lancia delta hf integrale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #31
    Fiat Tipo sa DOHC motorom i 16 ventila (otuda ono sedicivalvole). Neshta oko 140 KS i 8,5 sekundi do 100 km/h.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • stajnajn
      CBC Član
      • 28.07.2008
      • 56
      • nis

      #32
      a to je tipo a ok.

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #33
        Tipo 2.0 16v ili Sedicivalvole...ako hoces da krenes sa brzim "italijanom" u Srbiji za pare koje imas, to je najbolji izbor. Nije ni njega bas lako naci, uglavnom su zgazeni i ostro vozeni (kao i svi ostali koje smo ovde spominjali), ali bar moze dobro da podnese maltretiranje i srpske puteve...Pisano je ovde o njemu, pa potrazi. Skoro je momak iz Leskovca sa foruma prodao jedan vrlo dobar 1.8 16v (malo slabiji 2.0, ali isto dobar i jak motor) za oko 2500...



        Comment

        • Gruja
          CBC Senator XXL
          • 09.02.2006
          • 614
          • Bgd
          • Alfa 75 TS

          #34
          Nemoj da te mrzi, ima ovde svasta pa polako prelistaj...
          Ionako imas vremena dok ne skupis pare, odradis dug otadzbini i sl...

          The Last Real Legend

          The Legend Continues

          Rising Of The Legend

          Uzivaj... =]
          Transaxle u krvi...

          "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

          Comment

          • stajnajn
            CBC Član
            • 28.07.2008
            • 56
            • nis

            #35
            hvala na linkovima pogledacu, a videcu i za tog tipa isto negde

            Comment

            • JaMaL
              CBC Senator XXL
              • 14.04.2007
              • 448
              • JaMaL

              #36
              Pazi "tezak pristup" sta god... ja sam naravno malo pristrasan posto to vozim ali objektivno gledano uradi sto sam i ja... sedi probaj... probaj tipo, probaj alfu, probaj jos neki auto koji ti se uklapa u cenovni rang...

              za sve sto uzmes a i taj tipo je egzotika kod nas isto kao i 75 bice delova koji se lakse i teze nalaze.. jeftinih i skupih... poenta je da se ti odlucis sta zelis... nijedan automobil nije jeftin za odrzavanje tako da su ostalo nijanse, pisano je i o tome milion puta... original delovi su uvek skupi , turski i bugarski su uvek jeftini... samim tim i toliko kvalitetni... nikada ne mozes da ocekujes da lamela za auto od 150 ks i za auto 70ks kostaju isto niti da traju isto...

              za sta god da se odlucis bice tvoj izbor i navicices se na njega i na njegove vrline i mane...

              konkretno uporedjivanjem odrzavanja i trajanja delova sa drugarom dosli smo do sledeceg zakljucka... moj 75 TS i astra 1.6 16v 2002 god. kostaju identicno da se voze... cak im ni potrosnja pri istoj voznji nije mnogo razlicita... (teraj opela svaki dan od 4000-6000rpm i shvatices da je ts stedljiviji) a original delovi za astru su do 20% skuplji... i na nasim putevima traju krace definitivno... dakle price da je to skupo itd... ne stoje... jeste u poredjenju sa stojadinom i ladom i turskim i ruskim delovima... ostalo ne stoji... svaki normalan auto bio 5-10 ili 20 god star kosta isto u odrzavanju... razlika je u nijansama...

              meni su ljudi govorili da su mi gume kardana preskupe... 3 komada... cc 180e ne secam se vise... ok... ali koliko ce one da mi traju... 50.000... 100.000+ na vecini automobila su jos originalne... dakle 20 god i 150.000+... jel to malo... jel 180e skupo za 20 god... ne verujem... ako zelis da vozis auto naravno... ako treba da se provozas godinu dana i da ga prodas onda jeste skupo definitivno... sve zavisi sta ti zelis sa autom da radis i koliko da ga imas...

              takodje kazu mi ljudi da alfe kratko traju... hmm... nista manje od drugih kola... vozi volkswagena ili opela svakodnevno i menjaj brzine na 5000+ rpm i predji kojih 150.000 km tako... da vidimo sta ce da ostane od njega... dakle to su sve urbani mitovi...

              ti lepo izaberi sta zelis, probaj... pipni, stipni... zaviri duboko u sebe da vidis kakav si vozac i sta zelis od automobila i prema tome odluci sta ces voziti... samo tvoj izbor je pravi...

              Comment

              • stajnajn
                CBC Član
                • 28.07.2008
                • 56
                • nis

                #37
                u sustini trazim auto koja mi se svidjaju i u kojima cu uzivati, u voznji a i vizuelno, i naravno da bih takva kola imao dugo i ulagao u njima koliko mogu. brza kola nikada nisam vozio tako da ne znam da li ce me terati da ga gazim ali mislim da nece jer ja mislim da ko se pali na brzu voznju ima i peglicu da gazi. ne volim kola kojim kad ti to zatreba ne mozes nikoga da prestignes a u visak snage nikada ne skodi imati bitno je kontrolisati je.

