Izbor se sveo na dva: Seat Altea 2.0 tdi (140ks), 86000km kod nas kupljena na sajmu 2004g, a protivkandidat mu je Golf 5 1.9 Tdi (105ks) 120000km. Golf ima troja vrata i slabiji motor za iste pare! Auto necu sigurno prodavati naredne 5 godine, a ovaj Seat mislim da ce uvek da bude po ceni tu kao i G5 1.9! Medjutim, ajd sad. Menjam misljenje koji da uzmem na svakih 5min. Nakraju cu eci peci pec.... Btw, kad se na Seat-u radi vel. servis! Neki kazu na 90000km, neki na 120000! Ako je na 120k km onda + za Seat!
Mrtva trka. Seat vs VW?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vozio sam Alteu i to dobro opremljenu (rent-a-car), nije mi se dopala. Nikakav gepek nema, unutra ima mesta kao u obicnom automobilu, samo je visi krov pa mozes da natapiras frizruru. Idealno za babe s 'ladnim trajnama.
Da je u pitanju Altea XL, to je onda druga stvar.
No, kako god, bolja je od G5.
edit:
No, dobro, ocekivao sam mnogo vise od nje. Ipak se to vodi kao mini van. Altea mi dosla k'o neki Golf sa povisenim krovom, a to i jeste...
Ali, dobro lezi u krivinama, iako je visoka...
Comment
-
-
bezi dalje od 2.0TDI motora.
ako bas kod tebe pukne glava (i nadaj se da nije pukla na tome koji gledas) najmanja briga ce ti biti redovan servis.
ili sacekaj da se novi 2.0 TDI (potpuno drugacije konstruisan) iz Audija prebaci u ostale VW varijante.
prelistaj malo iskustva ljudi sa postojecim 2.0TDI, za siru sliku o tom motoru.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
2.0TDI iz VW je prillicno hvaljen i dobar motor. Ja sam imao priliku da ga vozim u passatu, i auto sa njim ide fenomenalno. U pitanju je bila verzija od 140ks, buka unutra je mala, auto povlaci brutalno, a trosi manje nego recimo moja alfa sa 1.9 JTD motorom...i da..znam decka koji ima g5, 2004 godiste, sa tim motorom od 140ks, do sada je presao cak 120000km otprilike, i NIKAKVIH problema nije imao ni sa motorom, ni generalno sa autom..samo redovni servisi i odrzavanje i nema frke. Jedini veci trosak bio mu je veliki servis na 100000km i kostao ga je 76000din ako se tacno secam, a menjali su mu cak i diskove koji su bili kao noviAlfa Romeo 147 1.9JTD
Comment
-
-
Mozda Autobild
pisu i sami vlasnici kojima se to desilo.
zna se i tacno mesto gde puca glava, na mestu izmedju ventila i brizgaljke.
i sam VW posredno priznaje problem, pri reparaciji snosi deo troskova i van garantnog roka.
na premalo prostora je nagurano 5 elemenata, i otuda poreklo problema.
termicka nestabilnost.
nekome se dogodi, nekome se ne dogodi.
ali ocito se ne radi o jednom ili pojedinacnom slucaju jer je vec previse takvih dogadjaja da bi bila slucajnost.
ko hoce lako moze da proveri, ko nece ne mora da primi k znanju informaciju kao takvu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment