UAZ 315195 Hunter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #31
    Pa kad se vrlo cesto korsiti beton za popravljanje poda umesto metala
    Što više za što manje

    Comment

    • jeronimo
      CBC Senator XXL
      • 27.10.2005
      • 390
      • beograd
      • ваз 21214-20

      #32
      na ovom testu uaz je bio prohodniji ali je niva izašla kao ukupan pobednik jer je bila svestranija(kome to treba)

      a jel neko pomenuo gusenice za vožnju po nepristupačnim terenima....
      prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

      Comment

      • Azrael
        CBC Senator
        • 29.06.2006
        • 278
        • Kragujevac

        #33
        Nivu i Uaza ne treba uopste uporedjivati, jer to bi se pretvorilo u pricu cije veci ! Svaki od ova dva terenca imaju svoje prednosti i nedostatke u odnosu na onog druguog, a nisu ni radjeni za istu klijentelu?!

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          #34
          Ma nije to nista... Ovo sam ja napravio bukvalno za jedno popodne kada mi je bilo dosadno. Vere se kao koza po brdima! Jos samo rol barove da nakachim...

          Comment

          • @lix
            CBC Senator XXL
            • 17.12.2004
            • 875
            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

            #35
            Sinoc sam vece proveo sa kolegom koji radi u Smolensku i nabaljva drvnu gradju za firmu...

            Vozi UAZa (Huntera). Kupljen pre 2,5 godine do sada je prevalio 102000km. Za to vreme je prmenjeno (osim ulja, filtera i svecica)

            - Lamela
            - Hladnjak.

            Iskustva:

            Nejveci deo svog radnog vremena automobil prelazi po sumi ili na putu Smolensk - Moskva.


            MOtor 2,7l sa ubrizgavanjem, na otvorenom, potrosnja 10-11l, u gradu i u shumi NE PRELAZI 14l.

            Grejanje ima ruku da ispeces, a posto ima metalni krov koji dobro dihtuje, voznja u UAZu je moguca u normalnom odelu bez jakne - kako vozaca tako i putnika na zadnjem sedistu.

            Udobnost? PA obziromd a kolega ima blizu 70 godina, za dve ipo godine preci tu kilometrazu u autu koji je neudoban je ne moguce.


            tako da ElGrandeMisko mislim da imas sada sve relevantne podatke da odlucis treba li ti taj auto ili ne.
            Što više za što manje

            Comment

            • g60
              CBC Senator XXL
              • 20.10.2006
              • 1011
              • Vrachar je majka ;)

              #36
              Jeste, jeste, al moja samara 8x8 trosi 6,9 litara na otvorenom!
              Zakon.

              Comment

              • ElGrandeMisko
                CBC Početnik
                • 08.11.2006
                • 7
                • Moskva, Rusija

                #37
                Okej, posle ovoliko relevantnih misljenja moram i ja da se oglasim.

                Nisam pitao da li je UAZ bolji ili losiji od Lade/Nive, tako da ne zelim nikakvu polemiku u vezi sa tim.

                Potrosnja takodje nije apsoltno nikakav parametar, corba je ovde dzab dzabe.

                Kao sto sam u prvom postu naveo, najbitniji parametri su mi udobnost (vozio sam se u par terenaca raznih proizvodjaca, koji su mi redom pomerali bubrege) i toplota (ove zime jos nije sislo ispod -9, ali je prosle bilo -34), tj. grejanje.

                Treci parametar je koliko cu cesto morati (i da li cu uopste morati) da ulazem pare u njegove opravke. Ne zelim auto koji cu posle 2 godine morati da saljem na generalku - kao kolega koji je kupio ganc novu Ladu Sputnjik ili kako se vec zove ovo sto vozi pola Moskve, i sad vec, posle predjenih jedva 150 hiljada km mora da ga popravlja svako malo, ostavlja ga na sred puta itd. Ovo je ostao jedini parametar zbog kog se i dalje dvoumim da li uopste da se bakcem sa ruskim vozilima.

                Inace ovaj Hanter koji sam naveo na pocetku je nov model, proslogodisnji. Onaj iz testa sa Nivom je mnooogo starija varijanta, tek da se zna.

