Potreban savet za kupovinu polovnog auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shofer
    CBC Član
    • 20.12.2009
    • 41
    • Beograd

    #31
    Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

    Vidi, što se tiče DCI motora, dobri su, taj 1.5 baš.Postoje 3 verzije istog, od 68, 85 i 105 KS. Navedeni problemi koje su prethodnici naveli, javljaju se kod slabijih verzija, što znači, uzimaj samo ovaj sa 105KS, ima menjač sa 6 brzina. Inače, prijatelji mi imaju 2 komada, i prelaze s njim mnogo, stalno međugradske relacije, u pitanju su verzije sa 86KS, i nemaju nekih problema.Motor voli da se vrti, malo troši, oni su zadovoljni. Ja nemam lično iskustvo sa njim, sem što sam vozio DCI u par navrata i bio sam oduševljen da tako mali motor ide tako dobro.Opet ti kažem, uzmi sve ovo sa rezervom, jer i ja pričam na osnovu tuđih iskustava, a ti se još raspita.

    Comment

    • MS PK
      CBC Član
      • 09.01.2012
      • 89
      • Prokuplje
      • nema

      #32
      Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

      U tvom slucaju ti je bolji benzinac sa dobrim plinskim uredjajem i nemas da razmisljas puno...

      Comment

      • mlazic87
        CBC Član
        • 16.03.2012
        • 20
        • Beograd

        #33
        Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

        pa i ja mislim da je bolji benzinac u ovom slučaju za mene. pre svega, gledano sa aspekta cene goriva. drug mi ima pezoa benzinca i potrosnja mu je za litru veca kada koristi plin. ima vec tri godine auto i tako vozi. e sad kada pogledam da je plin skoro duplo jeftiniji od benzina, ispade da cu se moci duplo vise voziti sa plinom. izbor se suzava, za vikend idem da gledam nekoliko auta pa cemo videti.

        sw.brick - hvala za savet, izuzetno dobar savet i tako cu se i voditi pri kupovini svog prvog auta. hvala.

        Comment

        • mlazic87
          CBC Član
          • 16.03.2012
          • 20
          • Beograd

          #34
          Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

          Originally posted by sw.brick View Post
          Japanac, benzin, tacka sto se tice odrzavanja. Ugradis plin, naravno. (i gledaj da je bez plina znaci vozen samo na benzin).
          Zaboravi na dizele a kamoli na nesto sto nije Mercedes dizel, BMW dizel, Pezo dizel i eventualno Fiat dizel.
          Decenijama vazi pravilo da su dizeli u Evropi Mercedes i Pezo prva liga, ostalo kako kada i kako koji model motora.
          Auto iz inostranstva a iz ovog veka nemoj ni da pomisljas da ces imati za <= 4000 evra ovde registrovan.

          Dobar auto svuda vredi a to pogotovu vazi sirom Evrope.

          PS. VW dizele zaobidji u sirokom luku, pogotovu one iz doba pre uvodjenja common rail ubrizgavanja. Osim ako i samo ako imas napoismeno garanciju na motor i napismeno imas predjenu kilometrazu sa SVIM uradjenim redovnim i vanrednim servisima i popravkama.
          Reno 1.9 dizel je odlican motor ali kao i svaki moderan dizel osetljiv je i zahteva duznu paznju, pa ako natrcis na primerak koji je akan ima da kosta i kosta popravka.

          Racunaj da je dizelu preko nekih 200.000km vec vreme za popravku, pre svega dizne ( i to kod svih nevezano za marku, model, cenu vozila, odrzavanje) jer im je to urodjena osobina.

          Moze to da bude i vise, mozda i 250 ili 300.000km ali je 100% sigurno da ce biti neophodna generalna revizija/ remont ili kompletna zamena dizni, samo je pitanje trenutka kada.

          Kod benzinaca nema sta da se pokvari ako je iole odrzavan motor, eventualno bobina kod nekih modela cesce strada usled konstruktivnih gresaka. (npr Fiat ima tu osobinu ali nije jedini)

          Savet, ne gledaj godiste i zvanicnu kilometrazu vec opste stanje vozila.

          Dobro odrzavan auto bez problema podnosi 400.000km a lose odrzavani nece dogurati vise od 150.000km...na primer za isti model.

          Od onih pocetnih modela, Tojota Korola se prosto sama izdvaja za zadate zahteve kao resenje.
          Hvala na savetu, upravo to mi je i trebalo. bolje da gledam dobro ocuvan auto nego da razmisljam koliko je presao (nije da nije bitno, ali nije ni presudno).

