Bez obzira je li na fizicko lice vec preveden, pitaj za papire od lizing kuce... Ako pocne vrdati, tu nesto smrdi, ako vidis papire, fino ces mu reci da ides da se raspitas o istoriji auta u lizing kucu... Pa ako je sve OK, onda cete trgovati... Niti ti imas svaki dan 12.500-13.000 EUR da kupis auto, niti on iako je trgovac svaki dan ima toliko para u opticaju... AKo on zna da je sve cisto, zna i da ces poslije te provjere biti "njegov" pa bi mu trebalo biti drago...
Lizing kuce obicno (posebno za auta skuplja od 10.000 EUR) traze kasko osiguranje, zbog svoje sigurnosti... Tako da bi i kod njih u fajlu tog automobila trebalo biti podataka o potencijalnom udaranju... Preko njih isto mozes vidjeti (svi oni imaju 3-4 pozeljne osiguravajuce kuce...) sa osiguranjem jel' bilo kakvih steta... I servisna knjizica auta bi morala biti provjerljiva u servisu, jer je auto bilo u garanciji, a mislim da je i odrzavanje kod ovlastenog uslov lizinga...
Nece biti kao traktor. Golf 150ks je zbog tezine i pogona na sva cetri tocka isao bas kao G4 74kw (ono samo i crveno) To potvrdjujem jer sam bas imao g4 74kw. Znaci razlike u snazi, elasticnosti izmedju 110kw 4wd i 74 kw 2wd su akademske, veruj. Zato sam i prodao g4. Apsolutno nisam u fazonu da mi se sija TDI sve crveno znacka, pa jos ispod pise 4motion, a to ne radi! Bes estetiku
Tnx for the info Dren! U pravu si! Za te pare, crno na belo! Svi oni te kledaju u fazonu, ma dobro ajd kad trazis i kad bas mora, ali stvarno nepotrebno, auto je ko grom, pa jos ti ispadnes zakeralo
Ma znam kako te gledaju, ali sta treba, da im posaljes pare postom na obraz, pa da nakon toga on tebi posalje Octaviu postom, opet na obraz ??? Ma hajde... Nisu to male pare...
Od lizing kuce moze da se zahteva vreme kupovine i prodaje vozila, izmene u toku exploatacije, bitniji servisi, aktiviranje kasko osiguranja, firma na koju se vodilo vozilo ili fizicko lice!
I servisna knjizica auta bi morala biti provjerljiva u servisu, jer je auto bilo u garanciji, a mislim da je i odrzavanje kod ovlastenog uslov lizinga...
Ja imam auto na lizing i pitao sam za odrzavanje posle garanstnog roka i evo odgovora:
"Uslovi za kasko osiguranje kod Wiener Steadtische osiguranja nigde eksplicitno ne navode da ste u obavezi da servisirate osigurano vozilo u servisima sa kojima WSO ima saradnju. Dakle, ne postoje restrikcije u vezi sa polisom osiguranja."
Ma nisam ni mislio da ti to uslovljava kasko-osiguravatelj, nego leasing kuca, koja je vlasnik auta... U slucaju naravno da je lizing npr. na 3 godine, a garancija 2... Ali to je bilo polupitanje, a ne tvrdnja...
Dakle samo sam ga uputio da ispita sve na mrtvo ime... Jer je to na srecu ispitljivo, za razliku od vecine uvoznih...
Ni leasing kuca ne uslovljava odrzavanje ni ovde ni onde, samo uslovljavaju da platis ratu na vreme, to je sve. Leasing kuca nema bas nista sa odrzavanjem... Jedino za opravke (preko osiguranja) ides u servise koji imaju ugovor sa osiguravajucom kucom, a to mogu i ne moraju biti ovlasceni servisi. Zavisi os osiguranja i automobila koji se osigurava.
Od leasing kuce se moze dobiti podatak o redovnom placanju rate (ako ti daju), o tome da nema potrazivanja za taj auto i to je sve.
Od osiguravajuce kuce se (eventualno) mogu dobiti podaci o opravkama jer postoji detaljan dossier svih prijavljenih steta za svako vozilo.
Odrzavanje van garantnog roka je i dalje na dobroj volji pojedinca i tu je zvrcka...
OK, ako ne uslovljava... Ti to bolje znas... Mada bi meni bilo logicno da se mora, kao sto ga moras kasko osigurati dok je njihov, ali to je vec njihova stvar...
U lizing kuci bi se uz normalan pristup trebalo moci provjeriti porijeklo automobila koji je donedavno bio njihov... Ne kazem da je to bas uobicajen postupak, ali se uz sarmantan (EUROpski) pristup to moze saznati...
Dok se ceka da prodavac Skode dodje, sta mislite o ovome. Slike bas nisu nesto. Da li volan i enterijer odgovara godistu? Koliko je registracija za ovaj Tdi skuplja u odnosu na 1.9Tdi? Koliko trosi ovaj motor?
registracija ~500eur, zavisi od osiguranja. . . . I ne znam u koju grupu spada ova snaga, jer za osiguranje se gleda snaga motora. Jedna je grupa do 110kW, a druga preko 110, a razlika je 2-3hiljade dinara. ..Sve u svemu ~500eur
A po meni je ovaj auto presao oko 120-130.000km, ne vise
Hvala mishkom. Da ne otvaram novu temu. Koji je najbolji Audi 2.5 Tdi, ili su svi dobri. Primetio sam da ih na "moj auto" ima od 110kw, (onaj 2002g) pa onda jedan od 132.3 kw/180 KS (2000g) Negde sam cuo da se neki 2.5 nisu pokazali dobri?
Comment