Dacia Logan 1.6 za 6.500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    #31
    Slucaj je hteo da se danas vozim taxijem i to je bila alfa 156 1.9jtd Stvarno je auto avion u odnosu na šlogana Taxista tvrdi da nikakve vanredne troskove nije imao, nego samo redovno odrzavanje, ali taxisti znaju da pricaju svasta

    Mada me cudi i sama ideja da neko vozi alfu 156 na taxiju...

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #32
      brick nije bas tako ni bitno, zar ne! =]
      Covek rece da ga Alfa ne interesuje, pa nema ni potrebe da se oko toga raspravljamo, plus sto ja nisam nmi u jednom momentu predlozio Alfu kao soluciju, to bi zaista bilo neprirodno. =]
      Neka covek kupi Logana, jer realno nema za taj novac nista sto bi kostalo tako malo i za odrzavanje i za vozenje, shvatam situaciju kao liniju manjeg otpora i to je to! Jednostavno nece maksimum za svoj novac, nego hoce minimum za kasnija ulaganja i ! =]
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • Nikoko
        CBC Početnik
        • 18.06.2008
        • 2
        • Beograd

        #33
        Ma ljudi ne zamlaćujte čoveka, pričate o nekim automobilima koji s obzirom na godine i troškove održavanja ne mogu da se porede sa Loganom. Čoveku koliko ja shvatam nije bitan toliko izgled, a s obzirom da se radi o ful verziji Logana koja košta koliko košta plus ima i plin
        Ako odes na zvanicni sajt, videces da trenutno Logan 1.6 u najvisem paketu opreme sa metalik farbom kosta 10 790+283=11 073 Evra.Tada je verovatno bio malo jeftiniji.Dodas na to plin i provereno poreklo (koje ipak znaci i pri kupovini, a i pri daljoj prodaji) i dodjes do toga cena od 6500 itekako moze biti realna.
        mislim da propušta dobru priliku za nabavku pouzdanih kola.

        Alfe, Opeli, Fiati i drugi su prelepi automobili, superudobni, ali objektivno mnogo koštaju i u startu (bilo koji od njih star 5-6 godina košta 7000 i više Eura u startu, Alfa 156 i mnogo više), a bogami i kasnije kroz održavanje (par farova za Logana i to Angel Eyes košta 150 EUR), a gde su tek troškovi za registraciju, obavezan servis, pa još ako je akan kao službeno vozilo sa 150.000+ km zadužbine.
        Posebna stavka je i ugrađen plinski uređaj koji ulazi u cenu, što nije slučaj sa uvoznim polovnjacima.
        Posebna povoljnost je po meni i to da poznaje čoveka i da može da ga "vata" za vrat ako nešto nije u redu sa autom i posle kupovine dok kod uvoza može da "vata" sebe za uši i da igra, mada je svaki polovan automobil lutrija i ako motor "zakuca" iza prve krivine ne može da se krivi stari vlasnik ako u momentu prodaje nije bilo nikakvih problema.

        I da završim, preporučujem da se svi malo više držimo teme i pomognemo čoveku, a ne da razmatramo da li je Alfa 156 skupa ili nije za održavanje.

        S moje strane, možda pristrasno (ja to po službenoj dužnosti), ali ide podržka kupovini Logana. Mislim da je manje zlo u odnosu na kupovinu lepšeg, ali starijeg, skupljeg za održavanje, nepoznatog i automobila bez plinskog uređaja. =]
        Vidimo se uskoro na http://daciafanclub.6.forumer.com/

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          Jednostavno nece maksimum za svoj novac, nego hoce minimum za kasnija ulaganja

          ja sam tako razumeo zadatak koji treba rešiti
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • vasa123
            CBC Član
            • 24.03.2008
            • 54
            • Okolina Beograda

            #35
            Tako je, ipak je auto star 3 godine i ulaganja bi verovatno bila naj manja u odnosu na neki drugi lepši i bolji ali stariji auto, plus ako je iz uvoza sa vraćenom km. i ko zna čime još.

