passat B5 i Audi A4 hitno jako.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #31
    Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

    mislim da je rec TATA presudna u svakoj prici tj ne mislim nego znam posto i meni kad zafali znam na koja vrata da kucam...
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • rajmax63
      CBC Prijatelj
      • 02.04.2005
      • 1415
      • Bačka Palanka
      • AUDI A6 2.0TDI 170KS

      #32
      Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

      ajde da i ja kažem neku mada se slabo cita.
      ništa nije skupo ako se redovno održava pa makar to bio i YUGO
      ja na mom kako vi kažete skupom autu na održavanju ne trošim skoro ništa jer se ne kvari .kako ? ne znam,ali ga vozim tj ne izlazim iz njega
      jeste stradaju najviše vešanja od ovih naših avionskih pisti ali samo vešanja
      nije isto održavati bilo koji auto koji prelazi godišnje 10,000 km i koji prelazi 55-60,000 km
      skuplje je održavati auto koji pralazi manje km.
      po mojim tvrdnjama ,napominjem mojim (nisam mislilac )više se kvari auto koji najviše provodi u gradskoj vožnji nego na otvorenom putu
      blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
      Audi ima crveno T

      Comment

      • ALFA22
        CBC Član
        • 12.11.2009
        • 69
        • sbija

        #33
        Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

        Originally posted by gti16v
        Jeftino i skupo nisu definisani pojmovi. Sto je nekome jeftino, drugome je skupo. Svaki noviji auto kad udaris kosta, ako tako racunas ili ne treba da vozis auto ili treba da imas full kasko. Benzinac je jeftiniji za odrzavanje od dizela. A sad da predjemo na konkretne cifre, listam evidenciju sta je sve radjeno kod mene i koliko je kostalo, za skoro 30.000km i 2 god sa Passatom B5.5 benzinac na redovno odrzavanje (veliki servis, ulje, svecice, disk plocice) je otislo ~600eur i jos oko 300eur na neredovno odrzavanje . Mislim da je u toj klasi auta definitivno jedan od jeftinijih za odrzavanje, jedino sto je skuplje su delovi trapa koji je osetljiv mada ni on nije ne znam koliko kvarljiv, za 30000km po nasim putevima sam promenio jednu sponu i jedno rame.
        pozdrav,moram malo da te demantujem,ja vozim grand cherokee5.2 a imam isto njega u verziji 4.0,oba su sa plinom,pre 7 dana sam uradio veliki servis i košta me manje nego tebe (500e sa uljem i filterima) a potrošnja u gradu plin do 20.5lit a benzina do 15lit u zavisnosti od stila voznje.

        Originally posted by rajmax63
        ajde da i ja kažem neku mada se slabo cita.
        ništa nije skupo ako se redovno održava pa makar to bio i YUGO
        ja na mom kako vi kažete skupom autu na održavanju ne trošim skoro ništa jer se ne kvari .kako ? ne znam,ali ga vozim tj ne izlazim iz njega
        jeste stradaju najviše vešanja od ovih naših avionskih pisti ali samo vešanja
        nije isto održavati bilo koji auto koji prelazi godišnje 10,000 km i koji prelazi 55-60,000 km
        skuplje je održavati auto koji pralazi manje km.
        po mojim tvrdnjama ,napominjem mojim (nisam mislilac )više se kvari auto koji najviše provodi u gradskoj vožnji nego na otvorenom putu
        pdržavam tvoje mišljenje,samo nekvari se brže nego se brže habaju delovi

        da ako ga voziš na sport-u i stiskaš kick down e onda potrošnja na 30 brnzina

        Comment

        • gti16v
          CBC Senator XXL
          • 05.08.2007
          • 343
          • BGD
          • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

          #34
          Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

          Nema sta da me demantujes, mozda nisam bas najjasnije napisao, 600eur me kostalo redovno odrzavanje za 30000km, ne samo veliki servis, tu su ukljucene i 3 promene ulja i filtera, disk plocice i mrzi me da sad opet gledam da l je to sve, sam veliki servis je bio 350-400eur...

