U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    Tako se i desavaju udesi. Sednes u Nisana, on mocan ti mocan u njemu. Prosao si ibarskom milion puta. Malo smanjis ono od kopova do stepojevca i sam stepojevac. Tu se stvori kolona a ti taman prodjes hostaplere policijske u stepojevcu i onda ga nagazis. Vozis onako ko pravi znanac u branik. Imas mocan auto izadjes obidjes.....

    Tako uradis bar 10tak puta i 11 put precenis nisana, ili mozda bas na tom mestu FAP ostavi trag ulja, traktor prosu psenicu..... E u tom milisekundu probas da kocis, daris u jednog mahinalno volan na drugu stranu u drugog......... U sustini neides brzo neosecas.... Nema toga ko zna da vozi ibarskom brzo. Jednostavno sto brze vozis treba ti vise srece.

    P.S. overspeed>> Da si vozio u po ogranicenju u Stepojevcu od 60km/h nebi te toliko iznenadio traktor... I ja sam naravno imao slicnu situaciju samo sto je auto imao ABS. Onako ides i odjednom u mraku ugledas nesto, pocnes da kocis i nadas se najboljem...

    P.S. Najbrza deonica po meni je ona od Rudnika pa do Ljiga i od Ljiga do skretanja za Petku.
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Ji 4Tze
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 806
      • bg
      • Honda CR-V 4WD

      Ma prosto da ima vise policije po toj magistrali, manje bi ljudi ginulo.
      Cudo jedno koliko svi strogo prate ogranicenja, blicaju ko pomahnitali....
      Uostalom, od Cacka, tj. Preljine do Mrcajevaca je takva situacija, vec od Preljine do GM potpuno suprotna (barem sto sam video u par navrata ove godine).
      Vise paznje vozaci posvecuju voznji kad misle da je pandur iza coska nego kad je saobracaj nepregledan zbog vremena i sl.

      Ljig-Rudnik je kudikamo bezbedniji prosto sto nema tih njiva, pravaca, a i strah cini svoje.

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        Originally posted by djukic
        P.S. overspeed>> Da si vozio u po ogranicenju u Stepojevcu od 60km/h nebi te toliko iznenadio traktor... I ja sam naravno imao slicnu situaciju samo sto je auto imao ABS. Onako ides i odjednom u mraku ugledas nesto, pocnes da kocis i nadas se najboljem...
        A shta mislish, da sam ishao 100 ili 110 km/h koliko si ti ranije napisao da vozish Ibarskom, da li bi sad bio zhiv, tj. sedeo ovde i kuckao ovo?

        Mozhda, ali mozhda sam ishao 70 ili blizu 80, ni km/h preko, a jedina moja (nasha) sreca je bila u tome shto, iako bez ABS-a, ta Fiesta od 110 KS kao poprilichno sportski orijentisan model je imala poprilichno jake kochnice (ventilirajuci diskovi) i samo i jedino to i chinjenica da mi je auto uvek tehnichki "pod konac" odnosno da su te iste kochnice odradile posao kako treba, smo ostali zhivi i zdravi.

        Razumem tvoju poentu, ali ti kao da si pocheo da chitash moj raniji post od polovine.

        Jesi li uopshte prochitao shta sam napisao? Chovek u sred noci vozi traktor sa prikolicom na kojoj nema NISHTA od svetlosne signalizacije. Da je moron imao svetla u onom polumraku bih lepo nazreo vozilo ispred sebe i usporio na vreme, a da sam kojim sluchajem vozio 60 km/h i npr. neki stock Yugic sa onakvim kochnicama kakve ima - ne znam kako bi se sve zavrshilo. I ne zhelim da znam. Zbog para hebanih sijalica sam mogao da izgubim zhivot ili ostanem dozhivotni invalid. I tebi je to shto je ovaj idiot uradio normalno i chak se i ne obaziresh na to, ali zato meni skrecesh pazhnju (prorichesh?) da se nisam pridrzhavao dozvoljene brzine kretanja? Dok istovremeno pishesh da po toj istoj Ibarskoj vozish i preko 110 km/h. Moram priznati djukicu, ostadoh bez teksta chitajuci tvoj post...
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          Ibarska je žila kucavica Srbije, glavni magistralni put, jedina veza sa Crnom Gorom, glavni tranzitni - kamionski pravac u regionu.

