Dilema za auto do 22 hiljade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cisco
    CBC Član
    • 03.01.2012
    • 14
    • Beograd

    Dilema za auto do 22 hiljade

    Ok, pozdrav svima, srecna nova godina, pozelite sebi nesto lepo, pa da vam se ostvari, barem 50% (ostaviti rezervu i za iduce nove godine).
    Dakle, ovo je moje prvo pojavljivanje na forumu i imam dilemu. Sta uzeti kao porodicni & poslovni automobil za relativno velike novce (za srpske uslove naravno). Prelazim standardnih 20-ak hiljada godisnje, kombinovano (50:50). Lutam od crossovera (CR-V, Qashqai), vozila srednjih gabarita (Golf VI, A3, B class, Civic...) pa do sedana (accord, insignia, avensis...). Jedino jos kabrioleti nisu uzimani u obzir, mada ako se nastavi ovo premisljanje... Kubikaza do 2 hiljade.

    Kad kazem poslovni automobil, mislim na deal da ja placam pola nabavne vrednosti (kroz lizing ratu) a firma ostatak, plus odrzavanje & registraciju. Za kasko jos pregovaram. Na kraju lizinga moram da ga otkupim i ostaje mi u vlasnistvu. Tako nekako. Dakle nije nebitno koliko ce mu biti rezidualna vrednost, odrzavanje nakon isteka lizinga, mogucnost postprodaje i ostalo.

    Kad kazem porodicni, mislim da ce to biti jedini auto u porodici (dvoje dece, (samo) jedna zena).

    Nemam neku posebnu zelju da auto bude dizel, oduvek sam vozio samo benzince, malo me strah cuvenog turbo punjaca, kvaliteta goriva, odrzavanja... Ipak trudim se i da racionalno razmisljam, svestan sam da se dizel bolje prodaje kao polovnjak, nesto manje trosi, obrtni moment je bolji...

    Any advice???
  • kupac u najavi
    CBC Član
    • 07.08.2011
    • 58
    • BG

    #2
    Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

    Golf 1.6 i veci i Audi A3 1.6 i veci ces uvek moci da prodas, ali se najvise kradu i grebu ih penzosi kljucevima na parkingu. Takodje, pitanje je za koju cenu, jer se polako ali sigurno raspada drzava. Racunaj da posle 5 godina auto izgubi najmanje 50-60% vrednosti i koliko potencijalnih kupaca mozes imati kada je prosecna plata 200-250 evra bez perspektive da u blizoj buducnosti poraste.

    Honda Accord 2.0 moze biti prava stvar, ali ne ocekuj cuda. Jeste odlican motor i pouzdan, ali je kvalitet ostatka auta jako jako izvikan. Totalno prosecan automobil. Koliko para toliko muzike. Nadam se da znas da pristojan set novih guma 17" i 18" kosta skoro 1000 evra.
    Avensis je plastikaner, kao i svaka Toyota, mada je korektan spolja.
    Insigniu nisam vozio.

    Qashqai je dobar dokle god ces na zadnjem sedistu prevoziti decu i stvari, jer je nizak krov i dobra oprema kosta jos 6-7k na osnovnu cenu.

    Sto se tice kasnije preprodaje, gubis 6-7000 sigurno, gubi i firma najmanje toliko, kako god da okrenes. Ja sam vec nekoliko meseci u slicnoj dilemi, gledam sve od 3000-33 000 i svi se isti vrte po oglasima vec 4 meseca, na kraju cu da kupim Golf 2 dizel ili Clio 1.2, da ga gurnem u reku kada se pokvari ili dosadi...

    Opet, sve se svodi na finansijsku moc populacije. Danas je svaki auto "vencanica", jedino moze da ne bude ako je dobijen prebijanjem duga/kamate za trecinu vrednosti ili tako nesto, a i to je sve redje pravilo.

