Potreban savet za kupovinu polovnog auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maxx79
    CBC Veteran
    • 21.02.2009
    • 106
    • Pancevo

    #46
    Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

    Originally posted by mlazic87 View Post
    radi se o 1.4 16v motoru, covek se bavi uvozom auta i za taj model kaze da je kupio/uvezao za caleta iz spanije 2007. auto je registrovan do 02.2013, presao 120 hiljada, kaze da je u dobrom stanju,
    da,da....taj auto ima 120 hiljada predjenih,kao i 80% drugih automobila koji se uvezu iz EU u Srbiju....

    nasi dragi uvoznici su se izgleda SPECIJALIZOVALI da uvoze uglavnom one automobile koji imaju oko 120.000 km predjenih....tako da je sada Srbija puna istih... .....(ne mogu da nadjem onaj smajli koji crkava od smeha)

    mlazic87,otvori 50 ociju kada gledas taj auto kao i bilo koji iz uvoza(osim ako ga sam nisi uvezao)....ja mislim da nema sanse da mu je tolika stvarna kilometraza......ako laze oko toga,uglavnom laze i za druge stvari....

    Comment

    • maxx79
      CBC Veteran
      • 21.02.2009
      • 106
      • Pancevo

      #47
      Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

      Originally posted by sw.brick View Post
      Zasto je najbolji izbor uvoz iz Svajcarske, po tebi za auto sa toliko godina ?

      Zasto smatras da vozilo iz Italije (ili Spanije,svejedno) nije dobro ?
      ja sam cuo da se Italijani ponasaju kao neprijatelji prema svojim NOVIM automobilima.....mislim,drndaju i akaju ih maximalno,nisu bas tako pedantni kada je odrzavanje u pitanju,itd,itd.........i onda posle 5-6 godina te automobile tako izdrndane salju na neki auto-otpad ili tako nesto,koji posle stizu u Srbiju.............(ovo je samo generalizacija,i ne znaci da u Italiji nema dobro ocuvanih automobila,samo sto oni uglavnom kostaju u skladu sa svojim stanjem)

      dalje,taxe,porezi itd su manji kada se auto uvozi iz Italije nego iz Nemacke,i zato je Italija glavna meta nasih legendarnih preprodavaca......inace da su svi troskovi svuda isti,nase legende bi opusteno uvozili i krseve iz Nemacke(ALI koji poticu najcesce od TURAKA,CIGANA,BUGARA,EX YUGOVICA,a ne od NEMACA).....

      poenta je da dobar i ocuvan polovan auto sa malom km uvek dosta kosta i u Italiji i u Nemackoj i na Marsu....ali zato krs uvek kosta malo,a troskovi uvoza su manji kada je u pitanju Italija.....i onda,daljeu racunicu pravite sami.......nasi prerpdavci su se vec snasli...

      Comment

      • mlazic87
        CBC Član
        • 16.03.2012
        • 20
        • Beograd

        #48
        Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

        a nista. sve ste vi ljudi u pravu i sve to stoji. i onda se ja pitam, sta nama kupcima koji nemamo dinara u dzepu da kupimo? jednostavno receno, dobro auto kupljeno u srbiji i redovno odrzavano je jako tesko pronaci, prakticno nemoguce. nema sta nisam gledao i koje sve veze nisam povukao da pronadjem takvo auto, ali jednostavno - nema... us vakom slucaju, ja sigurno necu zuriti sa kupovinom auta. posto ih gledam vec 6 meseci, tako da mi mesec, dva jos ne znaci nista.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

          Originally posted by maxx79 View Post
          ja sam cuo da se Italijani ponasaju kao neprijatelji prema svojim NOVIM automobilima.....mislim,drndaju i akaju ih maximalno,nisu bas tako pedantni kada je odrzavanje u pitanju,itd,itd.........i onda posle 5-6 godina te automobile tako izdrndane salju na neki auto-otpad ili tako nesto,koji posle stizu u Srbiju.............(ovo je samo generalizacija,i ne znaci da u Italiji nema dobro ocuvanih automobila,samo sto oni uglavnom kostaju u skladu sa svojim stanjem)
          U tome i jeste kvaka, generalizacija. I ti si cuo...