          i tako je već decenijama unazad, ništa se novo nije sada dogodilo da bi smo mi (i država) bili iznenadjeni.

          za onoliki obim saobraćaj Ibarska je preuzana, ima previše vožanje kroz lokal (mesni saobraćaj) i odavno više nije magistralni put u smislu onoga što takav magistralni put kao saobraćajnica podrazumeva.

          izmedju ostaloga, magistralni put ima ograničenje od 100km/h a to je za Ibarsku debelo previše na većem delu upravo zbog prolaska kroz mali milion naseljenih mesta, i još gore kroz sam centar tih mesta neretko.

          potpuno se slažem sa over-om pri opisu stanja duha i svesti učesnika u saobraćaju kao primarnog uzroka.
          brzina je samo posledica nečega, nekog dogadjaja koji je uslovio naglu promenu brzine i onoga što sleduje kada se lim gužva.

          brzina povećava efekat posledica, sasvim retko je sama po sebi jedini a kamoli direktan uzrok u meri koliko se to kod nas laički (od strane policije i medija) najčešće pripisuje.

          što se tiče kamiona, Ibarska je njihov praktično jedini mogući put koji povezuje N Sad i Beograd sa Užicem, Čačkom, Kraljevom, Valjevom, Požegom, Prištinom, Podgoricom.

          praktično cela Crna Gora i Kosovo se snabdevaju roborom široke potrošnje i hranom preko Ibarske pošto kod nas prevoz rekom- železnicom nije razvijen a veoma je spor.

          takodje i komplet snabdevanje lekovima i još gore komplet hitna medicinska pomoć većeg dela Srbije je usmerena baš na Ibarsku.

          meni je svaki put strava kada vidim mučenika za volanom Hitne Pomoći kako vijuga i često uz makazice šnira se izmedju kamiona.

          trudi se da to bude brzo a u stvari je jako sporo, i prosek kretanja čak i pod rotacijom je debelo ispod 100km/h.


          Ibarska po meni ima jedino na papiru naziv magristrala, inače je regionalno - lokalni puteljak koji je potpuno neprimeren za ovoliko saobraćaja i region sa oko 2,5 miliona ljudi koji mu gravitira po potrebama prevoza.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            Ti mene bas nisi razumeo.
            1. Svi vozimo preko mere na ibarskoj
            2. Traktori, kamioni i ostale ubice koje su neosvetljene su nedopustive
            3. Policija u nekoj jazbini vreba da te uhvati kako ides 82km/h a 60 je ogranicenje umesto da zaustavi upravo taj traktor ili kamion
            4. Pesaci i njihovo pretrcavanje...

            Poenta je da svi mi kukamo a u sustini napamet znamo gde stoji policija.

            Naprimer:
            Ako idete od stepojevca prema beogradu i pre meljaka s desne strane kod kafane vidite parkiranog pezoa, znaci da su se nakrali dovoljno za taj dan i da jedu. Slobodno ako zelite vozite i 200 na sat jer se policija davi vesalicama u kafani.

            Kupuju im presretace, pa bre biciklom da idu i da zaustavljaju traktore i neispravne kamione dovoljno je. Ali jedna crvena resava sve probleme i to svi znamo. U najgorem slucaju da ti pise nesto imas veliku sansu da se izvuces ili da kroz godinu dana platis neku kaznu tipa 50 a u tezim slucajevima 100EUR-a.

            Ovo vazi i za vojvodinu, cesto idem i na tu stranu i gledam kako lesinari zaustave kamion u pretovaru. Razmeni se par recenica i jedna do dve crvene promene vlasnika i teraj...

            Posto smo svi takvi kakvi smo. Svi moramo da se promenimo i to na silu. Prvo policija, a zatim silom i svi ucesnici u saobracaju.

            Sta mislis da bih ja vozio tako kako vozim da znam da cu da izgubim dozvolu ili da cu da platim 500EUR-a kaznu. Da znam da onaj skot u plavom nemoze da mi kaze da 200 pa da nista nepisem. Da moze samo da me snimi i materijalno dokaze krivicu koja se automatski prosledjuje sudiji koji sa tim materijalnim dokazom presudi i odereme...
            E onda bi se jurcanje ibarskom, traktori i kamioni smatrali ludoscu i totalno neisplativim ponasanjem...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              Ma sve je to OK djuka, ali samo pokushavam na jedan zakljuchak da navedem. Brick dobro napisa: "...brzina je samo posledica nechega..." Isto tako je i ona "neosvetljena" prikolica kao isto toliko potencijalno opasna posledica nechega - nemara i neodgovornosti uchesnika u saobracaju.