          Comment

          • mlazic87
            CBC Član
            • 16.03.2012
            • 20
            • Beograd

            #35
            Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

            ljudi, idem u ponedeljak da gledam jednog reno megana 2003. radi se o 1.4 16v motoru, covek se bavi uvozom auta i za taj model kaze da je kupio/uvezao za caleta iz spanije 2007. auto je registrovan do 02.2013, presao 120 hiljada, kaze da je u dobrom stanju, da je sve ispravno na njemu, dobro ocuvan i da mu je stavio nove gume, uradio servise, jedino sto ima su sitne ogrebotine po sasiji, ali nije udaran odnosno havarisan. razlog prodaje auta je kupovina novog automobila za caleta.

            mozete li mi reci na sta bih trebao da obratim paznju konkretno kod ovog modela ili slicnih ako ste imali iskustava? Probao sam sve ove aute koji su navedeni do sada i sto se tice osecaja za volanom i voznje, iskreno najbolje se osecam u meganu i najvise mi osgovara (probao 1.5 dci).

            pozdrav.

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #36
              Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

              Koja je cena? Ima li servisnu iz "E"? Otvori četvoro oči, posebno što je vozilo iz Španije, kupljeno sa samo 4 godine starosti. Nisam siguran, da li je ovlaštenom reno servisu dostupna istorija do 2007.g., jer nisu povezani sa glavnom bazom podataka, kao u HR. Tamo su mi na mom meganu očitali svaku sitnicu, koja je urađena do uvoza 2009.g. Ipak bih iskoristio njihovu uslugu, da izvrše kompletan pregled, kako je proizvođač propisao. Prošlog meseca izvršio sam mali servis za oko 12.000 RSD i usput izvršio takav pregled, pa su mi našli, da sa prednjim pločicama mogu da pređem od 7-10 Kkm, zavisno od stila vožnje, tj. do sledećeg servisa. Da su zadnje kočnice nešto bolje, da su silen blokovi oštećeni, kao i gornji držač motora i još neke sitnice. Motor 1.9 dci u besprekornom stanju, prešao 150 Kkm.

              Pošto je prodavac sam uvezao auto, trebao bi da ima kopije celokupne uvozne dokumentacije, pa vidi koja kilometraža je navedena u JCI. Nije bitno, ali ako laže, laže i za drugo. Obrati pažnju i na to, da li je vozilo farbano, jer to može da bude znak, da je vozilo nekad havarisano. Takođe, proveri, da li su sva stakla fabrička, ili su menjana. Sve to možeš za desetak hiljada RSD proveriti u AMSS.

              Comment

              • mlazic87
                CBC Član
                • 16.03.2012
                • 20
                • Beograd

                #37
                Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                Ok, hvala na odgovoru. Raspitaću se o svemu tome. Hteo sam samo a znam sta da imam na umu. Svakako samnom će ići drug koji je serviser, poznaje francuska auta, njegov ćale i možda moj ujak. U svakom slučaju sve ćemo proveriti. Videću da ga oteramo u servis, da se i to proveri. Mislim, ako ne bude dozvolio da se proverava, nema šta onda da pričamo.

                Cena vozila je 3500 evra, a za keš važi dogovor. Za servisnu sam zaboravio da pitam, ali kad dodjem kod njega tražiću je na uvid.

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #38
                  Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                  Cena je prilično jaka, pa svakako uradi kompletnu dijagnostiku. Najbolje u servisu na Starom sajmištu.

                  Comment

                  • legenda
                    CBC Senator XXL
                    • 28.03.2009
                    • 1345
                    • Beograd

                    #39
                    Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                    Ja ti predlazem da odes u Renault servis Sava,na Mirijevskom bulevaru,da ga pregledaju detaljno...naravno prvo ti pregledaj sa tvojim ljudima,pa ako vredi u servis...zemlja porekla vozila mi se ne svidja...cena je ok,mozda malo i niza nego u oglasima...otvori cetvore oci,posebno kad je trap u pitanju...

                    Comment

                    • mlazic87
                      CBC Član
                      • 16.03.2012
                      • 20
                      • Beograd

                      #40
                      Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                      Kad ga vidimo znacu stza da radim. reci te mi, je l se placa taj pregled u servisu? nemam iskustva sa tim pa pitam.
                      zasto ti se ne svidja zemlja porekla? ja sam takve price cuo za italiju, a moj otac je kupio astru iz italije i auto je odlicno. dok je moj ujak kupio megana iz holandije i auto je tako reci ok, ali dosao u razdrdanom stanju i presao boga oca, ali ide dobro. jeste da je bilo tu ulaganja, ali realno moj ujak ga i ne cuva.

                      za trap sam ga pitao, kaze da je menjao i da ima racune od toga sta je radjeno.

