Koji auto od 5000 do 6000 evra?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Neo85
    CBC Član
    • 07.12.2007
    • 23
    • BEOgrad

Koji auto od 5000 do 6000 evra?!

Lupam glavu ceo dan, gledam oglase i ne mogu da prelomim koji auto do 5500e da jurim. Nekako su mi u prvom planu bili Fiat Stilo ili Peugeot 206, onda vidim ima i Focus, Getz, Corsa, Clio...

E sad koji su mi kriterijumi, da auto bude sto ekonomicniji jer sam jos uvek student, ne trebaju mi zveri, sto manja kubikaza to bolje, sto manja potrosnja to opet bolje... Do sada sam vozio Peugeot 106 na plin, pa nekako i sada jurim nekog dizela ili benzinca sa plinom, ali muka je kupovati polovnjaka, pogotovo dizela jer ko zna koliko su presli, pa onda mi opet ova varijanta sa plinom bolja ali i suzava izbor.

Prvo sam gledao Stilo sa troja vrata (jedino ta verzija mi se svidja) 1.9 jtd, ali onda shvatim da je i potrosnja nesto veca, da mi je registracija oko 25000, sto mi u ovim uslovima ne treba... Onda vidim da je mozda bolja varijanta 1.6 ili 1.2 benzinac sa sekvencijalnim plinom, opet mi se cini da cu manje davati na plin nego ako vozim dizela sa jacim motorom. Takodje moze da se nadje i Corsa i Clio sa dosta finim izgledom ali sve su to placevi gde ne znas sta kupujes...

Sta bi po vama ovde bila najbolja kupovina, znam da cu ja na kraju preseci ali da cujem druga misljenja... Po izgledu su mi Focus i Getz nekako na poslednjem mestu... Ali sto se tice performansi i ekonomicnosti sta vi mislite?
  • roske
    CBC Senator
    • 08.03.2007
    • 272
    • Lazarevac
    • Alfa Romeo 145 boxer

Re: Koji auto do 5500 eura?!

Posto i ja imam studenta u porodici koji je imao istu dilemu kao ti da kupi neki stedljiviji auto
    preporucio bih ti fiat punto dizel multijet 1.3.
    Dilema je bila oko pezoa 206.renoa klio.fiata stilo itd. ali je ipak na kraju izabran punto 1.3 multijet.