    Comment

    • maxx79
      CBC Veteran
      • 21.02.2009
      • 106
      • Pancevo

      #3
      Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

      Originally posted by kupac u najavi View Post
      Takodje, pitanje je za koju cenu, jer se polako ali sigurno raspada drzava. Racunaj da posle 5 godina auto izgubi najmanje 50-60% vrednosti i koliko potencijalnih kupaca mozes imati kada je prosecna plata 200-250 evra bez perspektive da u blizoj buducnosti poraste.
      pa ova nasa drzava se raspada vec jedno 20 godina,tako da ako se bude raspadala i narednih 20 puna kapa.......inace,prosecna plata u unutrasnjosti Srbije je tolika,ali u Beogradu bi se svako(pa i sami beogradjani) iznenadio koliko postoji (desetina hiljada) ljudi sa mnooooooooooogo vecim mesecnim primanjima..(kako,odakle,sa kim,to valjda samo oni znaju)........izvinjavam se na offtopicu ali nisam mogao da odolim...

      sto se tice teme,ja da sam na mestu pokretaca,i da imam toliko para za kupovinu novog auta,ne bih se ni SEKUNDU razmisljao,vec bih sto pre otrcao u deltu i izvezao odande novu hondu accord 2.0 v-tec.....

      mislim da je ubedljivi bestbuy u toj cenovnoj klasi.......i prvi put cujem od prethodnog sagovornika da je BAS TOLIKO izvikan brend,a jos vise da je prosecan auto......pa sta onda da kazu silni opeli,citroeni,fiati,pezoi,sevroleti i ostali iz tog cenovnog ranga?........onda su oni daleko ispodprosecni....

      Comment

      • Cisco
        CBC Član
        • 03.01.2012
        • 14
        • Beograd

        #4
        Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

        Znam za gubitak vrednosti, vec sam imao taj okrsaj. Naime 2004. sam pazario novog Civica za 15.600 evra i prodao ga tri godine kasnije za 9.500 evra. Ipak kao svaki pravi (malo)gradjanin cenim/volim nov auto (onaj miris novog u kabini, pa plasticne navlake preko sedista koje JA prvi skidam jos u salonu, nulta kilometraza na cajgeru, garancija, snobizam ), a i ne mogu da trazim od firme da mi kupi nesto polovno. Neki nivo drzimo, otkud znam.

        Audi A3 sa 1.6TDI motorom i brdo opreme nude mi za nesto ispod 22 keur. Garancija 4 godine! Medjutim spolja mi deluje vec prevazidjeno, kasko boli glava, ah da tu su i agilni penzioneri naoruzani kljucevima. Dalje, ubrzanje slabasno, a servis i delovi verujem preskupi (nisam imao iskustva, vec pricaju ljudi). I deluje mi nekako skuceno.

        Accord mi je naravno bio No1, jer gajim simpatije prema Hondi. Medjutim odbija me duzina (preko 4.7m). Jos mi je Civic bio sav izgreban po coskovima jer nikako da ukapiram dimenzije i uvek nesto parkiram kroz iglene usi. Dalje, Japanci koji su projektovali gepek su se ocito bili naljoskali sakea, jer kako razumeti onolki auto bez upotrebljivog gepeka! Sve neki uglovi, suzenja, grebeni.

        Qashqai sa 1.6 dci se cini ok ponuda, ali deluje previse dacijasto iznutra, volan izgleda katastrofalno ruzno (pozajmljen iz kineske prodavnice igracaka), zadnji amortizeri propadaju prebrzo, naziv mi je ocajan (sto bi rekli u Top Gearu - kuskus). Naravno sve ovo ne znaci da ga necu kupiti.

        Problem je sto sam svestan da za ovdasne prilike dajem goleme pare za auto i zato pokusavam da dobijem sve, kvalitet, prestiz, vozne karakteristike, kompaktnost, udobnost, prostor... a toga nema u jednom vozilu. Ili ima?

        Comment

        • expendable
          CBC Senator XXL
          • 04.11.2009
          • 3662
          • Bor