          Ja sam imao auto iz Italije koji je bio skoro pa savrsen, pedantno cuvan, odrzavan redovno u auto kuci, auto kuca stavila sa ponosom svoju tablicu (ne nalepnicu nego bas plocicu) da istakne da je bas ona ponosna na svoje ime, iznutra veoma ocuvan, spolja veoma ocuvan osim sto je izbledela boja od Sunca, itd auto u boljem stanju nego pola nemackih auta u samoj Nemackoj.

          Pri tome je poreklom bio iz geografskog kraja italije koji nema zimu, nema soli, nema visoke vlaznosti...odlicni preduslovi za ocuvanost limarije i svega ostaloga na autu sto je osetljivo na oksidaciju.

          Vidjao sam jos barem dvocifreni broj isto ili cak bolje ocuvanih auta iz Italije.

          Naravno ima i takvih Italijana koji se ponasaju prema autu kao sto si opisao, takvih ima Nemaca, Francuza, Rusa, Engleza, Srba....

          Slazem se sa poentom, dobar i ocuvan kosta vredi na trzistu, i tako je svuda pa cak i kod nas.

          Predrasuda je da je Italijani cepaju auto, jeste da voze po pravilu za nijansu ostrije ali niti priblizno ne akaju aute kao Nemci satima na autobanu. Opet ako se auto odrzava redovno nista mu nece smetati opterecenje (tj akanje) bilo u Italiji bilo u Nemackoj bilo kod nas.

          Problem je sa onim vozilima za koje vlasnici nisu imali dovoljno prihoda da ih odrzavaju.

          pre bih kupio auto iz recimo Milana od bogatog gazde nego auto iz Lajpciga od siromasnog gazde, identicni marka i model.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #50
            Re: Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

            Originally posted by maxx79 View Post
            .........(ne mogu da nadjem onaj smajli koji crkava od smeha)....
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • maxx79
              CBC Veteran
              • 21.02.2009
              • 106
              • Pancevo

              #51
              Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

              Originally posted by mlazic87 View Post
              a nista. sve ste vi ljudi u pravu i sve to stoji. i onda se ja pitam, sta nama kupcima koji nemamo dinara u dzepu da kupimo? jednostavno receno, dobro auto kupljeno u srbiji i redovno odrzavano je jako tesko pronaci, prakticno nemoguce. nema sta nisam gledao i koje sve veze nisam povukao da pronadjem takvo auto, ali jednostavno - nema... us vakom slucaju, ja sigurno necu zuriti sa kupovinom auta. posto ih gledam vec 6 meseci, tako da mi mesec, dva jos ne znaci nista.
              jedan od nacina da kupis OK auto je da imas neku vezu u BANCI(tj LIZING kuci) preko koje ljudi uzimaju automobile na lizing.......desava se da mnogi ljudi u danasnje vreme ne mogu da otplacuju vise rate lizinga,i auto se vraca lizing kuci.......i u 90% slucajeva tako vracen auto,ako je u DOBROM stanju i DOBRO odrzavan(da je bukvalno kao nov) bude rezervisan ili za nekog od radnika te banke ili za nekog od rodjaka,prijatelja,komsije tog radnika......

              automobili koji su vraceni sa lizinga,a zavrse u oglasima ili na lizing placevima(UGLAVNOM) nisu bas KAO NOVI......a cesto su u prilicno losem stanju...

