Peugeot 407 2.0 HDi VS Toyota Avensis 2.0 D-4D (2005.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • malivuk406
    CBC Senator XXL
    • 04.04.2007
    • 490
    • Nbg

    Peugeot 407 2.0 HDi VS Toyota Avensis 2.0 D-4D (2005.)

    trenutno imamo 406 2.0 HDi,ali planiramo da menjamo auto... (u narednih 2-3 nedelje)
    ova 2 modela su usla u uzi izbor, motori su provereni i pouzdani, oprema odlicna...
    jedino sto toyota ima 20 konja slabiji motor (2005., ona pre restilizacije, sa 116 konja) dok je Pug sa 136...
    cale mi je taxista, ovaj auto je presao 320k bez problema, zato i dajemo malu prednost Pezou... dosta vremena ce provesti na auto-putu i u voznji po Balkanu, al naravno ne treba zapostaviti ni voznju po Bg-u... ona prica da je 407 mali unutra - ne pije vodu, sve dok niste visi od 190-195... gepek kod 407 jeste nesto manji, ali nece on sluziti za prevoz robe nego neke licne stvari za dvoje ljudi... ne znam kakvi su servisi i cene delova za Toyotu?
    tako da... pucajte...
    e, da, VW grupacija ispada iz price jer su nam ukrali 2 dana staru Octaviju, a komsiji pre neki dan ukrali Gnoja V... tako da to necemo...
    imate neki drugi predlog?
    znaci, da je dizel, pouzdan, udoban, 2.0 motor, dobra oprema...?
  • -Miloš-
    CBC Senator
    • 16.12.2007
    • 269
    • Beograd, Karaburma
    • yugo tempo 1.1

    #2
    Drugar poseduje navedenu 2.0HDI 407 vec 7 meseci i prelazi svakog meseca dosta kilometra zbog posla. Prezadovoljan je automobilom.

    Imao sam prilike da se vozim sa dotichnim na relaciji bg-ns i automobil je sve samo ne neprostran.

    Comment

    • stainless
      CBC Veteran
      • 26.10.2007
      • 183
      • CG

      #3
      definitivno 407,mozda je tojota malo kvalitetnija,ali zato pug ima bolji motor i izgleda ko svemirski brod u odnosu na dosadnu tojotu...
      Originally posted by Stefan_s
      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

      Comment

      • malivuk406
        CBC Senator XXL
        • 04.04.2007
        • 490
        • Nbg

        #4
        hehe, to jeste...
        nego ne znam ni kakvi su delovi za toyotu, gde naci nesto sto nema kod ovlascenog za normalne pare (kozmeticke delove, ne mehaniku)
        ne znam, al nekako (mozda zato sto je masivna) imam osecaj da je 116 konja malo za aven****... jer 110 je malo za 407... zao mi je sto nemamo kinte za Accorda... al on je sledeci...
        malo pre nam prijatelj predlozio da odemo do Kie, da vidimo sta ima... tj kakve su cene i popusti za Ceed... imali smo opciju C4 nov, ali je 90 konja, sto uz klimu na duzim relacijama sa par ljudi i ne ide..

        Comment

        • ToNcA
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2006
          • 868
          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
          • Mazda 6 2.0d

          #5
          Ne znam ali nekako ako ti treba auto koji treba da predje gomilu kilometara Japanci su tu majstori. Jednostavno - nisam naleteo nikada ne nekoga ko se zali na Toyotu (sem ako nije preko 20 godina stara i ubijena od voznje). A Peugeot jeste lepsi i jaci ali tesko da je kvalitetniji od Aven****. A sa druge strane Avensis jeste pola klase ispod n jega po udobnosti, prostoru u kabini a po dizajnu da ne pricamo...

          ja ti predlazem posto vidim da je rec o povonom automobilu da uzmes - bolji primerak. Znaci posto si sveo izbor na ta dva modela vidis od ta dva sta mozes da nadjes u boljem stanju (proverena kolimoetraza, bolje odrzavan, manja kilometraza...)

