Ok, pozdrav svima, srecna nova godina, pozelite sebi nesto lepo, pa da vam se ostvari, barem 50% (ostaviti rezervu i za iduce nove godine).
Dakle, ovo je moje prvo pojavljivanje na forumu i imam dilemu. Sta uzeti kao porodicni & poslovni automobil za relativno velike novce (za srpske uslove naravno). Prelazim standardnih 20-ak hiljada godisnje, kombinovano (50:50). Lutam od crossovera (CR-V, Qashqai), vozila srednjih gabarita (Golf VI, A3, B class, Civic...) pa do sedana (accord, insignia, avensis...). Jedino jos kabrioleti nisu uzimani u obzir, mada ako se nastavi ovo premisljanje...
Kubikaza do 2 hiljade.
Kad kazem poslovni automobil, mislim na deal da ja placam pola nabavne vrednosti (kroz lizing ratu) a firma ostatak, plus odrzavanje & registraciju. Za kasko jos pregovaram. Na kraju lizinga moram da ga otkupim i ostaje mi u vlasnistvu. Tako nekako. Dakle nije nebitno koliko ce mu biti rezidualna vrednost, odrzavanje nakon isteka lizinga, mogucnost postprodaje i ostalo.
Kad kazem porodicni, mislim da ce to biti jedini auto u porodici (dvoje dece, (samo) jedna zena).
Nemam neku posebnu zelju da auto bude dizel, oduvek sam vozio samo benzince, malo me strah cuvenog turbo punjaca, kvaliteta goriva, odrzavanja... Ipak trudim se i da racionalno razmisljam, svestan sam da se dizel bolje prodaje kao polovnjak, nesto manje trosi, obrtni moment je bolji...
Any advice???
Dakle, ovo je moje prvo pojavljivanje na forumu i imam dilemu. Sta uzeti kao porodicni & poslovni automobil za relativno velike novce (za srpske uslove naravno). Prelazim standardnih 20-ak hiljada godisnje, kombinovano (50:50). Lutam od crossovera (CR-V, Qashqai), vozila srednjih gabarita (Golf VI, A3, B class, Civic...) pa do sedana (accord, insignia, avensis...). Jedino jos kabrioleti nisu uzimani u obzir, mada ako se nastavi ovo premisljanje...

Kad kazem poslovni automobil, mislim na deal da ja placam pola nabavne vrednosti (kroz lizing ratu) a firma ostatak, plus odrzavanje & registraciju. Za kasko jos pregovaram. Na kraju lizinga moram da ga otkupim i ostaje mi u vlasnistvu. Tako nekako. Dakle nije nebitno koliko ce mu biti rezidualna vrednost, odrzavanje nakon isteka lizinga, mogucnost postprodaje i ostalo.
Kad kazem porodicni, mislim da ce to biti jedini auto u porodici (dvoje dece, (samo) jedna zena).
Nemam neku posebnu zelju da auto bude dizel, oduvek sam vozio samo benzince, malo me strah cuvenog turbo punjaca, kvaliteta goriva, odrzavanja... Ipak trudim se i da racionalno razmisljam, svestan sam da se dizel bolje prodaje kao polovnjak, nesto manje trosi, obrtni moment je bolji...
Any advice???
Comment