VW GOLF 4 vs PEUGEOT 307

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kenno
    CBC Senator XXL
    • 21.08.2006
    • 460
    • Zenica, BiH

    #91
    @MishaRS
    Selespeed je automatski/poluautomatski mjenjac, mozes rucno mijenjati brzine preko volana, plus i minus.....nema veze sa motorom, usput pogledaj pod alfa klub dio foruma.
    na slici je plus(brzian vise), na suprotnoj strani je minus(brzina nize)....




    @golfisti
    ko drugom jamu kopa sam u nju pada
    sad ce covjek da kupi alfu

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #92
      Imam takav motor u 146 samo sa 5 konja manje, znaci 150 dok taj ima 155, u pitanju je varijabilni usis na tom u 147, dodaje jos vise snage od oko 5k rpm!
      Sto se tice Selespeed mozes menjati i na dugmicima i na menjacu, znaci napred i nazad, klik-klik! Ja sam malo imao strah od toga, bio mi je nepoznanica dok mi nisu objasnili da je to identican menjac kao manuelni samo dodat birac koji je automatski, nema kvarova, tek kalibracija na odredjeni broj kilometara ako zatreba, a to je posao od par minuta, radi se dijagnostikom i... To je to!
      Menjaj ulje na vreme, ne teraj visoko dok je hladan i vozices se dugo i lepo u to budi uveren!
      Dve svecice po cilindru, zvuk je neprevazidjen, najnormalnije vozis na 2k rpm i samo cekas da nekog obidjes, stegnes ga do 7200 rpm, smrznes se kako rezi gore, prebacis u stepen vise i lagano rastegnes osmeh preko lica...
      Skretanje je prica za sebe, vaganje od po par stepeni levo i desno, krivine postaju uzivanje, jedva cekas gde ces da je malo izazoves pa onda uzivas dok imas potpunu kontrolu nad svim sto se dogadja!
      Sedista... Ne znam da li se secas kad si bio mali da su neke cike dolazile da ti uzmu meru?! E pa to je to...

      Idi pogledaj neku pa vidi sam, garantujem ti zaljubices se a neces ni sesti u nju!

      Ali pre svega predstavi to sto hoces da kupis u Alfa deo foruma, dobices upute, naznake i pomoc oko kupovine, na sta da obratis paznju i sta da izbegavas! U svakom slucaju za tvoj novac ne moras da brines da ces pronaci nesto dobro!
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • nemanja_vr6
        CBC Član
        • 27.09.2007
        • 78
        • beograd

        #93
        Momci koliko vi mislite da ja ne kapiram vas, toliko ja mislim da vi ne kapirate mene. Ovde je bilo reci o GOLF 4 i 307 .Diskutovalo se o tome sta je bolje uzeti od ta dva auta. I opet napominjem trazi se vozilo za SRPSKE uslove. Mozda je alfa bolja solucija kada zivis u italiji na putevima koji su ko piste ali za nase prostore ne. I ajde da zanemarimo razlike u ceni delova neka to bude ne vazno, kakvo je stanje prodavicama delova, kakvo je stanje servisima, njihovim cenama, brojnosti tih servisa (ja sam cuo samo za 3-4 u beogradu da nepominjem po u nutrasnjosti). .....
        VW CLUB SRBIJA

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #94
          Delova imas svugde, ako negde u unutrasnjosti ne mozes da nadjes neku gezicnu onda ti to neko posalje iz BG ako vec sam ne dolazis, zato ovaj forum i sluzi, nebrojeno puta se to desava, bar na Alfa delu foruma! Svaka prodavnica Fiat delova ima i Alfa-Lancia celokupan program, dakle to je farsa! Pronaci deo nije nikakav problem!
          Na delu Alfa foruma postoji podugacak spisak koje prodavnice treba obilaziti u sirokom luku i onih koje su dobre, ne vidim problem oko delova, ja ga nemam za ove dve godine koliko vozim Alfu!

