Potreban savet za kupovinu polovnog auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • legenda
    CBC Senator XXL
    • 28.03.2009
    • 1345
    • Beograd

    #16
    Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

    Daj Jocker brate nadji mi ti auto...kod tebe svaki presao 400k km...1.5 dci,znas li zasto mu strada turbina i koliko uopste traje na tom motoru...nista nije bolji ni 1.9 dci po pitanju turbine(150.000km-max)...sta je sa skupim diznama na 1.5 dci kao i sa pumpom visokog pritiska...sipao d2 tvoj drugar i presao 400.000km...bajke su na trecem spratu...molim te da ne dajes pausalne izjave,vec dugo se bavim automobilima i veliku vecinu sam posedovao i vozio...nemoj da mi zameris,nista licno

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #17
      Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

      Moj Focus na satu ima 370 hkm a koliko je stvarno presao ne znam.Takodje neznam ni sta mu je do sad radjeno,samo znam da sam mu ja radio jednu diznu (delphi,isti kao i 1.5dci) i da me sad zeza jer mi nisu odredili i ubacili novi kod za diznu posle zamene nekog ventila u njoj.Cena za jednu diznu je ista na Focusu i Clio i krece se oko 100e (mislim na remont,ne na novu).

      Comment

      • legenda
        CBC Senator XXL
        • 28.03.2009
        • 1345
        • Beograd

        #18
        Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

        Goksi,sad si diznu reparirao,ali da li ces moci to da uradis sledeci put ili ces morati da kupis novu...sta mislis da li je te dizne do sada neko menjao ili su fabricke...jedna stvar je focus sa 1.800cm3 radne zapremine,a drugo megan sa 1500...tvoja konstrukcija motora je ista kao kod 1.8 tddi,bez mane,a kakva je konstrukcija kod 1.5dci renaulta...ima li on kakvu gresku,pa upada nesto u motor...

        Comment

        • gorans
          CBC Senator XXL
          • 09.03.2010
          • 1525
          • Beograd

          #19
          Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

          Neznam stvarno sta je kod mene radjeno i sta me ceka ali sam cuo da su ti Focusi tdci cenjeni i pouzdani automobili a isto tako sam cuo da su 1.5dci na losem glasu.Slusao sam rad na par klia sa 1.5dci motorom i svaki nesto cakce i zalece u leru.Drugar je skoro kupio Kangua putnickog (ala je ruzan) 2006god sa 1.5 dci motorom i odmah nakon kupovine ga je docekala generalna,pa remont pumpi i dizni.Sve u svemu dao je 5500e za auto i jos 2000e za tu zahebanciju.Tako da kad sve sagledam,ja bih bezao od tih dci motora.

          Comment

          • mupe
            CBC Senator XXL
            • 05.10.2006
            • 822
            • bg
            • Laguna 3 GT 2.0T 205

            #20
            Originally posted by legenda View Post
            nista nije bolji ni 1.9 dci po pitanju turbine(150.000km-max).
            Da, 150.000 km kad kupiš auto sa oglasnih 125.000, a on prešao najmanje 2 puta toliko. :-)
            Moja laguna ima oko 160.000km i fabričku turbinu koja ne pokazuje nikakve znake posustajanja.

            Pojedine serije 1.5dCi su problematične zbog loše pumpe visokog pritiska, ali velika većina radi bez ikakvih problema i prelazi mnogo kilometara.

            Comment

            • MS PK
              CBC Član
              • 09.01.2012
              • 89
              • Prokuplje
              • nema

              #21
              Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

              Generalno prve verzije dci motora imaju problema sa ubrizgavanjem to je istina i nema sta.

              Comment

              • Jocker
                CBC Član
                • 14.02.2011
                • 30
                • Bg

                #22
                Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                @legenda
                Ja sam napisao ono sto znam (nije sipao samo D2, sipao je i na pun rezervoar 5 litara bezolovnog na ispod -20), a ono sto ne znam ne mogu da napisem, pitacu da bih znao. Turbinu je sprzio jer mu je bas hebe i za nju i za auto, decko ima para onoliko koliko bi trebao da ima svaki gradjanin srednjeg staleza koji sad gotovo u ovoj zemlji vec odavno i ne postoji.
                Evo ti jos jedan primer, covek ima klia sa istim motorom a godiste 2006. Crkla pumpa visokog pritiska auto nema ni 200 000km. Traze mu za polovnu 400e, a za repariranu 1000e. Niko mu ne daje garanciju ni na jednu pumpu zbog loseg goriva. A hvalio se da je kupio mlad i jeftin auto. Ovlasceni Reno servis je utvrdio tacnu Km za auto. tako da auto nema pola milionceta.

