Peugeot 407 2.0 HDi VS Toyota Avensis 2.0 D-4D (2005.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • malivuk406
    CBC Senator XXL
    • 04.04.2007
    • 490
    • Nbg

    #46
    u odnosu na 406, Octaviju vecina modela nema mesta pozadi, al ja gledam to prema nekoj srednjoj visini od oko 185-190 i nesto... tebe razumem, i kapiram sve... al u odnosu na BMW 3 iz 2005. ili mecku C klase, 407 ima sasvim dovoljno mesta i komfora... al ipak tu im je Superb i mama i tata...
    jbg, sad je sve bitnije kako to izgleda, koliko je lepo, koliko krava je ubijeno za kozu, i koliki je auto spolja... a, unutra - sta ostane... jbg...

    Comment

    • malivuk406
      CBC Senator XXL
      • 04.04.2007
      • 490
      • Nbg

      #47
      moze i ovde lock posto posle onoga nema sanse da uzmemo neki od ova 2...
      uzimamo onaj 406, i to je to... pozz, hvala svima na odgovorima...

      Comment

      • CikaKure
        CBC Senator XXL
        • 14.08.2005
        • 668
        • Beograd

        #48
        Originally posted by malivuk406
        al ipak tu im je Superb i mama i tata...
        Amin!

        Comment

        • Ivanhoa
          CBC Početnik
          • 07.08.2008
          • 4
          • Jagodina

          #49
          Ja sam se baš zagrejao za 407-icu, otišao do Verana video par odličnih komada-polovni sa 2 god. garancije. A onda slučajno kupim SAT Plus br. 187. Koliko je taj auto napljuvan ne mogu da verujem ! Kaze ovako:
          - problem sa kočnicama : prednji diskovi stvaraju buku i vibraciju pa su često menjani ranije.
          - EGR ventil se zaglavljuje u gornjem položaju pa je stalno otvoren
          - ESP sistem kasni
          - klima bučna i slaba
          - problemi sa brizgaljkama i gašenjem motora
          - bezrazložno paljenje kontrolnih sijalica na komandnoj tabli
          - kvačilo proklizava pod opterećenjem
          Ljudi moji pa ovo ni kod Zastave nema !?

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #50
            Pa naravno da toga nema kod Zastave kada ona nema uopste tu opremu...
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #51
              a mazda 6?posle mercedesa ubedljivo ih ovde najvise voze taksisti
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • malivuk406
                CBC Senator XXL
                • 04.04.2007
                • 490
                • Nbg

                #52
                gde to?
                ne znam, caletovi koji je imaju kazu da je mnogo tvrda, nisu nesto odusevljeni... al sad su sva ova kola ostavljena za sledeci put....

                Comment

                • Ivanhoa
                  CBC Početnik
                  • 07.08.2008
                  • 4
                  • Jagodina

                  #53
                  I Mazda 6 ima neke nebulozne mane-prodire joj voda u prtljažnik kad pada kiša !? A i skupa je za održavanje. Postoji jedna varijanta (zaista nije reklama)-moj kolega je kupio Mazdu 323 2001. god. kod Šmita u Srbobranu. Prešla je oko 80.000 km, a dobio je ful garanciju na nju do 150.000 km. Svaki put kad ode na redovan servis njega košta više gorivo od Jagodine i nazad nego taj servis. Zaista odlična ponuda.
                  Ali opet mi je neverovatno ono što sam pročitao za 407-icu. Kao kažu da su ti problemi otklonjeni od 2006. god !?