              drugi nacin je da odaberes neku marku i model auta koji nisu kostali basnoslovno mnogo kao novi...i da takav polovan auto nadjes u nekoj AUTO KUCI(ili salonu) te marke u npr Nemackoj,Svajcarskoj,a moze i ITALIJI......tamo da odes i da ga kupis i uvezes ili da ti neko to odradi......kostace te,u zavisnosti od marke 20-30% vise nego ovde,ali ces imati dobar auto sa poznatom kilometrazom,i koji veoma podseca na NOV auto...

              za ove dve varijnte treba (dosta) para u odnosu na prosecno ekonomsko stanje u Srbiji...

              ako kazes da nema dinara u dzepu,tesko da ces ces naci bilo gde na svetu dobar i ocuvan polovan auto........onda najbolje da se kupi za relativno male pare neka proverena marka automobila iz 90tih godina koji mogu da predju,otprilike,milion kilometara a ne traze neko posebno odrzavanje......kao sto je npr opel vectra A 2.0i sa legendarnim c20ne motorom......ili audi "jaje"....

              Comment

              • legenda
                CBC Senator XXL
                • 28.03.2009
                • 1345
                • Beograd

                #52
                Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                Dobro,Sw.Brick...znas li kakav je standard u Svajcarskoj i kakvi su propisi po pitanju euro normi,tehnickih pregleda i ispravnosti vozila...znas li na koliko moraju da se menjaju gume...i u Nemackoj je slicno za nijansu losije...a kakav je standard u Italiji,pogotovo u poslednje vreme...znas li kakav je mentalitet Italijana...da li si nekad bio u Italiji i posmatrao sta se desava kad se otvori zeleno svetlo na semaforu(pocinje trka do sledeceg semafora)...a neodgovorni su da je to Bogu plakati(cast izuzecima,kao i svugde)...kazes imao si auto iz Italije skoro savrsen,samo sto mu je boja izbledela...koliko kosta kvalitetno farbanje takvog vozila...i ovde i u inostranstvu,vozilo sa izbledelom farbom se daje ispod cene i to je daleko od savrsenog i odrzavanog auta...sto je izbledeo(nije pran,poliran,voskiran,garaziran???)...a tek Spanija...prljavija unutra i losije odrzavana vozila ja nisam video ni ovde...opet ima ih i u dobrom stanju,ali to je pre izuzetak nego pravilo...P.S.Znam ja dobro,da ovde na forumu postoje ljudi koji uvoze i prodaju vozila iz Italije...priupitaj ih kako se to tamo kupuje...dodjes na plac,i imas odredjeno vreme da pogledas...iza tebe ceka Turcin,Rus,Bugarin...ako ti ne odaberes on ce...otprilike,kazes(i pokazes rukom)odavde-dovde...kupujes ih na kilo...stavljas na kamion i pravac Srbija...ovde se skidaju sa kamiona,peru,pregledaju i sredjuju za dalju preprodaju...pogodi se tu i koji primerak da je u extra stanju...ostalo je flotni krs i lom...i ne mogu vise da se raspravljam i da pisem,nas narod kupuje ono sto je za dinar jeftinije,samo da ustedi,pa nema veze u kakvom je stanju...aj da smo zivi i zdravi...

                Comment

                • maxx79
                  CBC Veteran
                  • 21.02.2009
                  • 106
                  • Pancevo

                  #53
                  Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                  e,uzdravlje!

                  (to mi je bila prva asocijacija kada sam procitao prethodni post,a koji potvrdjuje one glasine o Italijanima kao "dobrim vozacima i pedantnim vlasnicima automobila sto se tice odrzavanja i svega ostalog")

                  Comment

                  • mlazic87
                    CBC Član
                    • 16.03.2012
                    • 20
                    • Beograd

                    #54
                    Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                    nazalost nemam nikoga ko radi u banci ili tako nesto slicno, a opet ni cene im nisi niske. kad pogledam da treba za jednog punta treba izdvojiti 5 hiljada evra, nije mi dobro. bice pre da cu traziti auto na ovaj drugi nacin sto si naveo.

