Novi automobil ~30K EUR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ToNcA
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2006
    • 868
    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
    • Mazda 6 2.0d

    #46
    Pre par nedelja je predstavljen novi Accord i vec se uveliko vozi i po BG-u.
    Ja se slazem sa tvojim izboromalinisam hteo da bude "ovi Alfisti Alfa pa Alfa". Covek je rekao sta ga interesuje i izmedju toga bira...

    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #47
      Elem, prethodnih dana sam baš dosta čitao po netu, skupljao informacije, raspitivao se
      Laguna je novost za mene. Nisam znao da je izašla nova.
      kazu da im je najjeftiniji neki IS model,
      [/quote]Prvi izbor mi je uvek bio dizel motor, ali sam spreman to da promenim ukoliko me neko ubedi da je benzinski bolji kod nekog proizvođača.
      Alfa mi spolja ne izgleda ni najmanje poslovno
      realna potrosnja Hondi uvek dosta veca od deklarisane
      u novom Accordu dosta izrazena buka u kabini u toku voznje[/quote]

      Sto se tice terenaca, ne bih imao nista protiv.
      Gledao sam i Škode, ali nemaju nešto što je meni obavezna oprema: Bluetooth
      Elem, jel može neko da mi kaže nešto o sledećem automobilu (drug mi je malopre javio da ga imaju na lageru, plus je na nekoj akciji):

      Chrysler Sebring 2.0 CRD Limited, najjači paket osnovne opreme a od dodatne: kožna sedišta, automatsku klimu, R18 ALU felne, Boston Acoustics ozvučenje, Uconnect Hands Free, ESP i TCS sisteme sigurnosti i DVD-MP3 radio sa MZ GIG hard diskom 20GB sa Navigacijom.


      Najgore je što izbor moram napraviti do Srede uveče, pa - pomagajte!
      sreda je...dobro je

      Comment

      • petra
        CBC Član
        • 31.10.2006
        • 17
        • Beograd

        #48
        Originally posted by nikola_VUK
        Mislim da je Mazda #1 za tebe, auto izgleda atraktivno, novi je model, tako da pretpostavljam da su neke greske iz starijih modela ispravljene, mislim da bih stavio BMW ispred Acorda, sad je izasao redizajn trojke i ako je verovati ovima iz Autobilda trebalo bi da je ekstra, ako se ne varama Accord je stari model, verovatno bi se osecao kao ovca da za 6 meseci izadje novi model a ti pljnunuo 30.000 eura.
        U svakom slucaju mislim da si napravio mudru selekciju, moj izbor bi bila sigurno 159-ka 2.4JTD (200 hp) koja je upravo na nekoj akciji, ali alko nisi alfoholic ovi modeli mislim da su ekstra stim sto mislim da je ona cifra previsoka za jednog Mondea...
        Ukoliko ostane da se Honda ne može dobiti pre Januara, Mazda će mi biti prvi pik. Jedina dilema koju moram da razjasnim oko Mazde je klimatizovanje zadnje klupe obzirom da mi je to jako jako bitno. Ukoliko to bude zadovoljavajuće, neću imati dilemu.

        Sad ako otpadnu oba moja favorita (i Honda i Mazda), nemam pojma šta ću... BMW stvarno volim, ali za 30K dobijam mnogo više kod drugih. Pri tom mislim pre svega na udobnost, kao mene tako i ostalih putnika.

        @ starac vujadin
        pazi, da nemam dilemu, ne bih ni bio ovde
        Never argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #49

          Comment

          • srle1
            CBC Senator XXL
            • 08.02.2005
            • 320
            • Beograd

            #50
            Ja bi rekao: novi Accord, Alfa 159, što da ne i novi Superb...
            BMW ? hm pa možda... ipak je relativno skup...
            VW Passat je očaj koliko košta a šta nudi, novi Superb je 5x bolji auto što se tiče VAG-a

            Eventualno novi A4...

            U Mazdi 6 sam se vozio... šta ja znam... ok je auto - nije neko ludilo, bar meni... više sam bio impresioniran Superbom....

            u svakom slučaju Opel Insignia kad stigne...
            Definitvno Vectra C 2.2DTH varijanti mi najbolji od celokupne klase za njenu cenu koštanja...
            Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

            Comment

            • JNC
              CBC Senator XXL
              • 19.12.2006
              • 1332
              • Beograd

              #51
              @petra

              proveri pp.

              Comment

              • petra
                CBC Član
                • 31.10.2006
                • 17
                • Beograd

                #52
                Originally posted by srle1
                u svakom slučaju Opel Insignia kad stigne...
                Da je Insignia već izašla, starac vujadin ne bi ni imao prilike da me zeza
                Never argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.

