Novi automobil ~30K EUR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petra
    CBC Član
    • 31.10.2006
    • 17
    • Beograd

    Novi automobil ~30K EUR

    Dakle, firma mi uzima auto tako da cena održavanja nije neki presudan faktor (bar meni ) ali pouzdanost svakako jeste...
    Elem, prethodnih dana sam baš dosta čitao po netu, skupljao informacije, raspitivao se, razmišljao i taman sam mislio da sam odlučio - kad, opet nemam pojma šta da odaberem

    Prvi izbor mi je uvek bio dizel motor, ali sam spreman to da promenim ukoliko me neko ubedi da je benzinski bolji kod nekog proizvođača. A ako neko zna za nešto bolje za ove pare - biću zahvalan ako me prosvetli

    Najgore je što izbor moram napraviti do Srede uveče, pa - pomagajte!

    Evo modela koji su usli u uzi izbor:

    1. Honda Accord 2.2 i-DTEC
    Osnovna oprema: Executive
    Dodatna oprema: - (bolje što nisam našao cenovnik dodatne opreme )

    Cena: 29.950 EUR

    Osnovni podaci o vozilu:
    Motor
    Zapremina (cm3): 2199
    Maksimalna snaga (kW\KS): 110/150
    Pri o\min: 4000
    Maksimalni obrtni moment: 350
    Pri o\min: 2000

    Performanse
    Maksimalna brzina (km\h): 212
    Ubrzanje od 0 do100km\h (sec): 9.6

    Potrošnja
    Gradska vožnja (l\100 km): 7.3
    Vožnja na otvorenom putu (l\100km): 4.6
    Kombinovana vožnja (l\100 km): 5.6
    Emisija CO2 (g\km): 148
    Zapremina rezervoara (litara): 70
    Zapremina prtljažnika (VDA metod-litara): 460-467

    Menjač: 6-stepeni manuelni

    Gume i točkovi
    Pneumatici: 225\50 R17, Alu felne 16 inča (’V-spoke’)
    2. Mazda 6 CD140 (Sedan)
    Osnovna oprema: GT NAV
    Dodatna oprema: -

    Cena: 32.150 EUR

    Osnovni podaci o vozilu:
    Motor
    Zapremina (cm3): 1998
    Maksimalna snaga (kW\KS): 103/140
    Pri o\min: 3500
    Maksimalni obrtni moment: 330
    Pri o\min: 2000

    Performanse
    Maksimalna brzina (km\h): 204
    Ubrzanje od 0 do100km\h (sec): 10.5

    Potrošnja
    Gradska vožnja (l\100 km): 6.7
    Vožnja na otvorenom putu (l\100km): 5.0
    Kombinovana vožnja (l\100 km): 5.6
    Emisija CO2 (g\km): 149
    Zapremina rezervoara (litara): 64
    Zapremina prtljažnika (VDA metod-litara): 519

    Menjač: 6-stepeni manuelni

    Gume i točkovi
    Pneumatici: 225/45 R18, Alu felne 18 inča
    3. Ford Mondeo 1.8TDCi 125KS M6 Euro IV (4 vrata)
    Osnovna oprema: Trend
    Dodatna oprema:
    • Dvostruko daljinsko centralno zaključavanje[/*:m:fmp2y857]
    • Metalik boja[/*:m:fmp2y857]
    • Prednje i zadnje patosnice[/*:m:fmp2y857]
    • ICE 8 - Navigacija/RDS radio/CD (8 zvučnika, Aux)[/*:m:fmp2y857]
    • EATC klima uređaj sa senzorima kvaliteta vazduha i hlađenom kasetom[/*:m:fmp2y857]
    • Elektro sklopivi retrovizori[/*:m:fmp2y857]
    • Tempomat[/*:m:fmp2y857]
    • Alarmni uređaj[/*:m:fmp2y857]
    • Elektro podešavanje sedišta vozača u 8 smerova sa memorijom[/*:m:fmp2y857]
    • Elektro podešavanje suvozačkog sedišta u 8 smerova sa lumbalnom podrškom [ovo je ovde samo da bih mogao da ga izbacim naknadno ][/*:m:fmp2y857]
    • Grejanje prednjih i zadnjih sedišta sa podešavanjem temperature[/*:m:fmp2y857]
    • BI Xenon farovi sa zakretanjem (uključuju mlaznice za pranje i autonivelaciju)[/*:m:fmp2y857]
    • Sistem ulaska i pokretanja vozila bez ključeva[/*:m:fmp2y857]
    • VISIBILITY PACK 2 (Quickclear, automatski brisači i zatamnjivanje retrovozira, Infra Red zaštitni vetrobran)[/*:m:fmp2y857]