                    p.s.
                    sto se tice onog megana o kom sam pricao, od njega sam odustao. auto je u korektnom stanju, motor lepo radi kada se upali, ali nece da vuce. jednostavno nema teorije. terali smo ga nas trojica, ali kakvi. caletova astra karavan sa 1.4 motorm i 90 ks, bolje vuce od megana sa 1.4 i 100 ks. malo su sedista slabije ocuvana, zato su stavljene i navlake, ali za razliku od nekih auta jeste udoban koliko sam za to kratko mogao da osetim. sto se tice preglednosti, to mi je ok i sam osecaja za volanom, ali ne rade mu podizaci stakala bas kako bi trebalo i ima nekih ogrebotina po autu, mada u to nisam hteo da ulazim detaljno. niakave znake nekih gresaka nije pokazivao tokom voznje. pored toga cuju se neka sitna lupkanja, kada se dodaje nagli gas i kada se naglo koci. nisam hteo da ulazim u pricu sa predjenom kilometrazom, tako da sam odustao.

                    ne kazem da ce sledci auto na koji naletim biti bolji, mozda bude losiji, ali jednostavno ovo nisam hteo da uzmem.
                    Last edited by mlazic87; 26.03.2012, 08:48.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                      Originally posted by legenda View Post
                      Dobro,Sw.Brick...znas li kakav je standard u Svajcarskoj i


                      ....
                      Da ne citiram sve, lici mi di sve napisao na bazi pretpostavki,bez ikakvog iskustva.

                      Upravo sam ocekivao neki slican tekst, prepun predrasuda.

                      Standard u Svajcarkoj je vrlo sarolik pojam, i postoje bogati i siromasni kao i kod nas ili bilo gde u svetu.
                      Bogati ne voze uopste modele kola o kojima mi pricamo, i veca je verovatnoca da je neko sa losijim standardom vozio auto nize srednje kategorije.
                      Tehnicki propisi CH jesu izuzetno rigorozni i njihova vozila jesu mehanicki besprekorna. Sva.

                      Ali, do nedavno u CH su 200 dana godisnje zasipali milionima tona puteve i verovatno pogadjas gde se ta so udobrom delu i "useli".

                      Veoma su retki auti iz CH koji dozive 10 godina starosti a danisu debelo nagrizeni korozijom, i to pre svega podvozja ikriticnih (citati jako slupih) mesta za popravku.

                      Ista prica je i za juzne delove Nemacke bliske Alpima,mada ne tako izrazena.

                      Iz CH se kupuje auto do 3 godine starosti ili auto (bogate) kategorije koji je redje/ povremeno vozen.
                      Auto koji je svaki dan vozen iz CH je sve samo ne vrhusnki odabir.

                      To sto opisujes za Italiju je prosto netacna informacija. Kao sto sam vec napisao ima Italijana (Nemaca, Svajcaraca...) koji zamisljaju da je auto trkacka sprava i vreme provode izivljavajuci se (dokazujuci) ko zna zasto.

                      Vecina ljudi je i u Italiji normalna u ponasanju prema svojoj imovini, pa i vozilu.

                      Pri tome, Milano i RIm su jedno a mala mesta sasvim drugo sto se nacina voznje tice.

                      I da, samo za info boravio sam u vise mesta i u CH i u D i u I (i jos nekim zemljama) i najgora moguca stvar jegeneralizacija svih ljudi da su ovakvi ili onakvi sto po pravilu dovodi do stvaranja pogresnih opstih zakljucaka.

                      Sto se tice mog konrektnog auta. Dosao je iz Parme, boja je teget plava i auto je proveo 14 godina na ulici tj Suncu.

                      I kakvo bi ti odrzavanje primenio da sprecis normalnu pojavu koja je prosto takva. I zasto bi ponovo lakirao auto koji je u besprekornom fizickom stanju- zbog nijanse plave boje koja odstupa od nijanse iz fabrike ?