                Comment

                • sri98
                  Admin od Trpeze
                  • 24.10.2004
                  • 7262
                  • Republic of Konjarnik
                  • Toyota Corolla E 210

                  #38
                  e to bi bas da vidim da te integrale ne natera da je stisnes
                  Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #39
                    opet jim sa svojim subjektivnim izjavama. ne bih se kladio u tu pricu da italijani traju isto kolko i ostali. toliko argumenata ne ulici tj nema ih jer ne postoje, pojelo ih vreme... primerci kao tvoji su retki... a i pitanje je u kakvom je stanju ta tvoja posto od babe dovojka... teska epizoda. ti urbani mitovi nisu dzaba ispricani niti neko tamo mrzi italijane pa je reko da alfu prvi vlasnik vozi, drugi popravlja i vozi a treci samo popravlja. stoji da to moze da se kaze i za ostale ali zasto se kaze samo za alfu a ne kaze se za opela ili za forda...
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • JaMaL
                      CBC Senator XXL
                      • 14.04.2007
                      • 448
                      • JaMaL

                      #40
                      Pa nije chika zverko... ne govorim ja samo konkretno o alfi... kao sto i sam znas... automobil je samo automobil... nije magicna kutija i nema nikakve tajne kod toga... svaki je napravljen manje ili vishe uspesno sa inzinjerske strane... dakle neki sklopovi traju krace neki duze, nesto je od toga namerno nesto slucajno...

                      poenta je da za sve sto su ljudi pricali o alfama, hondama, audijima, opelima je veoma subjektivno izuzetci su tu da potvrde pravilo... ima ih svakakvih... ja stvarno sam vozio i krsheve i dobre primerke... imao sam i kola sa gremlinima i kola koja nisam morao da diram...

                      zavisi najvishe od prethodnih vlasnika... a da odredjene automobile kupuju odredjeni ljudi to je isto jasno... i da se neki automobili voze na odredjeni nacin... i to je tacno... istina je da vecina vlasnika juga, lada i warburga nije mnogo briga koje je ulje unutra i kada su poslednji put pogledali kocnice dok ne prestanu da rade... zato vecina izgleda kao krsh najgori... i tako i ide... jer se tako vodi racuna o njima... opel kazes... pogledaj ove extra kadete po forumu, odlicni su... jer ih ljudi paze... i onda idi do kvantasa i pogledaj one nesrecne raspale karavane i 1.3 suze ne znas koja je zardjalije i veca kanta... sto, samo su nosile malo dzakova luka po selu... a da to je opel... on se ne raspada... on je vecan... da da...

                      uvek je bilo pravilo koliko para toliko muzike.. ekonomija je cudo... niko ne moze da ocekuje da auto od 35.000 i auto od 10.000 traju isto, niti idu isto... ali ti znas sta si kupio i shodno tome se i ponasas...

                      ajde da uzmemo opel, opet... ciganski mercedes kako su ga zvali, auto za nizu srednju klasu u nemackoj, mrze ga nemci... uvek bilo uvek ce i biti... ford... kako bese "Fix Or Repair Daily" nije dobio nadimak bezveze i tako dalje... uvek ima nesto za svaki auto... i za svakog proizvodjaca... secas mercedesa i E klase... auto iz vishe klase sa najvishe kvarova po kilometru..., A klasa... kvalitet izrade dno dna, enterijer se odlepljuje posle 2 god na suncu... pogledaj malo po netu... auto casopisi su ih takodje pljuvali na sva zvona... niko nije savrsen... ali kad nesto platis 20+k eura i pokvari se ti cutis da ne ispadnes ******... razmisli malo o tome...

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #41
                        Pre par dana odem do tog drugara koji ima te Delte, kad tamo jedan lik koji je odrastao s mnom, ali zivi u Austriji, pa shodno tome i vopzi Passat 1.9 TDI onaj od 115 ks i sad...
                        Povela se prica, kad ispade da je covek menjao motor na 70 000 km, da upravo tako, na Passat-u B5! E sad nije to nista cudno, taj B5 se kotira jako nisko po TUV-u, ali opet to je onaj "nepoderivi" VW Passat, blablabla...

                        U isto vreme krenem da oblecem oko njega, ovog puta pazljivije nego bilo kada pre toga, jer pre nekoliko dana opet se povela ona prica o zavrsnoj obradi, kad ja tamo a ono medjutim...

