I pratiš ga da li piše poruke na telefonu ili samo razgovara....
U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Automobilom sleteli s puta: Dvojica mladića poginula, dvojica teško povređena
Ja više ne znam gde je granica srpske bahatosti i bezobrazluka u saobraćaju. U poslednje vreme slabo imam i para za gorivo pa ne vozim toliko ali evo juče sam išao do Krušedola, podno Fruške gore i za tih 80-ak km sam se nagledao svega. Prvo mi baja u Ustaničkoj namerno ne dozvoljava da se prestrojim ispred njega iako sam na vreme dao žmigavac jer je 100-inak metara ispred bio parkiran kombi u mojoj traci. Ja sve reko videće čovek da sam dao žmigavac pa će malo da uspori, ali NE! Sve vreme dodaje gas kako bi me blokirao. I onda ja poludim i namerno mu se ubacim ispred a on neka gleda šta će i kako će. "Auto put" od Batajnice do Stare Pazove blago rečeno užasan! Neravno do zla boga, auto skakuće ko zec, vozim 110 da nebi poleteli. Pored mene proleću sa ko zna kojim brzinama kao da voze po Autobahnu, niko je **be ni ograničenje ni stanje puta. Posle toga na starom putu od Inđije ka Petrovaradinu ograničenje ako sam dobro video 60, ja vozim 80 i pretiče me ko stigne. Kao da vozim 30. Samo se jedan lik sa Polom zaleteo pa se nabio na 2 metra od mene, sve u nadi da me pretekne, ali je verovatno procenio da bi mu trebalo mnogo vremena da toliko ubrza. Na kraju je odustao ali je kilometrima vozio na 2 metra od mene i stvarao mi nervozu.
Kad sam za to malo km juče video šta se sve izdešavalo kažem sebi i bolje da nemam pare za gorivo, manje rizikujem da negde zaginem. Nije ni čudo što nam ovoliko deca ginu po putevima, kao ova dva mladića što su vozila ovog nesrećnog stojadina.
Comment
-
-
svaki dan bar jedna teska saobracajna nesreca:
U teškoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila na magistralnom putu Niš-Priština kod sela Kondželj, stotinak metara od kondželjske crkve, povređeno je sedam osoba, među kojima su trudnica i trogodišnje dete.
Svi povređeni zbrinuti su u prokupačkom Urgentnom centru i u toku su analize i utvrđivanje težine njihovih povreda.
Kako nezvanično saznajemo, u direktnom sudaru dva automobila povrede su zadobili trogodišnje dete B.P. i to povredu stomaka, majka deteta D.P. (51) kojoj se još uvek utvrđuju povrede i njegov stric M.P. (28) koji je zadobio je povrede kičme.
Svi oni su iz Prokuplja i bili su jednom automobilu, dok su u drugom automobilu sa povredama u prokupačku bolnicu primljena deca E. Đ. (5) i A. Đ. (4) sa povredama glave i njihova majka I. Đ. (28) koja je inače u trećem mesecu trudnoće, svi iz Niša, kao i M. S. (54) iz sela Mađare kod Prokuplja.
Inače, ovo je samo nastavak serije saobrađajnih nezgoda koje su se dogodile tokom vikenda na teritoriji prokupačke opštine. Samo za jedan dan, i to u roku od tri sata, na Odeljenju urgentne medicine zbrinute su tri povređena iz tri saobraćajne nezgode.
Vozač automobila koji je udario u banderu I. S. (32) iz Jasenice kod Žitorađa je zbog povreda glave i lica hospitalizovan na odeljenje otorinolaringologije. R. T. (59) iz Blaca, zadobio je teške telesne povrede grudnog koša prilikom prevrtanja traktora.
