Boli glava, boli glava, boli glava...oću Auto sa velikim A!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #16
    Accord 6. generacije od 1998.do 2002.
    Typcodes: CG8/CG9/CL3 – CG4/CG2 (Coupe)



    Ova serija se u evropi prodavala na tržištu samo kao uobičajena limuzina sa 4 vrata, Heck sa 5 vrata i Coupe (od 1998.).
    Proizvodnja kola sa 4 i 5 vrata se za Evropu radila u Swindonu (Engleska). Coupe, kao i Type-R-verzija je rađena u SAD.

    Postojale su četiri varijante motora: 1.6i S, 1.6i LS (85 KW/115 KS); 1.8i S, 1.8i LS (100 KW/136 KS); 2.0 LS, (108 KW/147 KS) i 2.3 ES (113 KW/152 KS).
    Coupe varijante motora su: 2.0i ES (108 KW/147 KS) i 3.0i ES V6 (147 KW/200 KS).

    Preuzeto sa http://www.hondaclub.co.yu/

    Po mom shvatanju (malo subjektivno) ovo zadovoljava sve uslove
    preko 4.5m
    udobno, dobro lezi, tiho
    bezbedno
    pouzdano
    sportska performansa
    retko se kvari, odrzavanje je normanlog kostanja
    ima i 1.8 i 2.o koji u gradu sa zustrijom voznjom ne prelaze 11 l, moze i sekvent lpg
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • subicd
      CBC Senator XXL
      • 20.06.2008
      • 463
      • Novi Sad

      #17
      Sto se tice C5 cuo sam od Bjelanovica(ovlasceni serviser), da se C5 preko kupuje da se vozi i da se kod nas najcesce doveze primerci sa min 250-300km, pa otud i ta cena. Dobar C5 ispod 10.000e nije.

      Vidim da se pojam udobnosti i ovde mesa.
      Po meni udoban auto je onaj koji upija rupe, ali ne samo to nego i u kom te ne bole ledja pored visecasovne voznje kao ni noga od drzanja gasa.
      Posto sam vozio Passata B5 doata a ima 196cm, znam o cemu pricam i zasto sam ga preporucio kao najbolji izbor u navedenim zahtevima. Plus sto ima blagu sportsku notu, odlican 1.8 T motor, lepo se moze srediti, stabilan je, a za odrzavanje ima raznih alternativa, od skupih delova u ovlascenom servisu do delova kao za Golfa 3 sa nemackim.

      Jedan predlog ako si za tu varijatu raspolozen. U Engleskoje je Passat B 5.5 2001-02-03 benzinac jeftin oko 3000 funti(3600e), oko 1000e ti je dovoz mada i manje, carina i porez ma 2000e, prebacivanje volana komplet sa rukama 1600e. Imas i kod nas prepravljenih modela a i dovezenih sa desnim volanom neocarinjenih. Prelistaj malo oglase.

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #18
        Mozda ovako nesto:

        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=62480

        ili jos bolje

        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=60013

        Sto se tice servisa za Reno ima ih nekoliko ovlascjenih u Beogradu a i delova imas francuskih, nemackih, italijanskih... Naravno najskuplji i najkvalitetniji su franckuski ali ni nemacki nisu uopste losi. Cena odrzavanja je ni manja ni vecja od vecjine automobila u toj klasi i tog godista. Veliki servis za Lagunu je oko 40-45k dinara.

        Comment

        • Jasminko
          CBC Senator
          • 08.01.2008
          • 248
          • Vracar, Beograd,Srbija