            Comment

            • nidza
              CBC Senator XXL
              • 16.04.2008
              • 496
              • nbgd

              #36
              Nisam ni ja puno više platio okruglo 3g star Stilo iz avatara, ako se postavlja pitanje cifre i godišta. Da se razumemo, iz aviona se videlo da je u pitanju održavan i očuvan automobil, kakav je i dalje - nisam imao nijedan vanredni trošak za 22000km, sem redovnog održavanja. Po čemu sam ja poseban, a ti nisi, da strpljivo i sam nađeš dobar polovan automobil, koji ima veliku verovatnoću da te neće klepiti po džepu u eksploataciji.

              Da sad ne ispadne da pričam napamet oko Dacie, vozio sam Logana 1.4 i 1.6, zapravo testirao sam ga sa novinarima na Bubanj Potoku pre 2 godine. Teško je napraviti bilo kakvo poređenje između ova dva automobila, zato i ništa neću reći po tom pitanju.
              Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

              Comment

              • Car
                CBC Senator XXL
                • 07.07.2005
                • 900
                • Beograd

                #37
                22 000 km je jako malo da bi pokazalo da li ce automobil potencijalno praviti probleme ili ne, pogotovo kod dizela punih elektronike i mehanickih delova koji crkavaju kao od sale. Samo zamajac (+ set kvacila) kod tog JTD-a ima da napravi veci novcani gubitak nego sto ce logan benzinac za narednih 100 ili 200 000 km, a da ne pricamo o diznama, pumpi visokog pritiska i slicno- to sve crkava ko dobar dan i dok su novi, a kamoli kod polovnih automobila, bio to dci, jtd, hdi ili nesto cetvrto.

                Coveku treba sto pouzdanije i jeftinije za odrzavanje a ti preporucujes dizelasa sa CR ubrizgavanjem, gde je tu logika.

                Comment

                • nidza
                  CBC Senator XXL
                  • 16.04.2008
                  • 496
                  • nbgd

                  #38
                  Prvi put čujem da se neko žali na pouzdanost JTD. I što je 22.000km jako malo? Još 2 - 3 godine, odnosno još 2 do 3 puta toliko i ide u oglas, sigurno neću čekati i drugi veliki servis sa njim. Moje mišljenje je da sa JTD starim 3 godine, sem velikog servisa i eventualno kvačila, ne treba se mnogo plašiti za ostale stvari. Ovde vlada velika paranoja oko tog plivajućeg zamajca, moje pitanje je svima sa foruma: Da li vam je crkao ili znate nekog kome jeste?

                  Inače, uopšte se ne slažem sa tvojom logikom, jer bi onda najpametniji ljudi vozili Jugiće i Zastave 101. Ne kupuješ auto sa računicom da će sve da mu crkne, ali zgodno je spremiti rezervna finansijska sredstva i za to.

                  Nemam ništa protiv Dacie, ali iz mog ugla i dosadašnjih troškova sa ovim autom, mislim da je Logan poprilično van svake kategorije poređenja, sem kao klasa prevoznog sredstva.
                  Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                  Comment

                  • Car
                    CBC Senator XXL
                    • 07.07.2005
                    • 900
                    • Beograd

                    #39
                    Nisam ja izmislio da je CR dizelas skup za odrzavanje pa sad pricam napamet, proveri cene delova, ili pogledaj tudja iskustva (prepun ih je internet) pa vidi sta sve moze da zadesi takav auto. Ima horor prica, cak i sa novim automobilima. Benzinci su vec druga prica.

                    Nije u pitanju pouzdanost konkretno JTD motora, vec citavog CR koncepta, bar kad se radi o primeni kod automobila. Odrzavanje takvog automobila je skupo iz prostog razloga sto su cene delova (i rada) astronomske, a nista od tih delova ubrizgavanja, gomile senzora, ili pomenutog zamajca nije vecno i kad tad dodje na red za zamenu. Uzmi samo na primer dizne, ja ne znam da li postoji trenutno neki CR dizel auto koji je imun na probleme s njima, a kostaju od 400 evra pa nadalje po komadu. Nek me neko ispravi ako gresim, ali zbog ogromnog pritiska pod kojim takvo ubrizgavanje radi brze dolazi do habanja istih nego kod prethodne generacije dizela. Kad na to dodas da proizvodjaci stede na svakom koraku, eto racunice...

