brick, nije tema atmo benz vs. cr dizel, ve je tema logan 1.6 za 6500eur. zatrovao si ovu temu kilometarskim objasnjavanjem zasto je CR skup, ali to nije tema.
Dacia Logan 1.6 za 6.500
Collapse
X
-
Da se mi vratimo u "prvi vagon", i meni je malo preskupo tih 6.500 za tog Logana, mada ne previse, kada uzmes u obzir poznatu istoriju automobila. Kako ste jarani, fino se dogovorite da to bude 6.250-6.300 EUR, da bi mogao da ga fino pocastis iducim servisom ili gumama, a ni on bas za njega ne moze lako na pijaci i oglasima uzeti 6.500... Svako bi mu se cjenkao i skinuo minimalno toliko ako hoce da ga proda, a onda to mozete i zaliti negdje zajedno...
Comment
-
-
brick, nije tema atmo benz vs. cr dizel, ve je tema logan 1.6 za 6500eur
a sama tema je odavno završena time što je potencijalni vlasnik odredio i saopštio šta mu odgovara.
ne mislim da je tema zatrovana time što su uporedjene osobine mogućeg održavanja ta 2 tako različita pogonska koncepta, i time objektivnije omogućeno odabiranje prema ceni.
pogotovu s obzirom na izražene sumnje u pogledu prednosti niske cene posedovanja takvog Logana.
žao mi je ako je neko lično shvatio.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Ma dobro, malkice samo bode oči u tvojim postovima da od dizela 3g starosti treba bežati kao đavo od krsta, ali samo malkice, pa nije strašno.
Nisam našao post gde se vasa123 konačno odlučio da kupi ili ne kupi pomenuti auto.
Odo ja da gledam oglase, možda ima neka Dacia i za mene, sa ovim JTD nikad ne znaš.Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
Comment
-
-
Originally posted by sw.bricka sama tema je odavno završena time što je potencijalni vlasnik odredio i saopštio šta mu odgovara.
ne mislim da je tema zatrovana time što su uporedjene osobine mogućeg održavanja ta 2 tako različita pogonska koncepta, i time objektivnije omogućeno odabiranje prema ceni."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
brick, legendo, razvalio si... =]
Ako Logan ima 8 svecica i varijator faze, onda je tvoja prica realna, ali posto si to pomenuo dotakao si se sustine, a ona je sadrzana u jednostavnoj konstataciji da me automobil sa dva puta skupljim komponentama i delovima prilikom odrzavanja kosta malo vise nego taj drugi, koji je potpuno inferioran u svakom smislu! =]
Dakle, ne mora se ici na najbedniju varijantu kao sto je Logan koja ne pruza NISTA osim sanse za jeftino odrzavanje koja se, moram priznati, uglavnom ispuni, a moze i da se ne ispuni, vrlo je logicno.
Moze se uzivati u necemu prilicno boljem u svakom smislu, zanimljivijem i konkretnijem za skoro isti novac, ali sa sansom da ce odrzavanje biti skuplje, koja takodje ne mora da se ostvari, sto je moj slucaj, a verujem i mnogih drugih koji su otvorenih shvatanja! =]In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
da od dizela 3g starosti treba bežati kao đavo od krsta
gde ima kod nas da se nudi ?
nešto mi je neverovatno da polovni Stilo star 3 godine pa još dizel košta isto kao Logan. uvek sam mislio da tržište vrednuje više Stilo JTD.
ja kažem da za 6500 možda ima Stilo sa 170,000km potpuno nepoznatog porekla a za takav kažem da nije optimum za ono što je pitalac tražio.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
zar Logan nema varijator faze, kao i većina (svi) automobili konstruisani u poslednjoj deceniji?
ili drugačije, da li postoji neki model auta u Evropi danas koji nema varijaciju faze.
Dakle, ne mora se ici na najbedniju varijantu kao sto je Logan koja ne pruza NISTA osim sanse za jeftino odrzavanje koja se, moram priznati, uglavnom ispuni, a moze i da se ne ispuni, vrlo je logicno.
Moze se uzivati u necemu prilicno boljem u svakom smislu, zanimljivijem i konkretnijem za skoro isti novac, ali sa sansom da ce odrzavanje biti skuplje, koja takodje ne mora da se ostvari, sto je moj slucaj, a verujem i mnogih drugih koji su otvorenih shvatanja
prema tom kriterijumu koji je poznat neprihvatljiva je šansa da će održavanje možda biti skuplje.
a sa Loganom je poznato da je jeftino održavanje pravilo.
u svakom slučaju Logan i Alfa 145/146 igraju u različitim ligama i namenjeni su različitim kupcima.
ja koliko znam Alfa 145 ili 146 i ne postoji kao auto sa 3 godine starosti.
ko reskira taj dobijavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
tvoja Alfa je tipičan pripadnik Logan kategorije po konstrukciji- stara proverena šasija, provereni jednostavni motori, mas produkcija miliona komadau svakom slučaju Logan i Alfa 145/146 igraju u različitim ligama i namenjeni su različitim kupcimaIn essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
Comment