lancia delta hf integrale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zlocesti
    CBC Veteran
    • 24.06.2008
    • 116
    • Beograd

    #16
    tako kaze majstr ... ili ti bokikako ga naziva zaljublenik u lancije.. pishe tamo sve st akako ima 2 opcije .. auto nije moj .. oglas je samo usluga ...

    a koliko znam moguc je svaki dogovor

    Comment

    • stajnajn
      CBC Član
      • 28.07.2008
      • 56
      • nis

      #17
      @zlocest: a dobro onda cu malo bolje da procitam posto sam samo bacio pogled.

      Comment

      • zlocesti
        CBC Veteran
        • 24.06.2008
        • 116
        • Beograd

        #18
        okic ako nesto zanima pitaj

        Comment

        • stajnajn
          CBC Član
          • 28.07.2008
          • 56
          • nis

          #19
          ma nista izgleda da je najbolje da ja kad skupim pare otvorim novu temu pa da vidim sta ima na trzistu.
          ali pre toga bih hteo jos malo da se raspitam oko jos nekih stvari.
          zanim me koliko kosta generalka da se odradi, postoji li dobar majstor za to i gde? da li je moguce mozda negde kupiti nove delove nove, ja u nisu neznam da ima nekih delova za integralku, pitao sam po dosta prodavnicama ali nista, kakva je stvar u bg-u ili u ns-u?
          onda me isto zanima za ojacanja i kakav je postupak oko toga?

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #20
            stajnajn, posto vozim auto koji je isto tako redak i skup za odrzavanje kao ta lancia koju trazis, mogu ti reci da ako mislis da vozis to, trebace ti puno zivaca, znanja mehanike/elektronike, i najvise srece da naletis na delove koji ti trebaju a da ne moras da prodas bubreg da ih kupis.
            pitanje oko cene generalne je skroz relativno, jer moze da kosta stvarno puno a moze i malo, moze da valja i da ne valja, da bijes glavom o zid posle..
            o tome ni ne razmisljaj, nego kad budes trazio deltu gledaj neku na kojoj ne moras da radis generalnu, to zaobidji pod obavezno, jer mnogo iskusniji tipovi od tebe imaju problema sa takvim poduhvatima, i finansijskih i tehnickih. ako nemas para za dobar primerak, nemoj ni uzimati, i kad kupis dobru, opet ces morati da zasuces rukave i pitas se sta ce ti sve to...
            a tek krs ako uzmes, onda nista od svega, izgubices vreme, pare, zivce, i na kraju ces to sve u kompletu prodati za smesnu cenu...
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • stajnajn
              CBC Član
              • 28.07.2008
              • 56
              • nis

              #21
              @ale944: e dao si mi dobru ideju sa tim bubregom

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                #22
                ale
                Upravo tako!

                Ne komplikuj suvise i ne racunaj za sebe tu nizu cenu, nema niko zivaca a ni znanja da se petlja oko Delte i da je odradi kako valja, to jest ima, ali je takvih malo!

                Ako zelis Deltu, pricao sam sa drugarom, kaze da mozes da mu das hiljadu da pocne da je sredjuje, dakle sve redom kako dolikuje, onda za par meseci (posto ides u vojsku) jos hiljadu da se finisiraju troskovi, a onda kad se sve zavrsi isplatis mu celu sumu, to ces vec sa njim da se dogovoris koliko je to tacno!
                To je jedini nacin da uzmes Deltu u dobrom stanju, da je neko sredi za tebe i da to posteno platis, e sad... za taj novac imas 7-8 godina mladji Bravo na primer, ili neki Golf 3, ali... Mislim da ne moram da kazem nista, odgovor se sam namece...
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                • stajnajn
                  CBC Član
                  • 28.07.2008
                  • 56
                  • nis

                  #23
                  ma kakva brava i golf to su fenserski automobili

                  e mogo bih ovu temu da promenim u menjam bubreg za integralku

                  Comment

                  • stajnajn
                    CBC Član
                    • 28.07.2008
                    • 56
                    • nis

                    #24
                    @bojan: znam da me niko ne tera nego se meni uzima.
                    morace da saceka kupovina da sledeceg leta, nema druge.
                    e a sta mi mozes reci o alfi 75, posto vidim da si ljubitelja alfi. moj drug je imao nego je prodao jer nesto nije bilo u redu, valjda je bila prekucavana ili tako nesto.