Povređeni je sanitetom uz medicinsku pratnju prevezen u Kliničko bolnički centar Niš na grudnu hirurgiju, a V. S. (46) iz Žitorađe je lakše povređen kada je pao sa motora kojim je upravljao. On je zbrinut na odeljenje hirurgije.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Devojka iz Srbije ostala bez ruke u udesu u CG
Ivana Obradović (30) iz Bajine Bašte zadobila je teške, a njen brat Srđan (24) i njihova saputnica i sugrađanka Nevena Veselinović (26) lakše povrede u saobraćajnoj nesreći koja se jutros u 06.20 časova dogodila na petom kilometru puta Žabljak-Šavnik.
×
Ograda probila auto i osakatila devojku
Oni su se nalazili u vozilu marke "fiat" užičkih registracija, kojim je upravljao Srđan Obradović. Automobil je iz još neutvrđenih razloga, na suvom i preglednom putu, prešao na levu stranu i udarilo odbojnu gredu. Vozilo se tu nije zaustavilo, već je metalna greda probila šoferšajbnu i prošla kroz unutrašnjost i zadnje staklo.
Teško povređena Ivana Obradović, koja je sedela na mestu suvozača odmah je kolima hitne pomoći prevezena u pljevaljsku bolnicu. Ona je u bolnicu primljena bez pulsa i pritiska i izgubila je veliku količinu krvi, a njeno stanje je, prema rečima lekara i dalje teško.
Direktora Opšte bolnice u Pljevljima Zoran Tabaš kaže da je Ivani u udesu amputirana ruka ispod desnog ramena, a zadobila je i povrede desne strane temena glave. Tabaš kaže da se devojka nalazi u operacionoj sali i da će posle ukazane pomoći biti helikopterom transportovana u bolnicu u Užicu ili Beogradu.
Reporter podgoričkih VIjesti izveštava da su na licu mesta, na sve strane razbacani predmeti i delovi vozila, polomljena stakla i vidljive mrlje od krvi. Naročito težak prizor je, kako piše, metalna šina vidljiva i na prednjoj i na zadnjoj strani havarisanog vozila.
Saobraćaj je na tom delu puta obustavljen, ali nije u prekidu jer se vozila preusmeravaju na stari put prema Nikšiću ili na sporedne puteve kojima se na kratko zaobilazi magistralni put.
Evo jedne moje fotografije sa lica mesta. Inace prema kasnijim izvestajima devojci nazalost nisu uspeli da spasu ruku.
Comment
-
-
-
I ovaj je dobar, poslednji metar ograde... inače ode u šumu i ko zna gde...
Comment
-
-
Comment
-
-
Blage kazne, bahati vozači ponovo voze - zašto je ljudski život u Srbiji jeftin?
Od početka godine u Srbiji je u saobraćajnim nesrećama poginulo 70 ljudi. Policija je pojačala saobraćajne kontrole, a brzina i alkohol su i dalje najčešći uzrok stradanja na putevima. Kazne su, prethodnih godina, nekoliko puta pooštrene, međutim tužioci neretko traže, a sudije dosuđuju, sankcije ispod zakonskog minimuma. Da li bi oštrijim kažnjavanjem moglo da se stane na put vozačima nasilnicima?
Dvojica mladića jurila su ulicama i trkala se svojim automobilima. Jedan od njih naleteo je na automobil koji je vozila 43-godišnja žena. Ona je poginula, a 22-godišnji vozač, koji je ju udario, osuđen je na doživotnu kaznu zatvora, drugi, koji je tek učestvovao u nelegalnoj trci, iza rešetaka provešće tri godine. Takvu odluku doneo je sudija u nemačkom Kelnu.
I to nije prvi put, 2017. godine, u slučaju nalik ovom, i sudija iz Berlina okrivljenog vozača poslao je na doživotnu robiju. Iste nesreće dešavaju se i u Srbiji, međutim, okrivljeni ne bivaju tako kažnjeni.
Duško Antelj se posle saobraćajne nesreće 2012. na Avalskom putu probudio sa amputiranom nogom i teško povređenom levom rukom.