          Comment

          • maxx79
            CBC Veteran
            • 21.02.2009
            • 106
            • Pancevo

            #35
            Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

            Originally posted by Vidan KV
            maxx79ošto si me prozvao......najsimpa su mi oni likovi koji nemaju,pa ne baš za hleb,nego se poprilično sastavljaju ali je jako bitno da se ima NEŠTO krupno u dvorištu nebi li,jelte,komšijama a i ostalima pokazali kako dok drugi lipsuju oni se šire novim autom.Tek extra su mi oni koji su pouzimali otpremnine u državnim firmama,slupali pare u auto,proćerdali godine staža a na kraju cena tom istom vozilu je gotovo prepolovljena.......na kraju dođu kod majstora pa kukaju kako su delovi skupi,jel baš mora to toooolikooo skupo ulje i sl.........narodski rečeno kupiš konja koga možeš da hraniš......pozzzz!
            ma prijatelju,nisam ja tebe prozvao,nego samo sam te pitao sta mislis koliko bi neko trebao da ima mesecna primanja i da ima npr passata starog 10-15 godina,a da ga moze normalno odrzavati,registrovati,voziti, itd i da pritom ne bude smesan ili "simpatican" komsijama,tebi,rodjacima ili bilo kome?

            izvinjavam se ako je ovo neka vrsta offtopica,ali po meni i nije,jer postavljac ove teme ce ovde jasnije moci da sagleda koliko para na mesecnom nivou ce mu biti potrebno za odrzavanje auta koji namerava da kupi........mislim,ovde ce procitati misljenja raznih ljudi sto se toga tice....

            Comment

            • ALFA22
              CBC Član
              • 12.11.2009
              • 69
              • sbija

              #36
              Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

              Originally posted by gti16v
              Nema sta da me demantujes, mozda nisam bas najjasnije napisao, 600eur me kostalo redovno odrzavanje za 30000km, ne samo veliki servis, tu su ukljucene i 3 promene ulja i filtera, disk plocice i mrzi me da sad opet gledam da l je to sve, sam veliki servis je bio 350-400eur...
              ok,sorry,jbg ipak je tvoj dosta jeftiniji onda sorry ponovo

              Comment

              • darkec357
                CBC Početnik
                • 11.05.2010
                • 8
                • Novi Sad

                #37
                Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                xaxaxaxa....xvala vam ljudi ali sta ja sada da uzmem opel astru G????i prosli auto kad smo imali nismo se svadjali oko auta,auto je bila zastava ali posto je cale imao udes sa kolima i od njih nema nista(eno ih na deponiji )ja i brat pocinjemo da radimo tako da kao prvo ne bi se svadjali oko kola a ja mislim bar po mom da bih mogli da odrzavamo passata B5...kao da se taj pasat kvari svakih mesec dana pa da mora da se odvaja plata jedna!!!svaki mesec ja i burazer kad bi odvajali po 300-350 e ja mislim da bi to funkcionisalo!!!!!a vidite ovako mozda ja jesam zapeo za passata B5 i audija A4 ,ali ako bi sada za pocetak mogli da odrzavamo opel astru G uzeli bih to pa kasnije bi ja sebi skupljao pare ili bih uzeo kreit pa bih sebi kupio kola i sam ih odrzavao!!!
                pozz i hvala dosta ste mi pomogli!

                Comment

                • Millan
                  CBC Član
                  • 25.12.2009
                  • 39
                  • Nis

                  #38
                  Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                  Ako za taj auto treba svakog meseca 350 evra za odrzavanje(ne racunajuci gorivo koje se trosi),onda ja prelazim na biciklu odmah...

                  Comment

                  • Cherokee_NS
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2009
                    • 802
                    • Novi Sad

                    #39
                    Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                    Auto se ne kupuje tako.

                    Prvo se gleda koliko ce se kilometara na godisnjem nivou prelaziti..... Ujedno se razmislja da li ce se taj auto voziti samo po gradu, ili po okolini, koliko ce se puta ici na neki put godisnje itd.... Ovo je presudno za odlucivanje kupovine benzinca ili dizelasa...

                    Vecina ljudi misli da ce kupovinom dizelasa ustedeti, jer manje trosi.... A odrzavanje dizelasa je uvek skuplje, tako na kraju da se dodje na isto

                    Ovo ujedno kad se odluci, onda se razmislja o kubikazi i snazi auta koja je potrebna..... Ne trosi isto neki 1.0 i 2.0 motor, jos ako ima turbo, cuda muda i sta ja znam....

                    Za cisto gradsku voznju je dovoljno i 70 konja, a ne 200....

                    Ovo kad se odluci, moze se steci predstava da li kupiti auto iz manjeg, srednjeg ili viseg segmenta.... Izbor na kraju se svede na par auta, i onda gledas sta bi bilo najisplativije za odrzavanje i sto bi mogao dzep da izdrzi A vecini ljudi zine **** za neki Audi, BMW i sta ti ja znam, a na kraju taj auto pretvore u nekretninu jer ne mogu da plate registraciju/gorivo/odrzavanje Srpska posla
                    Mesto za vasu reklamu, za samo 100 eura mesecno!

