Re: Sta od ovoga za ukupno 7000E
Cinjenica je da znas sta zelis i da si vidno zbunjen jer kao sto i sam kazes sto vise razmisljas-manje znas. Isti slucaj samnom kada sam kupovao auto tako da te potpuno razumem. Ono sto je dobro u tvojoj prici je sto znas sta nikako ne zelis nevezano da li je razlog objektivan ili subjektivan. Znaci Fiat te ne zanima, Laguna takodje, a nisi ni za benzinsku varijantu. Koliko vidim najblizi si Meganu koji je po meni odlican kompaktan auto. nekima se svidja, nekima ne, stvar ukusa. Redizajnirana verzija je znatno poboljsana kako vizuelno tako i tehnicki. Motor koji bih ti preporucio je 1.9dCi od 120 ili 130ks mada znaj da ima i onih cini mi se 2.0 od 150ks. ocekuj manju potrosnju nego u laguni jer je auto gabaritno manji i samim tim i laksi. Opet se vracamo na pricu o odrzavanju. Ako ces ici u ovlasceni servis to je tvoj izbor i licno ga postujem. Znaj samo da bas za Reno ima par odlicnih servisa sa majstorima koji su verovatno i sposobniji nego oni iz ovlascenog servisa. Cena rada je daleko realnija, a cesto se desava da u ovl. servisu jednostavno nece da se cimaju sa reparacijom, remontom i sl. stvarima koje bi inace i trebalo da se rade vec ce odma reci mora novo. Evo ti jedan primer: jedan poznanik je kupio novu Toyotu Corolu i u garantnom roku je imao problem sa alternatorom. Zamenili su ga novim, on je trazio stari da mu daju, a nedugo zatim se ispostavilo da je otisao regler koji je trebao da se zameni. Znaci da ne verujes sta se sve radi. Neko moze reci ok, imao je garanciju pa je trazio novo ali njemu su u servisu naglasili da se to nista ne remontuje vec se menja ceo alternator.
I na kraju ona prica oko provere samog stanja auta, legalnosti i prepravki pre prodaje. Ovde koji god auto da uzmes pogotovo ako je dizel imace manju kilometrazu od one realne i stvarne predjene. Sve ostalo lako moze da se otkrije i tu barem sto se Renaulta tice ne bi trebao da imas problem. Dobar majstor ce realno moci da ti kaze u kakvom je motor stanju i njegovi vitalni i najskuplji delovi tako da sta te briga i koliko je presao. Moras bit i svestan da dizel napolju prelazi min 30kkm godiznje pa ako uzmes auto star 5god. to ti je 150kkm sto opet nije strasno ako je auto odrzavan kako treba. A sve to opet se veoma lako moze proveriti, samo treba biti strpljiv i traziti dobar primerak.
Cinjenica je da znas sta zelis i da si vidno zbunjen jer kao sto i sam kazes sto vise razmisljas-manje znas. Isti slucaj samnom kada sam kupovao auto tako da te potpuno razumem. Ono sto je dobro u tvojoj prici je sto znas sta nikako ne zelis nevezano da li je razlog objektivan ili subjektivan. Znaci Fiat te ne zanima, Laguna takodje, a nisi ni za benzinsku varijantu. Koliko vidim najblizi si Meganu koji je po meni odlican kompaktan auto. nekima se svidja, nekima ne, stvar ukusa. Redizajnirana verzija je znatno poboljsana kako vizuelno tako i tehnicki. Motor koji bih ti preporucio je 1.9dCi od 120 ili 130ks mada znaj da ima i onih cini mi se 2.0 od 150ks. ocekuj manju potrosnju nego u laguni jer je auto gabaritno manji i samim tim i laksi. Opet se vracamo na pricu o odrzavanju. Ako ces ici u ovlasceni servis to je tvoj izbor i licno ga postujem. Znaj samo da bas za Reno ima par odlicnih servisa sa majstorima koji su verovatno i sposobniji nego oni iz ovlascenog servisa. Cena rada je daleko realnija, a cesto se desava da u ovl. servisu jednostavno nece da se cimaju sa reparacijom, remontom i sl. stvarima koje bi inace i trebalo da se rade vec ce odma reci mora novo. Evo ti jedan primer: jedan poznanik je kupio novu Toyotu Corolu i u garantnom roku je imao problem sa alternatorom. Zamenili su ga novim, on je trazio stari da mu daju, a nedugo zatim se ispostavilo da je otisao regler koji je trebao da se zameni. Znaci da ne verujes sta se sve radi. Neko moze reci ok, imao je garanciju pa je trazio novo ali njemu su u servisu naglasili da se to nista ne remontuje vec se menja ceo alternator.
I na kraju ona prica oko provere samog stanja auta, legalnosti i prepravki pre prodaje. Ovde koji god auto da uzmes pogotovo ako je dizel imace manju kilometrazu od one realne i stvarne predjene. Sve ostalo lako moze da se otkrije i tu barem sto se Renaulta tice ne bi trebao da imas problem. Dobar majstor ce realno moci da ti kaze u kakvom je motor stanju i njegovi vitalni i najskuplji delovi tako da sta te briga i koliko je presao. Moras bit i svestan da dizel napolju prelazi min 30kkm godiznje pa ako uzmes auto star 5god. to ti je 150kkm sto opet nije strasno ako je auto odrzavan kako treba. A sve to opet se veoma lako moze proveriti, samo treba biti strpljiv i traziti dobar primerak.
Comment