Nemam nikakvih iskustava sa D4D, ali koliko se secam upravo je na ovom forumu bilo price o problemima (u Srbiji) sa tim motorom i kako su navodno u Toyoti razmisljali da li da se uopste pojave ti motori u ponudi.
Peugeot 407 2.0 HDi VS Toyota Avensis 2.0 D-4D (2005.)
Collapse
X
-
za DCi motore znamo pouzdano da su sranje. laguna je ok auto, al DCi se nikako ne uklapa... moj burazer od ujaka ima Klio 2003., doteran iz francuske (komsija mu doterao) sa 105k, na 130k je morao da radi dizne, izaslo ga skoro 500E, za 1.5 motor... a dvojica kolega su kupili Lagune, na 220-250 hiljada su im crkavale turbine... mada sad su te lagune na oko 300k, i za sad nema vise problema...
necu jos nista da pricam, ali zvao nas je prijatelj iz Nemacke, ponudio nam je za smesnu cifru njegov 406, 2003. (nije onaj sa srebrnom tablom) ali 2.0 motor, extra oprema, u principu sve sto nam treba sa tacno 120.000 na satu. i to znamo da je auto drzan u garazi, servisi na 6-8k, uvek u savrsenom stanju, i nije udaran... tako da mozda on uleti na god - god i po, pa onda Accord... ne znam, videcemo... javljam u svakom slucaju...
Comment
-
-
Originally posted by goxeeNemam nikakvih iskustava sa D4D, ali koliko se secam upravo je na ovom forumu bilo price o problemima (u Srbiji) sa tim motorom i kako su navodno u Toyoti razmisljali da li da se uopste pojave ti motori u ponudi.
Ja imam taj 2.0D4D u Corolli Vesro, kupljena kod nova kod nas krajem 2005. i jos nema nikakvih problema.
Comment
-
-
D4D imaju problema sa motorima i gorivom kao i podmazivanjem motora u krivinama, toliko da je toyota na granici da proglasi fabricku gresku... naravno, zamene motora se rade po garanciji i tu nije problem nego je problem sto ostajes bez auta par dana
Comment
-
-
Originally posted by JAPANXi podmazivanjem motora u krivinama,
Originally posted by malivuk406dosta vremena ce provesti na auto-putuKids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Originally posted by malivuk406, zvao nas prijatelj iz nemacke, ponudio nam S 320 CDi za 11k, 2001., presao 300k...
auto je u extra stanju, al ne hvala...
ako ti se finansijski uklapa, ovo je najbolji auto za neke "normalne" pare, nemoj da te tih 300k plasi, dobar deo tih 407 iz uvoza i slicnih su presli isto pa vracano .. meni je totalno nejasno da toliko kostaju te 407, jbte za te pare vozis mercedesa C klasu, 2003god i uzivas bez pomisljanja o kvarovima, a tek kao sto citam o D4D motorima svaki dan, zamene na 80tkm .. strasnoo
Comment
-
-
a, jel razmisljas koliko trosi taj 3.2 motor? ili koliko je odrzavanje za njega? registracija?
drugo, kazem vam, auto ne bismo kupili na nekom levom placu, nego kod coveka kog znamo i u kog imamo poverenja...
e, da, ne znam da li ti je poznato, ali ja organski ne podnosim Mercedes... mislim, neam nista protiv auta kao auta, nego me nervira srpski mentalitet...
i, zasto bih uzimao jos 2 godine stariji auto, koji nije nista bolji, veci ili kvalitetniji od 407...? + sto meni (sem ove nove) C klasa nije ni lepa...
drugo, nije stvar samo u motoru, i to kakav je on posle 300k, nego u svemu ostalom na autu...
nije nam toliko bitno ime auta, nego da je sto mladji, sa ok opremom, dizel i da je sto manje presao...
radio sam u perionici proslih mesec dana, i jedan lik nam je svako jutro dovozio drugi auto na sredjivanje (nekad i 2), svi iz italije, ali presli izmedju 80 i 290k... naravno, ovi od 80-120 su za poznanike, prijatelje, a ovi sa malo vise se vracaju na takvu kilometrazu pa na plac... vecinom kola srednje, srednje vise klase, koja kad se operu, srede i neka ispoliraju izgledaju kao da ih je vozio neki dekica i presao 50k... i na to padaju nasi ljudi...
bili smo malo pre do nekog placa, poslao nas komsija, da vidimo neki 407 sto je tamo... auto je 2005., presao "136.000" a ja dajem glavu da ima bar 250, bio je udaren i napred i pozadi, zazori na karoseriji svaki drugaciji, gepek se jedva zatvara... i covek trazi 15k za njega... strasno...
