Savet za kupovinu auta do nekih 7000, max 8000e..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prle
    CBC Senator
    • 04.09.2006
    • 223
    • Beograd - Konjarnik

    #91
    To stoji kada se gleda dug uzorak, i obično kada je vozilo novo, ali, npr ako voziš 5-10k km godišnje (što je realna cifra za drugi auto), vrlo je moguće da za 2-3 godine apsolutno ništa nećeš morati da radiš oko održavanja, te stoga izađe te jeftinije da voziš dizela. Mislim sve je moguće, ali generalno bi trebalo da je tako kao što kažeš.

    Comment

    • Darko_NS
      CBC Senator XXL
      • 02.12.2004
      • 557
      • Srpska Atina

      #92
      ce da sarani tog stila
      ja bih se prvi nasao za volanom nekog a3 sportback fsi, jedva cekam da vozim neki audi, ali nemoj pricati o drugim automobilima ako ih nisi posedovao/vozio vise puta, ja mogu da pricam iz sopstvenog iskustva, jer su kroz moje ruke prosla tri stila, i jos imam nekoliko drugara koji ih voze, tako da uzorak nije uopste mali..
      stilo karavan koji vozi moj cale, je 2003god, presao je 215.000km, sve radi perfektno, jedino su menjani silen blokovi, auto izgleda kao da je iz fabrike, nigde nista pohabano.. kod majstora gde odrzavam auto, se cak jedan pojavio sa preko 300.000km, kaze motori su perfektni, eventualno se radi remont turbine, pri tim ogromnim predjenim kilometrazama, i posle se opet tera par godina bez problema..
      driver gt, savetujem se da se suvise ne oslanjas na ove forumske price i komentare, jer je na terenu prava situacija, najbolje da probas, osmotris, svaki od automobila koji su ti u uzem izboru, i onda ces mnogo lakse doneti odluku

      Comment

      • Dragon
        CBC Senator XXL
        • 15.11.2006
        • 963
        • Beograd

        #93
        Taj audi sto vozis sigurno zadovoljava potrebe za porodicnim autom. Dakle, ukoliko ti treba sekundarni automobil za voznju po gradu i za nesto krace relacije, mislim da je Yaris daleko najbolji izbor, i to 1,4 D4D.

        Ako hoces klasu vise, za te pare mislim da je najbolje da uzmes Focusa ili ako tri stvarno uleti neki veoma dobro ocuvan A3. Iako bih ja uvek kupio A4 jer je razlika u ceni skoro nikakva.

        Na kraju, Stilo, Yaris, Focus ili A3, najbitnije je da nadjes dobar primerak.
        Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

        Comment

        • Driver_GT
          CBC Senator XXL
          • 04.07.2007
          • 368
          • Beograd

          #94
          @Bane
          Prle je sve rekao..ja taj auto planiram da vozim vec sam rekao krace vreme, i jefitniji mi je dizel od benzina u svakom slucaju.. Odrzavanje je slicno za sva nova kola, i benzin i dizel. Imas redovne servise kad bord kompjuter kaze i to je to. Racunam logicno. Dizel je 10din jeftiniji od benzina i manja je potrosnja, pa sad ti vidi, a ne treba preterivati sa tim pricama o odrzavanju, nije velika razlika uopste, pogotovo ako auto nece biti duze kod mene. A da ne pricam kako cu ga posle mnogo lakse prodati kao dizela

          @darko_ns
          Vozio sam se u stilu, ali sa 1.2 motorom od 80ks, onaj najslabiji moguci. I iskreno, bas mi se svideo auto pa cak i sa tim motorom. Mekan je dosta, udoban, i fino vuce. Mogu da zamislim onda kako vuce sa 1.9jtd i 115ks.


