Peugeot 206 ili 307 - Sta pazariti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • click
    CBC Veteran
    • 13.09.2007
    • 128
    • Beograd

    #31
    @ PUG 405
    Sto se tice EGR ventila, on je zamenjen u Veranu i s zamenom je kostao oko 6000 din. Ja sam vozio auto tamo, vratili su stari (skinuti) ventil, dali racun (fiskalni) i radni nalog za auto.
    Ne znam nikoga ko ima HDI/dCi/CDI/ TDCI motor i da je radio servis o kome pricas. Drug mi je radio u Veranu, kaze da su imali par 406 sa HDI motorima koji su prebacili 300 tkm, bez nekih vecih problema. CR sistem (ako je on predmet diskusije) je prvo ispitan u malom vecim i opterecenijim masinama od automobilskih, zar ne? Uostalom svi kombiji imaju CR motore, pa koliko oni predju bez problema. To su moja iskustva, ako neko ima druga, ne sporim..
    @ Nemke
    HDi od 136 ks ima 16-ventilsku glavu, za razliku od onog od 110 ks, zar ne?

    Comment

    • vucko
      CBC Član
      • 06.08.2007
      • 88
      • Belgarde

      #32
      Pa generalno mogu reci da je PUG405 u pravu sto se tice HDI-a i kilometraze na kojoj se prodaje. Nije to samo za HDI vec i za druga vozila, ali na zalost to je jos uvek nasa realnosta (mislim vecine naroda u koje i sebe ubrajam).
      Polovni automobili koje mi mozemo sebi da priustimo na zalost se kupuju na kilometrazama 120-150.000 (kada u inostranstvu rapidno cene padnu). Kilometraze ispod tih imaju dosta visu cenu i takav autmobil kada bi se uvezao (sa svim dazbinama) bi parirao skoro novom kod nas.
      Sa druge strane ja sam imao iskustva sa kolim od 78.000km do 200.000 km i nema pravila. Jedan C5 HDi sa, danas vec 250.000 km radi bez greske, a neki sa 100.000 kao mlin za kafu.
      Znaci sve je u sreci. Generalno, ja imam neko misljenje na osnovu licnog iskustava da je bolje mladji auto sa vecom kilomtrazom, nego stariji sa manjom - npr. bolje 2005 sa 150.000km nego 2001 sa 90.000km (mislim, tako mi se pokazalo). Zapravo, automobili koji su vozeni na otvorenom su mnooooogo sacuvaniji (u svakom pogledu) nego ovi koji su zujali po gradu.
      Imao sam Xsaru 1.4Hdi sa 180.000km i cudom su se cudili kako dobro radi, kako je ocuvana.
      I jos mi se nesto uvrtelo u glavu - cini mi se (kazem cini mi se) da je bolje 150.000km iz inostranstva nego 70.000-80.000 u Srbiji.

      Comment

      • maniac
        CBC Član
        • 07.04.2006
        • 91
        • NBG

        #33
        @Nemke

        Da li su problemi sa hladni startom nestali posle cipovanja,i ako jesu,reci nam gde si ga radio..?

        Kako se ponasa motor,odziv na gas,potrosnja,cena cipa?
        http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

        Comment

        • Nemke
          CBC Član
          • 15.10.2006
          • 18
          • Beograd

          #34
          Originally posted by CLD
          @ Nemke, ako ti je bio sa 6 brzina, onda jeste fabricki 136 konja, a ako je sa 5 brzina onda je cipovan.
          pa znam ja da je bio chipovan

          Originally posted by maniac
          @Nemke

          Da li su problemi sa hladni startom nestali posle cipovanja,i ako jesu,reci nam gde si ga radio..?