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #54
                    Originally posted by malivuk406
                    gde to?
                    pise ispod mikijevog avatara, odmah iznad tvog
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #55
                      Originally posted by Ivanhoa
                      I Mazda 6 ima neke nebulozne mane-prodire joj voda u prtljažnik kad pada kiša !? A i skupa je za održavanje. Postoji jedna varijanta (zaista nije reklama)-moj kolega je kupio Mazdu 323 2001. god. kod Šmita u Srbobranu. Prešla je oko 80.000 km, a dobio je ful garanciju na nju do 150.000 km. Svaki put kad ode na redovan servis njega košta više gorivo od Jagodine i nazad nego taj servis. Zaista odlična ponuda.
                      Ali opet mi je neverovatno ono što sam pročitao za 407-icu. Kao kažu da su ti problemi otklonjeni od 2006. god !?
                      samo ako je lupana od pozadi,pa nije dobro uradjena ...
                      dalje ne bih da komentarisem,da li je tvrda,ili joj je skup servis,samo ponavljam da je taksisti voze u Bechu i uopste u austriji i kroz sam razgovor sa taksistima sam dosao do nekih zakljucaka da su 100%zadovoljni sa njima.po izlasku aven**** bilo je i njih na ulicama,medjutim posle nekih pola godine ,ili godinu jednostavno su nestali.e sada sto tog tvog kosta vise gorivo nego servis,to je srbija,ali sta bi bilo da nema garanciju,pa da mu rikne nesto,i kao sto ti kazes skupa za odrzavanje sta bi onda izaslo na kraju kao cifra?
                      uostalom chovek je pronasao odgovarajuci model i neka ga sluzi
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #56
                        Originally posted by Ivanhoa
                        Ja sam se baš zagrejao za 407-icu, otišao do Verana video par odličnih komada-polovni sa 2 god. garancije. A onda slučajno kupim SAT Plus br. 187. Koliko je taj auto napljuvan ne mogu da verujem ! Kaze ovako:
                        - problem sa kočnicama : prednji diskovi stvaraju buku i vibraciju pa su često menjani ranije.
                        - EGR ventil se zaglavljuje u gornjem položaju pa je stalno otvoren
                        - ESP sistem kasni
                        - klima bučna i slaba
                        - problemi sa brizgaljkama i gašenjem motora
                        - bezrazložno paljenje kontrolnih sijalica na komandnoj tabli
                        - kvačilo proklizava pod opterećenjem
                        Ljudi moji pa ovo ni kod Zastave nema !?
                        ako je samo ovo jedino sto mozda pravi smetnje, ne vidim sto toliko iznenadjenja.

                        kod danasnjih automobila je spisak obicno na 2-3 stranice raznih falinki, neretko i do 50 uocenih problema u konstrukciji/ izradi/ softveru/ pogresno postavljenoj odnosno nefunkcionalnoj opremi u kabini itd.

                        kod Zastave naravno da ima, spisak je debeo kao knjiga i radi se o hiljadama gresaka, naravno uz isti kriterijum ocenjivanja.

                        recimo ovde je konkretno napisano, kvacilo proklizava pod opterecenjem.
                        ako se radi o novom autu, novo zamenjenom kvacilu u pitanju je konstrukciona greska.

                        ako se radi o polovnom autu sa neprebrojivo mnogo km iza sebe, prosto mehanicko habanje je odradilo svoje.

                        sasvim puno danasnjih automobila nije sposobno za puno km bez ikakvih kvarova, delimicno zbog kompleksnosti a delimicno zbog stednje/ nacina izrade i konstrukcije.

                        problem je cena popravki, i dostupnost delova za popravku(e).

                        ako je cena po poseti servisu- popravci npr 1500 evra, a dogodi se 3 kvara na vozilu, nije isto ako je propravak prosecno 500 evra i dogodi se isto 3 kvara.

                        nazalost, vecina novih vozila sadasnje produkcije jedva uspe da izdrzi 50-80.000km a da se nesto ne pokvari.

                        imas u svezem Auto Bildu pricu iz realnog zivota jednog primerka BMWa.

                        u samo 2 godine, toliko kvarova kojih obicno nekada nije bilo niti za 20 godina. za samo par desetina hiljada km nekoliko havarija, gde je deo MORAO da bude zamenjen novim.

                        ne bi pomoglo nista tipa podesavanje, podmazivanje, ponovno namestanje ako iskoci i slicno.

                        jednostavno pohabalo se, i to na BMW kao premiumu sa premium cenom.

                        to ne govori nista posebno o BMWu, prosto odslikava jedan opsti trend.

                        i da, odgovorni u BMW, na primedbu Auto Bilda imaju odgovor na nivou Zastave- krivi su dobavljaci delova.

                        a ko ih je odabrao, ko je uradio kontrolu kvaliteta pri ulasku u magacin tih delova, ko je ugradio, ko je uopste konstruisao, i ko na kraju podmece obraz/ ime brenda kao da je naprasno zaboravljeno.