                    Comment

                    • jovan30
                      CBC Senator
                      • 07.05.2006
                      • 322
                      • Beograd

                      #40
                      Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                      U Srbiji je najizrazeniji fenomen, koji je inace prisutan u zemljama biveseg istocnog bloka "moj je duzi od tvog" stoga prisustvo veceg broja novijih automobila na ulicama Beograda i drugih gradova u Srbiji ne treba da cudi.

                      Necu ja sad da se foliram da mi neko kaze sta se*es, vozis A6, ali moje misljenje je da svako se siri makar za 1% vise nego sto realno moze.

                      Pa pogledajte placeve automobila oduzetih sa lizinga. Ako je za lizing granica gornja granica za ratu 30% mesecnih primanja, onda prosecan stanovnik Srbije ce nabudziti svoju platu tako da se bas uklopi u tih 30%, nebitno sto mu je rata realno 50% primanja.
                      Kod kolege u firmi bas imam primer kako je doticni namoljakao gazdu da mu "pozajmi" odredjenu sumu novca, ali tako da tih 3 ili 4 meseca (koliko je vec potrebno za lizing kucu) prima platu vecu za nekih 30% posto, da bi dosao do plate kakva mu je neophodna za kredit za auto, a resto i za neku kucnu tehniku (plasma tv, nov frizider...), pa onda kad mu odobre kredit da on to njemu smanji na realnu cifru, a on ce njemu vratiti to sto treba i to uz kamatu od 10% mesecno. Gazda pristane i cela ta operacija bese uradjena, na obostrano zadovoljstvo

                      I cemu to...

                      Pa pogledajte automobile na ulicama. Bio uslovno receno dobar ili uslovno receno krs, svi su krsevi. Kod nas svaki auto na oglasu je manje ili vise krs. 90% automobila na ulicama Beograda nesto im fali. Pocev od Puntica do BMW-a par godina starih,vecina, da ne kazem svaki je u losem stanju. Pocev od fizickih ostecenja, grebanja, cukanja i to se posle tako vozi mesecima, da ne kazem, godinama, pa do redovnog i vanrednog (ne)odrzavanja. Vozim se pre par meseci na aerodrom taxijem, taxi je Fiat Marea, auto koji sam ja vozio dosta davno i pitam taksistu, kako sluzi auto i taksista rece nesto u fazonu, ovo je auto idealan za srpske uslove, on jednostavno ne trazi odrzavanje... eto jednog beogradskog genija kako meni to nije palo na pamet, pa ustedeo bih toliko novca... a ja ******, pa ga odrzavao propisno.
                      Jedan decko vozi auto od 20K eur i treba da kupi gume i on razmislja o polovnim gumama, ejjj vozis auto od 20 soma i mislis o polovnim gumama... pa gde to ima...

                      I onda neko prica najlosiji su automobili u Italiji, Holandiji... kakvi bre, kad kod nas i A8 koji nije vise pod garancijom i Punto se isto (ne)odrzavaju.

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #41
                        Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                        Mene cudi par stvari :
                        - zasto je u naslovu teme "jako hitno" ?
                        - zasto bas B5 i (ili) A4 ?

                        p.s. za autora teme - pogledaj mi potpis i razmisljaj o tome
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • rajmax63
                          CBC Prijatelj
                          • 02.04.2005
                          • 1415
                          • Bačka Palanka
                          • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                          #42
                          Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                          E Deki preduhitrio si me
                          ovo prvi moderator koji vidi treba da obriše kompletnu temu SVE
                          blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                          Audi ima crveno T

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #43
                            Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                            @jovan30:
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • jovan30
                              CBC Senator
                              • 07.05.2006
                              • 322
                              • Beograd

                              #44
                              Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                              Tnx Zverko, a ja taman mislio sad ce da me ljudi ispljuju, al jbg iskren sam i kad se povede ovakva neka tema, bilo u drustvu, bilo ovako virtuelno ne stidim se da iznesem misljenje.

                              JBG, znas i sam, kod nas kad se neko upozna, odmah je prvo pitanje, ako ne prvo, onda medju prvih 5 "Sta vozis", jer kod nas, a i u ostalim zemljama istocnog bloka, valjda neki znak ako vozis bolji auto da si "dobitnik tranzicije", a ako vozis los onda si "gubitnik tranzicije", pa se shodno tome ako vozis Logana ili Punto vecina te ceni kao nekog ko, eto, skrpava kraj sa krajem i nategao se za bilo kakav nov auto, a ako vozis Mecku Slona, onda si gospodin covek, ugledan clan drustva, a u praksi vrlo lako moze da se desi da je situacija obrnuta.