                Turbina strada usled loseg odrzavanja, a stvarno ne znam koliko su izdrzljive turbine francuskog proizvodjaca niti bilo kog drugog.
                PS. sad taj moj drugar vozi mecku C220 cdi iz 2005.g. i zali za meganom jer mecka trosi 35% vice nafte nego reno. Jeste da je mecka mecka ali ekonomska isplativost je nesto drugo na dalje staze.

                Comment

                • legenda
                  CBC Senator XXL
                  • 28.03.2009
                  • 1345
                  • Beograd

                  #23
                  Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                  Ne javlja se pokretac teme,tako da mi dzabe raspravljamo...ono sto ja iz svog licnog iskustva mogu da kazem,da je svaki polovan automobil macka u dzaku...pre mesec dana,drugar me spopadao da idem sa njim da pogledam nekog golfa 5-icu,1.9 tdi...posto sam ga kulirao duze vreme(iz meni znanih razloga),naljuti se on i ode u wagenov servis po preporuci...dizali ga oni na dizalicu,kacili na dijagnostiku,vozikali po autoputu,po gradu,uglavnom on odusevljen i kupio auto...za 7 dana,pomesa vodu i ulje i zove mene sta da radi...ja mu onda lepo kazem: sta mislis sta bi bilo,da sam ja gledao auto i to isto se desilo...bilo bi da sam ga ja zahebao,jer ljudi uvek vole da krive drugog,tako im lakse...
                  -generalno-sto se dizela tice,za nase uslove najbolje je nesto iz wagenovog programa(i po ceni odrzavanja,i po potrosnji i daljoj prodaji,a i majstori ga dobro poznaju)...to ne znaci da su drugi znatno losiji ili ne valjaju...za renault dci motore,takodje se generalno zna da imaju problema sa turbinama,brizgacima i pumpama i da je opravka istih znacajno ulaganje...opet bolji je recimo clio 2008-mo,1.5dci sa pravih 80.000km nego polo 1.9 tdi sa 300.000...tako da je to sve relativno...opet zavisi i kako je prethodni vlasnik vozio i odrzavao vozilo...znaci traziti vozilo u sto boljem stanju...i to one proizvodjace za cije dizel motore u sustini vazi da su dobri TDI,HDI,JTD...

                  Comment

                  • mlazic87
                    CBC Član
                    • 16.03.2012
                    • 20
                    • Beograd

                    #24
                    Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                    Ljudi, javljam se evo sad. Izvinjavam se na duzem cekanju, nisam bio u prilici da ogovorim i da se ukljucim u temu. bio sam na putu i nisam imao pristup računaru.

                    Čitam sada ove komentare i neke stvari sam i čuo od poznanika koji su serviseri. Generalno, ja sam probao nekoliko automobila svih ovih proizvođača koji se spominju. Gledam da mi auto bude što pouzdaniji i da nemam sada neka abnormalna ulaganja u njega. kao i svakom građanina ove zemlje odnosno većinu, ograničava me budžet.

                    Ja sam gledao nekoliko megana baš sa tim 1.5 dci motorom i ne izgledaju loše, ali kakvi su kad se voze to ne znam. Imao sam prilike i da sretnem one sa 1.9 dci. Zvao sam jednog druga upravo on mi je rekao za taj problem kod megana 1.5 dci sa diznama itd. da su skupe boli glava.

                    Imam u ponudi jednog Pežoa. Znači radi se o 406 2.0 hdi kupljen je u srbiji, prešao je 185 hiljada, auto je očuvan i traži čovek 4 soma. Treba da idem da vidim još jednom auto i da ga provozam i povedem majstora sa sobom pa da vidim šta kaže.

                    Takođe ima par fiat-a stila sa 1.9 jtd motor i svi su sa troje vrata, što meni odgovara, jer mi je onaj sa pet ružan, da se ne lažemo.

                    E sad, još jedno pitanje. Imam par rođaka i poznanika, što ćaletovih, što ujakovih koji se bave uvozom automobila. da li je pametnije da ja vidim sa njima i da ima kažem šta hoću i da mi oni nađu auto vani i dovezu ili da tražim ovuda po srbiji po placevima?

                    I hvala na ovim odgovorima i preporukama, pa valjda će nešto dobro da uleti.

                    Comment

                    • Jocker
                      CBC Član
                      • 14.02.2011
                      • 30
                      • Bg

                      #25
                      Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                      Aj ti lepo kupi benzinca i ugradi plin i ima sit da se navozas bez da razmisljas o turbinama, brizgaljkama, pumpama...

                      Comment

                      • mlazic87
                        CBC Član
                        • 16.03.2012
                        • 20
                        • Beograd

                        #26
                        Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                        pa iskreno da vam kazem, ja vise naginjem prema benzincu. ćale i ujak mi oba imaju benzinca, a vozio sam i dizela i mnogo mi vise prija voznja benzinca. mozda je to moj subjetivan osecaj.