              Problem sa ovakvim stanjem shto se broja nesreca sa teshkim povredama odnosno tragichnim ishodom tiche (tu smo prvi u Evropi po proseku - nazhalost ) je samo i jedino u glavama ljudi. Zashto je to tako, i odakle to vuche svoje korene, i da li to ima (kao shto ja smatram) nekakve veze sa "bliskom" istorijom ove zemlje i jednog perioda u kojem je ovaj narod prozhiveo "sve i svashta" - to je vec za neku sociloshku ili psiholoshku analizu specijalizovanih i struchnih lica. Moja neverica je - kako neko uopshte mozhe izvesti prikolicu na put bez ikakve svetlosne signalizacije, u sred noci, sa namerom da se krece 20 km/h a znajuci/pretpostavljajuci da ce istim tim putem neko naici iza sa 60, ili 100 km/h, kako god? Kako TAJ neko mozhe bez ikakve doze odgovornosti, bez ikakve grizhe savesti, bez ikakve trunke brige da se tako ponasha znajuci da time mozhe ugroziti zhivote ljudi?! Znachi dok se takav STAV ljudi prema okruzhenju, materijalnoj imovini i zhivotima drugih ljudi (ako im vec od svojih nije stalo) ne promeni, problem sa ovakvim stanjem ce ostati.

              Prekorachenje brzine, vozhnja pod dejstvom alkohola, vozhnja pod dejstvom droga, tehnichki neispravan auto, neposhtovanje saobracajnih propisa i saobracajne signalizacije - sve su ovo stvari koje dovode do tragedija kakve imamo neprilike da gledamo svaki dan na TV-u.

              Medjutim, u korenu, u sushtini svega toga je neodgovornost, nemar i nebriga, a to je neshta na shta ni policija ne mozhe bitno da utiche kako bi se stvari promenile preko noci.

              To potvdjuje i chinjenica da se "koriste" saznanja gde su rasporedjene patrole po Ibarskoj i ista zloupotrebljavaju tako shto se ljudi jedino na tim deonicama i primire i poshtuju zakon i pravila, a onda, bez ikakvih promishljanja reaguju po principu "udri po gasu", pa nek' ide zhivot. Zhalosno je shto je i prechesto to i bukvalno ishod takvog nachina razmishljanja
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • Dragon
                CBC Senator XXL
                • 15.11.2006
                • 963
                • Beograd

                Ova poslednja nesreca na Ibarskoj, kada je izginulo troje ljudi, desila se mozda 30 sekundi pre nego sto sam stigao na mesto dogadjaja. Prizor je bio jeziv. Lik sa Skodom Oktavijom preticao nekoliko automobila i ubio troje u Kadetu, ali to vec znate.
                Zatekao sam ga kako krkljka u nesvesti na prednjim sedistima, jedino smo mu malo podigli glavu, posto je bilo ocigledno da moze da dise.

                Ovi jadnici u Kadetu su poginuli na licu mesta, koliko je jak udarac bio. U kanalu pored puta bila je i Vektra, a neki klinci su se bukvalno tresli od straha.

                Posle sam do Kraljeva vozio ko penzioner, a neverovatno je da su neki idioti, tek sto smo prosli to mesto, poceli da preticu po punoj liniji.

                Ja sam i ranije odlucio da izbegavam Ibarsku koliko mogu. Jutros sam se vratio preko Topole i to uopste nije losa varijanta.

                Nazalost, sve sam sigurniji da nama, poput ostalih naroda, jedino moze da pomogne rigorozan Zakon o saobracaju. Kad bude kazna 500 evra za preticanje po punoj liniji, prolazak kroz crveno ili divljanje, da vidim tog baju ko ce da se kur#i.
                Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  Tu se definitivno ne "srecemo" u stavovima. Ne kazhem da sam ja u pravu, samo ne mislim isto kao ti i kao mozhda i vecina ljudi na ovom forumu (i inache). Ko je u pravu i u chemu je zapravo uzrok svega, to je kao shto rekoh, za neku dublju analizu.