                      Auto sam vozio 3 i po godine, presao oko 70.000km i imao od kvarova:
                      1 relej (hladan lem, popravljeno lako i jeftino)
                      set kablova za svecice, razvodna kapa i razvnodna ruka
                      1 konektor davaca ABSa, prekinuta zica (jeftino i lako popravljeno).

                      Ne racunam zamenu filtera, guma, brisaca, sijalica i slicno.

                      Sve ostalo na autu je bilo redovno odrzavano, zamenjeno kada je trebalo (recimo kocioni diskovi), podmazano, usrafljeno, podeseno itd... auto je prosto za 14 godina skoro pa savrsenog stanja.

                      Auto je kupljen, vozen i vlasnik je celo vreme bio u Parmi ( i verovatno radio u Parmalatu, moja pretpostavka).


                      Vec sam sto puta napisao, nema svrhe robovati izmisljenim predrasudama, svaki auto je primerak za sebe i treba ga dobro pregledati bez obzira odakle geografski dolazi.
                      Vazno je kako je odrzavan i ko je bio gazda a onda je vazna i klimatska zona odakle dolazi.

                      Auti koji dolaze iz vlaznih klimatskih regiona su UVEK u daleko vecim izazovima na koroziju svega, od limarije do bakrenih provodnika.

                      Vozila iz suvih krajeva a pogotovu tamo gde je so retka pojava su sa daleko boljim trapovima, podvozjem generalno i imaju daleko duzi prostali radni vek.

                      To je univerzalno pravilo, kada se poredi jedan te isti model auta sa jednim te istim nivoom kvaliteta odrzavanja.


                      Naravno, svuda ima krs vozila koja nisu nikada videla niti servis niti odrzavanje, i takvi auti se vide iz aviona nakon 2-3 minuta pregleda. ma kako bili usminkani i ulickani spolja i iznutra.

                      Automobil a pogotovu polovan je roba koja se nikada i nigde ne kupuje na kilo, kao sto navodis, osim ako se bavis besrkupoluznim preprodajama (da ne kazem podvalama) bez ikakvih poslovnih obicaja i morala.

                      Od takvih likova nikada nikome ne preporucujem bilo kakvu kupoprodaju bilo cega, takvi "trgovci" bi isto radili i sa jabukama pa bi bez da trepnu prodavali i trule kao super sveze.

                      Upravo zato i jeste potreban zakon koji stiti potrosace i namece obaveze vernog prikazivanja osobina robe koja se prodaje.

                      Skrivanje mana koje si opisao je prosto receno zabranjeno, i to je tako svuda u Evropi i to se zna pa se shodno tome i bira od koga se tamo u Spaniji, Italiji, Nemackoj, Austriji.... kupuje polovni auto.


                      Cinjenica je da kvalitetan polovan auto u odlicnom/ ispravnom stanju i cistog pravnog porekla NE MOZE da kosta isto kao i neki krs, i ne moze da se dobije za saku pirinca.

                      To sto se kod nas moze lako naci u ponudi polovnjak koji je preuzet kao otpad /neispravno stanje i ovde lazno deklarisan kao "vozio penzioner i presao samo 119.999km" nista ne govori o vecini vlasnika u Italiji, CH,D...... koji nisu nikakvih zlotvori niti neizivljeni klinci koji se besciljno jurcaju od semafora do semafora umisljeni u ko zna kakve fiks ideje.


                      I za kraj, posto pominjes da si gledao kako Italijani startuju sa semafora, mogu da se nasmejem jer onda zasigurno nisi video kao se startuje sa semafora u Becu. I to od cistokrvnih Austrijanaca ( ne mislim nista lose ovim cistokrvni, samo da naglasim da se ne radi a stranim radnicima i konotaciji njihove kulture zivota i shvatanja).

                      Onako kako ti zakljucujes, svaki auto iz Beca mora da je takav dres da je samo za raspadanje. E tu je problem, zakljucak ne odgovara realnosti.