          Dobrih majstora ima malo za bilo koji automobil, ne vidim ni tu neki problem ukoliko imas volju da svoj automobil servisiras kako treba! Nis je veliki grad, sigurno postoji dobar majstor za Alfe od 500 000 ljudi koji tamo zive, nemojmo se zavaravati!
          Ima 3-4 servisa u BG, ali su svi vrhunski! A ima ih mnogo koju su osrednji, sta je tu nenormalno!

          Putevi nisu problem ukoliko imas zivaca da stajes pred svaki lezeci policajac i kocis i obilazis rupe! Naravno da imas, radices to sa svakim drugim autom! Sve se to zaboravi kad sednes da vozis, malo vise placas istina, ali ti se visestruko vraca! I nemojmo praviti od toga ne znam ni ja kakvu azdaju, 100 000 km za trapove od 500 eura, pa to je u proseku od 4-5 godina, sta je problem?! Pa neki toliko daju na registraciju smo za godinu dana!
          Vec sam jednom o tome pricao... Situacija u zemlji nece se promeniti za jos najmanje 10 godina, a po svemu sudeci tek za oko 20 ce biti na Evropskom nivou nesto kao sto su putevi na primer! zasto cekati to vreme, pa sta moze kupiti tvoju mladost i uzivanje u njoj, nikakve pare za neke tamo viljuske, treba boravak na ovoj planeti uciniti sto boljim i ispunjenijim, a ne provesti zivot stalno u nekom grcu da mozda ne uradis nesto drugacije od onoga sto radi vecina!
          Sa druge strane kupovati nov automobil je lep osecaj, ali kupovati pritom Alfu... Neuporedivo sa bilo cim! Savrseno mi je jasno kako se covek oseca, pada mu na pamet ono zabranjeno voce i sav se ukoci od straha sta ga mopzda ceka, ali sad sve vise u inat hoce Alfu i na kraju ce da je kupi! Znam sve to iz licnog iskustva...

          Bez straha i samo napred, kakvu sam ja frku imao pred kupovinu to ne mogu da opisem, a sada... Hehehe...
          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • TOKYO
            CBC Senator XXL
            • 17.07.2006
            • 1696
            • Beograd- NBGD

            #95
            Napokon da se delimicno slozima sa ovim bojanom

            Ja sam svoju privrzenost alfama odbacio samo zbog pogona,nazalost alfa 75 je poslednji model "sa pogonom na pravom mestu" osim alfe 8c koja staje koliko tri moja stana tako da cu je obici za sada!


            Poenta gornje price nema veze sa temeom ali ima veze sa mojom recenicom koju sam ponavljao u vise navrata a to je:

            Kad bi se definitivno opet opredelio za Alfu to bi bila samo 147
            MY ex RWD Alfa
            Drift & Donuts & Track

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #96
              Originally posted by TOKYO
              Ja sam svoju privrzenost alfama odbacio samo zbog pogona,nazalost alfa 75 je poslednji model "sa pogonom na pravom mestu"
              Ja to znam i to je razlog sto ti nista ne osporavam, cak i kad kazes nesto sa cim se ne slazem...

              Trebas biti malo realniji, pogotovo kad su Alfe u pitanju! Ja znam da si ti skoro pa ogorcen na to napustanje RWD, ali onolike titule 156 dosta govore o tome da i jedan FWD automobil moze biti izuzetno temperamentan i punokrvan, a moje iskustvo sa FWD reinkarnacijom Fiat Tipa (kako ti nazivas moju 146 pa se ja nikada ne naljutim) govori da se cak i na toj osnovi moze zasnivati Cuore Sportivo!
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • iwcham1979
                CBC Senator XXL
                • 17.07.2007
                • 741
                • Nis
                • Seat Altea 2.0Tdi

                #97
                Ma neka kupi covek sta mu je volja i nek mu bude sa srecom. Ja samo znam da sam kupio auto sa 120k km, i da je za 80k km predjenih za 2.5 god. ulozeno u motul i filtere Evo jednog finog review-a, koji je postavio Alfista. Mislim da je stvarno ok!