                  Jesmo isti svi, ali samo fizioloshki, spolja, pripadamo bioloshki istoj vrsti, ali "ispod chaure" se itekako razlikujemo, i to upravo ima veze sa time shto mi znamo gde su na Ibarskoj patrole a onaj Cheh, Holandjanin ili neko treci - ne zna. Dok god je nekome JEDINI razlog za pridrzhavanje i poshtovanje nekih pravila i visoka svest o odgovornosti u saobracaju ta patrola policije - onda ce se ovakve stvari deshavati do u nedogled. Apsolutno se slazhem da neke stvari u policiji treba da se promene, narochito ovo sa saobracajnom i Zakonom o saobracaju, ali ne treba sve svaljivati na njih, od toga shto tamo neki sokak u Vrbasu ne obezbedjuju 24/7 pa do toga da su im "shtekovi" provaljeni. Jesu (vecina) korumpirani, i tachno je da ne rade posao uvek kako treba, ali moje je pitanje zashto im uopshte dati povoda da ispolje svoju korumpiranost. Ili, zashto treba da neko izgine vozeci gradskim sokakom 120 km/h, da bi se onda oni okrivili shto nemaju tamo strazhe 24 chasa na dan. Skrece se sa teme i izbegava poenta; zar je onaj MORAO da vidi policiju u onoj ulici pa da ga (tek) to natera da ne vozi 120 km/h u sred grada?

                  BTW. Evo i jednog "praktichnog" primera kako se itekako ljudi razlikuju i u nekim drugim zemljama daleko odgovornije ponashaju i sa vishe obzira odnose prema drugima u saobracaju. Kad sam bio u shvabiji imao sam prilike da se na autoputevima divim kako se poshtuju pravila i kako se ona leva traka ISKLJUCHIVO koristi za preticanje, u njoj se niko ne zadrzhava ni sekunde duzhe nego shto je potrebno. Kod nas, mali milion puta sam chekao na nekog morona da se pomeri iz leve a ochigledno u srednjoj traci nije bilo nikoga. Valjda chovek ne voli da "mota" volan prechesto, zaseo u levu traku i tako pichi desetine kilometara. I onda ili da krenesh da pretichesh srednjom, ili da chekash dok se ovaj smiluje. To je taj pogreshan, bahat, neodgovoran STAV pojedinca prema ostalima na drumu, neshta chega nema (ili ima ali u daleko manjoj meri) po recimo toj istoj nemachkoj.
                  Druga stvar: tachno je da se kazne tamo mere stotinama evra, voze daleko odgovornije u naseljenim mestima i daleko vishe poshtuju saobracaj ali ne zbog samo i jedino visine kazni, jer iskreno recheno, njih tih 300 evra zaboli otprilike isto "po dzepu" kao i nas tih 3500 dinara - gledajuci na prosechan dohodak stanovnika tamo i ovde. Po tom istom gradskom saobracaju, peshachki prelaz se poshtuje bez izgovora, dok ovde osim kad je semaforom regulisano - nikom i ne pada na pamet da stane na taj peshachki, iako svi vrlo dobro znaju shta znachi i chemu sluzhi. I tako dalje, i tako dalje, da ne shirim josh vishe prichu...

                  Dzaba da sutra kazna za tehnichki neispravno vozilo (npr. prikolica bez svetlosne signalizacije) bude i 500 evra - onaj brat od tetke ce i dalje da bude brat od tetke... Znachi opet ce da prodje bez opomene... Ali, kad se jednom u njega bude zakucao neko i kad poginu ljudi, onda ce se skriviti oni zbog nepazhnje, a niko nece ni znati da ovome nisu radili shtopovi ili da nije imao sijalice u njima. Znachi, SVI treba radikalno da se promene(imo) i da neke stvari iz osnove promene, ukljuchivshi i tu istu policiju, ali samo kao jednu kariku u lancu - mi sami smo mnogo veci problem, i u tome je poenta. Uostalom, nije policija ta koja placa greshke SVIH NAS, nego upravo mi, uchesnici u saobracaju. I to nazhalost, upravo onom najvishom mogucom cenom...
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    cant_decide_what_to_drive>> Eh kada procitam te clanke sit se ismejem. Pa prva recenica je netacna a za njom i ostale redom... Novine su cudo, bombasticni naslovi, pa lepo sve cinjenicno objasnjeno ma cudo jedno....

                    overspeed>> Posao mi je takav da moram da krstarim Srbijom. Najstrasnija mi je upravo ibarska magistrala. Puna je samouverenih vozaca koji pocinju preticanje upravo koristeci one nepregledne krivine gde je nekim cudom iscrtana puna linija...