                    A paranoja oko zamajca je itekako realna, imas i na forumu nekoliko njih koji su bas na fiatima menjali iste.

                    Ne treba biti vrhunski strucnjak da zakljucis kako je logan benzinac neuporedivo jeftiniji za odrzavanje od bilo kog CR dizela - dovoljno je da proveris cene delova i uzmes u obzir sta kod logana benzinca moze da se pokvari, a sta moze kod ovog drugog.

                    Comment

                    • nidza
                      CBC Senator XXL
                      • 16.04.2008
                      • 496
                      • nbgd

                      #40
                      Možemo ovu polemiku da nastavimo do sutra, a jedan od razloga zašto dizne i zamajac koštaju koliko koštaju jer što su vrlo kvalitetne i verovatnoća otkaza je u prvih nekoliko godina i 300 hiljada km sigurno veoma mala. Sve vreme ovde govorimo o relativno mladim vozilima koja su prešla trećinu puta do kritične kilometraže. Rekao sam sve što imam po ovom pitanju, i slažem se da treba voziti auto koji odgovara džepu.

                      Mislim da je potpuno pogrešan stav klasifikovati auto prema retkim kvarovima. Da li će Logan do 500.000km, ako ih ikad pređe, imati 2 ili 3 generalne, a JTD-u će da rikne jednom zamajac ili neka dizna, ja mislim da se svodi na isto. S obzirom da prelazim između 20 i 30 hiljada godišnje, a ne planiram da zadržim ovaj auto duže od 3-4 godine, kao što mislim da pokretač teme nema nemeru da se venča sa Loganom da ostare zajedno, mislim da je sve ovo o čemu ti pričaš scenario sa najmanjom verovatnoćom ostvarenja.

                      Fiat sad daje na JTD 5 (bilo 3) godina ili 500.000 pređenih km garanciju. To samo govori u prilog tome koliko si daleko u svojim procenama.
                      Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                      Comment

                      • Car
                        CBC Senator XXL
                        • 07.07.2005
                        • 900
                        • Beograd

                        #41
                        Bez uvrede, ali mislim da ti nemas ni osnovnu predstavu o tome koliko su CR dizeli nepouzdani i skupi za odrzavanje. Nije da ja imam neko iskustvo, ali danas se bar putem interneta nije tesko informisati. Daleko nepouzdaniji u odnosu na prethodne generacije dizel motora koji nisu imali toliko elektronike i toliko osetljivih delova.

                        Proveri odredjene cene u delti (ili ko je vec ovlasceni prodavac i serviser za fiat), mozda padnes u nesvest od cena, ili pitaj nekog servisera koliko su retki kvarovi, naravno ako bude dao realan odgovor. Na sve to dodaj da u Srbiju maltene nije uvezen nijedan dizel kome nije vracana kilometraza, i to ti je to. Onda to isto uradi za logana benzinca, pa uporedi...

                        A to da ce logan u 500 000 km dva ili tri puta da ima generalni remont je vise nego zajedljiv komentar.

                        Comment

                        • Corsa
                          CBC Senator XXL
                          • 22.09.2005
                          • 450
                          • Beograd

                          #42
                          Car, ako moze samo jedno pitanje.Zasto vozis cr dizela, a toliko ih pljujes?Taj dci je kud i kamo bagovitiji od JTDa.
                          Inace, slazem se da je dizel malo rizicnija investicija iz nekoliko razloga.
                          Prvo, dovoze ih sa velikom kilometrazom, jer ni tamo ljudi nisu budale, da daju po 2 hiljade Evra vise za dizel, a da to ne naplate.
                          Drugo, eventualne popravke su skuplje
                          Trece, osetljiviji su na lose gorivo od benzinaca

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            I što je 22.000km jako malo
                            pa zato što objektivno je to jaaaako malo da bi išta pouzdano mogao da tvrdiš oko troškova održavanja jednog auta. bilo koga.

                            kada kupiš auto sa 350,000km minimum iza sebe, i onda kažeš da nisi imao za 350,000-372,000 km nikakvih posebnih troškova to još i ima smisla pohvaliti takav auto.