          U svakopm slucaju oba auta su po mom misljenju odlicna.

          KIA Cee'd je za klasu manji auto ali je kod njega dobra stvar sto bi on u tom slucaju bio nov. A po meni uopste nije los auto mada je to samo subjektivno misljenje ni na cemu zasnovano jer nisam presao ni kilometar njom.

          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

          Comment

          • malivuk406
            CBC Senator XXL
            • 04.04.2007
            • 490
            • Nbg

            #6
            pa Ceed SW mi se svidja, podseca na 407, a 7 god garancije nije svejedno... mada ne znam nikoga ko ga vozi, ni kako se pokazao, ni kako je za delove, servise...
            pa postoji samo jedan Avensis trenutno na prodaju, na jednom placu... presao 130k, super oprema, stvarno auto odlicno izgleda... nego ne znam kako ide za delove... ****s ti ako on mora da ceka par dana da neki deo stigne... oko pug-a vec znamo ljude koji ce nam isti dan sve nabaviti i ugraditi... a njemu je to prilicno bitno...
            vozili smo ga nesto kratko, on je super unutra, al posle 406-ice kad se udje u njega oseca se da je mnogo tvrdji... tako da to mora cale da odluci, ipak ce on provoditi sate u njemu...
            407 je vozio cim se pojavio kod nas, i bio odusevljen autom... a drugo, nece taj auto preci neku ogromnu kilometrazu... i on ide na prodaju kad bude bio na 300-350k...(to znamo da moze da podnese)

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Pa ako ce cale da odluchi chemu ova tema, onda mi dzaba krechimo Zez, nhf

              LM, ako je cale vec navikao na 110 KS u 406-ici, onda ce vrlo lako da se navikne i na 115 KS u Avensisu.

              Ovom gornjom rechenicom sam se ochigledno ofirao tako da znash shta je po meni bolji izbor izmedju ova dva

              I nemoj puno da se raspitujesh i brinesh za delove i cene istih za Avensis, jerbo ce ti vrlo retko i trebati neki deo, prichash o Toyoti...

              Mada, po opisu "problema" meni je najracionalnije da uzmete neki nov auto, jer vec vidim (naslucujem) da ste sa keshom u zoni gde se vec mozhe uzeti i dobar a nov auto. Prelazicete puno, i to ne samo "u lokalu" nego je pomenut i "Balkan", shto znachi da se zahteva da auto uvek bude tehnichki "pod konac" i sposoban da bez problema izadje takvim zahtevima u susret, a ovo ce najbolje da uradi - nov auto. Ti polovni koji se ovde prodaju sa "pravih" 120-130 k km su preshli samo Bog zna koliko, i mada ne kazhem da ne mozhe da se nadje i takav primerak, ogromna vecina ima debelo preko kilometrazhe na satu i ja samo preporuchujem oprez kod tih automobila. Tim pre shto prichamo o dieselu. I nemoj da te buni to shto je auto 2005. godishte a ima 120000 km pa se mozhda stvari "poklapaju", jer znam lichno za sluchaj kad je auto nagurao 350000 km pre nego shto je "napunio" 3 godine eksploatacije. Sluchaj u Nemachkoj. Takve stvari su preko sasvim uobichajene, ljudi kupe diesela iz jednog jedinog razloga - zato shto bukvalno spavaju u autu, i prodaju ga ne kad izadje iz garancije, kad se smore sa njim, kad izadje nova generacija i sl. nego kad preguraju silu od kilometrazhe i kad znaju da uskoro motoru sledi put u vechna lovishta. Nikako ne kapiram zashto ljudi ovde misle (ili samo veruju) da kad ljudi "preko" kupe nov auto, plate 2-3 k veverica vishe za diesela, placaju u medjuvremenu veca osiguranja, imaju vece troshkove odrzhavanja, placaju vece ekoloshke takse koje nisu smeshne kao ovde itd itd - i onda chim stignu 120 k km - prodaju auto. I shta su uradili, gde su ushtedeli? Nisu oni ****li vesla a mi izmislili toplu vodu. Tako da, samo oprezno kod ovakvih situacija, to je sve shto hocu da kazhem, nevezano samo i jedino za ovaj konkretan sluchaj.