          @dragon
          Tesko cu naci dobrog yarisa za te pare..i jaris je vec jako mali auto, to mi ne odgovara. Focus je ok, dok a4 nema sanse da se nadje za te pare.. naravno nisam hteo ni da gledam one "olupine" iz 95, 96 godine.. to mi ne pada na pamet da uzmem kad sam u mogucnosti da uzmem 10 godina mladji auto, pa makar to bio i fiat.
          Alfa Romeo 147 1.9JTD

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #95
            A3 ima vise mesta pozadi nego A4...
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #96
              opet mi se cini kao poluproverena informacija sa interneta
              i meni se ?inilo da je odatle krenulo, pa sam i pitao za konkretnu informaciju.
              ina?e, moja informacija je iz servisnog uputstva za SRS sisteme, model ugradjivan 1987-1990. godine fabrike Autoliv, za ameri?ko tržište.
              po?etni rok garantovane upotrebe je bio 10 godina, dakle do 1997.

              ali je 1995, dakle pre isteka roka, posebno izdan TSB (technical service bulletin) gde je inovirano uputstvo i dat je nalog da se nakon 10 godina ne menja airbag niti zateza? po automatizmu ve? da ide na kontrolni pregled.
              i da, ako prodje pregled, taksativno navedena procedura u uputstvu da ne prepisujem nekoliko stranica, izdaje se garantovano produženje roka za još 2 godine.

              zna?i, za model iz 1987, garantuje se besprekoran rad do 1999. godine.
              još je to garancija za Amere gde je poznato koliko je klizav teren/ advokati, tužbe i tako to/.

              e sad, ako od te 87- nije napredovala tehnologija i nije produžen radni vek...
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • bakara
                CBC Senator XXL
                • 29.01.2005
                • 977
                • nBGd

                #97
                Pa naravno da je napredovala, ali mi se cini da je taj rok smanjen...
                Secam se air bagova u fiat bravu, cini mi se da u kaseti kod suvozaca pise datum i rok trajanja od 10 godina.
                Nek proveri ko ima takav auto...
                pozdrav

                Comment

                • Komex
                  CBC Veteran
                  • 20.10.2005
                  • 100
                  • Beograd

                  #98
                  Imam ja to i pise mi za 10 godina da treba da se menja, ne znam da li tacno air-bag ali nesto vezano za njega sigurno, provericu...

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #99
                    Ne kapiram chemu polemika i nedoumica? Airbag je vrlo komplikovan, mada naizgled prost sistem, koga chini kombinacija elektronike (senzora i malo zhica), visoko komprimovanog gasa (azota, argona i sl.), kao i neshta mehanike, sve to spakovano u modul relativno malih dimenzija. Dakle, sklop razlichitih sistema i elemenata, koji mozhe da "proradi" samo ako svaki od tih elemenata bude u funkciji onda kad treba da obavi tu svoju, jedinu u zhivotu, funkciju.

                    Zato ne kapiram chemu chudjenje shto proizvodjachi sugerishu redovnu (prvu) kontrolu nakon 10, 12, 14 ili koliko vec godina (zavisno od proizvodjacha), a drugi sugerishu obaveznu zamenu kompletnog modula nakon odredjenog perioda (broja godina). Chak pojedini proizvodjachi "tempiraju" airbag lampicu na instrument-tabli da se nakon npr. 12 godina od momenta ugradnje sama od sebe aktivira i tako ukazhe na potrebu za servisom/zamenom. I, to je vazhilo za automobile iz kasnih '80-ih odnosno ranih '90-ih godina proshlog veka.

                    Jednostavno, ne postoji niti jedan senzor, niti jedna zhica niti jedan sistem takvih elemenata koji mozhe biti napravljen "for life". Taj "slogan" mozhda zvuchi lepo na papiru, ali u praksi, savrshenstvo u izradi ne postoji. Da je suprotno, vozila ne bi imala svoj vek trajanja odnosno svoj radni vek. Uostalom, airbag koji treba da se servisira/zameni na 12 ili 14 godina je najmanji problem - za to vreme svaki automobil je vec odavno premashio svoj zamishljen (ili projektovan, whatever) vek trajanja. Danas je "radni vek" jedne odredjene generacije automobila 6 do 7 godina, mi vozimo uglavnom duplo starije, i to je vec vreme kad pre svega elektronika uopshte je vec odavno prevazishla neke svoje limite u pogledu izdrzhljivosti, obzirom na odredjeni "stepen sigurnosti" koji se sa takvim (bezbednosnim) sistemima podrazumeva. A upravo elektronika (u modulu airbaga) je ta koja daje "inicijalnu kapsulu" airbagu za aktivaciju, i u tome je cela poenta tog "ogradjivanja" proizvodjacha. Isto vazhi i za komprimovan gas - nakon 12 ili 14 godina sistem jednostavno mora da se proveri na eventualne pukotine/otvore/poroznost u materijalu. Senzor (akcelerometar) takodje mozhe da zakazhe, a nekih 10 godina je upravo period kad vecina senzora na automobilima krene da zeza, samo shto kvar senzora za ler gas ne znachi automatski i ogromnu opasnost po putnike =] Dakle, sve je jasno, nishta nije vechno, pa ni airbag, ma ko da ga je napravio.