                            za novi auto kao što je tvoj, 2004to, sve ispod 150,000km iskustva u tvom vlasništvu prosto nema težinu za odredjivanje troškova u životnom veku jednog auta.

                            kada predješ, još recimo 170,000km na ovih 22,000km i kažeš da nisi nijednom posetio vanredno servis i nisi imao trošak svaki respekt.

                            odnosno još 2 do 3 puta toliko i ide u oglas, sigurno neću čekati i drugi veliki servis sa njim.
                            zašto. jel se plašiš troška održavanja u voznom stanju ?

                            pa upravo o tome i pričamo, o troškovima koji nastaju tokom eksploatacije koji mogu poprilično da iznenade.

                            naročito CR dizeli su velika nepoznanica oko troška.
                            mogu puno da istrpe a može i samo jedan kvar da se dogodi i da kompletna računica padne u vodu.

                            jedan kvar kvačila ili jedan set brizgaljki i sve prednost dizela oko manje potrošnje nestane u tren oka.

                            a takvi kvarovi se dogadjaju u praksi sporadično. neki modeli auta češće neki redje ali današnji dizeli su daleko od nekadašnje bezbrižne pouzdanosti odnosno nekvarljivosti.

                            sa druge strane klasični benzinci kakva je i Dacia ne mogu da naprave kvar veći od 200 evra pa da se maltene raspadne motor jer su prosto tako konstruisani i rade sa daleko manjim termičkim opterećenjima.

                            da ne zaboravimo da su današnji dizeli svi redom sa turbom, a to je sasvim drugi par čarapa od troškova i zahtevnosti u odnosu na atmo motor.

                            svaki Logan (ili bilo koji atmo benzinac) će nadživeti svaki Stilo JTD (ili bilo koji dizelaš) na paritetu identično uloženog novca.

                            sasvim je druga stvar što su dizelaši daleko boljih perfomansi od atmo benzinaca, da manje goriva troše, da se lakše voze itd.

                            ovde je reč isključivo o finansijama održavanja u voznom stanju na duži rok, na recimo 250,000km+ upotrebe.

                            za polovan auto bez ikakve garancije turbo dizelaš je pomalo lutrija, atmo benzinac je praktično neuništiv i veoma mali rizik.
                            pri tome dizelaš obično je više prešao, time je više torture istrpeo ne samo motor nego i ostali vitalni delovi šasije i još na sve to dizelaš skuplje košta.

                            po pitanju ekonomičnosti dizelaš danas nije više tako isplativ za manje predjene godišnje kilometraže običnog prosečnog domaćeg vozača.

                            ko puno prelazi km godišnje dizel nema alternativu.

                            da ne zbunjujemo čoveka, za te pare dizel sa predjenih 70,000km teško da može da se nadje od prvog vlasnika sa poznatom istorijom. bilo koje marke i modela.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              Zasto vozis cr dizela, a toliko ih pljujes
                              Inace, slazem se da je dizel malo rizicnija investicija iz nekoliko razloga.
                              Prvo, dovoze ih sa velikom kilometrazom, jer ni tamo ljudi nisu biiiip!, da daju po 2 hiljade Evra vise za dizel, a da to ne naplate.
                              Drugo, eventualne popravke su skuplje
                              Trece, osetljiviji su na lose gorivo od benzinaca
                              sam si odgovorio na pitanje zašto je CR dizel manje EKONOMIČAN kao polovni nego benzinac a što jeste tema koja ima prioritet u proceni šta odabrati.

                              CR dizel je najekonomičniji kada je novi i pod garancijom.
                              kada istekne garancija i predje 150,000 ili 250,000 ili 300,000+ km njegova ekonomičnost drastično opada jer samo jedna poseta servisu može da košta više nego što vredi takav auto.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Marko001
                                CBC Senator XXL
                                • 09.09.2006
                                • 1070
                                • Belgrade

                                #45
                                Sw brick svaka ti je na mestu kao i uvek

                                Jedino se ne bih slozio da je dizel jedina opcija onome ko prelazi veliku kilometrazu, s obzirom da je plin duplo jeftiniji i od dizela, iako dizeli manje trose mislim da vise ne vazi da su dizeli najekonomicniji, vec plinasi...

                                Comment

                                Working...
                                X