                        slicni odgovori su i kod durgih firmi.

                        slicne probleme imaju i drugi proizvodjaci, samo neki vrse zemene delova o svom trosku u miru i tisini, da se sto manje cuje u javnosti, cena vozila vise nije kriterijum kvaliteta.


                        ja sam prestao da gledam brend, vec praksu korisnika vozila za konkretan model konkretnog godista.

                        i naravno konkretan primerak, posto cak i jedan te isti model auta nije bas uvek sklopljen istim kvalitetom.

                        od svih mogucih marki i modela jos jedino japanci i korejci uspevaju da zadrze pouzdanost vozila i zaista malu verovatnocu nastanka kvara.
                        ostali su debelo pali, u najvecem brolu slucajeva cast izuzecima pojedinih modela i serija.

                        pricam generalno, fabrike stancuju nove modele ko na modnoj pisti, i lici da jedva ako uopste i prodju testiranje u voznji, u realnosti, pre pustanja u produkciju.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • malivuk406
                          CBC Senator XXL
                          • 04.04.2007
                          • 490
                          • Nbg

                          #57
                          sw.brick

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #58
                            UPOZORENJE

                            Sve koje bole shlajzvik o testu BMW-a X3 u najnovijem broju Autobilda, kao i one koje bash zabole o brick-ovom i mom stavu u pogledu (ne)pouzdanosti kod modernih, savremenih automobila belosvetskih brendova savetujem da sachuvaju vidnu oshtrinu i scroll na svom mouse-u i preskoche ovaj post, i na vreme pobegnu sa teme dok ne stigne reply...
                            Naknadne reklamacije ne primam

                            Brick, pre nego shto ti ili bilo ko drugi pochne da chita dalje reci cu ovo: apsolutno se slazhem da moderna praksa u automobilskoj industriji ima za posledicu drastichan pad kvaliteta generalno gledano, i kako sam i s^am napisao koliko prekjuche u postu u jednoj temi, obzirom na to kako i koliko vremena provode u razvoju novih modela i njihovom testiranju, dobro je shto tochkovi na tim "novim" automobilima ne poispadaju sa 20000 km. Crni humor, nazhalost, ali i surova realnost. Ta "trka" u izbacivanju novih modela koji su sve uchestaliji zbog sve kracih "radnih vekova" generacija automobila, pokushaji da se "na pravi nachin" odgovori konkurenciji u tom i tom segmetnu, oportunizam da se izmisli neka nova rupa na saksiji i neki novi segment, pohlepa da se za svaki novo-izmishljeni segment shto pre mora proizvesti konkurentski model kako bi se oteo deo kolacha drugima... Sve to je imalo za posledicu drastichan pad kvaliteta kod velikog broja proizvodjacha, a najizrazhenije je upravo kod proizvodjacha koji imaju ne brojchano obiman, nego raznolik proizvodni program gledano po klasama, kategorijama, segmentima i sl. U svoj toj zhurbi kvalitet jednostavno ne moze da se ochekuje kao "garantovan" jer nije nikom obecan, za njega se mora dobro i dugo raditi. Samo shto ovi imaju sve manje vremena... =]

                            BMW nishta bolji nije, josh od kraja '90-ih su pocheli da fushare, chak i sa serijom 3 kao "zlatnom kokom" shto se prihoda tiche, tako da su tek od 2001. godine to zapravo doterani i kvalitetno odradjeni automobili, onakvi kakvi su trebali da budu josh na predstavljanju 1998. godine. Diesel motori iz tog perioda su josh gora pricha, narochito dvolitarski, i tu konkretno mislim na njihove turbine. Oni prvi sa 136 KS su josh i bili dobri, ali prva generacija CR motora (320d/520d/X3 2.0d... 150 KS) je bila katastrofa. Problemi sa turbinom, klapnom u grani, ventilom za recirkulaciju, osetljivim diznama... Tek su verzije tog motora od sredine 2004. godine sa ispravljenim greshkama i pre svega totalno izmenjenom turbinom za preporuku i na nivou jednog BMW-a. Ima josh mnogo primera, ali samo navodim neke podatke, da ne shirim prichu dalje. Ono shto hocu da kazhem je da ni u kom sluchaju ne zauzimam u ovom sluchaju zashtitnichki stav prema BMW-u shto se takvih stvari tiche, jer nije ni zasluzhio