          #19
          A shto bi uopshte kupovao polovan auto???
          Jos sa 8 soma???
          Odes lepo u Hondu istovaris te pare, uzmes sada najnoviji model Accorda
          2.0, i vozis 3 god bez da te boli glava...
          Mesecnu ratu od oko 240e, gurnes preko operativnog lizinga, jes da se auto vodi na njih, ali to skidas sa PDV-a,ako imas firmu i bole te 00!!!
          Shta znachi imati auto na svoje ime?
          Samo jedna ogromna muka...ko ce ga izgrebati, ishutirati, olupati stakla...
          Ovako,kada ti se smuchi,lako ga zamenis drugim i posle par meseci..
          Moj ortak je tako uzimao kola na operativni lizing, i za 2 godine izmenjao
          BMW 320D, Passat 2.0tdi,Mercedes C200 i sada vozi Cayena!!!
          Umesto da istovarujes rate i pare banci,prodavcu ili vec kome, ti peres PDV od firme sasvim legalno jer ga guras u trosak firme
          Ehhh, sad..ako bash hoces auto na svoje ime, onda nek ti je bog u pomoci..
          Polovnih kanturina ima na tone, a nijedan nije ispod 250-300.000km..
          Nemoj da verujes nikome kada su polovna kola u pitanju,jedino ako bas znas vlasnika sta je radio i kako je vozen,shto je povazda malo verovatno
          Ja sam se vec odlucio kada budem menjao auto...:
          -SAMO NOV I NA OPERATIVNI SA SKIDANJEM PDV-a
          Saab 9-5 Aero..........
          Nissan Primera 2.0 SLX.....
          Punto2 HLX 16v.......

          GO GO GO...Mega Team Racers

          Comment

          • kuntalo
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2007
            • 342
            • Predgradje

            #20
            Originally posted by Jasminko
            ako imas firmu i bole te 00!!!
            Spoken like a true Mishko...

            Po Tvome bi trebalo svi da otvorimo firme i nonšalantno se vozimo kao da smo Monte Carlo. U najmanju ruku.

            Kakav genijalan savet imaš za onih 97% pučanstva što actually radi? Ono, znaš- rad?


            Inače, mislim da ne treba bežati od C5. Par ljudi koje poznajem (znam, znam- slab uzorak) veoma je zadovoljno istim.
            Save the Panda!

            Comment

            • CLD
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 1225
              • Belgija - ranije Luna-Chico

              #21
              Originally posted by subicd
              Sto se tice C5 cuo sam od Bjelanovica(ovlasceni serviser), da se C5 preko kupuje da se vozi i da se kod nas najcesce doveze primerci sa min 250-300km, pa otud i ta cena. Dobar C5 ispod 10.000e nije.

              Vidim da se pojam udobnosti i ovde mesa.
              Po meni udoban auto je onaj koji upija rupe, ali ne samo to nego i u kom te ne bole ledja pored visecasovne voznje kao ni noga od drzanja gasa.
              Posto sam vozio Passata B5 doata a ima 196cm, znam o cemu pricam i zasto sam ga preporucio kao najbolji izbor u navedenim zahtevima. Plus sto ima blagu sportsku notu, odlican 1.8 T motor, lepo se moze srediti, stabilan je, a za odrzavanje ima raznih alternativa, od skupih delova u ovlascenom servisu do delova kao za Golfa 3 sa nemackim.

              Jedan predlog ako si za tu varijatu raspolozen. U Engleskoje je Passat B 5.5 2001-02-03 benzinac jeftin oko 3000 funti(3600e), oko 1000e ti je dovoz mada i manje, carina i porez ma 2000e, prebacivanje volana komplet sa rukama 1600e. Imas i kod nas prepravljenih modela a i dovezenih sa desnim volanom neocarinjenih. Prelistaj malo oglase.
              a passata kupe preko da im stoji u garazi i onda posle 6 godina ga prodaju u Srbiju.

              Porediti nemca sa francuzom po udobnosti je smesno, ja nemam 190 ali su me bolela ledja posle 1000 km i u francuzu i nemcu, jedno sveda nije pravio probleme.

              Comment

              • Jasminko
                CBC Senator
                • 08.01.2008
                • 248
                • Vracar, Beograd,Srbija

                #22
                Originally posted by kuntalo

                Po Tvome bi trebalo svi da otvorimo firme i nonšalantno se vozimo kao da smo Monte Carlo.
                Znam,jes zahebano za normalne ljude(koji nemaju firme ), ali mislim da se treba raspitati.
                Mozda moze operativni i za ostale,verovatno ima neka fora...
                Saab 9-5 Aero..........
                Nissan Primera 2.0 SLX.....
                Punto2 HLX 16v.......