                        Plastika skripuce kad je pritisnes, kaseta se otvara nekako, pa zapinje, skripuce i ona, tapaciri onako nekako stoje, a opet i ne stoje, sedista su ok, dash je od fine plastike, ali malo jace pritisnes i on cvrci, dakle nista ne znam kako bolje nego kod mene, za neko cudo! Probam ja opet, hajde sigurno sam subjektivan, pa pogledam dugmice, ono stvarno stoje fino, lepo je pritiskati ih, ali opet sve je to tako subjektivno i kad ih pogledas kako su ruzni bas te briga sto je na Alfi ta plastika kao nesto malo tvrdja, blablabla...

                        Po hiljaditi put, stvarno mi je to nebitno, plastika me najmanje interesuje, ali ljudi stvarno preteruju! Na kraju je najvaznija stvar to kakva je zavrsna obrada i kakva je plastika, je li mat ili je sjajna, bajna, ili kakva vec, nema bas nekog smisla...
                        Eto toliko hvaljen taj G4 a gornji deo dash-a je ok plastika, a donji presvucen nekom finom gumenom plastikom koja se posle 120 000 km oljusti pa to izgleda ubi Boze, ali to niko ne prijavljuje...

                        Ma ne pljujem ja po VW, samo onako realno sagledam stvari, ma to je sve prenapumpano i preterano, ali na kraju krajeva, neka je i bolja ta neka zavrsna obrada, sta god ona predstavljala, nije nikakav problem, eto taj lik sa tim B5 pocne da prica o Alfi 156 kao o necemu sto se jednom godisnje pojavi na nekoj livadi, tipa leteci tanjir, kao ima neko dugme, neka struja u staklima i odmagli prozore za sekund... A sledeca recenica je bila tipa, joj kad sam u CG provozao jednu 156, pa to lezi kao pegla, ispravlja krivine i ostale glupave fraze... Njemu je momku to ezoterija, iako mu je otac svadbu pravio u nekoj tamo Vili Jeleni i placao muziku samo par desetina tisuca, znaci novac -no problemo...

                        Ja sam treci vlasnik, samo vozim, skoro da ne popravljam... =]
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #42
                          kolko ti to i gde vozis i sta ste se uvatili za tu finalnu obradu. niko to nije ni pominjo. pricamo o pleku, elektrici i ostalim sklopovima koji cine auto. npr, fiat stilo, 115k km na satu 2003 god, izduvali prednji amorti, to kod nemca ne sme da bude. dalje, pricamo o tome da ti se taj merak o kome pricate pretvori u nocnu moru kad treba da napravis hebeni kljuc za taj auto posto kosta ko da je od zlata. pricamo o tome da ti se to uzivanje u ne finalnoj obradi takodje pretvori u nocnu moru kad ti se iz cista mira desi da ne mozes da upalis auto, otkazao imobilajzer. takvih stvari nema kod golfa i pasata pa ne znam koliko da mu se ogulila gumena plastika, tj ima ali jednom u 1000. pricam o tome da kolko god taj italijan dobro lezao u krivinama ne smes mnogo da ga dzibris jer pobogu "kad bi imao samo malo bolji menjac" bio bi idealan. no da ne preterujem i da ne teram temu u prepirku o brendu i off. recicu samo jos jednu narodnu:" 'eftina corba kisela, nane masno..." bilo i bice...
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • stajnajn
                            CBC Član
                            • 28.07.2008
                            • 56
                            • nis

                            #43
                            ne znam ali i po mom misljenju je ta prica oko nemaca prenabudzena, kad mi drug kaze nemac je nemac samo me iznervira, kao da niko drugi ne zna da prave automobile. od nemackih automobila mi se jedino svidja bmw 5 sto se pravio tako 95-96 ne znam do kada.
                            e meni znaci ne ide u glavu kako je pre auto mogo da predje i po 200 000 km a da motor jos bude u dobrom stanju a eto npr. taj passat promenio motor posle 70 000km i to ne verujem da je taj vozio po nekom losem putu. sad izgleda samo gledaju da naprave automobil za sto manje para a da ga prodaju sto skuplje.
                            oduvek sam bio za old school

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #44
                              Tako je, ta prica i nema vise skoro veze sa nacijama...to o "nemcima" i "italijanima" raspredamo samo mi u tolikoj meri...Ako tamo neki Srbin srafi u Slovackoj nekog Polo-a, onda tu Nemac i nema neke veze, osim sto ga je dobro ili lose istrenirao... Kvalitet odrzava brend i njegova politika kvaliteta, a i tu ima velike razlike od modela do modela...Za svaku firmu bi mogli ovde da napisemo stranu dve sranja koje prave i koja su se ljudima desavala.

                              Da se vratimo na temu...

                              Comment

                              • stajnajn
                                CBC Član
                                • 28.07.2008
                                • 56
                                • nis

                                #45
                                dobro ajde onda ovako?
                                preporucite mi automobile koje su slicne kao ova dva modela ili na modele na kojima bih trebalo da obratim paznju

                                a i jel ima jos neko nesto da kaze o delti?

                                Comment

                                Working...
                                X