                            Ili, shto bi Aristotel rekao: volim ja i Platona, ali vishe volim istinu

                            Medjutim, mislim da si u postu bio stvarno "prekritichan" jer sudeci po tvom opisu ispada da se X3 (koji je de facto jedan od slabijih modela BMW-a uopshte u poslednjih 10 godina, narochito ova verzija pre facelifta) bukvalno raspao i da je nakon tih 100000 km bio za otpad. Ne bih se ja bunio da sam takav utisak i lichno stekao chitajuci bash taj tekst u Autobild-u, ali zakljuchak onog testa i zakljuchak iz tvog teksta mi se nekako "ne gadjaju". Da krenem redom:

                            u samo 2 godine, toliko kvarova kojih obicno nekada nije bilo niti za 20 godina.
                            Ja sam onde video za tih 100000 km 4 kvara/neophodne intervencije mimo redovnog odrzhavanja, citiram navode iz pomenutog magazina:

                            27705 - klima uredjaj

                            58112 - bypass turbine (pomenuh ranije te motore i njihove turbine...)

                            58378 - senzor temperature na katalizatoru

                            60360 - zamenjene prednje i zadnje plochice, zamenjene gumene zaptivke na vratima, elektromotor i vodjice elektro podizacha
                            To je to, za dve godine poprilichno zhestoke upotrebe (auto-novinari u faktichki "sluzhbenom" autu, u razlichitim uslovima eksploatacije, nimalo naivni i "nezhni" eksperimentalni scenario rekao bih), koliko je ovo puno ili malo kvarova neka oceni svako za sebe. Mislim da ce se mnogi ipak slozhiti da je tvoj opis bio malo prestrog, ili bar se meni chini takvim u poredjenju sa ovim shto pishe u magazinu i shto sam naveo.

                            Elem, dalje kazhesh:

                            za samo par desetina hiljada km nekoliko havarija, gde je deo MORAO da bude zamenjen novim.


                            - 27705 km - problem sa klima uredjajem je izazvao remen koji je spao sa kompresora. Dakle, nije se klima uredjaj pokvario, a kako i zashto je taj remen spao mozhe se spekulisati... Izmedju ostalog razlog mozhe biti i nachin upotrebe auta, a tu se vracamo na prichu o grupi auto-novinara i sluzhbenom autu... Elem, nije tachno da je ishta ovde moralo biti zamenjeneo, u servisu je ISTI taj remen samo vracen na kompresor i auto se do kraja testa vozio bez ponovne pojave istog problema.

                            - 58112 km - bypass turbine jeste zamenjen. Generalno, turbo punjachi tih diesela su imali najuchestaliji nivo kvarova u poredjenju sa svim ostalim elementima sklopova ili delovima na BMW-ima tih godishta, sa tim dizel motorima. Narochito dvolitarskim.

                            - 58378 km "senzor temperature na katalizatoru se otpustio" tj. bio je "razlabavljen" (navodi iz magazina). Sledi da je isti samo dotegnut kako treba i nije menjan. Do kraja testa auto nije imao slichnih problema. Dakle, opet se ne slazhe sa tvojim ranijim navodom - deo NIJE zamenjen novim.

                            - 60360 km - zamenjene prednje i zadnje disk plochice, nishta neobichno za auto od dve tone i 330 Nm u rukama grupe novinara... Elektromotor i vodjice el. podizacha na vozachevim vratima zamenjeni - slazhem se da je ovo nedopustivo i BMW nikako da reshi problem sa tim el. podizachima vec deceniju i kusur. A opet, ja sam svoj stari 318i vozio 3 godine i prodao kao 14-ogodishnjaka i sa podizachima nisam imao problema. Relativna stvar, na koju mnogo mozhe da utiche nachin ophodjenja prema samom automobilu ili vozachke navike.

                            Dakle, nije bash kao shto si napisao:

                            ne bi pomoglo nista tipa podesavanje, podmazivanje, ponovno namestanje ako iskoci i slicno.