                Comment

                • @lix
                  CBC Senator XXL
                  • 17.12.2004
                  • 875
                  • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                  #38
                  Pa dobio si odgovor Imas rezime koriscenja auta posle 102000km

                  Udobnost je zadovoljavajuca za takvu vrstu auta.
                  Što više za što manje

                  Comment

                  • Azrael
                    CBC Senator
                    • 29.06.2006
                    • 278
                    • Kragujevac

                    #39
                    Po svemu sto trazis, mislim da ti je najbolja kombinacija Uaz, ili Niva, ali posto si sam rekao da se Nive mnogo kradu...
                    Nego da li neko zna kakvi su Uazovi kombii, ako moze nesto opsirnije o njima?

                    Comment

                    • @lix
                      CBC Senator XXL
                      • 17.12.2004
                      • 875
                      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                      #40
                      Nema tu sta puno da se prica, to je potpuno isti automobil sa drugacijim tipom karoserije.

                      Uzgred, GAZ (Gorky Avtomobilny Zavod) i UAZ (Ulyanovskiy Avtomobilny Zavod) vise ne proizvode taj kombi.

                      Na njegovo mseto je dosla kopija starog Forda Tranzita pod imenom Gazela (Газель) i Sob (Соболь)





                      Što više za što manje

                      Comment

                      • jeronimo
                        CBC Senator XXL
                        • 27.10.2005
                        • 390
                        • beograd
                        • ваз 21214-20

                        #41
                        miško
                        pa sad i neznam šta da ti kažem ,prvo ti auto ne treba za svaki dan(sam kažeš) kako onda misliš da predješ više od 15o hiljada za par godina osim ako ne praviš ture od sevastopolja pa do vladivostoka .rekao sam ti da uaz ima deblju limariju(znaci ako auto voziš recimo po šumi pa grane debljine 5-10 cm lupaju po krovu i bokovima) i pet vrata što je neophodno ako voziš više ljudi(ili materijala) sa sobom.verzije sa dir ubrizgavanjem su imperativ ako želiš da motor tecnije radi i bolje performanse(potrošnja je manja al to nema veze).sve u svemu analiziraj put koji planiraš da koristiš(vecinom) i uslove na njemu pa prema tome i uzmi automobil .... tako sam bar ja uzeo moj
                        ps. rusi još nisu izmislili automobil sa lošim grejanjem,meni jakna služi da ne pokisnem i ne nazebem do kola
                        prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                        Comment

                        • jeronimo
                          CBC Senator XXL
                          • 27.10.2005
                          • 390
                          • beograd
                          • ваз 21214-20

                          #42
                          Originally posted by @lix
                          Nema tu sta puno da se prica, to je potpuno isti automobil sa drugacijim tipom karoserije.

                          Uzgred, GAZ (Gorky Avtomobilny Zavod) i UAZ (Ulyanovskiy Avtomobilny Zavod) vise ne proizvode taj kombi.

                          Na njegovo mseto je dosla kopija starog Forda Tranzita pod imenom Gazela (Газель) i Sob (Соболь)





                          koliko ja znam gazela je potpuno nov model(možda radjen po ugledu na neki drugi) ima recimo nosivost tovarnog dela od 2.5 do 3 tone dok tranzistor jedva da ima 2 po ma koji tip...
                          inače znate li šta može cigi da ispadne kad ga udari autobus?
                          prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #43
                            Pa Rusi kad kopiraju toje samo u fazonu lici na....

                            secate se Volge? KOpija mercedesa MINI.
                            Prva je bila kopija nekog Forda iz 1954 (Volga 21)

                            Gazela inace ima pogon na zadnje tockove
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • g60
                              CBC Senator XXL
                              • 20.10.2006
                              • 1011
                              • Vrachar je majka ;)

                              #44
                              Gledao sam pre izvesnog vremena neke jadnike koji dostavljaju vodu za automate kako se muce da je upale izpred zgrade sat vremena Gazelu

                              Meni lici na kinesku klopiju mercedesovih kombija...
                              A sto se tice pogona, ne bi me cudilo da rus patentira pogon na jedan tocak

                              Comment

                              • jeronimo
                                CBC Senator XXL
                                • 27.10.2005
                                • 390
                                • beograd
                                • ваз 21214-20

                                #45
                                gazela ima sa 4x4 varijantom a na nase trziste stize sa stajerovim disel agregatom, isti se koriste i u varijantama puha (vojno vozilo) najverovatnije nije mogla da upali zbog" kvalitetne" nafte na nasim pumpama...
                                da je bio gazov ili uazov motor gutao bi i naftu i benzin zajedno (ko ne veruje nek pita ivana )

                                al odosmo u off.....
                                prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                                Comment

                                Working...
                                X