                GO GO GO...Mega Team Racers

                Comment

                • subicd
                  CBC Senator XXL
                  • 20.06.2008
                  • 463
                  • Novi Sad

                  #23
                  @ CLD i u krevetu od lezanja mogu da te zabole ledja posle 10h.

                  Nije poenta price ta, nego da nije neudoban.

                  @Jasminko, naravno da mogu i fizicka lica da uzmu auto na operativni lizing ali nemaju mogucnost povrata PDVa.

                  Comment

                  • CLD
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2005
                    • 1225
                    • Belgija - ranije Luna-Chico

                    #24
                    ti i ne znas sta je udobnost, jel pojam udobnosti je auto koji vozis vise sati i kad izadjes iz njega ti to ne osetis, a to ni pasat ni C5 nemaju jel to je ipak rezervisano za neku visu klasu kojoj ne pripadaju ni jedan ni drugi.

                    Comment

                    • -Miki-
                      Moderator
                      • 09.11.2005
                      • 708
                      • Valjevo
                      • Honda Accord coupe cg4

                      #25
                      bas tako ali cak i ako bi se poredili zaista je smesno staviti udobnost passata ispred c5 ,pa vrapci na grani znaju- francuzi su upravo poznati po udobnosti kao sto su i nemci po NEudobnosti .

                      Nego da ne trujemo vise coveku temu , ima li kakvih nagovestaja o kupovini ili jos boli,boli,boli glava ?


                      Poruku izmenio: sri98
                      Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                      Comment

                      • Jasminko
                        CBC Senator
                        • 08.01.2008
                        • 248
                        • Vracar, Beograd,Srbija

                        #26
                        Originally posted by subicd

                        @Jasminko, naravno da mogu i fizicka lica da uzmu auto na operativni lizing ali nemaju mogucnost povrata PDVa.
                        Eeeeeee...shteta !!!
                        Saab 9-5 Aero..........
                        Nissan Primera 2.0 SLX.....
                        Punto2 HLX 16v.......

                        GO GO GO...Mega Team Racers

                        Comment

                        • Bane R
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2006
                          • 1769
                          • Beograd

                          #27
                          Ma C5 je udoban samo dok se vozi pravo, ne koči se i ne skreće (čitaj: autoput). Prilikom skretanja, a pogotovo kočenja, toliko se naginje da je "udoban" kao neki ringišpil sa novogodišnjeg sajma...

                          Comment

                          • kuntalo
                            CBC Senator XXL
                            • 02.03.2007
                            • 342
                            • Predgradje

                            #28
                            Originally posted by Bane®
                            C5 je udoban samo dok se vozi pravo, ne koči se i ne skreće (čitaj: autoput).
                            Hajde sad, neka bude- onda je to ono što čoveku treba, jer:

                            Originally posted by bgd
                            znači hoću udoban auto ("lađa na točkovima"- udobna sedišta, dobro ležanje, nizak nivo buke), bezbedan auto sa jakom karoserijom i pouzdan auto. da bude udoban a da ima poneku sportsku performansu.
                            Jednostavno- visoko puca čovek, sem ukoliko ne napravi logičan kompromis i otklon od zahteva za "sportskom notom".
                            Save the Panda!

                            Comment

                            • Alien108
                              CBC Veteran
                              • 03.06.2008
                              • 129
                              • Beograd

                              #29
                              Posle nas ima da ga još više boli glava!

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                Kakav genijalan savet imaš za onih 97% pučanstva što actually radi? Ono, znaš- rad?
                                prosto, uložiš svoj novac i ostale resurse i otvoriš svoj biznis pa se pridružiš onih 3% i proveriš koliko je to ugodno, lako, genijalno, divota & milina.

                                ili se zaposliš u firmi gde je praksa da deo zarade bude isplaćivan u obliku službenog auta na operativni lizing kao deo benefit paketa.
                                to opet podrazumeva neke preduslove poput položaja u toj firmi i odgovarajućeg radnog mesta.

                                za običan rad je kao i u svetu predvidjen kredit, banka i kamata....
                                uz naravno porez

                                dug je put do stizanja "privilegija" ulaska u onih 3% pomenutih.
                                u suštini ima tu daleko više poreskih obaveza nego poreskih privilegija, samo se ne vidi dok se ne udje u to kolo
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X