Pomoc molim vas, sta za 1400€?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #31
    Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

    Clio, ili punto, pitanje je sad:
    1998 Fiat Punto | Polovni automobili


    Ne znam, od čega su bele fleke na zadnjoj klupi klia? U opisu piše, da ga je vozila žena, što može biti dobro, ali i ne mora. uglavnom, pripremljeno za sedište za malo dete.

    Lično, mislim, da je reno kvalitetniji, ali su efi motori u oba - pri izdisaju. Za ponuđenu svotu, teško je naći nešto novije i u toj klasi, ali često naleti i očuvan primerak u izuzetnom stanju, kojeg se vlasnik želi rešiti, jer kupuje nešto veće, novije i kvalitetnije. Popravila mu se finansijska situacija (dobio nasleđe sa ženine strane)!

    Comment

    • legenda
      CBC Senator XXL
      • 28.03.2009
      • 1345
      • Beograd

      #32
      Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

      http://www.polovniautomobili.com/ogl...yundai_accent/ sacekaj jos malo,nemoj zuriti...ovaj auto ti je neuporedivo bolji i pouzdaniji od bilo kakvog punta ili clia

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #33
        Re: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

        jedino sto moze u onu temu sa neupelim dizajnom, ali je pouzdanost sasvim ok
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • Grumpy
          CBC Veteran
          • 30.10.2009
          • 151
          • Cartolle, Cattaro bay
          • Meriva B, BMW 520d

          #34
          Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

          Ja sam dosta dugo (oko 3 godine), vozio Fiestu mk3 (1995.god).
          Ima problemcica sa zadnjim rubovima, da se lako srediti kod limara. U odnosu na Corsu B i Punto 1, Clio, ovde imas osecaj da vozis auto. Moj je bio obicni dizel, 1.8, i potrosnja je isla od 4.5 do 6.5l. Mislim da je malo tezi motor za tu karoseriju, ali ga bez problema vozi. Od elektronike sam imao CD plejer i alarm . Delova ima, nisu skupi, i ako ga pazis , uzivaces dugo. Mali tockovi (165/70/13), tako da ni tu nema velikih troskova.
          Najbolje je naci motor 1.4 ili 1.25 benzinac. Dizeli su dosta presli (moj konkretno prodat 2007. sa 12 godina i 230k na satu)

          moja preporuka ...

          Comment

          • srki021
            CBC Član
            • 27.09.2011
            • 20
            • Novi Sad
            • Renault Scenic 2 1.6

            #35
            Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

            Evo jednog kadilaka

            Comment

            • aleksa92
              CBC Član
              • 28.02.2012
              • 17
              • Majdanpek

              #36
              Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

              Fiesta je isto ok za mene razgledacu jos pa kad naidjem na nesto sto ste predlozili napisacu .. ako do tad ne obrisu temu

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #37
                Re: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                pa ti je odrzavaj zivom
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #38
                  Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                  Originally posted by srki021 View Post
                  Ni po enterijeru, ni po exterijeru se ne uklapa u '90 god
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment

                  • gorans
                    CBC Senator XXL
                    • 09.03.2010
                    • 1525
                    • Beograd

                    #39
                    Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                    Nesto sam razmisljao posto ti je prvi auto i bitno ti je da ima malo veci klirens,malu kubikazu i potrosnju a verovatno nisi pri parama da odrzavas noviji ja bih ti predlozio da za max 1000e kupis neki Pezo 205 ili Reno 5.Ima dosta velik izbor i bas lepo odrzavanih primeraka.Nisu ruzni,imaju klirens i imaju male zapremine motora.Preostalih 400-500e ostavi za neko eventualno ulaganje u taj auto,za gorivo i da izvedes devojcicu u lep izlazak.Bolje tako nego da das sve pare i jos se pozajmis da bi kupio moderniji auto pa posle nemas ni za popravke ni za gorivo a lepi noviji auto stoji u dvoristu dok ti ides busom ili biciklom.
                    Mlad si,hvala bogu,bice vremena i nadamo se para za noviji i lepsi auto.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                      Predlog 1: Jugo
                      uklapa se po svemu u zahteve. staromodna konstrukcija ali siroko dostuni delovi kod nas za odrzavanje i time cena umerena.
                      Model sa 903 kubika ne bih preporucio, vec klasicni 1116, zbog cene.

                      Predlog 2: Reno 5 sa motorom 1397 kubika. Prastara konstrukcija (jos starije od Juga), proizvedeno u milione primeraka, motor gotovo nema sta da se odrzava niti ima sta da se pokvari pa je odrzavanje vrlo jeftino.

                      Ali paznja za bilo koji auto tog doba, limarija je najvazniji deo automobila i najskuplji za popravak.
                      Svaki od jeftinih automobila ima verovatno neki zahtev za popravkom limarije pa to treba uracunati u cenu, i na to posebno obratiti paznju.