          #5
          Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

          Uf!
          Slatke muke, lepa dilemica.
          Honda Accord (ili Civic pa ti ostane para, ili firmi) - nema greške (uz sve što prati japance, ali ako vredi kupiti japanca, a vredi, treba ga kupiti novog).
          Ipak, moj glas za Opel Insignia. Nije da mi se posebno sviđa ali ispunjava sve što si naveo. Jedino što je i on duuugaačaak, pa ti ne ginu ogrebotine pri parkiranju.
          Za 22k evra imaš 2.0 (C)TDi a benzinci su par soma evrića i jeftiniji.
          Ne zaboravi i Mitsubishi Lancer (1.8), sasvim korektan auto.
          Kros overe i slične zezalice izbegavaj, to je za obesnu ("dekadentnu") omladinu sa zapada, to ni 5% nema od onog što si naveo da ti je bitno. Ako ti treba 4x4 (zbog zime a manje zbog terena i to lakših) uzmi lepo Subaru Imprecu, a ako ti treba terenac Subaru Forester (jedan od retkih koji bi se uklopio u budžet, mada je dizel nešto skuplji).
          Svi navedeni su sa motorima do 2000ccm.
          Za Audi bi se složio (lepo, ali ...). Slično i za "očerupani" BMW 1 ili Mercedes A ili B.
          Za taj veliki novac ipak ne može da se kupi BMW, Mečka ili iole veći Audi (ili od Japanaca Lexsus) jer bi onda mogao slobodno da baciš novčić ili izvlačiš slamku (no bar za 50-100% veći budžet) i da ne pogrešiš.
          Francuzi i Korejanci su zanimljiviji za do 5-6k evra manje pa ih ne bi ni razmatrao. Tek oni gube na ceni ...
          Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

          Comment

          • sErGiO
            Moderator
            • 30.01.2007
            • 2769
            • Neko selo pored Beogr
            • Alfa Romeo 156SW

            #6
            Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

            Možda nebi bilo loše da uzmeš u razmatranje i Škodu Octaviu, mislim da ispunjava apsolutno sve što si naveo. Imamo jednu novu u firmi i zaista mi deluje da je jaako dobar auto, a uz to koliko vidim na sajtu AK Samardžić ima na akciji za 17100-17800€ sa 1.6 TDI motorom od 105 KS.

            Comment

            • maxx79
              CBC Veteran
              • 21.02.2009
              • 106
              • Pancevo

              #7
              Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

              taj motor 1.6TDI od 105ks u tolikom autu se sigurno pozdravio sa voznim karakteristikama i performansama,pa ce se namuciti kada treba da zaobidje neki kamion ili autobus...

              jos ako radi klima a pun auto....bolje da nikoga ni ne zaobilazi,nego to mu je sto mu je...

              Comment

              • Cisco
                CBC Član
                • 03.01.2012
                • 14
                • Beograd

                #8
                Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                Ok, krenuli smo sa metodom eliminacije. Dakle 1.6TDI nikako (u kojoj god karoseriji). Zbilja 105 konja za danasnje uslove deluje arhaicno. Fuck the low consumption, ako se mucim kod obilazenja. Da li neko ima iskustva sa ovim novim turbo-giga benzincima sto iz 1.2 ili 1.4 motora izvlace od 120 pa do XXX konja? Da li to veliko naprezanje drasticno smanjuje zivotni vek? A i kako su rasporedjeni ti konji? Pretpostavljam za neko ozbiljno obilazenje vracam u trecu pa nabijam obrtomer u mega crveno i uz urlik motora obilazim Zafiru sa 10 smorenih Turaka na putu za Anadoliju...

                Insignia hm, jednom sam u nekom salonu onako neobavezno seo u nju i sa svojih 183cm sam sam sebi delovao sicusno. Davno sam vozio Vectru B i sve je bilo tu pored, ispred i iza mene. A u Insigniji ne vidim ni pocetak ni kraj. Onako bas limuzinaaa. Sad razmisljam da ponovo sednem i trazim probnu voznju. Ako ne overim branik o prvi kontejner ulazi na top five listu. Ipak vole Srbi Opela (posle vw) pa verujem da se lako prodaje. Mada mi smo imali podosta Opela u firmi i osim Astre 1.4 sve ostalo se nesto kvarilo. Sto jaci motor vise kvarova!?!

                Forester, da nije onako jeftin iznutra, mogao bi da prodje. Previse je spartanski. A i bog te pita ko bi to kupio kao polovnu varijantu. Impreza mi se ne svidja, nije ni porodicni ni poslovni auto.

                I na kraju Skoda. Ako bih se i opredelio za Octaviju (samo razum nista srce), svakako to ne bi bio 1.6tdi, vec 2.0 (ako se to uopste ugradjuje). E sad kljucno, ja sam malo stariji i nekako kad kazem skoda, pomislim na one bzvz modele 70-ih koje su mi i tada kao klincu delovale beznadezno monotono. Kako da ubedim sebe da dam 20 i kusur hiljada za Skodu. Pa prilicno tesko.

                A sto ste svi toliko protiv crossovera???

