Ne razumemo se, očigledno. Ne znam zašto svi ovde podrazumevaju venčavanje sa vozilom do kraja života kao kriterijumom za kupovinu? Ja stvarno ne znam ko sa svojim kolima u 3-5 godina pređe 200-300 hiljada km, za privatne potrebe, da bi pomenuti kriterijum bio bitan. U svemu iznesenom se potpuno slažem sa svim autorima, jedino skrećem pažnju na ovaj bitan aspekt.
Takođe, između 150 i 300+ hiljada km je poprilična razlika po pitanju verovatnoći otkaza.
I nije jedini kriterijum za posedovanje što aktuelnijeg polovnog auta potencijalni veliki kvar. Ne znam šta je loše u cilju da se voziš sa što bezbednijim i tehnološki naprednijim vozilom? Meni je bezbednost i ergonomija bio primarni kriterijum u odabiru ovog auta, u odnosu na uložena sredstva.
Takođe, između 150 i 300+ hiljada km je poprilična razlika po pitanju verovatnoći otkaza.
I nije jedini kriterijum za posedovanje što aktuelnijeg polovnog auta potencijalni veliki kvar. Ne znam šta je loše u cilju da se voziš sa što bezbednijim i tehnološki naprednijim vozilom? Meni je bezbednost i ergonomija bio primarni kriterijum u odabiru ovog auta, u odnosu na uložena sredstva.
Comment