                Alfa Romeo 147

                Pozdrav! Šaljem Vam po treci put pismo u nadi da cete mi odgovoriti. Planiram da kupim Alfu 147 1.6ts iz 2001. godine pa me zanima kako sa do sada pokazala. Smatram da Alfa ima najlepsi dizajn, medjutim kod nas nisu puno popularne jer navodno nisu puno kvalitetne. Molio bih Vas da mi odgovoriti a bilo bi i interesantno za druge s obzirom da u skorije vreme niste ništa pisali o Alfi.

                Hvala

                Aleksic Slaviša

                piše: Predrag Pavlovic

                Poštovani gospodine Aleksicu,

                slažem se sa vašom tvrdnjom da Alfi 147 nismo dali dovoljno prostora koji ona definitivno zaslužuje. Ponekad zaista budem ljubomoran na ljude koji voze Alfe, jer se ne boje da pokažu svoj stav. On se ogleda u tome da Alfu, bez obzira na model, kupuju srcem, odnosno iz ljubavi prema jednom automobilu koji je pravljen po meri vozaca, a ne po meri auto-pijace,na kojoj se bez obzira na nivo,sve svodi na novac. Ovo što pišem nikako ne bi smeli da procitaju moji prijatelji iz Alfa kluba Srbije, jer bih posredno priznao da su u pravu i da su moja zacikavanja po raznim auto-forumima samo zavist. Jednostavno,Alfa Romeo 147 je jedan od najlepših i najboljih automobila u kompakt klasi.Alfin najmanji model nastao je na osnovi najuspešnijeg modela milanskog proizvodjaca,Alfe 156, s kojim deli dizajn prednjeg dela i vešanje. Upravo zbog toga, Alfa 147 se može pohvaliti najboljim voznim svojstvima u klasi. Siguran sam da svaku oblinu na 147-mici uvek nosite u mislima, a imate i šta, s'obzirom da je vec model 156 svojom pojavom svojevremeno impresionirao javnost, dok je njena mladja sestra nacinila i korak dalje i auto dizajn dovela do nivoa moderne skulpture. U medjuvremenu Italijani su pokušali da urade ristajling ovog modela,pa su znajuci da se igraju vatrom,osnovne linije Alfe 147 ostavili, a unapredili su mehaniku, vešanje, završnu obradu, upotrebljene materijale i još neke "sitnice" tako da je mala Alfa postala još bolja.

                Ovo ne znaci da je "stara" 147-mica bila loša vec da se jednostavno desila evolucija ovog modela i da je on sazreo. Enterijer u "staroj" Alfi je bio i ostao dizajnerska mešavina retro stila i modernih rešenja. U kabini,napred ima dovoljno prostora,ali ne i na zadnjoj klupi.Prostor je u celini lepo ušuškan i ergonomski osmišljen. Komande jednostavno "padaju" u ruke i sa privikavanjem na Alfu nema nikakvih problema. Neke zamerke se mogu uputiti jedino izboru, dela, upotrebljenih materijala za obloge u kabini, kao i završnoj obradi koja u skladu sa italijanskom tradicijom,nije na najvišem nivou. Prtljažnik od skoro 300 litara i ima i nema dovoljno prostora, ali mislim da je u vezi sa sportsko-turistickom orjantacijom ovog modela sasvim dovoljan. Alfa se može kupiti sa troja i petora vrata, od kojih ja ipak preferiram ovu prvu opciju, iako drugoj ne mogu da osporim prakticnost. Donji postroj Alfe 147 je zaista nešto na šta se može ugledati, ali uz opasku da ume da bude nežan ako se previše maltretira po lošim putevima i da na kraju "siledžiji" ispostavi solidan racun za reparaciju. Samo ležanje na putu, pracenje zadate putanje, nagle korekcije,direktnim i preciznim upravljacem, su nešto što se kod Alfe podrazumeva i na ovo ne treba trošiti reci. Sve ovo ne bi znacilo ništa da Alfa automobili nemaju i odlicne motore koji jednostavno mame na jurnjavu, vrlo se rado vrte, snažni su i imaju neprevazidjeni zvuk. Raspon motora krece se od onih sa 1,6 litara zapremine(105-120ks) pa tamo do dvolitarskih verzija sa 150ks. U upotrebi je i odlican dizel agregat komon-rejl tehnologije od 1,9 litara i 110ks. Potrošnja ovih motora se krece u dijapazonu od 6,3 l/100km pa do 12,1 litar na 100 km za najsnažnije motore.

