Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
evo veceras sam bio ocevidac solidnog cukanja,u Batajnici oko 500m pre centra,prema Novim Banovcima,auto stoji parkiran pored puta u mrklom mraku i od prilike 20-ak cm je na putu a lik sa golfom trojkom karavan bosanskih tabli je verovatno gledao na autobusku stanicu koja je tacno naspram te parkirane sijere ili gledao u mobilni, od jednom je ****o sa puta i bez kocenja otrese sijeru u zadnji levi cosak,po svetlima sam video da mu se ugasio auto i cujem da ga pali i ladno odlazi,medjutim sustize ga neka zena na semaforu a kroz crveno nije mogao zbog guzve i zove ga da izadje dok je bilo crveno,otisao sam da vidim sta je njemu bilo i vidim da je pocepao desno krilo,razbio far i migavac,zadnju tablicu nisam uspeo da razjasnim koliko je bio prljav,a prednju nisam video jer je stao jako blizu onog ispred a kad je izasao iz kola orjentaciono lik je visok oko 190cm i jedno 120kg zive vage,nesto joj je objasnjavao i kolona krece,sede u kola i sa gustim dimom dizela je otisao prema pruzi,pravac prema Ugrinovcima
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
koje felne???
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
pitanje je je su i tri jer prilikom ovakvog udesa... tesko da ima sta od felni. samo da je covek ziv, a verovatno je sebi uspeo da dokaze da nije svemoguc.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
nisam ja bio majstor za ovu havariju
vozac je izasao iz auta sa nekoliko lepih masnica i bez ozbiljnih povreda. nije bilo putnika.
auto nije ni imao airbag(ove). sigurnosni pojas je odradio svoje.
kokpit potpuno ocuvan! samo u prostoru za noge suvozaca patos uguran unutra oko 5cm.
felne, tri iskrivljene i jedna unistena otisle za 150e. OZ Racing, nikad farbane nkad ispravljane, 7,5*15 4*98 - za plakati.
zadnji lonac remus - neostecen, otisao za 100e
ostatak auta sa papirima otisao za 1250e
karoserija, nije za popravku, ocigledno.
blok motora unisten, fali mu komad 10*15cm
slomljeno zvono menjaca.
lep detalj iz te price je bio atest na zatamnjena stakla.
ceo auto je bio tip top. ni trunke ulja nije trosio, utegnuti trapovi, detalji tipa felni, nardi rucica menjaca i alu pedale... zali boze najkrace receno.
sled dogadjaja: vozac pocetnik, mokar kolovoz, naglo kocenje, isklizavanje i gubljenje kontrole. prvi udarac u ivicnjak visok 15cm. pogodak desnim prednjim tockom i karterom. sledeci udarac u betonski zid 30cm iza ivicnjaka na pola metra visine pod uglom od 45* (lepo se vidi po uglu pod kojim je poravnat prednji deo). odbijanje od zida i pravac na krov. zanimljiv detalj da leva stranica nije ostecena iako se auto prevrnuo u levo sto bi znacilo da se okrenuo u vazduhu.
jbg, sranja se desavaju, sreca da niko nije nastradao.
logicno pitanje: abs? ne bi pomogao mnogo i da ga je bilo. produzio bi zaustavni put i eventualno omogucio izbor izmedju udarca u zid i drugo vozilo.
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
abs bi mozda samo promenio pravac kretanja ali je ovde ipak bila presudna BRZNINA koliko ja vidim i neiskustvo.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Re: U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
djavola mekan. ima deformabilne zone i to jako dobro projektovane. kabinski prostor ocuvan a prednji deo spljeskan. zguzvao se tacno kako je i zamisljeno. prednji deo je upio energiju udarca. pao je na krov i pogledaj kako je ostao na svom mestu. kokpit je maksimalno ojacan.
sto se bloka tice, zamisli samo udarac sa oko 70kmh (u trenutku udara) u kameni ivicnjak karterom i donjim delom bloka! ne vidim kako je mogao da ostane citav. mislim da ga je taj pogodak i lansirao u vis. ipak je to najtvrdji deo svakog auta.
ima jedno pravilo za saobracajke: sto auto gore izgleda to bolje za putnike. znaci da je karoserija popila silu a ne unutrasnji organi putnika/vozaca.
imao sam ja jedno manje lupanje pre dve godine. udario sam pezoom 305 ('84.god) u suzuki swift. njegova krivica. udario sam sa oko 35km/h. prednji deo pezoa malo zarozano krilo i branik, razbijen migavac i far. volan se presavio od sile u trenutku udara jer sam ga naravno drzao a mene su ruke bolele narednih 10 dana. naravno da taj pezo nema deformabilne zone. konstruisan je u vreme kada je jos vladalo misljenje da karoserija treba da bude sto tvrdja. steta mala, oko 100e.
ko je nama kriv sto smo sirotinja i svaku stetu na autu posmatramo kao finansijsku katastrofu. sreo sam nekoliko ljudi koji bi vise voleli da su imali vise stete na kolima a da nisu lomili ruke i noge...
Comment