                            jednostavno pohabalo se, i to na BMW kao premiumu sa premium cenom.
                            U dva sluchaja (spali remen i labavi senzor) nije nishta menjano i ne mozhe se ovo pripisati kao kvalitativni propust BMW-a, ali mozhe kao fusharenje u procesu montazhe. Za ove gumice ne znam zashto su morale da se menjaju jer se ne navodi konkretan razlog (curela voda unutra, losha izolacija, shta?) ali ajde... Ono shto jedino jeste veliki propust u ovom sluchaju, na tih 100000 km i dve godine poprilichno teshkog zhivota tog auta kao test-mule u rukama aitomobilskih novinara je taj el. podizach. I pored toga mislim da je za 100000 km ovo sasvim prihvatljiv "obim" i uchestalost vanrednih intervencija. Pogledaj direktnu konkurenciju u tom segmentu pa ce stvari biti jasnije

                            Dalje, navodish:

                            i da, odgovorni u BMW, na primedbu Auto Bilda imaju odgovor na nivou Zastave- krivi su dobavljaci delova.
                            Hmm, opet nismo chitali isti tekst... Ovo su navodi iz dotichnog magazina:

                            - (povodom spalog remena) Ovaj problem nam je od ranije poznat. U medjuvremenu smo ga otklonili kroz novije modele.
                            Po meni, ovo zvuchi kao priznanje greshke i objashnjenje da je ista kasnije ispravljena. Ja ovde ne vidim da se BMW "krije" iza svojih dobavljacha.

                            - (povodom prodiranja izduvnih gasova u kaninu) To mozhe da se dogodi samo u pojedinachnim sluchajevima. Razlog je u netachnim momentima pritezanja pri proizvodnji kod nasheg snabdevacha. Ovaj problem je u medjuvremenu reshen poboljshanjima u proizvodnom procesu.
                            OK, mozhda ne prilichi BMW-u da se "vadi" na dobavljache, ali mozhda su u pravu. Elem, problem je vezan za ranije pominjanu turbinu kod tih motora, a vec sam pisao da je to jedna od generalno najloshijih "stavki" na tim motorima, pa shodno tome i svim automobilima koji su imali taj motor pod haubom.

                            - (povodom istroshenosti gumenih zaptivki) Povremeno mozhe da dodje do toga. Ako se to dogodi, radi sigurnosti i zadovoljstva kupaca vrshimo zamenu u servisu.
                            Meni ovo vishe zvuchi kao udovoljavanje kupcima nego neki realan problem. Opet, nema navoda da je istroshenost prouzrokovala poplavu u kabini, vecu buku, vibracije vrata, shumove... Ali ajde sad...

                            - (povodom elektromotora podizacha prozora) Problem dobavljacha, koji je u medjuvremenu reshen. Do toga je doshlo u normalnom procesu poboljshanja kvaliteta u toku proizvodnje jednog modela.
                            Da, ali ako se isti problem provlachi kroz generacije i modele, onda problem treba reshiti jednom za svagda. Ovo im je stara "boljka" i mislim da su dozlogrdili sa tim el. podizachima. Znajuci za taj dugogodishnji problem apsolutno se slazhem da je sramota da se to i dalje deshava, makar i tokom prvih serija. Neke stvari se jednostavno ne smeju pravdati "dechijim bolestima" u proizvodnji nekog modela, sve i da tako izgleda.

                            Shto se onog laka tiche: da, izgleda loshe, ali izgleda i chudno to na kom se mestu ogulio. Da je sa gornje strane obrucha, gde uglavnom "legne" koren palca ili dlan OK, pa da se razume da je od ubrzanog habanja, ali ovako mi vishe lichi na "kolateralnu shtetu" od nekog prstena ili narukvice. Imam prijatelja koji oduvek nosi ruchni chasovnik na desnoj ruci i u vozhnji ima neki lezheran stav/polozhaj sa obe shake opushtene ne na obruchu nego na centralnom delu/grebenu volana. Promenio je puno automobila, ali svaki koji je vozio duzhe od nekoliko meseci - prodao je sa specifichnim ogrebotinama/oguljenim delom kozhe na obodu volana tik pored centralnog dela, sa desne strane. Bash tamo gde je bila narukvica njegovog chasovnika... Mislim da i danas ako naletim na jedan od tih automobila mogu bez dvoumljenja da provalim da je bio u njegovom vlasnishtvu, samo da bacim pogled da volan Nishta ne tvrdim, samo navodim kao jednu od mogucih asocijacija na onako specifichno i lokalizovano oshtecen lak. Shto ni u kom sluchaju ne umanjuje kritike na generalni kvalitet istog.

