Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Schkomi
    CBC Početnik
    • 20.06.2009
    • 9
    • Novi Sad

    #16
    Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

    Originally posted by lakica
    mali dodatak: moja drugarica placa 210 evra mesecno (bez kaska) za suziki svift (koji je kostao 12.200), a moja lepsa polovina placa 164 evra mesecno (bez kaska) za hyundai i30 koji kosta 14.344 evra... sve na 5 godina, razlika je samo u kamati

    ...da... samo ima tu jedna "mala" caka - za I30 ti trebba 30% učešće, dakle oko 4000EUR, a za novog Punta ne plaćaš ništa. Dakle, ona je uzela kredit od 8-9000EUR i na tu sumu plaća 164 EUR. Rata za Punta u full opremi (dakle na 9700EUR) je 181EUR, pri čemu ti ostaje lova u džepu

    Druga stvar su "troškovi obrade kredita" ko ji su opet za Punta jeftiniji. Treće, kasko za Punta je jeftinije (treba se raspitati jer neke kuce daju popust na Puntoe).

    Dakle, ako imash kesh, kupi i30, ali ako oces da sacuvash lovu, onda uzmesh punta sa kaskom i ne razmisljas. Mozes da ga nabavish sa fabrichkim TNG (prodaje se kao dodatna oprema)

    Punto jeste malo prenaduvan sa cenom, ali su uslovi kupovine mnooogo, mnogo povoljniji nego za bilo koji drugi auto. Uostalom, zar nisi primetio da ih sve vishe i vishe imana ulicama? Za 5 godina ce svaka trafika imati rezervne delove i moci ces da ih prodas po povljnijoj ceni nego i30... Punto će biti novi Jugo, koji i danas drzi nerealno visoku cenu zato stoje jako trazen na trzistu.

    Josh neshto - MultiJet jeste hitriji, okretniji i jači, ali se ne isplati ako ces godishnje da pređeš samo 12-15000km. Ako se dobro sećam, moja računica je pokazala da bi ti se to isplatilo ako ćeš prelaziti oko 30.000km

    nadam se da sam bio od koristi

    P.S - ja imam Punta na kredit.. i prošao sam sve te dileme kao i ti.

    Comment

    • ToNcA
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2006
      • 868
      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
      • Mazda 6 2.0d

      #17
      Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

      Pa da se i ja ukljucim

      Da je situacija "regularna" rekao bih benzinac definitivno ali kada pogledam ovo (radim obracun na 5 godina):
      Da si uzeo kredit po trzisnoj kamatnoj stopi koja je sada negde oko 16% (malo optimisticno ali ajde) vratio bi EUR 12.402

      ali posto je Punto Classic domaci proizvod i drzava subvencionise kredit tebe ce multijet pod istim uslovima izadi (na kraju kada sve otplatis, sa kamatama) 12180.

      Naravno i dalje pod istim uslovima ces ukoliko uzmes benzinca vratiti na kraju 9860 ali u ovoj situaciji mozes slobodno da racunas da ti je drzava platila to sto si uzeo skuplju stvar . Na primer da si uzeo auto bilo kog drugog proizvodjaca koji kosta 8500 kostao bi te na kraju vise od Punta Multijet (sem ako ne uzmes Hyundai preko EFG leasinga sa 0% kamate, ako se akcija nije zavrsila).

      Toliko od mene.

      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

      Comment

      • jomini
        CBC Senator XXL
        • 11.03.2007
        • 490
        • Novi Sad

        #18
        Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

        A kakvi su automatski menjači u Puntu 1.3 multijet? Kvalitetno ili rizično? Našao sam neki Punto sa automatskim menjačem i zanimljiva mi je opcija...

        I da li taj motor ima turbinu poput 1.9. JTD motora ili je atmosferac?
        San ispunjen. Impreza Turbo.

        Comment

        • mobbdeepqb
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2009
          • 383
          • beograd

          #19
          Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

          Ortak uzeo Ceed-a za 10500...klima,esp,podizaci......po meni to je bolje od Punta,a ima garanciju 7 god

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #20
            Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

            Punto 1.2 8V bez plina za 12000 godišnje je najbolji izbor. Sva dodatna oprema, jači motor ili plina čini to vozilo neisplativim!!!!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • jomini
              CBC Senator XXL
              • 11.03.2007
              • 490
              • Novi Sad

              #21
              Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

              Kako misliš 12000 godišnje? Registracija?