                Hvala svima na sugestijama, iskreno ih cenim, jer u okruzenju nemam bas puno ljudi koje mogu da gusim ovom svojom dilemom. Posebno sto ove godine nece biti ni sajma automobila pa da sve lepo isprobam na jednom mestu. Bas sam baksuz, prvi put kad treba da kupim auto uz malo opusteniji budzet ovi uvoznici otkazali ucesce.

                Comment

                • Ji 4Tze
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 806
                  • bg
                  • Honda CR-V 4WD

                  #9
                  CR-V je na nekoj akciji...

                  Civic nije Japanac već Britanac a japanac (sedan) se više ne proizvodi, iako je 2009. uradjen restyle (automobil je bez greške, udoban, pouzdan, jeftin za održavanje, malo troši a brz, nema puno takvih).
                  Forester ima fin paket opreme (XS) za jedan "spartanski" auto. Možda malo previše mesta pozadi nauštrb gepeka i stalan 4x4 pogon smara...
                  Last edited by Ji 4Tze; 04.01.2012, 01:24.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                    Zbilja 105 konja za danasnje uslove deluje arhaicno. Fuck the low consumption, ako se mucim kod obilazenja. Da li neko ima iskustva sa ovim novim turbo-giga benzincima sto iz 1.2 ili 1.4 motora izvlace od 120 pa do XXX konja? Da li to veliko naprezanje drasticno smanjuje zivotni vek? A i kako su rasporedjeni ti konji? Pretpostavljam za neko ozbiljno obilazenje vracam u trecu pa nabijam obrtomer u mega crveno i uz urlik motora obilazim Zafiru sa 10 smorenih Turaka na putu za Anadoliju...

                    Jako je fino kada se moze tako siroko birati ali za pocetak bi bilo dobro da se potisnu predrasude.
                    Kao na primer, broj konja nema nikakve veze sa mucenjem oko obilazenja, a pogotovu kod turbo motora je smesno pricati o malo konja kao problemu.

                    Turbo motori male zapremine mogu biti konstruisani sa velikim naprezanjima materijala ali i mogu biti kvalitetno konstruisani tako da su po pravilu trajniji od atmo motora iste kubikaze a sa manje konja. Nema cvrstog pravila, osim poverenja u tradiciju fabrike i iskustva iz prakse sa ranijim modelima takvih motora.
                    Turbo benzinci se prave i koriste vec 25 godina i tu neke fabrike imaju vise uspeha neke manje, neke su i odustajale od turbo motora u medjuvremenu (problemi u izradi, cena, losa pouzdanost, nije konjukturno na trzistu itd).

                    Preporucio bih da iznajmis dva tri modela na po jedan dan neki auto sa turbo motorom ili da pozajmis od nekog kolege i da sam probas kako uopste u praksi izgleda voznja jednog turbaka posto se iz pitanja vidi da nisi do sada nikada bio za volanom nekom turbo benzin/ turbo dizel automobila.

                    E sad vedrija strana, pravilo kod turbo motora je da se obilazi u petoj ili cetvrtoj i samo se stisne pedala gasa pri 1500-2000 obrtaja i motor povuce kao blesav, recimo da se ponasanje uporedi sa datim opisom ponasanja atmo motora (prebacivanje u trecu i obrtaji blizu crvenog).

                    Treca menjaca kod turbaka se moze koristiti za potebe trkanja i uzivanja u testiranju vozila odnosno ako se zeli ekstremna voznja pri jakim planinskim usponima pa se drze obrtaji u srednjem opsegu motora a u trecoj radi sirokom raspona brzina kretanja bez potrebe saltanja.

                    Da se vratim na pocetno pitanje, gubitak na vrednosti auta za 5 godina je oko 70-80% ocekivani tako da preostala vrednost auta ima malu ulogu, a pogotovu kod nas ko zna kakvo ce biti trziste i stanje uopste 2017.

                    Pitanje je sta firma trazi/ ocekuje da automobil predstavlja, radni auto ili paradni auto.
                    Za paradu je nuzno potrebno da je premijum marka pa nebitno koji model ali je za taj fond mislim tesko ocekivati siru ponudu.

                    Za radni auto je prevashodna delatnost firme za odabir.

