U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Kad i gde je to bilo? Meni rece ortak za nekog lika koji se iz Pop Lukine spustao ka Brankovom mostu (cini mi se da je vozio Jettu) i uhvatio ga led i nastavio pravo u kontra traku i tu tek nastaje havarija...
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Ovaj zali sto tebe nije pozvao...:
http://www.pressonline.rs/page/stories/ ... ctionId=39Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Cetvorica momaka izgubila zivot
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
e to je zalosno
UVEK je uzrok brzina neprilagodjena uslovima na putu, sto je pravno sasvim tacno
i sigurno se nista i ne bi desilo da je brzina bila po ogranicenju, ali ovaj put je dobrim delom i STANJE KOLOVOZA doprinelo tragediji, ali odgovornost se nikada ne pripisuje stanju puta i organizacijama cija je nadleznost odrzavanje puteva bezbednim za saobracaj
verovatno niko od nadleznih u firmi Putevi Uzice, ili koja vec firma odrzava tu deonicu, nece biti pozvan na odgovornost, a jos 4 zivota su izgubljenaKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
"Neprilagodjena brzina". Pa njima je sve neprilagodjena brzina. Na onom putu ni 30 km/h nije bezbedno. Naletis na krater na putu, neprilagodjena brzina, put sav deformisan-neprilagodjena brzina. Najlakse je tako reci i skinuti odgovornost. Tragedija se vec dogodila, a mogla je da se izbegne samo da se nasao neko pametan da sanira ono ulegnuce. 4 zivota je izgubljeno zbog mamlaza kojih zabole uvo da rade svoj posao, bitno je da se registracija placa-odvaljuje po usima i da su akcize nagruvali do kraja a to sto nema gde da se vozi i sto glava visi o koncu-ma neprilagodjena brzina.You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
znas kako
put je takav kakav jeste
pravno je to ulegnuce moglo da se desi taj dan i vozaceva je greska sto brzinu nije prilagodio uslovima na putu
ovo se tretira kao i nesreca zbog leda ili blata/sljunka
tragedija je mogla da se izbegne i da su postovali ogranicenje
mozda bi iskrivili felnu, iscupali sponu, zeznuli gumu, ali ne bi poginuli i odgovornost vozaca je neosporiva
ali je razumno da je stanje puta krivo bar 50% za nesrecu
e sad, problem je sto se pravno vrlo cesto razilazi sa razumnim, ali pravo je na njihovoj strani i oni mogu da se kriju iza toga
e, a ako bi se u zakonu o bezbednosti u saobracaju stavila i klauzula odgovornosti putara za nesrece, verujem da bi drugacije radili
ja sam slupao auto zbog klizavog asfalta, iako sam krenuo prvog JUNA na kupanje po suncanom danu, bez grama vode, blata ili sljunka na putu
ali meni je lik isekao krivinu i ja sam pri 60(ili manje), umesto da se pri tako maloj brzini sa ABS-om i 205 gumama zakopam u mestu, kocio nekoliko metara i na kraju imao toliku brzinu da sam Yuga odbacio metar unazad
ali NIGDE se ne pominje da je asfalt kriv sto nismo mogli da stanemo, iako smo postovali ogranicenje, vec se to tretira kao neprilagodjena brzina i iskljucivo krivica vozaca Yuga
pao sam sa skutera pri 20 na sat i napravio sebi stetu od 100e
koga da pozovem za odsetu?
nikoga
jbg, nisam prilagodio brzinu
narod se po Cacku lupa, gine, pravi materijalne stete sebi, drugima, privatnoj i gradskoj imovini...
ali nikada niko se ne seti da poboljsa stanje podloge ili bar kaze, ej, ljudi, pa vidite li da narod gine zbog podloge
ali ne, zabole ih za to
oni na asfalt gledaju kao na materijal koji sluzi da se vozi po ravnom i da se ne ide po blatu
i ulice se i dalje rade istom tehnologijom, istim materijalima...
urade novu ulicu i ona posle godinu dana postane kao staklo klizava
da ne pominjem kada padne kisha
ovde su apsolutno neprimenjivi propisi o proceni brzine na osnovu traga kocenja
a cim se izadje van grada na kruzni ili magistralni put, kao da se dodje na neko drugo mesto, da neke druge firme rade, sa nekim drugim materijalima/tehnologijama, iako je frekvencija saobracaja 80x veca
jednostavno, ti putevi stoje godinama i godinama obezbedjuju savrseno bezbednu kolicinu trakcije, nebitno da li je put suv ili mokarKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
...da ima pameti kod ljudi koji su odgovorni za stanje puteva u Srbiji, taj putni pravac bi bio zatvoren zbog takvih oštećenja, ulegnuća i pravih skakaonica koje se dobijaju. Da bar malo mozga ima šef one firme koja je zadužena za održavanje tog dela puta, on bi sam izdao nalog da se taj putni pravac zatvori. Ali neeee...budaletina je samo dala nalog da se postave dva znaka, i to je sve.
Da ima malo odgovornosti ( kao što nema ), put bi bio zatvoren, i onda nema mogućnosti da bilo ko pogine. Tada ne bi bilo pitanje da li je neko divljao za volanom, da li je prilagodio ili nije prilagodio brzinu, itd...itd... Prosto, nema vožnje tim pravcem, i gotovo.