                      A tamo tako ostro voze decenijama, pa i nekada kada su automobili imali po 40-70KS uvek pun gas sa semafora.

                      Ali nikada ne skripe gume, nikada se ne divlja, nikada se ne "dokazuje" neki psiholoski problem osim kod izuzetaka kojih svuda ima.

                      Da zakljucim, treba gledati i procenjivati auto koji se kupuje, ne treba automatizmom na osnovu geografije unapred zakljuciti da auto samo zato sto dolazi iz Spanije, Italije, Srbije... MORA da bude krs jer je tamo nizam standard.

                      Pri tome, Italija ima jako visokii standard barem severna industrijska Italija....decenijama unazad.


                      PS. uvidom u podatke Svajcarske i Svedske koje bez dileme imaju visok nivo standarda vlasnika vozila jasno se vidi da je jako malo automobila koji uspevaju da izdrze 20 godina, uz dobro odrzavanje.
                      Istovremeno u juznim delovima Evrope sa suvom i toplom klimom ima i danas puno automobila starijih od 20 godina koji ni priblizno nisu truli/ korodilrali i jos dugo godina mogu da se koriste.

                      to je prirodna cinjenica i tu ne pomaze novac vlasnika, prosto novac nije svemoguc i ne moze da preokrene prirodan proces oksidacije.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • mlazic87
                        CBC Član
                        • 16.03.2012
                        • 20
                        • Beograd

                        #56
                        Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                        sw.brick, mislim da si tacno rekao onako kako jeste.

                        ja licno nemam predrasude prema poreklu auta odnosno iz koje drzave dolazi, ali kod nas na placevima i to 99% placeva prodaje aute koji su usminkani i doterani samo kako bi se prodali. u prevedenom znacenju, krsevi i u to sam se i sam ovako neiskusan uverio.

                        ja sam na ovaj forum dosao da cujem korisne savete koji ce mi pomoci da kupim auto koje ce me sluziti dobro i u koje cu sto manje ulagati (naravno da ne bezim od toga i da je to prosto ne moguce). do sada svako auto koje sam gledao kod nas na auto placevima nije bilo kako treba, sem jednog pežoa kome je cena bila više nego što sam mogao da izdvojim.

                        mislim da ste u pravu kada kažete da auto treba gledati i procenjivati, a ne kupovati na osnovu porekla. moj otac ima opel astru iz italije, a ujak reno megana iz holandije i jednostavno se ne mogu uspoređivati, što se tiče opšteg stanja auta nakon kupovine, a pogotovo sada posle 4 godine od kupovine.

                        kapiram da svako ima određeni afinitet prema nekoj marki auta, ali meni iskreno to sada nije važno. kada bih tako gledao, onda ne bih kupio auto dok sam živ, jer najviše volim i jedino što bih kupio novo da imam pare je bmw. zato tražim auto kao preveozno sredstvo na nekoliko godina, koje će mi služiti svrsi i sa što manjim troškovima i ulaganjima. e to je razlog zašto sam i postavio pitanje na ovom forumu, da vidim šta mi je činiti i kako da izaberem najbolje za te pare koje imam.

                        svaka čast svima vama na odgovorima, jer nisam očekivao da će se ovoliko raširiti tema na moje pitanje

                        Comment

                        • maxx79
                          CBC Veteran
                          • 21.02.2009
                          • 106
                          • Pancevo

                          #57
                          Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                          ova tema se nije rasirila samo zbog tvog pitanja,to je vecita tema zadnjih godina u Srbiji.......narocito od kada Srbiju zapljuskuju automobili iz uvoza sa "120.000" km predjenih.....

