozadi i sa letnjim napred i zimskim pozadi i sa sve 4 zimske gume i kazem
DA treba da se nose sve 4 zimske gume
i ako narod nece da kupi i konta da moze da vozi letnje gume zimi, treba zakon da ih natera
usitinu, putevi jesu katastrofa, ali sem sjebane gume ili felne nista bitnije se najverovatnije nece desiti, dok ako imas neadekvatne pneumatike a malo preforsiras brzinu i budes primoran da brzo stanes ili promenis pravac, neces biti u situaciji i to nekome drugom moze predstavljati razliku izmedju zivota i smrti
kome je do suicida, niko ga ne moze spreciti
sad, da li ce to uraditi losim gumama, bacanjem u jezero ili kanapcetom sa kruske, svejedno je, ali niko nema pravo da svojim nemarom ugrozi tudji zivot
ko nema novac da vozi ispravno vozilo, ne treba ni da vozi, ni njihovi baba i deda nisu imali auto, pa su zivi i dan danas
da li radi jedan stop, da li fale zihernadle u prvoj pomoci.... je manje bitno, ali gume i kocnice su osnovna stvar
svaka cast likovima koji su se setili da prodaju M+S slova na najlon pijaci, ali debilima koji odu to i kupe, treba odseci ruke do lakata
a sto se tice voznje na raznim kombinacijama pneuamtika to sa moje tacke gledista izgleda ovako
nove letnje (posebno ako su civilne sa cestim bocnim sarama i dubokim kramponima) - korektna kontorla, retko gde se u normalnom saobracaju staje, relativno uspesno se skrece, koci, izlazio sam cak i na skijanja bez lanaca, ali neophodno je da se vozi polako i obazrivo da se da sebi vremena za reakciju
celave letnje- ne mozes da stanes, ali ne mozes ni da krenes, tako da ti je svejedno

napred zimske, pozadi letnje (najdebilnija moguca kombinacija) - krece, koci, vozac se opusti i onda bez ikakve najave zadnji tockovi gube trakciju i to najcesce u krivini jer su prednji skrenuli u krivinu a zadnji otisli pravo i onda ostajes da se pomolis bogu da nema niko u susret ili da pored puta nema nekih panjeva ili kanala. licno sam iskusio to, srecom na seoskom putu. vozim koliko mi predjne gume daju trakcije i onda bez ikakve najave se auto preci na putu. godine lomljenja caletovih kola pod rucnom i teranja popreko su se isplatile te sam uspeo da uhvatim auto i provezem mu **** pored kontejnera sa sve kevom koja ko drogirana skace na suvozackom mestu. ali takve srece nije bilo brdo likova koje sam nalazio polupane pored puta, na putu..... tad su shvatili da se ta usteda nije isplatila
napred letnje, pozadi zimske - moja koncepcija od prosle zime

4 zimske - cak i polovna zimska vs. nova letnja - nebo i zemlja, a o novim zimskim, pa makar i wintere je glupo i govoriti, nadam se
Comment