              Inače, u pitanju je polovan Punto 1.3 multijet automatic sa 59000km pređenih (2004), te ako može neki odgovor, mišljenje u vezi tog motora i menjača u tom autu, što napisah tu iznad...
              San ispunjen. Impreza Turbo.

              Comment

              • shofer
                CBC Član
                • 20.12.2009
                • 41
                • Beograd

                #22
                Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                Kao prvo,mislim da je to mnogo para za taj model,koji je btw prevaziđen,odavno.
                Ako već uzimaš auto na kredit,onda ne mogu a da ti,za iste pare, ne predložim Dacia-u Sandero,koja je u benzin varijanti oko 8 a dizel oko 10 hiljada.
                Takođe,tu je i Suzuki Swift 1.3 sa gomilom opreme za ispod 10 hiljada.(trenutno na akciji)
                Nova Fabia 1.4 benzinac je oko 10 hiljada.
                Novi Hyundai i20 kreće od 9 hiljada.
                Još jednom,u toj klasi,po meni,Punto je na dnu lestvice,prvenstveno zbog neopravdano visoke cene.

                Ako si se već odlučio za Punta,onda mogu da kažem da je dizel varijanta bolja,ali ne znam kako je sve to upakovano kod nas.Jednostavno,ne verujem našima,kako će ga spakovati,mislim na čitav auto,eto.
                pozdrav..

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #23
                  Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                  Originally posted by jomini
                  Kako misliš 12000 godišnje? Registracija?

                  Inače, u pitanju je polovan Punto 1.3 multijet automatic sa 59000km pređenih (2004), te ako može neki odgovor, mišljenje u vezi tog motora i menjača u tom autu, što napisah tu iznad...

                  12000km godinje. Ne vredi ni plin ugrađivati ako je nov!!!!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • Dzoni_mkv
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2007
                    • 875
                    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                    #24
                    Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                    Ja danas idem do poslovnice banke da zavrsim oko kredita za Punta. Prekipelo mi je preko glave sa ovim MG-jem. Meni putno (sa uracunatim minusom od onih 1000 eur za reciklazu) izlazi 8200 eur, doduse ja uzimam na akciji sa klimom, plinom (ali ne fabricki Zastavin/Fijatov vec ugradnja u auto kuci naravno sa garancijom) alarmom, i OBAVEZNIM korubama iznad zadnjih tockva i plastikom ispod motora. KAda sam video da nemaju korube oko zadnjih tockova umalo se nisam srusio, ali ljudi iz auto-kuce su mi pokazali da imaju to kao dodatnu stavku sto sam odmah uzeo. Inace auto sa fabrickim Zastavinim/Fijatovim plinom po meni treba odmah zaobici jer su ono ugradjivali lopatom i budakom kao osnovnim alatom.
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                    Comment

                    • gogi11
                      CBC Senator XXL
                      • 26.10.2009
                      • 790
                      • Sever Srbije - Novi Sad

                      #25
                      Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                      Originally posted by Dzoni_mkv
                      Inace auto sa fabrickim Zastavinim/Fijatovim plinom po meni treba odmah zaobici jer su ono ugradjivali lopatom i budakom kao osnovnim alatom.
                      Ne bih bas tako komentarisao fabricku ugradnju plina u punta kada se vec hiljade puntica voze sa tim plinom , licno poznajem njih troje koji su takvog punta kupili i za godinu dana nisu imali problema sa plinom ali zato jesu sa farbom raznoraznim zveckanjima tandrkanjima i slicno !!

                      Comment

                      • Dzoni_mkv
                        CBC Senator XXL
                        • 29.04.2007
                        • 875
                        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                        #26
                        Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                        Hm, pazi ne kazem da to ne radi. Ipak, ja kada otvorim haubu zelim da vidim, pogotovu u novom automobilu, sve po konac a ne da visi neka salata tamo i da mi razvuku paukovu mrezu pod haubom. Ili da vidim prekidac u kabini vozila, "malo ukrivo". Kako je tek pod vozilom mogu samo da sanjam. Dakle, ono sto rade na montaznim linijama i nekako jer moraju postovati procedure a ono sto im dozvole da ugrade van toga e tu se vidi da jos uvek nemaju kontrolu na nivou.