                              Sto se tice zivotnog standarda kod nas, 900-1000 eur mesecno je neka donja granica da se prezivi, ako iznajmljujes stan i imas kredit za auto. Znaci kad dvoje u porodici rade za 450-500 eur, placa se stan, rata za auto (klasa Grande Punta 2-3 godine starog ili tako nesto) i taman da se sve uklopi u taj neki kucni budzet od 1000 eur i da ne ostane nista za stednju, more, bolju garedorbu... to nista.

                              Za ovih 15 godina koliko radim, sto za druge, sto za sebe, radio sam najrazlicitije poslove, pocev od utovarivanja uglja i dzakova cementa krajem srednje skole i pocetkom studija, pa sve do kancelarijskog posla koji sad radim i znam vrlo dobro koliko treba da se radi da bi se zaradilo, pa shodno tome i kupio i odrzavao auto.

                              Sto se tice automobila Passat B5 i Audi A4 B5 to su automobili za koje, iskreno, sumnjam da ce ih pokretac teme naci na oglasima 10 godina stare a da ista valjaju. Vecina njih provodi vec petu, sestu godinu na putevima Srbije, a ne treba pominjati u kakvom su oni bili stanju tokom ovih godina, pa i sada, svi imaju sigurno preko 250K km pod tockovima, vecina ih nije propisno odrzavana i uglavnom se prodaju, ne zato sto je vlasniku dosadio i ne radi prelaska na bolje vozilo, vec zato sto je na redu neka veca stavka u odrzavanju, pa vlasnik gleda da ga se sto pre posto poto resi. Znaci to su vec dobro, da tako kazem, razdrndani automobili, koji su jos atraktivni, svaki na svoj nacin i sigurno su privlacniji od novog Logana, Astre Classic ili Punta, pogotovu za nekog mladjeg, kakav je, rekao bih, pokretac teme.

                              Takav auto ja ne bih gledao sa ogranicenim budzetom, jer uvek treba imati u vidu da ce veci kvar pre ili kasnije doci, auto sa 250-300K km, koji god da je, rupa je bez dna sto se tice odrzavanja i eksploatacije.

                              Comment

                              • Millan
                                CBC Član
                                • 25.12.2009
                                • 39
                                • Nis

                                #45
                                Re: passat B5 i Audi A4 hitno jako.

                                @jovan 30

                                Druze stoji sve sto si ti napisao...ALI..molim te nadji mi medju polovnim automobilima neki da je 3,4 godine star(po tebi takav auto jos uvek nije skroz razdrndan),a da kosta do nekih 4000,5000? Ja sam isto u fazi kupovine do navedene sume i kod mene dolazi u obzir bilo koja marka i model(nisam se ogranicio ni na jednu marku konkretno)..I iskreno gledam sto mladji auto da kupim...ALI jednostavno za taj novac takvog auta nema..za 5000 evra da se nadje porodican auto 2005 godiste,pa navise(posto auta tog godista jos nisu krsevi..fali im jos malo ),a da nije zastava?tesko..ja sam pristalica novog automobila tacnije zadnji auto je bila nova zastava 101 iz fabrike.ali opet..za 5000 evra nema novog auta,pa bila cak to i zastava..Covek ima toliko para,stario auto mu je havarisan,hitno mu je potreban auto,na oglasima nasao za taj novac 2 srpske "ikone"(audi i vw) u koje se svi kunu i pita sta uzeti od toga?vi napadate coveka zato sto hoce passata....bez uvrede,ali ako ti imas novac da vozis audi od 200 i nesto konja,mnogi ovde nemaju para da prisute tako nesto i nisu u stanju da se stisnu za jos koju hiljadarku i da kupe bolji auto.skupili toliko para i pitaju sta sad...ja sam u slicnoj situaciji kao postavljac teme..skupio 5000 evra..za 5000 mozda mogu da nadjem punta 2005 godiste,ali svaki vikend imam duze putovanje sa celom porodicom i potreban mi je porodicni auto,ciji ce gepek biti pun do vrha...u tom slucaju punto otpada u startu...dacia kosta 7000 nova..zastava 10 takodje...na kraju kad vidite oglase i hocete porodican auto(a potreban vam je hitno)do 5000 evra.vi jednostavno ne mozete naci auto mladji od 2001 maximum 2002 godiste..po vama su kola mladja od 4,5 godina eksploatacije krsevi..i sada na osnovu svega navedenog covek treba da ostane bez auta po vama,zato sto ne moze da skrpi jos koji dinar i uzme bolji auto?..ja sam otvoren za sve savete..evo ovako..nadjite mi za 5000 evra porodican auto,da po vama iole vredi i da je sto mladji ja ga odmah uzimam...toliko...aj u zdravlje

                                Comment

                                Working...
                                X