malo je nategnuto, ali te ne košta ništa da pitaš.
kada je već lizing odabrani metod plaćanja, pitaj redom koga god i gde god stigneš da li ima na raspolaganju polovnih lizing vozila.
mislim na ona vozila koja je neko uzeo na lizing a onda posle 2 , 5 ili 11 meseci shvatio da nema novca da plaća, izgubio posao, razboleo se ili nešto deseto pa više nije u stanju da upotrebljava lizing.
takvi auti su održavani po lizing pravilima, dakle u zvaničnim servisima po zvaničnom programu i po toj osobini su isti kao i onaj novi koji ćeš uzeti a koji će za par meseci postati polovan.
dalje, pošto se lizing zajmodavcu ne isplati da ima kod sebe auto a niti se lizing zakupcu isplati da dalje plaća nastaje prostor za pregovore oko cene dalje otplate.
kako bi ti odmah preuzeo (hipotetički) vozilo i odmah nastavio lizing vlasniku vozila lizing kuće se to više isplati nego da eventualno povrati vozilo, pa proda ili traži i čeka na novog zakupca a za svo to vreme automobil gubi na vrednosti prostim protokom vremena.
dakle, pošto ćeš prelaziti jako mnogo kilometara, mislim da ti ne znači previše da li je auto sa 6km u salonu ili sa 28.000km u lizing stanju što se pouzdanosti, garancije ili sličnoga tiče.
to ti otvara mogućnost da zagrizeš u višu kategoriju/ bolju opremu a za manje para.
možeš da zaviriš i u Mercedes nivo kada se tiče lizinga, tu obično u Evropi ima podosta vozila koja su u fazi da za njih nema para za otplatu a preskupa su da inače idu za keš prodaju od strane lizing kuće.
pre svega mislim na C i B klasu.
što se Forda tiče, Fiesta je na tebe ostavila takav utisak a da li si možda razmišljao o Mondeu.
on ne bi trebao da pati od takvih osobina interijera, opet mislim prevashodno na već neki primerak iz aktivnog lizinga za koji neko želi da odustane.
znam da to sve zvuči prekomplikovano i previše rizično, ali kod lizinga ionako imaš posla sa lizing kućom i veoma čvrstim pravilima upotrebe i održavanja vozila pa je gotovo svejedno ko je bio zakupac lizinga neko vrlo kratko vreme.
naravno, ne mislim na lizing auto star 3 godine, već u rasponu 3-9 meseci kada cena opadne a auto je praktično još nov.
sada počinje mrtva sezona prodaje vozila, i gde god i šta god da pitaš obavezno ih "podseti" da ako tebi ne uzmu pare tj ugovor da će auto stajati neprodan do kasne jeseni.
kada je već lizing odabrani metod plaćanja, pitaj redom koga god i gde god stigneš da li ima na raspolaganju polovnih lizing vozila.
mislim na ona vozila koja je neko uzeo na lizing a onda posle 2 , 5 ili 11 meseci shvatio da nema novca da plaća, izgubio posao, razboleo se ili nešto deseto pa više nije u stanju da upotrebljava lizing.
takvi auti su održavani po lizing pravilima, dakle u zvaničnim servisima po zvaničnom programu i po toj osobini su isti kao i onaj novi koji ćeš uzeti a koji će za par meseci postati polovan.
dalje, pošto se lizing zajmodavcu ne isplati da ima kod sebe auto a niti se lizing zakupcu isplati da dalje plaća nastaje prostor za pregovore oko cene dalje otplate.
kako bi ti odmah preuzeo (hipotetički) vozilo i odmah nastavio lizing vlasniku vozila lizing kuće se to više isplati nego da eventualno povrati vozilo, pa proda ili traži i čeka na novog zakupca a za svo to vreme automobil gubi na vrednosti prostim protokom vremena.
dakle, pošto ćeš prelaziti jako mnogo kilometara, mislim da ti ne znači previše da li je auto sa 6km u salonu ili sa 28.000km u lizing stanju što se pouzdanosti, garancije ili sličnoga tiče.
to ti otvara mogućnost da zagrizeš u višu kategoriju/ bolju opremu a za manje para.
možeš da zaviriš i u Mercedes nivo kada se tiče lizinga, tu obično u Evropi ima podosta vozila koja su u fazi da za njih nema para za otplatu a preskupa su da inače idu za keš prodaju od strane lizing kuće.
pre svega mislim na C i B klasu.
što se Forda tiče, Fiesta je na tebe ostavila takav utisak a da li si možda razmišljao o Mondeu.
on ne bi trebao da pati od takvih osobina interijera, opet mislim prevashodno na već neki primerak iz aktivnog lizinga za koji neko želi da odustane.
znam da to sve zvuči prekomplikovano i previše rizično, ali kod lizinga ionako imaš posla sa lizing kućom i veoma čvrstim pravilima upotrebe i održavanja vozila pa je gotovo svejedno ko je bio zakupac lizinga neko vrlo kratko vreme.
naravno, ne mislim na lizing auto star 3 godine, već u rasponu 3-9 meseci kada cena opadne a auto je praktično još nov.
sada počinje mrtva sezona prodaje vozila, i gde god i šta god da pitaš obavezno ih "podseti" da ako tebi ne uzmu pare tj ugovor da će auto stajati neprodan do kasne jeseni.

Comment