                Comment

                • Dragon
                  CBC Senator XXL
                  • 15.11.2006
                  • 963
                  • Beograd

                  #53
                  Mislim da si se zeznuo oko cene za Mondea. Za 30K dobijas 2.0 TDCi 140 Ks sa najjacim paketom opreme Titanium X, a ovaj koji si ti naveo kosta oko 25.
                  Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                  Comment

                  • neshaoct
                    Banovan
                    • 18.08.2007
                    • 1754
                    • Beograd, Rakovica

                    #54
                    Alfa Romeo

                    Kupce Alfe 159 sa dizel motorima 1.9 i 2.4 očekuje poklon paket u vrednosti od 2.000 eura, koji obuhvata ksenonske farove, bluetooth, metalik boju.
                    Model sa motorom 1.9 staje 29.890 eura, dok snažniji dizel 2.4 staje 31.980 eura.


                    Chrysler

                    Krajsler pod akcijom ''Vi častite prijatelje, mi častimo Vas- Poklanjamo PDV'', daje popust od 4.710 eura na Sebring 2.0 CRD limitid, pa cena sa popustom iznosi 26.175 eura.


                    Dodge

                    Dodz Avenger 2.0 CRD SXT sa bogatom dodatnom opremom staje 26.820 eura, što znači da je popust na ovaj model 4.830 eura.


                    Honda

                    U Hondi daju popust od 2.500 eura na Accord executive 2.4 prethodne generacije, koji još postoji na lageru tako da ovaj model ima cenu od 25.500 eura. Takođe može da se kupi odlazeći Accord Type S po ceni od 23.100 eura.

                    __________________________________________________ ___________

                    Rekao si da ti Alfa 159 ne izgleda ni najmanje poslovno.
                    Čini mi se da se to isto može reći i za Mazdu 6.

                    Taj poslovni auto koji ti želiš je BMW, Audi ili Mercedes.
                    Tako je u Srbiji.
                    Tako je u Nemačkoj.
                    Tako je svuda u normalnom svetu. To se zna.
                    Ali, u 30.000 eura ne ulazi ništa od toga, osim 318i...
                    Ne ulazi zato što ta imena baš zbog svog poslovnog, ''premium'' imidza koštaju više...

                    Kupovina Mazde 6 ili Accorda, kao ''poslovnog'' auta, govori o tebi da ustvari nisi ni imao dovoljno novca na raspolaganju za pravu poslovnu marku, poput ove tri koje sam upravo nabrojao, pa si kupio kao neku jeftiniju zamenu za njih...

                    Kupovinom Alfe 159 govoriš da nisi ni hteo strogo poslovni auto, već želiš najlepši auto, sa dosta opreme, i sa dobrim osećajam za volanom koji si i sam spomenuo.

                    Accord i Mazda 6 su samo jeftinije zamene za onog čoveka koji nema dovoljno novca na raspolaganju za pravi ''premium brand''...
                    Šta je pravi poslovni auto, šta je ''premium brand'' odredilo je tržište...i tu su ona tri imena koja sam gore spomenuo.

                    Alfa 159 nije zamena za bilo šta drugo.
                    Ona je pojam za sebe.
                    Ona je pojam lepote, kome drugi teže...a ne obrnuto.

                    Ljudi koji imaju Alfu 159 nikada neće dobiti etiketu : '' vidi ga, nije imao za BMW serije 3...''
                    Ali, ljudi sa Accordom u ulozi poslovnog auta, ili Mazde 6 u ulozi poslovnog auta, će uvek imati tu etiketu...








                    ili



                    Comment

                    • Milorad90
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2007
                      • 975
                      • Beograd

                      #55
                      @neshaoct

                      Sve pohvale na postu!!

                      I moj glas ide za alfu,posebno jer ide na firmu,tako da odrzavanje,potrosnja ko te pita.

                      Baci pogleda i na Lagunu.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #56
                        petra, trebalo bi da se odlucis koja je namena auta.

                        poslovni auto, ili porodicni privatni.

                        ako ces poslovni auto, vec je receno Lexus.

                        eventualno Mondeo od pomenutih. i to vrlo uslovno.

                        sve ostalo je neprihvatljivo kao poslovni, bez obzira na ostale kvalitete.

                        BMW je minimumu serija 5 a poslovni je tek serija 7. naravno kod BMWa je i cena adekvatna, a to nije 30k.