                    Za privatni auto koji se ne koristi u sluzbene svrhe je najprakticniji neki siroko popularan model sto se tice troskova i uslova uopste odrzavanja posto kolicina (broj) vozila uvek ima direktne veze i sa cenom kasnije eksploatacionog odrzavanja.

                    Ako su cene u igri, Opel, Fiat, Reno, Pezo, VW (pomenuta Skoda) su tipicni modeli mas produkcije evropskog ukusa.
                    Dodao bih i Hyundai/Kia uz Tojotu kao ekvivalent po osobinama.

                    Ali, svakako jedna Alfa Dzulijeta ili Lexus 200 mogu da zadovolje i poslovne potrebe a opet se izdvajaju iz opsteg proseka (pomenuti Audi brend) kod nas.

                    Ima i neuglednih automobila po tradiciji/ imenu a koji su u svemu korektni, dobro i promisljeno izradjeni a ne previse skupi poput Tojote Avensis ili Skode Superb.

                    Ako su dobre perfomanse za obilazenje i normalnu voznju bitne moj je predlog turbo motor sa oko 250Nm ili vise, dizel ili benzin nebitno kao i nebitna kubikaza ali ipak ne bi trebalo ici u porodicnom autu bas na 1200 kubika ili 900 kubika turbo benzince.

                    Nije tolika razlika u ceni registracije po kubikazi da se do te mere stedi sa troskovima, ako je problem cena registracije onda bolje uzeti neki jeftiniji auto u startu (moze i polovan, recimo star 2 godine je 60% cene novog) a razliku para ostaviti za redovne registracije.

                    Itd, itd ima mnogo mogucih kombinacija ali svakako u danasnje doba novi auto po meni treba da bude turbo motor.

                    Najbolje je odrediti finansijske limite za period od 5 godina, probati (rent a car, kolege, auto saloni test vozila) uzivo pod rukama nekoliko tipicnih vozila svake ciljane klase vozila koja dolazi u obzir, proveriti cene redovnog odrzavanja i naravno sve to uskladiti sa zeljama onoga ko finansira dugorocno rentiranje auta.

                    Jos jedna stvar, puni su placevi polovnih vozila koje su morali da vrate korisnici dugorocnog rentiranja usled finansijksih problema u otplati a to su po pravilu primerci koji su i redovno korisceni i redovno odrzavani.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • gorans
                      CBC Senator XXL
                      • 09.03.2010
                      • 1525
                      • Beograd

                      #11
                      Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                      Imas u Veranu u salonu poslednji primerak 407,crna metalik 2.0hdi sa premium opremom za oko 22h evrica.U odnosu na Aven**** neznam kakav je ali u odnosu na Insigniu,Oktaviu,Mondea itd je bolji i kvalitetniji i spolja i unutra.Da ne pricam o udobnosti i cuvenom HDi motoru.Cisto da znas,Nemci vise cene Hdi nego Tdi motore.

                      Comment

                      • maxx79
                        CBC Veteran
                        • 21.02.2009
                        • 106
                        • Pancevo

                        #12
                        Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                        Originally posted by sw.brick View Post
                        Turbo motori male zapremine mogu biti konstruisani sa velikim naprezanjima materijala ali i mogu biti kvalitetno konstruisani tako da su po pravilu trajniji od atmo motora iste kubikaze a sa manje konja. Nema cvrstog pravila, osim poverenja u tradiciju fabrike i iskustva iz prakse sa ranijim modelima takvih motora.


                        turbo motor dugotrajniji od atmosferca??

                        ja nisam bas neki strucnjak i vrhunski poznavalac auto industrije,ali ovako nesto prvi put cujem.....a takodje cesto cujem da noviji TDI motori kod nekih prestiznih brendova kao sto su AUDI imaju cesto problema sa raznim plivajucim zamajcima,turbinama itd,itd.....u svakom slucaju sa delovima motora koje atmosferci ni nemaju,pa se samim tim,ne mogu ni pokvariti....


                        Originally posted by sw.brick View Post
                        Da se vratim na pocetno pitanje, gubitak na vrednosti auta za 5 godina je oko 70-80% ocekivani tako da preostala vrednost auta ima malu ulogu, a pogotovu kod nas ko zna kakvo ce biti trziste i stanje uopste 2017.
                        eh,kada bi ovo bilo tacno,ja bih bio najsrecniji covek na svetu.....jer bih odmah kupio neku hondu accord starosti 5 godina,za 20-30% vrednosti koju je imala kao nova...