    Cena: 33.205 EUR

    Osnovni podaci o vozilu:
    Motor
    Zapremina (cm3): 1753
    Maksimalna snaga (kW\KS): 92/125
    Pri o\min: 3700
    Maksimalni obrtni moment: 320-340
    Pri o\min: 1750-2240

    Performanse
    Maksimalna brzina (km\h): 200
    Ubrzanje od 0 do100km\h (sec): 9.7

    Potrošnja
    Gradska vožnja (l\100 km): /
    Vožnja na otvorenom putu (l\100km): /
    Kombinovana vožnja (l\100 km): 6.1
    Emisija CO2 (g\km): 162
    Zapremina rezervoara (litara): 70
    Zapremina prtljažnika (VDA metod-litara): 554

    Menjač: 6-stepeni manuelni

    Gume i točkovi
    Pneumatici: 205/55 R15, Čelične felne sa "Trend" 7-krakim ratkapnama
    Model koji mi je uneo zabunu u glavi je moje "najomiljenije od svih omiljenih marki" i u pitanju je BMW 318d koji je trenutno na akciji. Iako sam zagriženi fan Bavaraca mislim da model u ponudi nema šta da traži u društvu iznad. Ipak, bilo je dovoljno da vidim tu ponudu i da opet ne znam šta ću...

    4. BMW 318d na akciji (u ponudi je i benzinska verzija, koja je mozda i bolja opcija)
    Osnovna oprema: lista
    Dodatna oprema:
    • radio BMW Professional CD mp-3[/*:m:fmp2y857]
    • alarm[/*:m:fmp2y857]
    • Bi-xenon farovi[/*:m:fmp2y857]
    • sistem za pranje farova[/*:m:fmp2y857]
    • metalik boja[/*:m:fmp2y857]


    Cena: 32.900 EUR (standardna cena bi bila: 34.770)

    Osnovni podaci o vozilu:
    Motor
    Zapremina (cm3): 1995
    Maksimalna snaga (kW\KS): 105/143

    Performanse
    Maksimalna brzina (km\h): 210
    Ubrzanje od 0 do100km\h (sec): 9.3

    Potrošnja
    Gradska vožnja (l\100 km): 5.7
    Vožnja na otvorenom putu (l\100km): 4.1
    Kombinovana vožnja (l\100 km): 4.7

    Menjač: 6-stepeni manuelni

    Gume i točkovi
    Pneumatici: alu.felne “Double Spoke 156” 16”
    Prethodnih dana su, inače, ispali iz užeg izbora Toyota Avensis (aktuelni model je sada već malo mator, a i estetika mu nije jača strana) i Volvo S40 (malo lepši, bar meni, od Aven****, ali još stariji ako se ne varam).

    Unapred hvala svima!
    Never argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.
  • Milorad90
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2007
    • 975
    • Beograd

    #2
    Laguna,407,C5,Alfa 159?

    Comment

    • petra
      CBC Član
      • 31.10.2006
      • 17
      • Beograd

      #3
      Alfa mi spolja ne izgleda ni najmanje poslovno. Sama vožnja je baš lepo iskustvo, ali mi se ne uklapa u "definiciju poslovnog automobila" (ako tako nešto postoji).

      C5 mi je i bio na listi. 2.0 HDI sa Dynamique paketom opreme i nekoliko dodataka je dogurao do oko 35K i opet su ga ostali tukli u opremi. Nije oprema najbitnija naravno, ali ovde ide i neko pravilo koje važi u poslednje vreme da su "japanci" pouzdaniji...

      407: vozio novu 407-icu pre nekoliko dana i stvarno je OK auto. Ovde je jedino problem moj subjektivni utisak što bi mi se činilo kao da sam uzeo polovnjaka (toliko ga često viđam u svojoj okolini).