                      Comment

                      • legenda
                        CBC Senator XXL
                        • 28.03.2009
                        • 1345
                        • Beograd

                        #41
                        Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                        Naravno da se placa pregled u servisu,sem ako nemas nekog svog ko tu radi...vozila u principu su iz Spanije ubedljivo najgora,sto moz' da bidne,a ne mora da znaci...uglavnom najgora Spanija,posle toga Italija...U Holandiji vozila mnogo prelaze,pogotovo ona sa tng-om...Najbolji izbor za uvoz,Svajcarska,pa Nemacka...Ni Francusku ti ne bih savetovao,neko najoptimalnije resenje Belgija...p.s.ne slusaj sta kaze prodavac,nego gledaj auto...srecno

                        Comment

                        • mlazic87
                          CBC Član
                          • 16.03.2012
                          • 20
                          • Beograd

                          #42
                          Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                          a ubi me sad a videcemo. u svakom slucaju, prodavca cu saslusati a ja odlucujem naravno, uz savet starijih i iskusnijih koji ce biti samnom.

                          Comment

                          • legenda
                            CBC Senator XXL
                            • 28.03.2009
                            • 1345
                            • Beograd

                            #43
                            Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                            Ma ja ti zelim sve najbolje...dobro ga pregledaj, i pre nego sto se odlucis raspitaj se za cene delova,velikog servisa i sl...ima on plivajuce remenice i sl.zezancije...vidi koliko su kodirane kartice i modul za njih...proveri podizace prozora i elektroniku...da zamenis sijalicu na faru,ima dobro da se pomucis,a za sijalicu na stopu moras skidati stop svetlo...bobine sagem ne valjaju,dobre su bery i valeo,3500 i 3000din,pa pomnozis sa 4...kad jedna crkne ubrzo odlaze i ostale...nemo da bidne da ti nisam kazo...lepo je paliti auto na dugme,al to ume da kosta...opel astra g-rules

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                              Originally posted by legenda View Post
                              Naravno da se placa pregled u servisu,sem ako nemas nekog svog ko tu radi...vozila u principu su iz Spanije ubedljivo najgora,sto moz' da bidne,a ne mora da znaci...uglavnom najgora Spanija,posle toga Italija...U Holandiji vozila mnogo prelaze,pogotovo ona sa tng-om...Najbolji izbor za uvoz,Svajcarska,pa Nemacka...Ni Francusku ti ne bih savetovao,neko najoptimalnije resenje Belgija...p.s.ne slusaj sta kaze prodavac,nego gledaj auto...srecno

                              Zasto je najbolji izbor uvoz iz Svajcarske, po tebi za auto sa toliko godina ?

                              Zasto smatras da vozilo iz Italije (ili Spanije,svejedno) nije dobro ?

                              Zaasto smatras da je vozilo iz Belgije (ili bilo koje slicne "mokre" klimatski) zemlje optimalni izbor ?


                              Mislim, odgovor znam (predrasude i generalizacija) ali me bas zanima kojom se logikom rukovodis pri donosenj takvih zakljucaka koji su opste vazeci za svaki auto iz doticne zemlje.

                              Ja na primer, bi u sirokom luku zaobisao vozila iz Svajcarske osim u retkim slucajevima. Kada vidim koja ti je logika za ono gore mogu da obrazlozim detaljnije.

                              Geografija porekla vozila ima uticaja ali daleko vise uticaja ima poreklo vlasnika (citati nivo tehnicke kulture i nivo punjenja novcanika redovnim prihodima) na odluku da li vozilo broja sasije XXX valja kao dobra kupovina ili ne.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Franjo
                                Banovan
                                • 14.08.2009
                                • 2831
                                • Inđija - Beograd
                                • Renault megan II res

                                #45
                                Odg: Potreban savet za kupovinu polovnog auta

                                Originally posted by legenda View Post
                                Naravno da se placa pregled u servisu,sem ako nemas nekog svog ko tu radi...
                                ...ne slusaj sta kaze prodavac,nego gledaj auto...)
                                Sw.brick:Geografija porekla vozila ima uticaja ali daleko vise uticaja ima poreklo vlasnika
                                Upravo tako, a predrasude su zbog naših "uvoznika", koji radi veće zarade i prometa, kupuju sve i svašta. Pre tri-četiri godine, razgledao sam ponuđena vozila na jednom poznatom beogradskom AP i uvek je "gazda" bio u Španiji, a sva dokumentacija od vozila nalazila se na drugom mestu, u njegovim službenim prostorijama, tako da nije bila dostupna kupcima. Deo placa, ograđen za poslove carinjenja, na kojem "njegov carinik" sprovodi carinski postupak! Vozila uglavnom iz E i I.
                                Oduzeta vozila sa područja PU Ruma, mahom su krijumčarena iz Italije. Međutim, nedavno mi se obratila za pomoć, jedna gospođa iz NS, čiji sin je kupio vozilo iz Francuske, ali preko .DE, koje mu je posle nekoliko meseci po registraciji, oduzeto, jer je bilo na Interpolovoj poternici, kao ukradeno. Po starom šablonu: "uvoz" - registracija - nakon isteka 60 dana oduzimanje, iako je u momentu registracije bilo na poternici! Svako, imalo pismen, može da vidi, da se radi o falsifikatu "uvozne" dokumentacije.

                                Comment

                                Working...
                                X