@ PUG 405
Sto se tice EGR ventila, on je zamenjen u Veranu i s zamenom je kostao oko 6000 din. Ja sam vozio auto tamo, vratili su stari (skinuti) ventil, dali racun (fiskalni) i radni nalog za auto.
Ne znam nikoga ko ima HDI/dCi/CDI/ TDCI motor i da je radio servis o kome pricas. Drug mi je radio u Veranu, kaze da su imali par 406 sa HDI motorima koji su prebacili 300 tkm, bez nekih vecih problema. CR sistem (ako je on predmet diskusije) je prvo ispitan u malom vecim i opterecenijim masinama od automobilskih, zar ne? Uostalom svi kombiji imaju CR motore, pa koliko oni predju bez problema. To su moja iskustva, ako neko ima druga, ne sporim..
@ Nemke
HDi od 136 ks ima 16-ventilsku glavu, za razliku od onog od 110 ks, zar ne?
Sto se tice EGR ventila, on je zamenjen u Veranu i s zamenom je kostao oko 6000 din. Ja sam vozio auto tamo, vratili su stari (skinuti) ventil, dali racun (fiskalni) i radni nalog za auto.
Ne znam nikoga ko ima HDI/dCi/CDI/ TDCI motor i da je radio servis o kome pricas. Drug mi je radio u Veranu, kaze da su imali par 406 sa HDI motorima koji su prebacili 300 tkm, bez nekih vecih problema. CR sistem (ako je on predmet diskusije) je prvo ispitan u malom vecim i opterecenijim masinama od automobilskih, zar ne? Uostalom svi kombiji imaju CR motore, pa koliko oni predju bez problema. To su moja iskustva, ako neko ima druga, ne sporim..
@ Nemke
HDi od 136 ks ima 16-ventilsku glavu, za razliku od onog od 110 ks, zar ne?
Comment