      Laguna je novost za mene. Nisam znao da je izašla nova. Sutra ću sigurno da se malo detaljnije i njom pozabavim - hvala za tip!
      Never argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.

      Comment

      • ///M_Power
        CBC Senator XXL
        • 05.05.2008
        • 335
        • Beograd - Minhen

        #4
        Iako sam ljubitelj BMW-a, od navedenih, mislim da ce ti Honda ili Mazda vise odgovarati...
        Od Francuza se drzi podalje, osim ako nemas neki patriotski razlog da pazaris isti...

        Comment

        • Bane R
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2006
          • 1769
          • Beograd

          #5
          Originally posted by Milorad90
          Laguna,407,C5,Alfa 159?
          Čovek je dobar izbor napravio. Zašto da ide unazad sa kvalitetom.

          @Petra

          Jesu li to nova 6ica i novi Accord ili stari?

          Mora li dizel?

          Već sam pisao poređenje između 2.2 dizel Akorda i 2.0 benzinca da je potrebno mnogo vožnje da bi se dizel isplatio, pod uslovom da ostanu ove cene dizela i registracija (a neće). Računaj da je 2.0 benzin u svemu bolji od dizela. Jedino što najjeftiniji 2.0 neće imati opremu kao executive 2.2 dizel, ali valjda ti dugmići nisu bitniji od udobnosti, upravljanja i upotrebljivosti motora...

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #6
            Alfa i francuzi nisu ni pominjani, ne skrecite u off i rasprave
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • jaksa
              CBC Senator XXL
              • 23.10.2004
              • 701
              • Novi Beograd, SC

              #7
              Nije moguce da Mondeo u Trend opremi kosta >33k evra, sa navedenom dodatnom opremom.
              http://www.ford.co.yu/ford/index.php?Na ... ija=Vozila

              Comment

              • Dren
                CBC Senator XXL
                • 24.08.2005
                • 1068
                • Sarajevo

                #8
                Od navedenih Honda ! (Iako sam BMW-as po definiciji, ali ja volim reci da je Honda najBavarskiji Japanski automobil...)

                E sad dal' dizel ili benzin to ti vidi... Honda u benzinskoj varijanti ima jedan divaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn anananananananananananannnnnnnnnnnnnnnnnn zvuk na >6.000/min... Kad ti je do toga... A na dugom putu moze biti korisno za razbijanje monotonije...

                Comment

                • petra
                  CBC Član
                  • 31.10.2006
                  • 17
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by Bane®
                  @Petra

                  Jesu li to nova 6ica i novi Accord ili stari?

                  Mora li dizel?

                  Već sam pisao poređenje između 2.2 dizel Akorda i 2.0 benzinca da je potrebno mnogo vožnje da bi se dizel isplatio, pod uslovom da ostanu ove cene dizela i registracija (a neće). Računaj da je 2.0 benzin u svemu bolji od dizela. Jedino što najjeftiniji 2.0 neće imati opremu kao executive 2.2 dizel, ali valjda ti dugmići nisu bitniji od udobnosti, upravljanja i upotrebljivosti motora...


                  Poruku izmenio: kilson
                  Oba modela su nove verzije.

                  Sto se tice dizelasa, ne mora. Jedino zasto sam birao dizel je sto cu auto koristiti i privatno a dizel se jeftinije eksploatise... Kod Honde mi je taj razlog bio i nesto jaci zato sto sam cuo da je realna potrosnja Hondi uvek dosta veca od deklarisane.
                  Inace, sto se tice cene, Honda Accord u najjacoj benzinskoj varijanti je jeftinija oko 1K EUR od ovog "mog" dizelasa:
                  Honda Accord 2.4 Executive (sa automatskim menjacem!): 28.900 EUR

                  Jedno pitanje za "Hondase": pre neki dan sam cuo da je u novom Accordu dosta izrazena buka u kabini u toku voznje (u dizel verziji) u odnosu na druge proizvođače/modele iz istog segmenta. Jel ima tu neke istine ili su samo u pitanju hejterski komentari ljubitelja nemaca/francuza/italijana/_________?
                  Never argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.