                    Netreba meni ogranicenje da vozim kroz naseljena mesta brze od 50-60km/h ja nisam lud i znam da nisam supermen. Nezelim da imam na dusi nekog neduznog... Zato su mi se i policajci smucili upravo na toj ibarskoj jer nikada ih nema tamo gde bi trebali da budu.

                    Cesto nailazim upavo na nenormalna ponasanja na traktore, na kamione koji se sabiju u vozic pa ti treba vecnost da ih obidjes...

                    Ja nemogu da podnesem kada vidim da mi neradi jedno stop svetlo, a stalno vidjam automobile koji nemaju ni jedno ispravno makar poziciono sveto

                    E za takve likove a njih je najvise potrebno je rigorozno kaznjavanje.
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • dfast
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2005
                      • 1302
                      • Hoofddorp NL /Bgd

                      Poenta je "samo" u putevima. Skoro sam citao neke analize o poginulima na putevima u Holandiji, i oni su imali taj pik sedamdestetih kada je ginulo u proseku 3000 ljudi godisnje.
                      Evo saljem i link, u dnu je pdf file sa sve tabelama, ali pokusacu da uporedim sa Srbijom. Mreza autoputeva vrlo jaka, cak i obicni medjugradski putevi sa dve trake se fizicki odvajaju stepenikom na koji ti ne pada na pamet da nagazis osim ako stanes.
                      Klasicna raskrsnica, dve ulice koje se seku, zeleno se pali na svakoj strani posebno (cetri strane), cekas malo duze ali verovatno su dosli do zakljucka da im je korisnije da se malo duze ceka nego da se lupaju svakodnevno. Kruzni tokovi se sada rade sa fizicki odvojenim trakama, ako udes u pogresnu nema ispravke nego ides dalje pa na prvoj sledecoj raskrsnici okreces. Naravno znakovi sve to pokrivaju unapred i ako znas gde ides nije problem. Jednostavno sve se manje ostavlja prostora za bilo kakvu improvizaciju. Neke stvari izgledaju debilno i cesto se pitam da li je moguce da saobracaj svode na toliku pasivnost. Duplo manja zemlja od Srbije sa duplo vise stanovnika, i ovde ljudi znaju da divljaju ima izletanja sa puta, mladi su mladi svuda, ima i pijanih i drogiranih, ima pocetnkia i penzionera za volanima u mnogo vecoj meri nego kod nas..ali je mnogo manje ceonih sudara, nema neosvetljenih traktora, nema podmicivanja saobracajaca. To je jednostavno deo saobracajne evolucije a mi kasnimo u razvoju mreze puteva (opravdano ili ne, da ne ulazimo u to) i to je ono sto treba da bude prioritet, pustiti Velju da izgradi taj auto put pa kolko kosta da kosta. Ovde ljudi na medjugradskim putevima zaista voze manje vise po ogranicenjima jer ne zure nigde. Ako vec zure izadju na auto-put i to je to. Nema putarine za puteve ona se placa pri registraciji, vozio ne vozio.
                      http://www.cbs.nl/en-GB/menu/themas/ver ... 030-pb.htm

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        Originally posted by djukic
                        Juce sam se vracao iz Velike Plane (moto susreti) isao sam Renault Lagunom 1.8 i gle cuda vecim delom autoputa 140-160km/h. Retko koga sam prestigao osim autobusa mada sam sa Nis ekspresom i na 140 imao muke?!!!
                        Tim autoputem retko ko vozi ispod 150, Turci peglaju i 180-200 sigurno. BG - Pojate i nazad, prošle nedelje.
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          Evo, da se vratimo u okvir teme ...

                          Zenomobil










                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • zmaj_pa
                            CBC Senator
                            • 13.05.2007
                            • 232
                            • Klagenfurt am Wörthersee-Pancevo

                            Katastrofa......Nadam se da je sa zenom sve ok?.......Po slikama bih rekao da je bilo gadno prevrtanje u pitanju.....

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              Ja sam vozio i bio sam u automobilu.
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • etibor
                                CBC Senator
                                • 12.05.2008
                                • 293
                                • Pancevo

                                Nimalo naivno rekao bih...
                                Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                                Comment

                                Working...
                                X