              Apropo drugachijih pristupa i drugachijih "priroda" ova dva pomenuta automobila - neko mozhe da izabere i kupi auto zato shto ce da ga privuche lep branik ili agresivna linija, ili zato shto ima najlepshe dizajnirane farove... A neko ce da ga izabere i kupi sa jednom mishlju na umu - da sa njim namerava da shparta po Balkanu uzduzh i popreko i tako stotinama hiljada kilometara, i da mu treba auto koji ce TO najbolje i najlepshe da odradi Avensis u prvom sluchaju nema shta da trazhi, dosadan je i monoton k'o i 95 % Toyoti. Ali zato ovo drugo - to je ono za shta je napravljen. Pug 407 je jedan od (po meni) lepshih automobila danas, i lep i prijatan dizajn se nastavlja i u unutrashnjosti. Medjutim, ako se auto kupuje sa onom drugom mishlju na umu - onda je loshiji izbor od Toyote. Ako ce otac vishe vremena da provodi u autu, ne znam koliko ce njemu da treba tih dodatnih 20-ak KS u Pugu, mislim ne znam kakvi su mu vozachki afiniteti ali verujem da su ga odavno proshli skokovi adrenalina i zhelja za cepanjem guma. Sa 280 Nm ce sasvim dobro da se oseca za volanom Aven****, a sa druge strane ce sedeti za volanom automobila koji je proizvela fabrika koja dugo godina unazad ima dokazano najvecu pouzdanost u poredjenju sa (belo)svetskom konkurencijom i koja je reper za pouzdanost. I ovo ne pricham samo na osnovu statistika i nekih lista, koristim 7-8 godina sluzhbene Toyote i znam o chemu pricham.

              U svakom sluchaju, moj savet: prvo nov auto, recimo Ceed SW je odlichan izbor, ne i jedini, ali u tom cenovnom rangu definitivno ponajbolja opcija. Ako nov auto nije u prichi, onda izmedju ova dva Avensis. Toyota je jedini brend koji pravi automobile koji neobjashnjivo lako i nenadhebivo dobro "podnose" Balkanske vilajete i kaldrme od puteva

              Been there, done that

              Moja 2 centa... Sorry na duzhini posta.
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                moj savet je da zaobidjes Avensis sa DIZEL motorom, pogotovu polovan.

                Toyote jesu pouzdane kvalitetne i sve u tom stilu ali sam za njihove dizel motore procitao previse zalbi sa raznih strana iz raznih zemalja uz stravicen cene popravki i poduze rokove da ja ne bih nikada uzeo takav model.

                u ovom odabiru sa dizel motorom, moj glas bez dileme ide Pezou.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • malivuk406
                  CBC Senator XXL
                  • 04.04.2007
                  • 490
                  • Nbg

                  #9
                  Overspeed, fala na 'volkom postu
                  pa pazi, tog coveka koji drzi plac znamo privatno, jos pre nego sto je poceo da se bavi tim poslom, i ako nama kaze da mu je to prava kilometraza - verujemo mu, jer ionako nema nacina da proverimo, a nema razloga nas da laze...
                  drugo, ne znam da li smo naleteli na dobar primerak, ili sta, ali ovaj Pug se pokazao extra. za ove 4 godine NIKADA ga nije ostavio na putu ili pravio probleme... zato nam je logican nastavak bio 407
                  a sto se tice kilometraze... vozicemo ga do nekih 300-350k, sto i nije neka preterana kilometraza...
                  idemo posle verovatno do Kie, da vidimo sta i kako, pa javljam...