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #25
                      ako si se vec resio za italijanske trkalice, onda ti je 75-ica najbolja ulaznica... imas veliku grupu ljudi ovde na forumu koji voze te automobile i mnogo ces lakse dolaziti do delova, plus sto nije u startu skupa, jedino treba strpljivo traziti pristojan primerak i ne zaletati se..
                      motor napred, menjac i pogon pozadi, prava stvar, TRANSAXLE!
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • JaMaL
                        CBC Senator XXL
                        • 14.04.2007
                        • 448
                        • JaMaL

                        #26
                        receno bar 1000 puta ali ajde da ti ponovimo...

                        redak auto kod nas... bar neki u dobrom stanju bez ulaganja... najcesca verzija Twin Spark i 1.6, 1.8 se provlaci ponegde... odlican za voznju mada kao i svaki 20 godina star auto trazi paznju... polovnih delova ima da se nadje... TS model najbolji odnos cena/performanse, dovoljno jednostavan motor da mozes sam da ga cackas... a ima delova jer vecina idu i za 164 a njih ima koliko hoces... nimalo spor, ima sper i neuobicajeno zadnje vesanje... kocnice su unutra...

                        poznati problemi su sinhron druge brzine i retko trece. od limarije su ti kriticni: pod kod prednjih drzaca dizalice, u gepeku kod rezervnog tocka i zadnji rubovi... dakle otisli na vecini kola koja nisu bila garazirana niti radjena... gume kardana znaju da vibriraju i nosaci menjaca ili dediona su im kvarljiva roba posle ovoliko godina... to je ono na sta sam ja i vecina drugih ljudi naletali kad sam kupovao auto...

                        generalno od svega toga treba da te brine da li je udaran napred mnogo da se auto nije "ražabio" ostalo je prilicno lako i relativno jeftino za popravku... najbolje je da nadjes auto za male pare koji je ok ali zapusten pa da ga sredis ako imas malo vremena i mesta... jer mozes da prodjes extra jeftino...

                        sto se cena kod nas tice... veoma su razlicite... i TS modeli su najjeftiniji trenutno zbog cele frke sa cenom goriva... 1.6 i 1.8 se drze mnogo bolje iako nisu pola auta kao TS u voznji... generalno za ok TS ces izdvojiti od 1000-1500e za dobar od 1900-2500 da "nemas sta da pipnes" na njemu...

                        to "nemas sta da pipnes" u srbiji nikada nije tako... tako da moj savet je da uzmes neki ok za 1200-1500e ako ima malo limarije i mehanike da se radi, nista strasno, bar znas sta si kupio i sta treba da uradis...[bezis od kola koja su puna body-ja 999 i bitumena, kao zastita frke-sheme] realno rubovi i sajtne su ti 200e u najgorem slucaju.... i da cacnes nesto oko motora je jos 200-300e da bude dobar... posle sve mozes lagano a imas dobar auto ispod 2000... ako malo bolje razmislis, sper diff., transaxle i 8.6 sec do 100 ispod 2000e ne zvuci uopste lose

                        Comment

                        • srdjan_p
                          CBC Senator XXL
                          • 01.12.2004
                          • 1915
                          • ZR

                          #27
                          Usao moj buraz u ekskurziju sa 75icom bas zbog tih 8.6s i sper diffa itd i odustao je nakon sto je ulozio brdo para u nju i napatio se sa popravkama jako komplikovanog i cudno napravljenog auta, strava je to auto ali ga je vreme pregazilo...Treba da budes bas ljubitelj da bi pazario istu

                          Delta je auto za sva vremena i nesto najbolje ikad napravljeno ali opet treba da budes poseban lik da bi posedovao istu i da imas dovoljno para da mozes da je vozis

                          Comment

                          • bojanTI
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2006
                            • 870
                            • Pancevo

                            #28
                            Delta, ili 75, ti bas znas sta je dobro...
                            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #29
                              Najbolje za te pare da nadje neki Tipo Sedicivalvole, moze da se nadje solidan za 3000, limarija skoro vecna, delova ima, ide odlicno...

                              Comment

                              • stajnajn
                                CBC Član
                                • 28.07.2008
                                • 56
                                • nis

                                #30
                                hvala svima

                                znam da 75-ica super ide vozio sam se u njoj i kazu da je to kola koja imaju najbolje raspodeljenu tezinu napred i nazad, ali sam cuo i to da su delovi skupi i da je motor malo nepristupacan i tezak za rad, ali dobro to je do majstora.
                                hteo sam samo da vidim to za delove a i da cujem vase misljenje.
                                znaci TS motor, a jel so oni bese samo od 2000 kubika ili bese imaju i manje?
                                a za tog fijata prvi put cujem.

                                Comment

                                Working...
                                X