                Motor koji vi preferirate je benzinac od 1,6 litara moderne tehnologije sa dve bregaste u glavi i cetiri ventila po cilindru. Naravno da je tu i Alfin sistem paljenja "twin-spark" sa dve svecice po cilindru, što rezultira snagom od 105ks pri 5600rpm i obrtnim momentom od 140Nm pri relativno visokih 4200rpm i znaci da cete se lepo naigrati sa menjacem, koji je manuelni sa pet brzina. Navedene performanse su dovoljne za maksimalnu brzinu od 185 km/h. Istovremeno, proizvodjac navodi i prosecnu potrošnju goriva od oko 8,1 litara na 100 km puta! Da bi se ova mašinerija zaustavila potrebne su i dobre kocnice.Alfe ih zaista i imaju, a rade na najbolji moguci nacin, izdržljive su, ne pregrevaju se i zaista vladaju sa deklarisanom masom vozila od 1266 kg. Kada smo vec kod bezbednosti moram priznati da ova lepotica kreš testove i pored vazdušnih jastuka nije najbolje prošla, ali što rece jedan od pomenutih momaka iz Alfa kluba, ko još(osim možda Švedjana) kupuje automobil da bi se sa njim sudarao! Da ne bi sad ispalo da je ovo auto bez mane,moram pomenuti Alfin izduvni sistem koji ume da korodira, mašinu koja ume da potroši i nešto više motornog ulja, pogotovo ako se prži, elektriku koja voli da malo štrajkuje,doduše ne na vitalnim sistemima vec oko centralne brave, podizaca prozora, prekidaca i sl. U kabini, zbog vec pomenute završne obrade, mogu da se cuju i zvuci ciji cete izvor teško utvrditi, a nerviraju, materijali u enterijeru nisu baš od onih poznatih po trajnosti i to bi bilo skoro sve. Da zakljucimo,najveci problem koji prati Alfe je cena njihovog održavanja, manjak ovlašcenih servisa i u vezi sa tim relativno veliki pad cene ovih vozila prilikom prodaje. Takodje i klijentela koja kupuje ove automobile je specificna tako da je brzina eventualne prodaje ove Alfe relativna. Sve ovo samo može da obraduje one koji ovaj automobil kupuju iz druge ruke. Kao što vidite uvek na kraju ima i nešto dobro, zar ne?

                Comment

                • bojanTI
                  CBC Senator XXL
                  • 04.01.2006
                  • 870
                  • Pancevo

                  #98
                  To je to! Ni levo, ni desno... Samo sto covek nije Alfista...
                  In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                  Comment

                  • iwcham1979
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2007
                    • 741
                    • Nis
                    • Seat Altea 2.0Tdi

                    #99
                    Nisam mislio na novinara, vec na alfistu koji je vec copy/paste na nekom forumu o autu, sa automarketa

                    Comment

                    • bojanTI
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2006
                      • 870
                      • Pancevo












                      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                      Comment

                      • neshaoct
                        Banovan
                        • 18.08.2007
                        • 1754
                        • Beograd, Rakovica

                        Originally posted by iwcham1979
                        ".
                        Onaj Top Gear test koji je postovan sa namerom da ubedi da je Alfa najbolja upravo radi suprotno. Prvo, niko tu ne kaze da bi on kupio nju radije nego r32 ili Focus, Naprotiv, rekli su, doslovno, only a crazy man would buy that car, i sto je bilo bas bas witty, "it depreciates faster than it accelerates" (gubi cenu brze nego sto ubrzava) lol

                        Hajde ti lepo jos jednom procitaj sta sam pisao o tom testu....
                        Ustvari, evo citiracu samog sebe :
                        ...'' i njihovom stavu da bi pre kupili Alfu, nego Golfa, i pored svih slabosti koje su joj naveli ? ''

                        I, sta je bila ''namera'' postavljanja tog testa ?