                  Comment

                  • ToNcA
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2006
                    • 868
                    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                    • Mazda 6 2.0d

                    #10
                    Ako firma placa moj savet ti je BMW. Jel mozda radis u HP-u?
                    A BMW iz prostog razloga - verovatno posle odredjenog vremena imate mogucnost da otkupite auto po prilicno povoljnoj ceni a onda je prednost BMW-a sto uvek moze lepo da seproda a i lepo da se vozi za razilku od Accorda koji ce delovati izuzetno zastarelo posle 4-5 godina kao i Mazda 6 (setite se samo prva mazda 6 koliko je dobro izgledala kad se pojavila a posle godinu dana...)

                    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                    Comment

                    • petra
                      CBC Član
                      • 31.10.2006
                      • 17
                      • Beograd

                      #11
                      Nope, nije HP

                      Sto se tice otkupa, nije mi to primarno. Jos ne znam na koji nacin ce biti kupljeno vozilo. Da li ce dati "kes" ili ce ici preko operativnog lizinga (u tom slucaju je moguca varijanta da taj auto vozim godinu - dve dana, pa ga zamenim za drugi), ali opet - nemam pojma kako ce izvesti transakciju.

                      Sto se tice prodajne cene polovnjaka, u pravu si za BMW. Za Hondu mislim da gresis; u Nemackoj polovni Accord nije uopste jeftin (u odnosu na kupovnu cenu) a za Mazdu nemam pojma... do sada nisam nikada nesto mnogo obracao paznju na Mazdu ().
                      Never argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #12
                        Ovo sto se tice buke u Hondi, mislim da je najblaze receno proizvoljna interpretacija nekih ljudi...

                        Tacno su mogli izmjeriti samo mikrofonima i software-om namijenjenim za to, pa da su uporedjivali 5 auta te klase... A nisu... Nemoj misliti da je i Ford, i Mazda, i VW, narocito tih u dizel varijanti... Kod Honde kao i kod BMW-a jedan dio moze malo vise uticati i na to da se vise cuje, a to je da te tjeraju da ih tjeras, pa dio buke moze biti i do toga...

                        Sto se potrosnje vece od deklarisane tice, nije to solo Honda prerogativ... Ne mislis valjda da zaista Ford Mondero 1.8 TDCi trosi samo 6.1 litar...?

                        Iako volim BMW kao marku, i ugodjaj koji ti pruzaju za volanom, 318d je ipak manji automobil od ovih, posebno u unutrasnjosti, na zadnjoj klupi... Pa ako ti je i to bitno...

                        Comment

                        • Jesse Jane
                          CBC Senator XXL
                          • 28.02.2007
                          • 355
                          • Zemun

                          #13
                          Taj motor u Accordu 2.2 je savrsenstvo (svi zivi testirali i tako ocenili).
                          Auto trosi bolesno malo i najverovatnije od svih ovih ovde najmanje.
                          Realna potrosnja od deklarisane kod Honde enormno veca??!!
                          Svasta.
                          Pa nije honda dobila po usima zbog navodjenja ne tacnih podataka vec njena kuknurencija.
                          Izolacija je do 00.
                          Nemas sta da ubacujes od dodatne opreme,EXECUTIVE ti je oprema.
                          Iskljucivo objektivno gledano!
                          Honda all the LAG none of the BOOST..

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #14
                            Vidim da je @Jesse Jane susta objektivnost...

                            Otidji i na probnu voznju, pa vidi kako ti koji "lezi" kao licnosti... Da sam ja u pitanju, meni bi vec Accord bio parkiran, ali ti procjeni u odnosu na svoje afinitete i potrebe...

                            Comment

                            • Jesse Jane
                              CBC Senator XXL
                              • 28.02.2007
                              • 355
                              • Zemun

                              #15
                              Naravno da jeste!
                              Upravo.
                              Moze Honda da bude bolji izbor od svih ovih 216 puta,ako coveku ne lezi.
                              Zovi,zakazuj i probaj.
                              E,da,Obavezno resetuj potrosnju i reci mi koja je bila na testu ,i tada mi reci kakva je izolacija.
                              Honda all the LAG none of the BOOST..

                              Comment

                              Working...
                              X