                        sve ostalo pobrojano samo pokazuje da neko zeli executive klasu (Mercedes, Audi, Lexus tipicni predstavnici) a nije imao mogucnosti.

                        ako je uopste tako bitan auto za taj biznis kojim se bavis.

                        u suprotnom, ako je auto za porodicu i bitna je zadnja klupa, onda gledaj pre svega karavane i odnos novac- pogodnosti funkcionalne upotrebe.

                        vezano za executive klasu, ako je vec Alfa (samo kao primer) kao marka u igri onda je 159 apsolutno neprihvatljiv vec jedino 166 dolazi u obzir na teske muke da se ugura u poslovnu limuzinu.
                        (iako joj zapravno nista ne fali ona jednostavno nije ime u poslovnom svetu, i daleko manju vrednost/ tezinu ima).

                        slicno je i sa Pezo Citroen, jedini model je 607, C6.

                        itd.
                        AKord i Mazda 6 su slicno ispod kategorije poslovnih limuzina, i nisu prihvatljivi ako je imidz ono zbog cega se kupuje bas auto poslovne namene.

                        isto vazi i za Mondeo, Vectru, Pasata, Superb i slicno.

                        ali ne vazi za A4 koji je klasa ispod (nominalno) ali jeste adekvatan za polsovni auto po svemu, pa i imidzu mada A6 vise odgovara tom zahtevu.

                        o SUV i terencima tek mislim da nema govora kao odabiru zbog poslovnog imidza jer to pripada sasvim drugoj grupi ljudi a ne poslovnom svetu.

                        pri svemu tome uopste ne ulazim u to kakva je izrada, koje su perfomanse, kakva je kolicina opreme, prosto samo pojam "poslovni utisak" vozila.

                        kao sto je vec receno par puta, Lexus je po ceni najprihvatljivija ulaznica u executive klasu vozila.

                        ako se nema mogucnosti, onda zaboraviti na trazenje limuzine za nazovi reprezantaciju moci/ ugleda i opredeliti se na bazi finansijskih parametara ulozeno-dobijeno.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • ///M_Power
                          CBC Senator XXL
                          • 05.05.2008
                          • 335
                          • Beograd - Minhen

                          #57
                          Poslovni imidz Lexusa IS je svakako slabiji od onog koji nudi BMW serije 3... Ali Lexus je po meni dobar izbor - pod uslovom da postoji dobra servisna i prodajna mreza... a Toyota to generalno nema...
                          Lexus kod nas je jos uvek malo exotika...
                          Sto se tice opreme, proveri sta nude i jedan i drugi.
                          E sad ako razmisljas o skupljim Lexusima (LS, GS, ES) tu svakako ima vise poslovnog imidza... ali onda smo vec u BMW seriji 5...

                          Samo jos da dodam - secam se kada se prvi put pojavio Lexus IS. Poenta ovog automobila je bila da konkurise BMW seriji 3. Nudio je vise opreme za manje novca, Toyotin kvalitet upakovan u luksuzni "brand name" i naravno zadnju vucu iz gore navedenog razloga.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #58
                            Mesate dva pojma i komentarisete o dve stvari, izleda: poslovna limuzina, odnosno executive klasa je mnoooogo iznad segmenta o kom pricamo, medjutim to se ni ne trazi.

                            Ono sto se ovde, koliko ja razumem, trazi je tzv "repmobile", odnosno bukvalno prevedeno "predstavnicko" vozilo, limuzina srednje klase koju voze predstavnici ili zaposleni u firmi koja zeli da pokaze odredjeni imidz. Dakle, sloj menadzera ili zaposlenih daleko ispod executive, ili "funkcionerskog" nivoa. Serija 3, Lexus IS, Audi A4, C klasa, vagenovci bi jos mozda rekli i Passat (iako ja licni njega ne bih trpao u ovo drustvo), itd - tipicni repmobili premium klase. Takodje prihvatljivi ali za poluklasu ispod (koliko god ko mozda hteo da je drugacije, jednostavno nije) - Mondeo, Accord, Mazda 6, Alfa 159, 407, Superb, itd...