                          inace,te polovnjake po placevima mozes da procenjujes i na osnovu cene istog modela istog godista ali koji se prodaje u nekoj od zemalja EU(npr mobile.de sajt)...ako neki auto u DOBROM stanju tamo kosta 5000-6000,a ovde ista marka isti model isto godiste kosta 3000-4000(iako je po preprodavcu u savrsenom stanju sa 120.000 predjenih),jasno je da tu nesto ne valja......

                          mislim,za koliko ga je on onda tamo kupio,koliko je platio carine i ostale troskove oko uvoza i koliko se ugradio u cenu od tih 4000 eura?.......on je npr taj auto tamo mozda kupio za 2500 hiljade eura.....a znas da takav auto DOBAR kosta 5000 eura,pa sad dalje izvlaci zakljucke u kakvom je stanju i koliko ima km predjenih onaj od 2500...

                          nije ovde problem ITALIJA kao zemlja odakle se uvoze polovni automobili,vec su problem nasi preprodavci i mesta u toj npr Italiji gde oni kupuju automobile koje ce posle (pokusati) da prodaju u Srbiji.........nas preprodavac sigurno nece otici u neki italijanski auto salon npr BMW-a,tamo kupiti bukvalno kao nov primerak bmw-a 318i koji potice od prvog vlasnika za 8000 eura,i onda ovde da prodaje takav auto za 10.000 eura.......on ce naci tamo neki krs BMW sa nekog otpada,to ce kupiti na "kilo",i onda ce ovde da ga prodaje nalickanog sa "120.000" predjenih....

                          sve u svemu,jako tesko se u Srbiji danas moze doci do bas,bas DOBROG polovanog auta,NAROCITO ako se radi o nekim malo luksuznijim i boljim markama automobila...

                          Comment

                          • mlazic87
                            CBC Član
                            • 16.03.2012
                            • 20
                            • Beograd

                            #58
                            Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                            pa nista, tragam i dalje, pa da za ove pare koje imam i jos ako nesto prukupim kupim nesto sto koliko toliko vredi i valja.

                            Comment

                            • legenda
                              CBC Senator XXL
                              • 28.03.2009
                              • 1345
                              • Beograd

                              #59
                              Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                              @Sw.Brick...Za razliku od tebe,tvoj post sam procitao od pocetka do kraja...ako se vec ne bavis,savetujem ti da pocnes da se bavis politikom...vidim razumes se i u pravo i statistiku,psihologiju...razlicite su polazne tacke gledista moje i tvoje...predstavljas se da si svetski putnik,ali da li je tako...odgovor ti znas...za mene auto od 14 god sa izbledelom farbom,nije auto...pogotovo ne savrsen...mnogo pricas,a nista ne kazes...mani se automobila,pravac politika

                              Comment

                              • gorans
                                CBC Senator XXL
                                • 09.03.2010
                                • 1525
                                • Beograd

                                #60
                                Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                                @Legendo
                                Za mene licno,matirala boja je zadnja stavka koju gledam kada kupujem auto.Isto tako me apsolutno ne zanima koja mu je kilometraza i da li mu je farban branik,hauba ili krilo.
                                Ja prvenstveno gledam zazore,grede,slusam zvuk motora,da menjac ide glatko i ne zapinje i da nije iscepan enterijer.
                                Obavezno pogledam auto iz kanala jer ukoliko je imao tezu havariju,to se vidi iz kanala.
                                Pa necu da ga vozim 100god,niti cu da se zenim sa njim pa da me zanima koliko je vlasnika imao,zasto mu je ofarban zadnji branik i da li ga je neko kresnuo malo od pozadi pre 5god.
                                Meni je bitno da bude besprekorno ispravan (mehanicki) i potpuno bezbedan (gume,kocnice,trapovi).
                                Verovali ili ne,vozio sam Nissan Primeru 2.0td koja je do pre 3 meseca bila taxi u nemackoj i na satu ima 730 000km.Taj auto je utegnutiji,tisi i ispravniji od 95% vozila koji na satu imaju 70 000km.
                                Tako da....

                                Comment

                                Working...
                                X