Auto do 4000e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spaghetti
    CBC Član
    • 26.09.2008
    • 35
    • Pozarevac

Auto do 4000e

Pozdrav svima na forumu.
    Došao je i taj dan da se upustim u avanturu zvanu kupovina automobila. Pošto sam nekako izdvojio neke novce, oko 4000e, što je neki max. koji mogu da potrošim. E sad, tu počinju dileme razne. Znam da je to nezgodna suma, da nije bitno koji je model- već u kakvom je stanju, itd. Uglavnom, ovo su moji zahtevi, kakav auto želim: benzinac, do 1600ccm, manji auto- gradski pošto ne prelazim neke lude kilometraže. Gledao sam malo raspitivao se i sve u svemu za sada mi nekako best buy dodje Renault clio I . Auti koji su mi se još motali po glavi su Fiat Tipo, pa čak i Uno, Pug 106, Saxo, tako ti manji. U svakom slučaju, pošto sam laik, svaki predlog, pomoć, bilo šta je dobrodošao.
  • aivan
    CBC Senator
    • 28.02.2006
    • 247
    • Bograd, Mirijevo

Necu da savetujem modele, motore i ostalo ... samo jedno: uzmi sto noviji mozes za taj novac (npr. neki Fiat-i koje si pomenuo su proizvedeni stvarno davno).
    Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

Comment

• -Miloš-
      CBC Senator
      • 16.12.2007
      • 269
      • Beograd, Karaburma
      • yugo tempo 1.1

Alfa 145?

Best bang for the buck, po meni [oprema, odrzavanje] i fiat bravo/a.

Comment

• spaghetti
        CBC Član
        • 26.09.2008
        • 35
        • Pozarevac

To održavanje me baš i zanima. Lično iskustvo neko možda?
        Uglavnom u tih 4000 koje planiram da potrošim računam i servis, tj neke stvari koje moraju u startu da se odrade i utegnu.
        Twin spark vs Boxer motori? Kolika je razlika? Alfa mi je zanimljiva, volim njihov dizajn.
        E sad, možda da malo preformulišem temu,
        Clio I vs Alfa145 vs Bravo?
        Odnos cena/kvalitet/održavanje/detalji, bilo šta. Neki opšti utisak.

Comment

• -Miloš-
          CBC Senator
          • 16.12.2007
          • 269