CLD, svaka cast.
Comment
-
-
Originally posted by malivuk406zvao nas prijatelj iz nemacke, ponudio nam S 320 CDi za 11k, 2001.Originally posted by CLDpa ta C klasa nije ni prici 407 po komforu, a to sto ima zvezdu na haubi ne cini je boljim autom.
Originally posted by malivuk406zasto bih uzimao jos 2 godine stariji auto, koji nije nista bolji, veci ili kvalitetniji od 407...? + sto meni (sem ove nove) C klasa nije ni lepa...
PS. Delim tvoje mishljenje za mechku, ne volem je iz raznoraznih subjektivnih razloga. Ali ako jeste rech o S klasi, reci da ona nije bolji i kvalitetniji auto od 407-ice je... u najmanju ruku smeshno. To je objektivno. "S" je dve kategorije i dva segmenta iznad klase 407-ice i C klase, tako da...
Verovatno je u pitanju lapsus...
Comment
-
-
ne, ja sam lose formulisao ceo post....
na pocetku samo pisem o S klasi, a posle se sve odnosi na C... pa nisam ja izlapeo
al stvarno, C klasa kao sto ima Mishio nije ni po cemu bolja od 407... vadi je jedino ona zvezda i mozda malo bolje vozne karakteristike...
CLD je odg na Mishio-v post gde je pomenuo C klasu 2003.
Comment
-
-
Evo ovde je zapochelo sve:
Originally posted by mishioOriginally posted by malivuk406, zvao nas prijatelj iz nemacke, ponudio nam S 320 CDi za 11k, 2001., presao 300k...
auto je u extra stanju, al ne hvala...
ako ti se finansijski uklapa, ovo je najbolji auto za neke "normalne" pare, nemoj da te tih 300k plasi, dobar deo tih 407 iz uvoza i slicnih su presli isto pa vracano .. meni je totalno nejasno da toliko kostaju te 407, jbte za te pare vozis mercedesa C klasu, 2003god i uzivas bez pomisljanja o kvarovima, a tek kao sto citam o D4D motorima svaki dan, zamene na 80tkm .. strasnoo
Malo se zekim
Elem, o C klasi i 407-ici se mozhe diskutovati i upoedjivati ih, nominalno su isti segment. S je neshta sasvim drugo i po kategoriji i po klasi pa sam zato ostao u zhbunu...
U svakom sluchaju vidim ja da je odluka vec pala, nego nas ti samo lozhish malo...
Comment
-
-
tuga.. kompleksi klasicnog coveka koji verovatno NIKAD nije ni imao mercedesa pa kenja .. jbga takvih je mnogo
o troskovima i potrosnji 320CDi ne treba ja da brinem nego ti kao potencijalni kupac sto sam ti i napisao ako se finansijski uklapas onda..
taj auto sa 300tkm je sigurno bar 5x bolji od Aven**** i jedno 10x od 407 ! vozio sam 407 u najjachoj mogucoj opremi 2.2HDI, doduse englez je bio i auto je vrh, udoban prostran, ali nikako nije prici mercedesu jer je on na tek nekih 20000milja imao kvarove za koje ja nisam cuo na slonu pre na 500000km..
o tome sam samo pricao, a dodje tako neko ko pisa po mercedesu a pritom nema pojma ocigledno o cemu prica. Ni momenta ne govorim da je 407 los auto samo da mi nije jasno da ga neko tako skupo placa..
avensis je bukvalno kako kome zapadne, prijatelj iz austrije je uzeo novog presao 50tkm i rekao ne hvala u uzeo w126 560L i sad ga glava ne boli, vozi auto star 20godina i nema kvarova niti problema, dok je avensisu menjac otisao za tih 50tkm kao i jos par stvari..
ovo su naravno price od slucaja do slucaja, i to nikako ne sme biti kompletna i generalna slika, ali kad mi neko tako dodje i prica okolo i poredi 407 i mercedesa, tesko mogu to da prihvatim.
ti radi momak sta hoces ja sam kreten sto sam se uopste ukljucio u pricu da ti "sugerisem" na neki model, tako da molim te izvini i uzivaj slobodno
@ over, pa nisam naveo pricu na pogresnu stranu nego kad je vec ukljucio S klasu u celu pricu, a odrzavanje S klase je ipak drugi segment, presao sam na C klasu zbog slicne cene sa 407, to je sve. ali nije ni bitno ja u ovoj temi vise nisam
Comment
-
Comment