                        doduse,zavisi na koje automobile mislite.....mozda je tako sa puntom i astrom classic....ali pogledajte da li mozete na trzistu Srbije da kupite npr hondu accord ili audija a4 proizvedene 2007-2008 godine za 30% cene koliko su kostali kada su bili novi....a slicno je i na stranim trzistima...(mobile.de)........

                        kada vidite koliko oni kostaju na nasem trzistu,odnosno koliko traze za njih prodavci,ova konstatacija da auto za 5 godina izgubi 70-80% cene koju je imao kao nov,bice u njamnju ruku smesna....ili cudna.....

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                          Originally posted by maxx79 View Post


                          turbo motor dugotrajniji od atmosferca??

                          ja nisam bas neki strucnjak i vrhunski poznavalac auto industrije,ali ovako nesto prvi put cujem.....a takodje cesto cujem da noviji TDI motori kod nekih prestiznih brendova kao sto su AUDI imaju cesto problema sa raznim plivajucim zamajcima,turbinama itd,itd.....u svakom slucaju sa delovima motora koje atmosferci ni nemaju,pa se samim tim,ne mogu ni pokvariti....
                          Brick se potrudio da ti lepo napiše šta i kako. čitaj malo pažljivije i malo izmedju redova... To što neki nemaju neke delove ne znači ništa jer da je tako nonturbo motori ne bi išli u servis nikad a idu zbog drugih stvari. Najbolje da poskidamo pola delova i onda nema problema, neće se pokvariti jer ih nema

                          Dobar savet ej da iznajmiš neki auto, iznenadićeš se da to ide a poenta priče je da rasterećen motor duže traje a uprkos ili uinat uvreženom mišljenju da su turbo motori zujalice, obrnuto je, oni rade sporije ali efikasnije. Naravnio standardni ne ovi iz extremnog dela foruma.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • maxx79
                            CBC Veteran
                            • 21.02.2009
                            • 106
                            • Pancevo

                            #14
                            Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                            Originally posted by Dora View Post
                            Najbolje da poskidamo pola delova i onda nema problema, neće se pokvariti jer ih nema
                            pa naravno da je ovo najbolje........(valjda su tom logikom isli hondini inzenjeri prilikom proizvodnje V-TEC motora)

                            secate se automobila i motora iz 80tih godina proslog veka?(razni mercrdesi,golfovi,opel askone).....bez silnih senzora,elektronike,sistema za izudvne gasove (pivajuce zamajce i kojekakve turbine i da ne spominjem) itd,itd,.....njih je mogao da popravlja i odrzava majstor "komsija Pera" sa torbom punom alata.......tako-nekako...

                            i eto,mnogi od njih se jos uvek vidjaju na nasim putevima...doduse ne zbog njihove dugotrajnosti,nego zato sto mnogi ljudi u Srbiji nemaju para za nesto bolje....

                            izvinjavam se na offtopicu........pokretacu teme jos jednom savetujem da DOOBRO razmisli o novoj hondi accord....jako malo je verovatno da bi video bilo kakav servis sem za redovno odrzavanje narednih decenija,a imao bi i performanse i komfor,udobnost itd.......doduse sad za prestiz,ne znam...
                            Last edited by maxx79; 04.01.2012, 16:08.

                            Comment

                            • gaga75
                              CBC Veteran
                              • 08.01.2010
                              • 157
                              • Vranje

                              #15
                              Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                              Moj glas ide Hondi Accord 2.0 benzinac naravno.

                              Kod mene u firmi imamo Toyotu Avensis i ne mogu da kazem da ide lose (vozne karakteristike) ali sve ostalo je uzas, toliko jeftine plastike i slabih idejnih resenja, skrtarenja i na obicnom osvetljenju da je to blagi uzas.
                              Pezo 407 takodje imamo u voznom parku i nije los, u svakom slucaju mnogo bolja finalna obrada od Aven****, ali buka dizela je ono sto me tera dalje od njih.

                              Ipak glasam za Accorda jer je najjaci os vih pobrojanih, kvarovi su manje skupi nego na dizelima a jos ako mu ugradis TNG vozis se za dz ovo iz iskustva govorim, vozim 170 konjica u gradskoj u proseku nekih 7 litara dizela kad se preracuna

                              Comment

                              Working...
                              X