                      Ti prastari motori se "srede" za 100 evra sto se tice delova a ima i polovnih za 150 evra.

                      Veci je trosak set guma nego motor.


                      Svaki auto sa vise od 1000 kubika bez problema ide uz brdo, benzinac, pa to vazi i za Juga, R5 i ostale pomenute.

                      Za to sluzi menjac, i po pravilu svaki auto podnosi brdo do 40% nagiba.

                      Klirens je kdo starijih modela veci, kod novijih manji tako da i tu povoljniju ponudu nude ranije konstruktivne generacije vozila.

                      Za te pare se ne moze birati "lepota" , perfomanse ili bilo sta osim pukog prevoza A do B a to je sasvim dovoljno za prvi vlasnicki auto.

                      Savet, traziti aute u kategoriji 500-800 evra (ima ih u ponudi) koji je koliko toliko odrzavan u voznom stanju a ostatak para utrositi na servis kocnica, gume, vesanje, upravljac (spone npr) i slicno a sto kosta oko 500 evra za tu kategoriju vozila.

                      vaznije je imati tehnicki besprekorno ispravan auto nego ulagati u izgled a da temelji auta budu problematicni.

                      PS. marka i model auta nije bitna toliko koliko opste stanje.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • gorans
                        CBC Senator XXL
                        • 09.03.2010
                        • 1525
                        • Beograd

                        #41
                        Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                        Upravo to i ja hocu da mu kazem,s tim da Yuga ne bih vozio ni dzabe da mi ga daju.U odnosu na 205 i R5,yugo je po pitanju udobnosti,polozaju volana,rucice menjaca i svih ostalih komandi napravljen tako da zamori i iscrpi vozaca.Kao da vozim sifonjer na tockovima kojem je neko usput nakacio komande.Za razliku od njega,P205 i R5 su limuzine.Jedino sto ni jedan od navedenih nemaju nikakvu pasivnu bezbednost ali i tu su bolji od yuga koji je uradjen tako mlitavo i kilavo da se sav uvije i prilikom parkiranja na ivicnjak,tako da nemozes ni vrata da mu otvoris.
                        Takodje,vidjao sam R5 i P205 sa po 400hkm na satu,sto je za yuga neverovatna misija i dovoljno govori o kvalitetu auta.
                        Kod pomenutih modela,pored limarije obrati paznju na zadnju torziju jer zamena lezajeva i tuljaka sa rukama izadje oko 200e ali si miran 80 do 100hkm.

                        Comment

                        • bojanjov
                          CBC Veteran
                          • 06.04.2009
                          • 99
                          • https://t.me/pump_upp
                          • Fiat EVO 1.4 8V

                          #42
                          Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                          Kupiš drugu torziju za 30e sa sve dobošima

                          Kod renoa 5 torzija počne da popušta na otprilike 300k ali ide još glat 50k km.
                          Motori neuništivi dok ga sam ne satreš.
                          Udobnost malo bolja nego kod juga, ubrzanje slično kao jugo.

                          Za rupe, neravne puteve, brda, yugo je zakon, za blato, sneg isto tako.

                          U firmi ih satiremo, po poljima, njivama, kaldrmama, yugo na koju se bankinu popne r5 i pežo neće nikada.

                          Moj glas reno clio 1. Ugradiš plin i imaš odličan a uz to i siguran i lep auto
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • IlijaGM
                            CBC Senator XXL
                            • 02.12.2008
                            • 313
                            • Gornji Milanovac

                            #43
                            Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                            Glasam za Tipa ili za Floridu,delovi su jeftini ima ih svuda,odrzavanje je jeftinije nego za francuska vozila i nemaju problema sa torzijama.Mislim da su OK kao prvi auto i uklapaju se u cenu.
                            Prilikom kupovine OBAVENZO povedi mehanicara od poverenja ili nekog ko se razume u kola,obratite pazju kakav je auto da ne bi stalno visio kod majstora,ako ima ulaganja u auto(a imace ih sigurno jer su ovo starija auta),stavite sve na papir pa vidite da li se isplati kupovina.
                            Originally posted by zoranbg
                            nemci i nemacki automobili postadose ko Čak Noris... sve su oni..

                            Comment

                            • aleksa92
                              CBC Član
                              • 28.02.2012
                              • 17
                              • Majdanpek

                              #44
                              Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                              Toliko razlicitih predloga prosto sam zbunjen alli sad znam sta da trazim Najvise me privukla Astra F al necu da se zaletim...Yugo ispada iz trke kao i Reno 5 ali hvala na predlozima !

                              Comment

                              • shofer
                                CBC Član
                                • 20.12.2009
                                • 41
                                • Beograd

                                #45
                                Odg: Pomoc molim vas, sta za 1400€?

                                Probaj sa Pežo 309, mislim da je po ceni tu negde

                                Comment

                                Working...
                                X