                            Iz prve navedene grupe, 35K ne kupuje bog zna kako opremljenog i motorizovanog predstavnika ovog segmenta - osim Lexusa IS, koji za iste pare nudi dosta veci nivo opreme, i 99% bi se nesto dalo uklopiti u budzet, zato sam ga i predlozio. Servisna mreza Toyote slaba...ne znam sta reci na ovo osim da je taman dovoljno dobra sa nivoom usluge kao i mreza Mercedesa, Audijai BMW-a. Prelistaj malo ovo, da budem jasan o kom Lexusu se radi, imas ga u varijanti sa 2.2D motorom, izmedju ostalog, i u Hrvatskoj kosta oko 33K:

                            http://www.lexus.com.hr/Images/Lexus%20 ... 575771.pdf
                            http://www.lexus.com.hr/Images/Lexus%20 ... 575772.pdf

                            Iz druge grupe odabrao bih Hondu, ili Mondeo kao odlicnu vrednost za dati novac, a daleko je od loseg auta. Takodje je daleko od premium segmenta, ali svakom svoje...

                            Sto se tice terenaca, odnosno SUV-ova...ne znam sta reci na Brickov komentar o klasi ljudi koja vozi takve automobile...koja je to klasa odnosno grupa ljudi koja ih vozi? Lopovi? Kriminalci? Ne kapiram...Isti broj kriminalaca, lopova, prevaranata i drugog olosa vozi i S klasu, Seriju 7, A8, Bentley, RR, ne znam ni ja sta...jako ogranicen komentar i jednostrano generalizovanje stvari.

                            Ali, od SUV-ova, 35K ti nece kupiti bog zna kakav auto. Santa Fe je otprilike najbolje sto bi mogao proci, sve drugo od pravih i mini-SUV-ova koje dobijas za te pare nece davati "sliku" kakvu bi mozda zeleo da predstavis - ipak bih isao na neki klasican Repmobil.

                            Eto, sto se mene tice to je to: 1) Lexus IS, 2) Honda Accord, 3) Mondeo
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              koja je to klasa odnosno grupa ljudi koja ih vozi?
                              pre bi pitanje koja grupa ljudi iz firmi ne vozi takva vozila, a to su ti reprezenti firme za koje je bitan imidz marke i vrste vozila.

                              oni kojima je imidz za posao bitan, voze limuzine po obliku, to je valjda sasvim jasno.
                              niti SUV, niti kabrioleti, niti karavani, niti kombiji...

                              SUV-ova, 35K ti nece kupiti bog zna kakav auto. Santa Fe je otprilike najbolje sto bi mogao proci, sve drugo od pravih i mini-SUV-ova koje dobijas za te pare nece davati "sliku" kakvu bi mozda zeleo da predstavis
                              sam si odgovorio.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • nikola_VUK
                                CBC Senator XXL
                                • 20.09.2005
                                • 317
                                • Podgorica - Novi Sad
                                • Mercedes vaneo 1.7

                                #60
                                Originally posted by neshaoct
                                Alfa Romeo



                                Rekao si da ti Alfa 159 ne izgleda ni najmanje poslovno.
                                Čini mi se da se to isto može reći i za Mazdu 6.

                                Taj poslovni auto koji ti želiš je BMW, Audi ili Mercedes.
                                Tako je u Srbiji.
                                Tako je u Nemačkoj.
                                Tako je svuda u normalnom svetu. To se zna.
                                Ali, u 30.000 eura ne ulazi ništa od toga, osim 318i...
                                Ne ulazi zato što ta imena baš zbog svog poslovnog, ''premium'' imidza koštaju više...

                                Kupovina Mazde 6 ili Accorda, kao ''poslovnog'' auta, govori o tebi da ustvari nisi ni imao dovoljno novca na raspolaganju za pravu poslovnu marku, poput ove tri koje sam upravo nabrojao, pa si kupio kao neku jeftiniju zamenu za njih...

                                Kupovinom Alfe 159 govoriš da nisi ni hteo strogo poslovni auto, već želiš najlepši auto, sa dosta opreme, i sa dobrim osećajam za volanom koji si i sam spomenuo.

                                Accord i Mazda 6 su samo jeftinije zamene za onog čoveka koji nema dovoljno novca na raspolaganju za pravi ''premium brand''...
                                Šta je pravi poslovni auto, šta je ''premium brand'' odredilo je tržište...i tu su ona tri imena koja sam gore spomenuo.

                                Alfa 159 nije zamena za bilo šta drugo.
                                Ona je pojam za sebe.
                                Ona je pojam lepote, kome drugi teže...a ne obrnuto.

                                Ljudi koji imaju Alfu 159 nikada neće dobiti etiketu : '' vidi ga, nije imao za BMW serije 3...''
                                Ali, ljudi sa Accordom u ulozi poslovnog auta, ili Mazde 6 u ulozi poslovnog auta, će uvek imati tu etiketu...

                                Svaka cast, zao mi je sto ja nisam u situaciji da biram 30.000+ vozilo!!!

                                Comment

                                Working...
                                X