          Kako se ponasa motor,odziv na gas,potrosnja,cena cipa?
          nisu nestali, tj nestali su prvih 3-4 dana, a onda su se opet javili. ja sam se zalio tamo gde sam radio chipovanje i oni su rekli da ce zvati Svajcarsku i videti u cemu je problem i ispraviti ako moze, u sta ja cisto sumnjam! Chipovanje je radjeno neznam kako se zove firma, negde u rakovici je radionica, ima reklama u topspeed DIGITAL TUNNING.
          Motor se vidis ponasa isto, znaci razlika se primeti samo na visokim obratajima, po meni najvise u 3-oj..bar ja samo tu primetim razliku jer nije neka velika, sa 90 na 102 konja a samo 17 Nm je dobio ja mislim !

          EDIT: cena chipa je 400 jura, a uz neki popust koji je sad vazeci 320 E

          Comment

          • maniac
            CBC Član
            • 07.04.2006
            • 91
            • NBG

            #35
            Taman sam se ponadao da cu resiti problem čipovanjem.

            Hvala na informaciji,čekam da mi stigne V-power 100 racing pa da vidim da li ce ga to zalečiti,e ako ni to ne upali onda nek ide dodjavola. :x
            http://www.youtube.com/watch?v=edLnXzAwHVc

            Comment

            • Nemke
              CBC Član
              • 15.10.2006
              • 18
              • Beograd

              #36
              Ako ga zalecis please mi reci koje je tajno oruzje popravke da znam i ja da to uradim

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #37
                Originally posted by vucko
                jos ako znas da se zupcasti kaisevi menjaju na :

                1.9D - 120000km ili 10god
                2.0 HDi - 180.000 km ili 10 god
                1.4 HDi, 1.6HDi - 240.000km ili 10 god
                Jel moguce ovako dugacak servisni interval izmedju zamene?
                Pogotovu za 1.4 i 1.6??? Mislim 240.000km da nije malo mnogo za zupcasti???
                Odakle si izvukao ove informacije?
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • LEZA
                  CBC Senator
                  • 10.08.2007
                  • 280
                  • Beograd

                  #38
                  Nisam bio tu i vi opet polemisete o HDI motoru . . .Dizelas me ne interesuje. . . E ovako (to nemke) koliko sam upucen najbolje je raditi chipovanje na hdi motoru,odnosno motorima sa turbinama(vece dizanje snage) na atmosfercu se to radi ali se ne oseca razlika,ispravi me ako gresim,i zato ni ne osecas neku veliku promenu,ja imam pug 205 18 godina nikad me nije ostavio a i koga god pitas zadovoljan je 205icom,e sad za 206 ne znam i zato je tu postavljena tema,kao i za 307,sto se tice odrzavanja nije problem apsolutno nikakav,pazice se auto,kao clan porodice. . .Sto se tice 1.4 16v motora cini mi se da je gordi naveo gore da bas i nije neka serija motora tako da je taj otpao odavno odavno kao i hdi suzio sam izbor na 1.4 i,1.6 16v i 2.0 16v za 206 i od 307 mi ostaje 1.6 16 v (2.0 mi nekako skuplji a nije neka velika razlika iskreno )

                  Comment

                  • Nemke
                    CBC Član
                    • 15.10.2006
                    • 18
                    • Beograd

                    #39
                    to za chipovanje je tacno da je naravno bolje na dizelima jer imaju turbinu...
                    Od ostalih modela stvarno neznam sta bih ti preporucio, ja sam jedan od onih tipova vozaca koji gledaju da imaju sto vise konja itd.. tako da bih verovatno izabrao onaj 2.0 16v i to u 206 jer on u opremi S16 ima malo sportskija sedista, alu pedalice, vise je pripremnjen za trkice nego sto bi to bilo u 307-ici sa tim motorom ali ne gledaju svi konjice ispod haube...