                        Inace auto ko auto je konzerva obicna. Uopste ne kazem da nece da zvecka, pucka i pravi ostale gluposti. Ali jbg dosta mi je polovnih automobila koji me kostaju vise mesecno+pare koje dam da bi ih kupio (moj sadasnji auto me kosta tacno 1E po kilometru/ presao 1500 i isto toliko para sasuo u njega da napravim auto a ono ni prici+cena vozila), nego ta j*bena mesecna rata i jos ne dajem zive pare za auto. Lepa akcija je i 50 000 km besplatnog odrzavanja (redovni servisi-naravno ruke, delove placas) tako da zaista nema sta da brines teras sigurno 5 godina bez problema, posle i ako pocne da za*ebava nije vise ni vazno vec si odplatio auto (skoro). Pruzis se koliko si dugacak, mislim nikad se ne treba pruziti toliko vec manje, dzaba meni sto ja sada mogu da se "otvorim" pa da kupim auto D segmenta 7-8 godina star, bio to BMW, Audi, Opel, Peugeot, Renault itd ali sta da radim kada pocnu da riknjavaju plivauci zamajci, dizne (dizeli), aluminijumsko vesanje i ostali bakraci? Da se uhvatim za usi i da igram? Mislim treba da odvajam od neceg vaznijeg zbog tog auta? Bolje da odem negde i skitam nego da te parem skucam u popravku auta. Dugo sam na ovom forumu ja se zaista pojedincima divim kako sve to stignu da izfinansiraju.Teram konzervu koja me ne kosta mnogo ali je uvek ispravna. Meni je bilo bitno da ima klimu, front airbags, za ostalo mi se savrseno biiip. Zimi se necu smrznuti, leti mi nece biti vrucina, odvescu se od tacke A do tacke B. Za mene i zenu za sada bolje niti treba niti ce trebati dok ne dobijem decu i malo ne porastu, posle toga Boze zdravlja moze nesto da se kupi i vece i bolje.

                        Ne znam zasto sam ovo pisao, poludeo sam vise od majstora i popravki.................................
                        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                        Comment

                        • gti16v
                          CBC Senator XXL
                          • 05.08.2007
                          • 343
                          • BGD
                          • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

                          #27
                          Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                          Da hocu nov auto sa plinom, pored ponudjene fabricke ugradnje nikad ne bih odabrao da mi neko naknadno busi auto, sece creva, razbusuje usisnu granu, prespaja zice i sta sve jos... I jos, sa finansijske strane gledano, za naknadnu ugradnu dajes zive pare, a fabricku mozes da razvuces na 84 rate i iskoristis povoljne uslove finansiranja Ali dobro, to je samo moje misljenje...

                          Comment

                          • Dzoni_mkv
                            CBC Senator XXL
                            • 29.04.2007
                            • 875
                            • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                            #28
                            Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                            I ova "naknadna" ugradnja ide na rate, kredit, lizing, pushing sta oces Ide kao dodatna oprema.
                            Inace ta "fabricka" ugradnja je isto ono sto rade i majstori u radionicama, buse, seku itd tj kupuju kit za ugradju i postavljaju u vozilo. Dodje mu na isto.Da je to prava fabricka ugradnja kao sto imaju npr u Doblu ili Marei, Multipli onda OK ali ovo je isto kao i kada ti ugradi majstor. Inace, kod ovih sto kupujem ide Landirenco verovatno neki servis ugradjuje ali to nije ni bitno garancija je ista sve uredno spakovano, lepo, ljudi iz AMS dolaze da urade atest ja kada pruzimam vozilo idem u SUP da registrujem nosim atest i sve zavrsavam kao da je auto sa fabrickim plinom.
                            You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                            Comment

                            • gti16v
                              CBC Senator XXL
                              • 05.08.2007
                              • 343
                              • BGD
                              • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

                              #29
                              Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                              Odakle ti informacija da to nije "ta" prava fabricka ugradnja? Ne znam, pitam, malo mi je cudno da su promovisali pocetak proizvodnje punta na plin pre par meseci ili koliko vec da bi naknadno ugradjivali uredjaj za gas kad se u npr. Italiji prodaje isti taj Punto classic sa fabrickim plinom...

                              Comment

                              • AreOut
                                CBC Senator XXL
                                • 22.07.2006
                                • 590
                                • Zabjelo

                                #30
                                Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                                Originally posted by koyot13
                                Ekstra gradski ciklus (1/100 km) 4,8
                                Jel moguce da su retardi extra urban preveli kao ekstra gradski umjesto vangradski...
                                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                                Comment

                                Working...
                                X