                            Ipak, chini mi se da si dosta generalizovao stvari. Tachno je da pominju dobavljache a mozhda i imaju razloga za to, shto im ne daje za pravo. Kontrola kvaliteta je onda sledeca karika u "lancu", pa je onda tu zakazala stvar. U svakom sluchaju, u dva sluchaja si u pravu, u dva ne, jer je BMW jasno priznao SVOJU greshku (shto mislim da je bolje od vadjenja na dobavljache) i ukazali da su u kasnijim serijama ispravili problem. Samo ako vec navodimo izvore informacija, mislim da bi te informacije morale biti identichne ili bar u shto je manje izmenjenom obliku, ukljuchujuci tu i konachne zakljuchke.

                            Ima tamo josh nekih zhalbi na taj auto, tipa "trom i buchan motor" koje mi deluju smeshno, jer taj motor ne mozhe bash da "katapultira" dve tone tezhak SUV sa pogonom na svim tochkovima. Ove "primedbe" jednostavno ne bi bilo da su lepo izabrali X3 3.0i ili X3 3.0d Ovo navoditi kao primedbu je u najmanju ruku neozbiljno, kad vec ima toliko ozbiljnih koje treba itekako navesti

                            Sem toga, bilo je tamo i primedbi tipa: vlaga u centralnoj jedinici (a nikakav problem nije prijavljen, otuda ne znam da li se mozhe nazvati primedbom) pa onda "tragovi korozije na nosachima oslanjanja ali sreca pa je materijal chvrst shto garantuje bezbednost na duzhe staze" (mislim da ne treba komentarisati ), pa onda hladnjaci povezani tako da se izmedju njih sakupilo lishce (a u kom se to autu, tj. motornom prostoru i oko hladnjaka tokom 100000 km vozhnje ne mozhe naci pokoji list, prljavshtina, jato insekata, mozhda pokoja krupnija zverka) Mislim, degutantne primedbe u najmanju ruku...

                            Ono shto je po meni bitno je izveshtaj i nalazi sa kontrole tehnichkog kvaliteta na kraju testa:

                            "Ochekivani kvalitet BMW je pokazao na istinski bitnim mestima. Odlichno je podneo maratonski test i izrachunali smo, tazhno 90 prolazaka kroz ne bash uvek nezhne chetke automata za pranje. Primernom se pokazala i zashtita od korozije. Inspekcijom shupljina pomocu endoskopa utvrdjena je vishe nego dovoljna konzervacija.
                            Kada je rech o motoru, na zidovima cilindara su se videli sasvim normalni tragovi eksploatacije posle 100000 km. Na usisnim ventilima bila je povecana kolichina garezhi.
                            U menjachu nije bilo tragova prekomernog troshenja, ni na zupchanicima, ni na sinhronima.
                            U svakom sluchaju, naveshcu iz tog magazina i par rechenica iz zaljuchka o testu ovog modela kroz dve godine ozbiljne, da ne kazhem teshke, eksploatacije i u medjuvremenu prevezenih preko 100000 km:

                            "...Posle 103147 km zavrshena je tortura (?! ) BMW-a X3. Doshlo je vreme za svodjenje rachuna. Obavezni program "bavarac" je odlichno obavio. Bodove je izgubio jedino u slobodnom programu. Tu se od jednog premijum modela ochekuje vishe.

                            ...Tokom vishe od 100000 km nijedan kvar koji bi nas ostavio na putu. Nijedna velika popravka, agilno ponashanje u vozhnji, potroshnja primerena vremenu visokih cena goriva: u proseku 8,9 litara, za pohvalu.

                            ...Odlichno stanje posle detaljnog pregleda na zavrhetku testa. Medjutim, tako neshta se i ochekuje od jednog ovako skupog automobila.