                    Nego, da se vratimo na temu, ovo sa airbagovima je malo navelo prichu u pogreshnom smeru...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Driver_GT
                      CBC Senator XXL
                      • 04.07.2007
                      • 368
                      • Beograd

                      Da sumiramo za kraj..
                      Odlucio sam se za Stila, Focusa ili eventualno a3.. ima tu jos nabrojanih modela u temi, tako da cu sad da cekam da mi uleti nesto sto valja.. kad budem uzeo kola, pisem ovde utiske i kacim slike

                      Hvala svima
                      POzz
                      Alfa Romeo 147 1.9JTD

                      Comment

                      • iwcham1979
                        CBC Senator XXL
                        • 17.07.2007
                        • 741
                        • Nis
                        • Seat Altea 2.0Tdi

                        Npr, Hundai Elantra 2.0 crdi 2002god ti je bolji auto i od Stila i od Focusa. Moj prijatelj je ima 2 god! Presao gomilu km, nista nije pipnuo. Za 8000 mozes i kozu i digit klimu, mislim. Sta da se kaze kad zakleti vw-ovac predlaze Elantru! Za pare za koje moze da se nadje je best buy, mislim! Motor je tih (c-rail), odlicno vuce, ne trosi mnogo, nema zrikavaca u kabini, aiko je gusto vozen ovde 2 godine, udobniji je, ako ti nesto znaci, i od mog golf-a, i od Stil-a i Fokusa zajedno! S druge strane, ocev prijatelj kupio Stila jtd! U roku od 6 meseci prilicno se sprijateljio sa ljudima iz servisa, mogu da kazem! Da sam na tvom mestu, jurio bih A3, ukoliko bih da ga prodam za 2-3 godine! I Focusu i Stilu i Elantri ce cena pasti poprilicno! Mada, opet kazem, iz licnog iskustva, Elantri dajem 5, Stilu mrsavu 3!

                        Comment

                        • buldozer
                          CBC Veteran
                          • 24.03.2006
                          • 151
                          • Beograd

                          Prijatelju, kupi li ti uopste nesto na kraju!?

                          Comment

                          • Driver_GT
                            CBC Senator XXL
                            • 04.07.2007
                            • 368
                            • Beograd

                            Trazim uveliko nekog stila, ali verovao ili ne, sigurno 95% oglasa i ljudi na autopijaci su preprodavci. Da covek ne poveruje.. tako da...trazi se..ako nesto neko primeti, neki dobar primerak, neka javi
                            Alfa Romeo 147 1.9JTD

                            Comment


                            • Kakve veze ima sto su ljudi preprodavci,a sto se Stila tice zaobilazi svetloplave i bele sa cetvoro vrata kod nas na trzistu.U Italiji su se pojavili u nenormalnoj kolicini a puna ih je pijaca kod nas -to su sluzbena kola da sad
                              neofiram dalje, sta, odakle i koji ih placevi uvoze.

                              Comment

                              • Driver_GT
                                CBC Senator XXL
                                • 04.07.2007
                                • 368
                                • Beograd

                                Pa ima veze, sto su kod njih bar 10% vise cene i uglavnom vracana kilometraza .
                                Bele sigurno necu kupiti, ne svidjaju mi se bela kola, i gledam verziju sa 2 vrata samo, onaj sa 4 mi je mnogo ruzan
                                Alfa Romeo 147 1.9JTD

                                Comment

                                Working...
                                X