                        Voleo bih da mi odgovoris koliko vazdusnih jastuka ima tvoja Bora ?
                        Pored njih, sta jos ima od sistema aktivne i pasivne bezbednosti ?
                        Kada vec pricas da ti je to najvaznije...

                        Takodje, pogledaj jos jednom cene delova za Alfu 156, i Golf 4...
                        Pazi...to je za Alfu 156....ne za 147, koja samo moze biti jeftinija...

                        Comment

                        • iwcham1979
                          CBC Senator XXL
                          • 17.07.2007
                          • 741
                          • Nis
                          • Seat Altea 2.0Tdi

                          Ej mani da poredjujes Boru i 147, molim te. Mislim, stvarno! Ima 4 jastuka i Asr, a tebi ni 20 ne pomazu pri onakvom dnu od crash testa. A sto se tice testa, rekli su da bi pored ta tri modela trebali biti uvrnuti da izaberete Alfu (i jos su gestikulirali sano duso), i dodali da auto brze gubi cenu nego sto ubrzava. A jos tom sportskom modelu sa testa iskljucuju ASR, ne ESP, a Esp ima moj teca na Sdi

                          A ovo nalete ba s upravi cas xixixi

                          Comment

                          • bojanTI
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2006
                            • 870
                            • Pancevo

                            Pa zar ne vidis da je covek preprodavac?!

                            Aj malo uspori sa tim prozivanjem, nemas argumente i zavrsi raspravu!
                            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                            Comment

                            • neshaoct
                              Banovan
                              • 18.08.2007
                              • 1754
                              • Beograd, Rakovica

                              @ iwcham1979
                              ...gde sam poredio Boru i Alfu 147 ?
                              Daj citat, citat....

                              Drugo, moj auto na crash-testu se ponasa ovako :
                              http://www.youtube.com/watch?v=FP9aJz4J ... re=related

                              A, pored toga sto tako prolazi na testu, imam i 6 vazdusnih jastuka, plus :
                              - ABS, -ASR, EBD, pa jos i...dodacu kasnije sta jos ima...
                              Pa, u toj oblasti moj Stilo je bolje opremljen od tvog Bore...

                              I nemoj vise da izmisljas neke moje recenice, a da nekako stalno previdjas one koje sam napisao...
                              Dakle, ako bi ti mogao da jos jednom pogledas cene delova za Alfu 156, i Golfa 4...i da das komentar o tome koliko i sta je skuplje...

                              Comment

                              • iwcham1979
                                CBC Senator XXL
                                • 17.07.2007
                                • 741
                                • Nis
                                • Seat Altea 2.0Tdi

                                Sta ima veze sta ti vozis? Otkud sad Stilo u prici. Prica se o 147! A moja Bora je Trendline. Imao sam Golfa 4 sa AWD, Esp, 10 air baga i zilion sitnca!!!! Neske, daj se fokusirati. Paketi opreme su razliciti, nisam rekao da je bora extra opremljena. A sto se tice skupoce delova, to me i ne zanima. Rekao sam da sam za 80k km ulagao u Motul i filtere!
                                Najlepse kad coveku sa pregrst argumenata stavljas flaster na usta i govoris da nema argumenata



                                I have a car like that... ow I hope I don't get an accident if I look at this video now!!! - says vlasnik kad je video test


                                Sve je receno! Nema potrebe da se ponavlja vise

                                Comment

                                Working...
                                X