Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel
...da... samo ima tu jedna "mala" caka - za I30 ti trebba 30% učešće, dakle oko 4000EUR, a za novog Punta ne plaćaš ništa. Dakle, ona je uzela kredit od 8-9000EUR i na tu sumu plaća 164 EUR. Rata za Punta u full opremi (dakle na 9700EUR) je 181EUR, pri čemu ti ostaje lova u džepu
Druga stvar su "troškovi obrade kredita" ko ji su opet za Punta jeftiniji. Treće, kasko za Punta je jeftinije (treba se raspitati jer neke kuce daju popust na Puntoe).
Dakle, ako imash kesh, kupi i30, ali ako oces da sacuvash lovu, onda uzmesh punta sa kaskom i ne razmisljas. Mozes da ga nabavish sa fabrichkim TNG (prodaje se kao dodatna oprema)
Punto jeste malo prenaduvan sa cenom, ali su uslovi kupovine mnooogo, mnogo povoljniji nego za bilo koji drugi auto. Uostalom, zar nisi primetio da ih sve vishe i vishe imana ulicama? Za 5 godina ce svaka trafika imati rezervne delove i moci ces da ih prodas po povljnijoj ceni nego i30... Punto će biti novi Jugo, koji i danas drzi nerealno visoku cenu zato stoje jako trazen na trzistu.
Josh neshto - MultiJet jeste hitriji, okretniji i jači, ali se ne isplati ako ces godishnje da pređeš samo 12-15000km. Ako se dobro sećam, moja računica je pokazala da bi ti se to isplatilo ako ćeš prelaziti oko 30.000km
nadam se da sam bio od koristi
P.S - ja imam Punta na kredit.. i prošao sam sve te dileme kao i ti.
Originally posted by lakica
...da... samo ima tu jedna "mala" caka - za I30 ti trebba 30% učešće, dakle oko 4000EUR, a za novog Punta ne plaćaš ništa. Dakle, ona je uzela kredit od 8-9000EUR i na tu sumu plaća 164 EUR. Rata za Punta u full opremi (dakle na 9700EUR) je 181EUR, pri čemu ti ostaje lova u džepu

Druga stvar su "troškovi obrade kredita" ko ji su opet za Punta jeftiniji. Treće, kasko za Punta je jeftinije (treba se raspitati jer neke kuce daju popust na Puntoe).
Dakle, ako imash kesh, kupi i30, ali ako oces da sacuvash lovu, onda uzmesh punta sa kaskom i ne razmisljas. Mozes da ga nabavish sa fabrichkim TNG (prodaje se kao dodatna oprema)
Punto jeste malo prenaduvan sa cenom, ali su uslovi kupovine mnooogo, mnogo povoljniji nego za bilo koji drugi auto. Uostalom, zar nisi primetio da ih sve vishe i vishe imana ulicama? Za 5 godina ce svaka trafika imati rezervne delove i moci ces da ih prodas po povljnijoj ceni nego i30... Punto će biti novi Jugo, koji i danas drzi nerealno visoku cenu zato stoje jako trazen na trzistu.
Josh neshto - MultiJet jeste hitriji, okretniji i jači, ali se ne isplati ako ces godishnje da pređeš samo 12-15000km. Ako se dobro sećam, moja računica je pokazala da bi ti se to isplatilo ako ćeš prelaziti oko 30.000km
nadam se da sam bio od koristi

P.S - ja imam Punta na kredit.. i prošao sam sve te dileme kao i ti.
Comment