Ne može se osloniti na poznavanje tog puta od strane ljudi koji idu njime...
Ne može se osloniti na to da vozač mora da pamti svaku rupu, svako ulegnuće i skakaonicu koja postoji...
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Ja ne znam sta u stvari znaci to njihovo "objasnjenje" - neprilagodjena brzina uslovima puta? Sta je to, neka univerzalna mantra koja automatski za sve gluposti koje se na putu nalaze izbacuje vozaca kao krivca? U kojem Zakonu se definise znacenje, pojam i procedura "prilagodjavanja brzine uslovima puta"? Ja treba da znam u kakvom je stanju put pa treba da nagadjam sta bi to bila "prilagodjena brzina" za te uslove?
Nadje se led na glavnim gradskim ulicama, desi se udes, uzrok je "neprilagodjena brzina uslovima puta" - nije, nego neblagovremeno reagovanje ljudi koji su trebali da ociste led. Ako je na delu puta ogranicenje 80 na sat, mene ne treba da zanima niti da razmisljam da li to vazi za suncane dane ili sneg - ako je 80, onda si DUZAN da obezbedis uslove da se saobracaj uvek odvija tom brzinom, a ne da neko ko tuda vozi treba da razmislja da li treba da prilagodi brzinu uslovima, kakvi god uslovi bili i koliko god iznosila ta imaginarna "prilagodjena brzina", pa ako pogine, ko ga je**, nije prilagodio brzinu - cemu, postavljenom znaku? Pasulju koji treba da baci pre nego sto sedne u auto? Potolina ili krater na putu, udaris, sletis sa puta - opet, nisi prilagodio brzinu - nije, nego vi niste obezbedili elementarne uslove za obavljanje saobracaja na tom putnom pravcu, treba neko da gata da je tu rupa ili potolina? Ako put ne ispunjava uslove za saobracaj, kao sto rece Nesa, zatvoris ga ili ga popravis, to sto je postavljen znak nikoga ne oslobadja odgovornosti. Znak moze da bude tu kao privremeno upozorenje dok se ostecenje ne popravi, a nekako imam osecaj da taj znak i ostecenje stoji tu od Boga pitaj kad, niko i ne planira da to popravi, i razmislja da je dovoljno sto je postavio znak, pa ko naleti sam je kriv...
Zalosno.
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
bravo momci za postove
ok, ajde mi sa hiljadu godina iskustva i znamo sta je led, sneg, ulegnuce, sljunak, ulje.... pa i mozemo da odreagujemo i smirimo vozilo pre naletanju na natakvu podlogu
ali kako ce ortakova sestra, koja ga zove telefonom i prica :"Boki, pokvario mi se Yugo, ja dam gas on nece da krene", da zna sta je prilagodjavanje brzine, jer je pao sneg, a ona polozila 2 meseca ranije po suvom
njoj pise 60 i tu se vozi 60, a ne 21, jer je klizavo i realno ne moze brze da se ideKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Mnogo ljudi čak i posle X godina iskustva ne ume da gleda znakove tj. ne obraća pažnju na njih, a i ako obrati često ne postupe u skladu sa istim. Tu je već problem do auto-škola što ne forsiraju praćenje znakova. Ja vrlo dobro znam šta znači ograničenje 40 i da ono u 99% slučajeva nije tu bezveze postavljeno i vrlo dobro znam kad se na sred magistralnog puta, na kome je ograničenje recimo 80, pojavi znak za krivinu, a ispod njega znak za ograničenje recimo 50 ili 60... Međutim to sam samo ja, recimo moja sestra, koja je položila nedavno, uopšte nema pojma o tome... ide na pravcu 110 i ide krivina nadesno stoji znak za krivinu i ispod njega ograničenje 60, ali ženska ni ne pomišlja makar da popusti gas... pošto je krivina pregledna i sa dobrim kontra nagibom i bez vozila u suprotnom smeru, pustim je da uleti tom brzinom u krivinu i krene belaj... cimaj volan hvataj auto pobeže u levu traku, dakle reakcija tek kad je frka nastala, a pre toga opušteno jedna ruka na volanu druga ko zna gde... za tako nešto prosto ne mogu da krivim putare osim jedino da napišu velikim slovima ''ALO BAGRO USPORI DA NE IZGINEŠ!!!''.
Međutim ovo što je napisao 206 naročito u prvom pasusu je odlično! Dakle, ako je ograničenje u gradu 60km/h i ako ulazim u krivinu i odmah po izlasku opalim u rupu ja sam kriv jer nisam prilagodio brzinu, a KAKO ja da vidim tu rupu? ZAŠTO da ja na svakom metru očekuje oštećen kolovoz? Jel' za programe koje ja napišem treba da brinu moji korisnici ili ja? Isto tako jel' za rupe na putu treba da brinem ja ili onaj čiji je to posao? Koje crno prilagođavanje brzine, pa ako ćemo tako, ja kad prilagodim svoju brzinu na autoputu na 150 ili na nekoj magistrali 110-120km/h oni meni naplate kaznu... pa po čemu sam ja onda kompetentan da odredim ''prilagođenu brzinu'' na lošem putu, a nisam kompetentan da odredim ''prilagođenu brzinu'' na dobrom putu?Будале се не рађају. Праве их лепе девојке у слободно време.
Comment
-
Comment