                    Comment

                    • mishkom
                      CBC Senator XXL
                      • 07.08.2007
                      • 591
                      • N/A
                      • N/A

                      #40
                      Ok, necemo o HDi. . . Ali LEZA, veruj mi, poslusaj me. ..307. . .. Sta god da uzmes neces pogresiti. . . Ali imam307, i vozio sam se u 206. . . Ipak je to mesta na pretek u 307, u poredjenu i u odnosu na 206. . . Drugo sto mi se svidelo na 307, je to sto je tvrd auto, tj.ogibljenje, ali je neverovatno udoban

                      1.6motor. . . Pa sta mu fali? Dovoljno snage. . . umerena potrosnja. . . Cini mi se da je bolje od 2.0, jer sta ce ti to. . . Dobijes 3-4litara vecu potrosnju za kratkorocno uzivanje. . .

                      Comment

                      • vucko
                        CBC Član
                        • 06.08.2007
                        • 88
                        • Belgarde

                        #41
                        Originally posted by Srdjan
                        Originally posted by vucko
                        jos ako znas da se zupcasti kaisevi menjaju na :

                        1.9D - 120000km ili 10god
                        2.0 HDi - 180.000 km ili 10 god
                        1.4 HDi, 1.6HDi - 240.000km ili 10 god
                        Jel moguce ovako dugacak servisni interval izmedju zamene?
                        Pogotovu za 1.4 i 1.6??? Mislim 240.000km da nije malo mnogo za zupcasti???
                        Odakle si izvukao ove informacije?
                        Informacije pisu na servisnim knjizicama za Citroenova vozila (negde na prvim stranama).
                        Ove kaiseve je razvio Continental:
                        http://www.conti-online.com/generator/w ... 16_en.html

                        Comment

                        • LEZA
                          CBC Senator
                          • 10.08.2007
                          • 280
                          • Beograd

                          #42
                          Originally posted by mishkom
                          Ok, necemo o HDi. . . Ali LEZA, veruj mi, poslusaj me. ..307. . .. Sta god da uzmes neces pogresiti. . . Ali imam307, i vozio sam se u 206. . . Ipak je to mesta na pretek u 307, u poredjenu i u odnosu na 206. . . Drugo sto mi se svidelo na 307, je to sto je tvrd auto, tj.ogibljenje, ali je neverovatno udoban

                          1.6motor. . . Pa sta mu fali? Dovoljno snage. . . umerena potrosnja. . . Cini mi se da je bolje od 2.0, jer sta ce ti to. . . Dobijes 3-4litara vecu potrosnju za kratkorocno uzivanje. . .
                          Sto se tice mesta u prednosti je 307 ali sto se tice gabarita nije,jer parkiram auto na ulici,tako da sto se tice toga u prednosti je 206 zivim u Dalmatinskoj(ko zivi u bgd zna kakav je krkljanac za parkiranje) i cekam po dva sata parking jer sam picajzla i ne mogu da ga ostavim bilo gde,inace sam i rekao gore da za 307 dolazi u obzir samo 1,6 , dovoljan je po meni taj motor,ali opet,sve zavisi sta ce da uleti da je ocuvano fino i da nije presao 10 puta oko zemljine kugle

                          Comment

                          • click
                            CBC Veteran
                            • 13.09.2007
                            • 128
                            • Beograd

                            #43
                            Ako razmisljas izmedju 206/307, mali savet: otvori zadnja vrata (govorim o petovratnoj varijanti) na jednom i drugom autu. Na 206 su kao od kartona (razocarala su me), na 307 mnogo solidniji utisak. Ja sam ti sada rekao svoje misljenje, pa uzeo koji god motor zelis/ nadjes. I jos nesto: da se sit navozas

                            Comment

                            • LEZA
                              CBC Senator
                              • 10.08.2007
                              • 280
                              • Beograd

                              #44
                              Polako,sad sam sagledao vase utiske prenecu ih,ja ni ne gledam ta kola,vec moji roditelji,ja samo kad bude ozbiljno cu da gledam i da dam "blagoslov" ,e da ,reci cu im za kartonska vratanca

                              Comment

                              Working...
                              X