"Automobil preko pune linije, u nepreglednoj krivini, pretiče kolonu automobila, pravi direktan čeoni sudar sa mnom koji sam vozio motocikl, veštaci su kasnije utvrdili da je vozio brzinom višestruko većom od brzine propisane na toj deonici puta, gubim svest, a kasnije saznajem da je vozač pobegao sa lica mesta i pokušao da ukloni dokaze. Zamenik tužioca je tražio šest meseci oduzete vozačke dozvole i godinu i po dana uslovne kazne", kaže Antelj.
Okrivljeni je za krivično delo osuđen na uslovnu kaznu i jednogodišnju zabranu vožnje automobila. Inače, da je policijska patrola zabeležila samo preticanje kolone vozila preko pune linije, okrivljeni bi za prekršaj proveo u zatvoru od mesec do dva meseca.
Obrazlažući izrečenu presudu, sudija je rekla da nije bilo umišljaja i da je to uzeto kao olakšavajuća okolnost. Bahati vozač se vratio na drum. Antelj je sa njim imao još jedan, slučajni susret, na auto-putu.
"Vozač automobila prelazi u zaustavnu traku i kreće preticanje zaustavnom trakom, i pogledam desno i utvrdim da je to dotični okrivljeni, koji nije znao da se nalazim u automobilu isopred njega", priča Antelj.
N1: I dalje bahato vozi?
Antelj: Pa očigledno, čim je vozio kroz zaustavnu traku.
Kada se tokom nasilničke vožnje ili one pod dejstvom alkohola izazove nečija smrt maksimalna kazna je od 2 do 12 godina zatvora. Međutim, stručnjaci kažu da sudska praksa pokazuje da je život u Srbiji, kada je saobraćaj u pitanju, izuzetno jeftin.
"Kod nas je praksa da se prilikom izricanja kazne obraća pažnja kako će ona uticati na njega, okrivljenog, na njegov lični život, i to je u redu, ali ne obraća se pažnja, kod izricanja presude, a šta je sa žrtvom saobraćajne nezgode, sa njegovom porodicom, ako je čovek poginuo", kaže Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.
I ne samo da su sudije blage prema okrivljenima, već i tužioci retko traže visoke kazne. Nekada se kao umišljaj u saobraćaju registrovalo samo kada je vozač pijan.
Vladimir Vukčević (nekadašnji tužilac za ratne zločine) bio je prvi tužilac koji je 1997. godine podigao optužnicu za eventualni umišljaj vozaču "poršea", koji nije bio pijan, ali je tokom trke, oko 2 ujutru, sa još jednim vozačem izazvao nesreću u Terazijskom tunelu, kada su poginula trojica mladića.
"Tu su stanice za poslednju vožnju prema obodima grada, da je on bio svestan toga, svestan rizika da može da izazove saobraćajnu nezgodu, i da je taj rizik prihvatio. Ja sam tu optužnicu konstruisao i smatrao sam da je to drastično kršenje saobraćajnih propisa i on je dobio deset ili devet godina zatvora, i Vrhovni sud je potvrdio", navodi Vukčević.
N1: To je za ono vreme bila visoka kazna?
Vukčević: I za ono i za ovo vreme.
Međutim, ono što je uobičajeno bilo i za ono, a i za ovo vreme dogodilo se i tužiocu Vukčeviću.
"Ponuđeno mi je bilo 150 hiljada maraka u to vreme, i kaže to je početno. Trebalo je samo da se složim sa predlogom odbrane da se uradi ponovno tehničko veštačenje 'poršea' i da ispadne da je navodno neki osigurač sa leve strane pukao, jer je auto skrenuo u levu stranu i sudarilo se sa vozilom iz suprotnog pravca", kaže Vukčević.
Mito je odbio, jer kako kaže - mrtvim glavama se ne trguje. Dobio je sat sa posvetom roditelja poginulih mladića, kojima je jedina uteha bila da onaj koji je izazvao nesreću bude i adekvatno kažnjen.
Tužilac Vukčević kaže da njegove kolege ne smeju da zaborave da neretko posle nesreća, oni ostaju jedini glas u ime žrtava.
Izvor >>
Comment
-
Comment