                        drug mi je nasao dva fiat stila 1.6 16v dinamik oprema cene oko 3800 eura. pa me interesuje kakav je to auto, generalno cujem da svi hvale fiatov 1.9 jtd, ali me konkretno interesuje ovaj 1.6 16v.

                        Comment

                        • legenda
                          CBC Senator XXL
                          • 28.03.2009
                          • 1345
                          • Beograd

                          #27
                          Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                          Taj benzinac 1.6 16v je dobar motor...ali je malo zedniji,trosi malo vise,pogotovo ako ga stiskas...a moze mnogo lepo da povuce...stila trazi 2004-to i mladje,jer su otklonjene neke decje bolesti...slazem se da je ovaj sa 3-ja vrata prelep...manje trosi a takodje je dobar izbor 1.4 16v 95ks sa 6 brzina i ja bi taj upravo trazio...mislim da nemas potrebe,za ovim jacim,ionako je kriza a u proseku trosi oko 2 l manje...

                          http://www.youtube.com/watch?v=h_GGs5whJOg nije neki trkac,potentniji je 1.6,ali ovaj manje trosi

                          Comment

                          • mlazic87
                            CBC Član
                            • 16.03.2012
                            • 20
                            • Beograd

                            #28
                            Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                            hvala na sugestijama. ja gledam da pre svega kupim auto koje ce me sluziti nekoliko godina i da sto manje para dam na gorivo i odrzavanje. tako da sam u fazi trazenja, ima tu nekih modela koje sam vec spomenuo, samo moram sve da ih probam i da vidim sta mi je ciniti.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                              Originally posted by mlazic87 View Post
                              hvala na sugestijama. ja gledam da pre svega kupim auto koje ce me sluziti nekoliko godina i da sto manje para dam na gorivo i odrzavanje..
                              Japanac, benzin, tacka sto se tice odrzavanja. Ugradis plin, naravno. (i gledaj da je bez plina znaci vozen samo na benzin).
                              Zaboravi na dizele a kamoli na nesto sto nije Mercedes dizel, BMW dizel, Pezo dizel i eventualno Fiat dizel.
                              Decenijama vazi pravilo da su dizeli u Evropi Mercedes i Pezo prva liga, ostalo kako kada i kako koji model motora.
                              Auto iz inostranstva a iz ovog veka nemoj ni da pomisljas da ces imati za <= 4000 evra ovde registrovan.

                              Dobar auto svuda vredi a to pogotovu vazi sirom Evrope.

                              PS. VW dizele zaobidji u sirokom luku, pogotovu one iz doba pre uvodjenja common rail ubrizgavanja. Osim ako i samo ako imas napoismeno garanciju na motor i napismeno imas predjenu kilometrazu sa SVIM uradjenim redovnim i vanrednim servisima i popravkama.
                              Reno 1.9 dizel je odlican motor ali kao i svaki moderan dizel osetljiv je i zahteva duznu paznju, pa ako natrcis na primerak koji je akan ima da kosta i kosta popravka.

                              Racunaj da je dizelu preko nekih 200.000km vec vreme za popravku, pre svega dizne ( i to kod svih nevezano za marku, model, cenu vozila, odrzavanje) jer im je to urodjena osobina.

                              Moze to da bude i vise, mozda i 250 ili 300.000km ali je 100% sigurno da ce biti neophodna generalna revizija/ remont ili kompletna zamena dizni, samo je pitanje trenutka kada.

                              Kod benzinaca nema sta da se pokvari ako je iole odrzavan motor, eventualno bobina kod nekih modela cesce strada usled konstruktivnih gresaka. (npr Fiat ima tu osobinu ali nije jedini)

                              Savet, ne gledaj godiste i zvanicnu kilometrazu vec opste stanje vozila.

                              Dobro odrzavan auto bez problema podnosi 400.000km a lose odrzavani nece dogurati vise od 150.000km...na primer za isti model.

                              Od onih pocetnih modela, Tojota Korola se prosto sama izdvaja za zadate zahteve kao resenje.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Superbird
                                CBC Senator XXL
                                • 06.02.2006
                                • 384
                                • Sabac ---> Novi Sad
                                • Audi 100 Typ 43

                                #30
                                Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                                Juce mi drugar javio da ima 2004 Pug 407 1.6 HDI za 4500e. Bio je udaren u prednji levi cosak, sve popravljeno po PS-u, a ima i kasko koji nije naplacen Presao pravih 120.000, kupljen nov kod nas, ima alu felne sa dobrim gumama, registrovan do avgusta. Mozda ti i odgovara

                                Comment

                                Working...
                                X