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    @ brick:

                    Bez namere da ulazim u polemiku, ja imam svoj stav, ti imash svoj i to je sasvim ok.

                    Ali, iznenadjen sam ovom izjavom u vezi Toyotinih diesela. Mozhesh li da malo precizirash i dash neki izvor, odakle i shta konkretno si "chuo"? Josh mi je chudnije shto kazhesh da je to iz "raznih zemalja", jer ovde bi i ochekivao svashta obzirom na (ne)kvalitet goriva, narochito u bliskoj nam proshlosti. Uostalom, zato ne samo Toyota nego i skoro svi brendovi imaju skracene rokove garancije za vozila koja se prodaju u Srbiji, bash zbog problema koje to goriva brzo izaziva na CR motorima. Ali po inostranstvu, da su se pokazali toliko loshi, to mi je stvarno zachudjuci podatak. Jako bi mi bilo interesantno da ostavish neki link ili ukazhesh na konkretan i relevantan izvor pa da prochitam, itekako me interesuje a verujem da ce i druge...

                    Kao shto rekoh, 7-8 godina koristim sluzhbene Toyote (4Runner, Corolla, Prado) i svi odreda su dieseli. Osim redovnih (malih) servisa na svakih 5000 km (takvi su standardi unutar organizacije) i ponekog sitnog problema ti automobili nisu videli servis a narochito ne vezano za probleme sa motorom, a neki od njih, 4Runneri pre svega jer su bili prvi u sluzhbi, vec broje 300+ k km i to na dieselu koji ne verujem da je bash vrhunskog kvaliteta iz razloga shto go dosprema i distribuira dobavljach iz Prishtine sa kojim se posluje na osnovu potpisanog ugovora o saradnji. Tako da, takav podatak mi deluje kao bash iznenadjujuci...

                    @ malivuk: you're welcome...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      #11
                      I meni je to malo cudno jer znam dosta firmi koje imaju bas te D4D u Toyotama i nisam cuo zamerke.
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • gt nebojsa
                        CBC Senator XXL
                        • 11.05.2007
                        • 348
                        • Preljina,Cacak

                        #12
                        Eeeevo resenja:
                        Nova Corolla D4D...
                        Ako se uzima novo a u opciji je Toyota.
                        Jeftinije od Aven****,a dobar auto.
                        Toyota Čačak

                        Comment

                        • malivuk406
                          CBC Senator XXL
                          • 04.04.2007
                          • 490
                          • Nbg

                          #13
                          , zvao nas prijatelj iz nemacke, ponudio nam S 320 CDi za 11k, 2001., presao 300k...
                          auto je u extra stanju, al ne hvala...

                          Comment

                          • malivuk406
                            CBC Senator XXL
                            • 04.04.2007
                            • 490
                            • Nbg

                            #14
                            da, corrola je 18k bez carine... malo mnogo za nas... tj najveci problem je ucesce, sto su ova govna povecala na 30%... a za taxiste, naravno, nema nikakvih olaksica... (kod banaka, ne racunam carinu)

                            Comment

                            • Milorad90
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2007
                              • 975
                              • Beograd

                              #15
                              I ja sam cuo primer za aven****.Jednom poznaniku je na 80000km menjan ceo motor jer je imao neki problem,posle mu je opet zamenjen motor.Covek ceo zivot vozi tojotu i veoma je razocaran,kaze nije ista od kako se sklapa u Evropi,e sad koliko ima u tome istine,ne bih da ulazim.4 puta je menjao far.Inace novog ga je kupio tako da je prava kilometraza.

                              E sad koliko je to merodavno da se po tome sudi ja ne znam,ali ni to ne mora da znaci,moze i taj 407 da zeza takodje.

                              Da li ste razmisljali mozda o Laguni,isto je udobna,lepa....Ili o Accordu?

                              Comment

                              Working...
                              X