Accord 6. generacije od 1998.do 2002.
Typcodes: CG8/CG9/CL3 – CG4/CG2 (Coupe)

Ova serija se u evropi prodavala na tržištu samo kao uobičajena limuzina sa 4 vrata, Heck sa 5 vrata i Coupe (od 1998.).
Proizvodnja kola sa 4 i 5 vrata se za Evropu radila u Swindonu (Engleska). Coupe, kao i Type-R-verzija je rađena u SAD.
Postojale su četiri varijante motora: 1.6i S, 1.6i LS (85 KW/115 KS); 1.8i S, 1.8i LS (100 KW/136 KS); 2.0 LS, (108 KW/147 KS) i 2.3 ES (113 KW/152 KS).
Coupe varijante motora su: 2.0i ES (108 KW/147 KS) i 3.0i ES V6 (147 KW/200 KS).
Preuzeto sa http://www.hondaclub.co.yu/
Po mom shvatanju (malo subjektivno) ovo zadovoljava sve uslove
preko 4.5m
udobno, dobro lezi, tiho
bezbedno
pouzdano
sportska performansa
retko se kvari, odrzavanje je normanlog kostanja
ima i 1.8 i 2.o koji u gradu sa zustrijom voznjom ne prelaze 11 l, moze i sekvent lpg
Typcodes: CG8/CG9/CL3 – CG4/CG2 (Coupe)

Ova serija se u evropi prodavala na tržištu samo kao uobičajena limuzina sa 4 vrata, Heck sa 5 vrata i Coupe (od 1998.).
Proizvodnja kola sa 4 i 5 vrata se za Evropu radila u Swindonu (Engleska). Coupe, kao i Type-R-verzija je rađena u SAD.
Postojale su četiri varijante motora: 1.6i S, 1.6i LS (85 KW/115 KS); 1.8i S, 1.8i LS (100 KW/136 KS); 2.0 LS, (108 KW/147 KS) i 2.3 ES (113 KW/152 KS).
Coupe varijante motora su: 2.0i ES (108 KW/147 KS) i 3.0i ES V6 (147 KW/200 KS).
Preuzeto sa http://www.hondaclub.co.yu/
Po mom shvatanju (malo subjektivno) ovo zadovoljava sve uslove
preko 4.5m
udobno, dobro lezi, tiho
bezbedno
pouzdano
sportska performansa
retko se kvari, odrzavanje je normanlog kostanja
ima i 1.8 i 2.o koji u gradu sa zustrijom voznjom ne prelaze 11 l, moze i sekvent lpg
Comment