                            ...Bilo je mnogo stvari koje su nas nervirale: tromost i buchnost dizel motora, tvrdo podesheno ogibljenje... Sa "fejsliftom" ovog modela BMW je popravio kvalitet a i novi dizel agregat sa 27 KS vishe ostavlja mnogo bolji utisak. Shteta shto sve to ranije nije postojalo..."
                            Mislim da je zakljuchak generalno drugachiji od slike koja se mozhe steci chitajuci tvoj komentar ovog testa. To mi je bilo "upadljivo" jer sam i ja prolistao novi broj Auto Bilda, ali si me toliko bacio u rebuse da sam morao ponovo da otvorim strane sa "super testom" i proverim da li smo chitali isti izveshtaj

                            Dakle, jesu za kritiku odredjeni propusti, ali nije ni izbliza toliko loshe koliko si ti napisao (da ima problema za 2 vishe nego ranije za 20 godina). Malo preko mere, to je sve

                            I jeste tachno da je X3 jedan od loshijih BMW-a koje je svet video u zadnje vreme, kazhem ja a kazhu i statistike i ispitivanja pouzdanosti (o dizajnu i konceptu necu ni da govorim), ali daleko od toga da je zhivi raspad. Ovaj auto je tokom vrlo ozbiljnog i napornog test-perioda morao 4 puta na vanredan servis, od toga dva puta zbog gluposti (labavi remen i nedotegnut senzor). Pitanje je koliko bi puta to morao neki drugi SUV iz te klase. Opet kazhem, daj grupi automobilskih novinara novi "sluzhbeni" auto bilo kog brenda, bilo kog modela, koji ce njih ko zna koliko sa ko zna kakvim sve vozachkim afinitetima i stilovima "na smenu" da akaju dve godine preko 100000 km, u ko zna kakvim uslovima, pa da vidim koji ce to da "izdrzhi" da ne ode ni na jednu vanrednu posetu servisu. Takvih danas nema. Nazhalost. Chak ni na dalekom istoku. I kad smo vec kod toga, imam josh jedan amandman shto se tiche ovog tvog zakljuchka:

                            od svih mogucih marki i modela jos jedino japanci i korejci uspevaju da zadrze pouzdanost vozila i zaista malu verovatnocu nastanka kvara.
                            Toyota je "etalon" za pouzdanost, ali je chak i ona koliko ovog leta opozvala ni manje ni vishe nego 539500 "famoznih" Corolla i to na teritoriji gde bi to najmanje zheleli - USA. I to upravo sa problemom elektrichnih podizacha, jer se potkrao mehanichki propust u konstruisanju zbog chega je dolazilo chak i do lomljenja stakala usled vibracija istih o mehanizam elektro-podzacha u vratima.

                            Znachi muche istu muku kao i BMW... Dodushe, na BMW-u ostanesh samo bez el. podizacha prozora, na Corolli bez kompletnog prozora Brzo je i kuso, za sve podjednako...

                            Dakle, nema mesta nikakvim generalizacijama, jer moderni trendovi i praksa shto se "instant" proizvodnje novih modela u automobilskoj industriji tiche, imaju isti, negativan uticaj na sve brendove, sa svih kontinenata. Shto je brzo, to je i kuso. I kad to kazhem podjednako mislim i na BMW i na Toyotu, i koga god. Istinu bi svi trebalo da prihvatamo i volimo podjednako, Platona vec neka voli ko hoce...

                            @ all koji su imali debele nerve da chitaju do ovde: sorry na smarachini od posta
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #59
                              dodjete mi po mish...ma bmw je kanta
                              joj vi verujete auto bild novinama.
                              generalno sve sto ste obojica napisali stoji,premalo vremena da se novi model i novi motori ispitaju,ali i zasto bi kada ste tu vi kupci pomenutih auta koji ce te svojim novcem za njih testirati nove modele i svojim novcem placati popravke.stara fora,namestiti garanciju da bude toliko duga da otprilike sve sto krene da se kvari,pocece posle isteka iste.
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              • Srdjan
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 2416
                                • Bajina Basta/Beograd

                                #60
                                Overspeed posta si gori od sw.brick-a po duzini postova. Cestitam, nije to mala stvar.
                                Lancia Kappa 2.0 20v

                                Comment

                                Working...
                                X