Re: Koji auto do 5500 eura?!
Slazem se sa prethodnim postom,i ja sam hteo da kupim 206 ali u benzinskoj varijanti...taj 1.4 75ks je stvarno tromiji autic u odnosu na konkurenciju,a i po pitanju ugradnje tng-a pravi problem(kazu da ne moze da se uradi atest sa bocom u rezervnom tocku,zbog male blizine benzinskom rezervoaru,a i moras kod limara da pravis zastitu za bocu)...vidjao sam ih sa tako ugradjenom bocom,ali to ce ti najbolje objasniti Dora i IvanT...za taj 1.4 hdi sam cuo samo reci hvale,4-voro cilindricni je motor za razliku od vw 1.4tdi,ali pezo je bas skup za odrzavanje...ne znam tacne cene delova za peugeota,ali primera radi drugar mi je doterao iz Nemacke astru 1.7 dti isuzuov motor i proverio ga je u servisu u Nemackoj(i turbinu i brizgace i pumpu visokog pritiska) i sve je bilo ok...taj auto sam vozio 7 dana i ispostavilo se da trosi 0.5l/1000km,nije moglo da se radi karicenje motora,vec mora full generalna,negde oko 2000e sa koliko toliko originalnim delovima...moglo je i za 800e sa nekim no name ali sam odustao i od te astre i od i dizela...ja sam imao srecu da sam mogao da je vratim...inace cisto da ti priblizim odrzavanje dizela...za astru 1.7dti,remont pumpe visokog pritiska 600e u NovomM.,sa garancijom od 6 meseci(svi kazu da oni jedino rade te pumpe kako valja),turbina engleska(posto za taj motor imaju 2 modela)kosta 400e ali bez kucista(nova) i japanska komplet 500e isto nova u Turbo servisu u Uzicu,plus jos 30e za montazu,sem ako neces da je namestas sam...ovaj auto nema plivajuci zamajac,inace za fiat stilo original je 800e,mada vidim na forumu da moze valeo za 27.000din(a kakav je reci ce ti oni koji su ugradili)...dizne recimo za ford focusa 1.8 tdci su 150e komad,ne mogu da se ciste i steluju milion puta,plus imaju neki kod koji mora da se skida...inace benzinac nema ni grejace,ni mali milion nekih ventila i senzora...moj savet ti je benzinac ako bas hoces peugeota 206 ali 1.6 16v(samo se raspitaj za ugradnju tng)...trenutno mislim da ti ne treba nista bolje od šlunta 1.2 pa koji god
Slazem se sa prethodnim postom,i ja sam hteo da kupim 206 ali u benzinskoj varijanti...taj 1.4 75ks je stvarno tromiji autic u odnosu na konkurenciju,a i po pitanju ugradnje tng-a pravi problem(kazu da ne moze da se uradi atest sa bocom u rezervnom tocku,zbog male blizine benzinskom rezervoaru,a i moras kod limara da pravis zastitu za bocu)...vidjao sam ih sa tako ugradjenom bocom,ali to ce ti najbolje objasniti Dora i IvanT...za taj 1.4 hdi sam cuo samo reci hvale,4-voro cilindricni je motor za razliku od vw 1.4tdi,ali pezo je bas skup za odrzavanje...ne znam tacne cene delova za peugeota,ali primera radi drugar mi je doterao iz Nemacke astru 1.7 dti isuzuov motor i proverio ga je u servisu u Nemackoj(i turbinu i brizgace i pumpu visokog pritiska) i sve je bilo ok...taj auto sam vozio 7 dana i ispostavilo se da trosi 0.5l/1000km,nije moglo da se radi karicenje motora,vec mora full generalna,negde oko 2000e sa koliko toliko originalnim delovima...moglo je i za 800e sa nekim no name ali sam odustao i od te astre i od i dizela...ja sam imao srecu da sam mogao da je vratim...inace cisto da ti priblizim odrzavanje dizela...za astru 1.7dti,remont pumpe visokog pritiska 600e u NovomM.,sa garancijom od 6 meseci(svi kazu da oni jedino rade te pumpe kako valja),turbina engleska(posto za taj motor imaju 2 modela)kosta 400e ali bez kucista(nova) i japanska komplet 500e isto nova u Turbo servisu u Uzicu,plus jos 30e za montazu,sem ako neces da je namestas sam...ovaj auto nema plivajuci zamajac,inace za fiat stilo original je 800e,mada vidim na forumu da moze valeo za 27.000din(a kakav je reci ce ti oni koji su ugradili)...dizne recimo za ford focusa 1.8 tdci su 150e komad,ne mogu da se ciste i steluju milion puta,plus imaju neki kod koji mora da se skida...inace benzinac nema ni grejace,ni mali milion nekih ventila i senzora...moj savet ti je benzinac ako bas hoces peugeota 206 ali 1.6 16v(samo se raspitaj za ugradnju tng)...trenutno mislim da ti ne treba nista bolje od šlunta 1.2 pa koji god

Comment